Hoi lieve meiden,
Ik kom me ook even melden. Ben al een tijdje niet geweest. Het gaat hier ook niet zo heel erg goed. Heb last van mijn bekken en word daar behoorlijk depri van. Bij de zwangerschap van Milan ging het allemaal zo vanzelf en nu toch wel vele male moeilijker, waardoor ik niet echt kan genieten van Milan en van het zwanger zijn. Baal hier enorm van. Begrijp ook wel dat ik gewoon niet anders is, maar als je na 2 meter lopen al piept van de pijn vind je jezelf alleen maar een aansteller.
En dan kom ik bij jullie kijken en dan voel ik me weer bezwaard omdat het bij jullie niet wil lukken zwanger te worden… pffff vind dat zo moeilijk.
Het voelt zo dubbel!
Gelukkig gaat met mijn kleine knulletje alles goed en daar doen we het dan voor.
Ik zal meelezen en vaker wat posten, vind jullie namelijk heel lief :-*
Jane! Ziet er goed uit!!!
Heb je wel je best gedaan?
Misschien dan nu eindelijk?
Bedankt voor alle lieve reacties :-*
Vandaag een dagje alleen met Jesse :inlove:
Dalijk ga ik denk ik even naar mijn vader en dan vanmiddag lekker naar bed.
Jane dat lijstje ziet er heel mooi uit!
Ik hoop dat we nu eindelijk weer een positieve test te zien krijgen
Hoi meiden, even een teken van leven. Gaat nog niet echt lekker hier, voel me vooral enorm opgefokt en loop overal om te janken. Nu weer zorgen om Sterre haar oogje. Is weer enorm ontstoken en er zit gewoon een hele bult van wild vlees ofzo aan de binnenkant van haar ooglid . Probeer al vanaf 8 uur de ha te bellen maar die is steeds in gesprek :wall:
Gelukkig morgen met haar naar de oogarts… En dan hoop ik eerlijk gezegd wel heel erg dat ie niet gaat zeggen dat ze binnen een week onder het mes moet, want dan kunnen we onze vakantie annuleren. Tuurlijk is Sterre’s oogje vele malen belangrijker, maar we hebben die vakantie nu wel even heel hard nodig :shifty:
Maar goed, even een hele dikke knuffel voor de zwangere meiden die het nu even niet makkelijk hebben :hug: Zo vervelend als je lichaam niet meewerkt, en dan bij sommigen nog zulke rotreacties uit de omgeving. Lieverds, ik vind echt dat jullie je niet bezwaard moeten voelen en gewoon hier alles van je af moeten schrijven. Daar zijn we toch voor? Ik weet hoe zwaar een zwangerschap kan zijn, en de anderen komen daar hopelijk snel genoeg achter (dat klinkt natuurlijk weer heel stom, maar ik hoop gewoon dat ze snel zullen ervaren hoe het is om zwanger te zijn, en het zou nog mooier zijn als ze het zonder kwaaltjes zouden doorstaan, maar dat is meer uitzondering dan regel geloof ik :shifty: ).
Meiden, ik moet gaan werken, laatste keer voor de vakantie, al zal ik morgen ook nog wel vanuit huis wat moeten doen…
Kim, jij leest hier vast wel… kun je de septembermama’s ff een updateje geven (of iig zeggen dat ik nog leef ), of ze hierheen sturen… ik heb er gewoon ff de fut niet voor :shifty:
xHeske
Lieve heske,
ook ik lees hier nog steeds mee hoor! Ik hou je goed in de gaten. Trouwens nog bedankt voor je lieve woordjes en adviezen aan mij! Je bent een schat!
Ik ga duimen dat aales goed gaat bij de oogarts morgen. Dikke knuffel voor jou en je spookje.
Dikke zoen Chantal
Lieve Heske, ik heb je update bij ons neergezet! :-*
Ik duim zo hard voor je dat het eindelijk beter mag gaan bij jullie. Wat meer zonnestralen, wat meer rust en meer geluk! :hug: :hug: :hug:
Pff wat een tegenslag allemaal zeg Dikke kus voor allemaal :-*
Miekje, wat enorm rot dat je zo’n pijn hebt en zo weinig kunt doen. Ik kan wel zeggen hou nog 11 weken vol, maar elke dag met pijn is er gewoon eigenlijk eentje teveel. Pijn is al niet fijn en als je dan nog zoveel van je mooie kindjes moet missen doet dat vast vreselijk pijn, alleen dan emotioneel. Heel veel sterkte lieve Miekje en doe hier gewoon je verhaal maar hoor als je het kwijt wilt :hug:
Ben blij dat je er weer bent Miek, maakte me al zorgen, zag dat je laatste bericht van 5 mei was, veel te lang geleden. Jij ook al zoveel last van je bekken Ook gewoon blijven schrijven hoor!
