Hey meiden,
Ik ben een tijdje niet geweest omdat het ff niet zo goed gaat.
Eerst wat probleempjes met hub gehad. Gelukkig is dat weer (redelijk) goed.
Nu zit ik 6 weken eerder dan gedacht in de ziektewet.
Ik kan bijna niet meer lopen en ben afgelopen keer 2 keer in het ziekenhuis geweest met harde buiken en steken.
Gelukkig met ons meisje alles goed, maar ik moet rust houden.
Kan dus niet meer werken en mag niets zwaar doen in het huishouden…Lees, stofzuigen, dweilen strijken enzzz.
Jesse gaat 2 dagen naar het kdv en in het weekend en in de avond is hub er gelukkig.
Maandag, dinsdag en vrijdag heb ik dan alleen met Jesse.
Hij is een scheet en gelukkig kan ik hem redelijk tevreden houden met een dvdtje van Bumba of de teletubies. (normaal ben ik niet zo van veel tv aan)
Boodschappen alleen kan niet meer.
Ik baal hier zo van.
Mijn moeder leeft niet meer en mijn stief je zal hier echt geen poot uitsteken.
Mijn schoonmoeder is nu op vakantie maar die doet hier ook niks.
Toen ze van de week belde en hub zij dat het met mij niet goed ging zeiden zedat hadden wij al zien aankomen :twisted:<br /> :twisted:
Ik werdt kwaad…ik heb hier niet voor gekozen en niemand zag dit aankomen…
Nu willen ze als ze terugkomen wel op Jesse passen maar mij niet helpen in het huishouden.
Ik kan daar zo kwaad om worden he…ze willlen alleen ze leuke dingen.
Na de keizersnede van Jesse en toen ik 41 weken zwanger was stond ik hier ook alles alleen te doen.
Nou, echt al loop ik hier te krimperen van de pijn op vrijdag, Jesse gaat NIET naar opa en oma.
Gelukkig doet hub heel veel in huis en daar ben ik echt heel dankbaar voor. Hij is echt een schat voor me en ik hoop dat ik na de bevalling weer een beetje positiever in het leven sta.
Sorry voor het ego verhaal, ik hoop snel weer te lezen en te reageren.
Dikke kus
Jeetje lieke wat een droevig verhaal!
dikke :hug: en :-* en ik wou dat ik je kon helpen! :-
Wat naar allemaal zeg!
Vooral rustig aan blijven doen en goed aan jezelf en jullie meidje denken!!
gelukkig gaat 't weer (redelijk) goed tussen jou en hubje :hug: :-
Lieke, wat balen dat je nu al zo afhankelijk bent van anderen.
Even een dikke knuffel voor jou meid :hug:
Tijgertje, volgens mij is het precies goed als jullie gisterenavond hebben “geklust”.
Miekje… 28 weken!! :dance:
KC, zag een mooie foto in het sf voorbij komen!
Nog even volhouden tot je echo…
En het is vast gewoon bandenpijn wat je voelt :-*
Lieke:
Wat naar van je schoonouders dat ze niet bij willen springen en dat ze zo’n rare opmerking maken… Ik snap dat je boos bent en nu ook geen hulp van ze wilt op vrijdag om op Jesse te passen…
Gelukkig gaat het nu weer redelijk tussen jou en je hub en helpt hij je veel.
Ik hoop dat het snel iets beter zal gaan, maar het blijft balen.
Hele dikke knuffel :hug: :hug:
Laat de boel maar de boel hoor Lieke. Je eigen gezondheid en die van je kindje zijn belangrijker dan een showroom-huis. En je zorgen maken om je schoonouders is ook niet goed voor je :naughty:
Doe het rustig aan en ik hoop dat dat helpt tegen de pijn :-*
Oke tijgertje, ik denk dat je cyste bedoelt dan. Wat ik me vervolgens afvroeg…een cyste in je eileider, heb je dan geen PCO of endiometrose (ofzo) misschien? Krijg je nog verder onderzoeken of moet het vanzelf weg gaan? Want als het endiometrose is is dat wel een serieuze complicatie heb ik begrepen van iemand die het ook heeft gehad.
En inderdaad, je hebt goed geklust
Hoi Lieke,
Ik zet het even in een spoiler hoor…
Heel herkenbaar verhaal. Ik kan ook nog maar erg weinig. Jorik moet de kids naar school brengen (en psz) en mijn vader op donderdag. Ik red het nog net om ze op te halen, soms ook niet, en zodra Jorik thuis is ga ik plat. Als we gaan “lopen” dan mag de rolstoel gezellig mee. Dus ik ga niet echt meer mee lopen. Gisteren was Jor jarig. Mijn mams is van de week onder het mes geweest, dus we zouden daar een taartje eten. Uiteindelijk is hij alleen met de kids gegaan, ik kwam de trap amper af. (terwijl het de dag ervoor een stuk beter ging!) en de therapie komt nu aan huis.
Moest even goed huilen, ik had de hele verjaardag verpest, want vieren deden we het al niet, omdat de voorbereidingen te zwaar waren voor mij.
Maar ik heb het geaccepteerd.
Je lijf zegt dat je je rustig moet houden.
Vreselijk met nesteldrang en zeker als er geen mensen zijn die kunnen helpen (bij mij werkt iedereen gewoon en mijn mams is chronisch ziek, dus die kan gewoon heel weinig)
Elke dag een klein dingetje doen, en je rust nemen.
Je kleine man heeft er geen last van. En je kindje in je buik heeft die rust ook nodig. Als je over je grenzen gaat, heeft iedereen daar last van, vooral jij zelf en je kleine.
Schrijf het van je af. En voel je vooral NIET schuldig. Het komt door de hormonen. Daar kan je gewoon echt niets aan doen.
Nog een paar weekjes lieverd en dan zie je waar je het voor hebt gedaan.
Dikke :-* en als je het even niet ziet zitten, pb me maar.
Hoi meiden!
KC, nog maar 1 nachtje!! Wel meteen komen vertellen he?
Heerlijk je wondertje aanschouwen en zien dat dat hematoom een stuuuuuuuuuuuk kleiner is :mrgreen: Wat een prachtig buikje krijg je al :inlove: (en wat heb je mooie nagels!!)
Tijger, goed aan de klus geweest! :thumbup: idd een ei geweest als ik je testen zo zie hoor!
Ja ik denk ook dat de gyn cyste bedoelde. Zat die in je eileider?
Aan 1 kant toch?
JAaaaannneeee hoe is het met jou meis?
En Tier, voor jullie beiden een :-* ik weet weinig van tempraturen…
Eigenlijk niets :oops: sorry. Wel dat je heel weinig nodig hebt om je temp in de war te sturen. (stress, later of eerder tempen enz)
Hoe gaat het nu met jullie?
Oh en Tierrr, wanneer is jouw verjaardag? Er staat nl niets in het lijstje en ik denk dat ik er overheen heb gelezen :oops:
KNIIEEENNTJJJEEEEEEEEEEEEEE!!! spannend! Ben de dagen al voor je aan het aftellen!! :inlove: :inlove:
Memmie, hoe gaat het met jou meis? En met je mannetje(s)
Oh heerlijk, ik krijg ontbijtje, dus kom later terug hoor!! :drool:
Even ego:
Mijn temp lijkt niet te willen stijgen en dat zou moeten duiden op geen eisprong. Ik ben erg verward. de test sloeg erg positief uit donderdag maar de temp stijgt niet.
:-*
Maar Jane, was ie niet even gestegen dan?
(sorry ik snap er geen snars van)
Kan je niet even naar de poli bellen morgen, tijdens telefoisch spreekuur?
buikfoto’s in showforum
@Miekje wrote:
Oh en Tierrr, wanneer is jouw verjaardag? Er staat nl niets in het lijstje en ik denk dat ik er overheen heb gelezen :oops:
Morgen! :)
Helaas wel een heel pittige dag (week) op mijn werk voor de boeg, maarja... :roll:
Lieke en Miekje, jeetje, wat hebben jullie het zwaar... echt heel vervelend om zo weinig te kunnen. Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie je daar rot onder voelen... en zeker als er dan ook nog eens van dat soort stomme rotopmerkingen komen en er amper mensen zijn om jullie te helpen... Maar inderdaad, neem jullie rust, das echt heel belangrijk! En onthoud: dat huis blijft echt wel staan en is niet belangrijk... dat komt over een paar maanden wel weer. Heel veel sterkte dames!! :-* :hug:
Jane, probeer je niet te druk te maken... even doortempen...
Heb je ook nog ovutestjes gedaan de laatste dagen? Het is namelijk mogelijk dat een test positief is maar je ei toch niet springt en hij het later nog een keer probeert...
Ik heb besloten dat de pijn die ik afgelopen 2 dagen voelde te maken heeft met een eisprong en dat dus morgen mijn temp omhoog moet gaan... :roll: en dus over 2 weken NOD...
tierr, druk maken doe ik me ook niet maar vraag me wel af wat er aan de hand is. waarom gaat het ineens anders doen?
nee ik was vrijdag nog vergeten te testen dus dacht , ah temp gaat toch wel omhoog (extra bevestiging) en heb ik mijn eitje wel gehad. maar nu die niet omhoog gaat is dat wel raar… de test was echt heel positief…
lieve Miekje zelfs ik snap er niets meer van :-
uhm de poli bellen durf ik niet zo omdat ik eigenlijk 5 dagen geleden al een hsg echo had moeten laten maken maar ik heb het momenteel uitgesteld omdat ik best bang ben ervoor (2 keer vlak achter elkaar zulke hevige pijnen moet ik me nog even op voorbereiden).
tierrr :-
@Kittycat wrote:
Oke tijgertje, ik denk dat je cyste bedoelt dan. Wat ik me vervolgens afvroeg…een cyste in je eileider, heb je dan geen PCO of endiometrose (ofzo) misschien? Krijg je nog verder onderzoeken of moet het vanzelf weg gaan? Want als het endiometrose is is dat wel een serieuze complicatie heb ik begrepen van iemand die het ook heeft gehad.
En inderdaad, je hebt goed geklust![]()
Of ik PCO of endiometrose hebt weet ik niet, daar heeft de gyn niks over gezegd. Maar PCO is toch dat je geen eisprong krijgt ? Wat ze had wel gezien toen ze een inwendige echo deed, dater een eisprong was geweest. En met de ovulatietesten vind ik hem ook.
Verder krijg ik geen onderzoeken meer en hij zou vanzelf weg moeten gaan. Het is alleen zo raar , nu zo voor mijn eisprong had ik er weer heel veel last van en nu mijn eisprong is geweest, voel ik de pijn ook steeds minder worden …
Dus nu maar duimen en hopen dat het deze ronde misschien raak zal zijn :oops:
Miekje :
Ja, hij zit in een eileider in de rechterkant.
De linkerkant zag er heel netjes en schoon uit zei de gyn …
Maar nu hoorde ik van de week dat mijn eileider dus verstopt zit door die cyste en ik dus maar 50 % kans maak op een zwangerschap omdat het door 1 eileider moet. ( dat zei een collega van mijn werk, dat heeft zijn vrouw ook gehad)
hallo allemaal,
lang niets laten horen en ook niet meer gelezen. Zat en zit eigenlijk nog steeds in een dip met al die onderzoeken.
Gelukkig tot nu toe alles positief en geen vreemde dingen gevonden. Nu maar hopen dat het gelukt is deze maand.
Heb besloten de komende tijd even niet meer acher de pc te kruipen, moet echt even rustiger aan gaan doen. daarom kom ik dus de komende tijd ook even niet meer hier…ik blijf er veels te veel mee bezig op die manier en daar wil ik eens even vanaf…
Ik wil iedereen héél veel succes hier wensen de komende tijd en onwijs bedanken voor jullie leuke en lieve reacties. :-*
Zou er echt iets heel aparts of belangrijks zijn dan vlieg ik natuurlijk weer even binnen…maar voorlopig meld ik me heel eventjes af…
xxx muus :vlinder:
Jane, op jou heb ik weer gereageerd in het andere topic.
Tijger, ik denk dat jij je niet gek moet laten maken door wat je allemaal om je heen hoort.
Als de gyn zegt dat je een cyste hebt die vanzelf weggaat dan zal ze daarin vast gelijk hebben en is er dus geen sprake van een verstopte ei-leider. Niet elke cyste zorgt direct voor verstopping.
PCO heeft te maken met teveel aan mannelijke hormonen en dan heb je als het ware een kralenketting… dat is iets anders dan één enkele cyste. En daarbij zijn mensen met PCO over het algemeen erg onregelmatig ongesteld en dat heb je ook niet.
En dat je meer last hebt van pijn tijdens je eisprong is helemaal niet raar. je eisprong zelf kan al heel erg veel pijn doen een paar dagen lang… ik ken ook