Memmie, voel je niet verplicht op iedereen te reageren. Met korte updates hoe het met je gaat is heus wel voldoende
Tijgertje, het schijnt dat als 1 eileider het niet doet de andere eierstok en eileider het overnemen. Dat vertelde de VK een keer. Ik hoop in ieder geval dat dat verhaal waar is! Hoop natuurlijk dat die cyste vanzelf verdwijnt.
Jane, dat tabelletje ziet er goed uit!
Heske, :hug: het zit ook allemaal niet mee hè. Ik hoop dat het allemaal nog meevalt met Sterre, maar het klinkt niet erg fijn voor haar. Hoop dat jullie vakantie gewoon door kan gaan.
En dan even over mezelf…
Wij zijn vanmorgen in het ziekenhuis geweest en alles zag er heel goed uit
Baby was mooi gegroeid en lag nog altijd precies op schema. Hij was lekker heen en weer aan het wiebelen en zijn beentjes aan het strekken enzo. Alles zag er normaal uit, 1 hoofd, 2 armen en 2 benen en handjes en voetjes en hij heeft in ieder geval nieren, een blaas, maag en hersenen. Alvast één ding om blij mee te zijn. Nekplooi was mooi dun.
Daarna bloed wezen prikken. Baaah wat een ramp, 6 buisjes :shifty: Over anderhalve week krijgen we de uitslag.
We hebben weer een mooie reeks foto’s meegekregen, ik ga er meteen even 2 in ons showforum zetten :inlove:
[edit]Helemaal vergeten, op het eerste gezicht geen spoor van hematoom te zien :dance: Het hematoom was vandaag ook even niet de focus, maar ze heeft even snel gekeken en zag zo snel niets. Maar ik vloei nog altijd, dus er moet nog wel ergens wat zitten.
Over 2 weken heb ik een normale afspraak bij de gyn. Krijg dan vast goed nieuws over het hematoom. (Wel jammer dat ik dan weer moet werken vrees ik :oops:, was er net aan gewend thuis te zitten :shifty: )
*breekt maar weer eens in :oops: *
KC, wat is je echo mooooooiiii, ik kreeg er even een brok van in mijn keel! :inlove:
Wat geweldig dat er van het hematoom niets te zien is, hopelijk is hij nu echt helemaal weg!!! :thumbup:
Echt supernieuws! :dance:
Er is er één jarig, hoera hoera!!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Tierr!!
Maak er een leuke dag van!
Dankjewel Kim :-*
Ohhh Tierrr is jarig! :doh:
GEFELICITEEEEERD :dance: :dance: :dance:
Op naar een prachtig nieuw levensjaar met een kleintje volgend jaar in je armen!
:-* Dankjulliewel voor de felicitaties!! :-*
Ik moest gewoon werken vandaag, had zelfs een heel zware dag op t werk, maar heb wel van alle kanten felicitaties gekregen, dus voel me toch nog een klein beetje jarig!!
En… ik heb gister alvast een mooi cadeau gekregen: een ei!! :mrgreen:
Had vrijdag, zaterdag en zondag erg veel pijn linksonder in mijn buik, vanochtend was het over en was mijn temperatuur gestegen! Dus een ei, kan niet missen!! Wel pas zondag, dus op dag 35, dus klopt niet echt, maargoed. Vrijdagavond geklust, dus het zou kunnen… :roll:
Ben trouwens wel benieuwd wat de gyn met dit gegeven doet. Hoop dat ze toch door wil met behandelen, want telkens cycli van 7 weken vind ik wel erg lang… :roll:
Jane, super zeg, een keurig ei weer!! Super joh, dat je ei zich telkens zo keurig laat zien en zo mooi op tijd!! Hopelijk is ie dit keer benut!!
Miek, hartstikke fijn dat je je hier weer even laat zien!! Ik miste je al!!
En hee, je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen hoor, ik vind het hartstikke fijn dat je zwanger bent, ook al was ik het natuurlijk zelf ook graag geweest… heb je nog buik-foto’s ofzo?
Heel veel sterkte de komende weken… balen dat je je zo rot voelt zeg… :hug:
Heske, wat rot van Sterre haar oogje… ik hoop dat het meevalt en jullie wel op vakantie kunnen!! Dikke :hug:
KC, van harte gefeliciteerd met de prachtige echo, echt super, ben zo blij voor je!! Kun je er nu inmiddels wat van genieten??
Nou ja wist ik niet eens dat je jarig was Tierr!! :oops:
GEFELICITEERD MEIS!! :dance: :dance: :inlove:
Ja altijd weer fijn te zien dat dat goed is
inderdaad hopelijk deze keer wel bevrucht, maarja moet eerlijk toegeven dat ik daar weinig hoop in heb :shifty:
Heske :hug: :-
KC wat super! :- oh mooie echo zeg!! :inlove: :inlove:
Tierrr:
GEFELICITEERD met je verjaardag, beetje laat, maat goed bedoeld.
En je hebt wel een mooi cadeautje gehad :oops: hopen dat ie ook goed benut is…
KC:
Mooie echo gehad !! Gaat de goede kant op …
Jane:
Mooi lijstje, ook goed je ei benut???
Miek :
Balen dat je zo last heb van deze zwangerschap en er niet van kan genieten en dan ook niet van Milan :hug:
Hier gaat het zijn gangetje, beetje rare buikpijn die ik nog nooit eerder heb gehad, kan het een klein beetje vergelijken met menstruatiepijn, ben benieuwd wat dat nu weer is… Zou dat de innesteling kunnen zijn? Ik heb vrijdag mijn ei gehad ???
Ik ga even het eten klaar maken en daarna mee met mijn mannetje naar zijn werk, ze hebben het zo druk, dus ga even helpen…
Voor iedereen een dikke :hug: :-*
@tijgertje1982 wrote:
Jane:
Mooi lijstje, ook goed je ei benut???
Dat kun je zien aan de kruisjes onderaan het lijstje :inlove:
Ok sorry maar ik heb niet zo heel veel verstand van de lijstjes en over de kruisjes heb ik heen gekeken :oops:
Tierrr, nog gefeliciteerd!!! en een bevrucht eitje is een nog mooier kadootje
Kc, jij gefeliciteerd met je goede echo! gaat helemaal goed komen met jullie mooie kindje (denk een meisje ) :inlove:
memmie, jeetje nog 4 weken! Hou je het nog een beetje vol?
Tijger, innestelling lijkt me erg vroeg, maar wat het anders is… geen idee :think:
Heske, hoe was het bij de dokter met Sterre? Hopelijk valt het mee jullie verdienen die vakantie!
Miekje en Lieke, ik voel met jullie mee :hug:
Pffff, nu weet ik het even niet meer… Ga weer mijn best doen om alles te volgen. :-*
Tierrr… gefeliciteerd meid!!!
Enneh… hopelijk voor jou en Jane brengt vrijdag de 13e dit keer heel veel geluk :mrgreen:
KC, wat een super nieuws. Niets meer van het hematoom te zien zo op het eerste oog. Gaat helemaal goedkomen met jou!
Heske, wat loopt Sterre al lang met haar oogje zeg. Hopelijk kan de oogarts iets betekenen morgen en gaat zijn oplossing niet ten koste van jullie zo welverdiende vakantie.
Miek, wat jammer dat je nu zo’n totaal andere zwangerschap hebt :hug:
@Sproetje wrote:
Tierrr… gefeliciteerd meid!!!
Enneh… hopelijk voor jou en Jane brengt vrijdag de 13e dit keer heel veel geluk :mrgreen:
KC, wat een super nieuws. Niets meer van het hematoom te zien zo op het eerste oog. Gaat helemaal goedkomen met jou!
Heske, wat loopt Sterre al lang met haar oogje zeg. Hopelijk kan de oogarts iets betekenen morgen en gaat zijn oplossing niet ten koste van jullie zo welverdiende vakantie.
Miek, wat jammer dat je nu zo’n totaal andere zwangerschap hebt :hug:
Het was toch vrijdag de 12e :shifty:

Oh… ha ha! Je hebt helemaal gelijk.
Tja, sorry hoor. Mijn vader is op de 13e jarig en dat is opvallend vaak op een vrijdag, maar dit jaar was het dus zaterdag :roll:
Pfff… wist al dat ik af en toe dingen niet onthoud, maar begin het nu ook door elkaar te gooien dus. Niet zo mooi.
Zeker niet met de voorbereidingen die ik nog voor het trouwen te doen heb… :think:
Als dat maar goed gaat.
@Jane_S wrote:
Dat kun je zien aan de kruisjes onderaan het lijstje :inlove:
:shock: Allemachtig hee, 7 kruisjes achter elkaar… :shock: :roll:
Bedankt voor de felicitaties allemaal, heel lief!! :-*
Ik hoop inderdaad op een bevrucht eitje als verlaat verjaardagscadeau!!

En ik hoop donderdag ook nog een mooi verjaardagscadeau te kunnen krijgen… mijn rijbewijs… :roll:
Ik heb weer een NOD!!! En een banner!! :inlove: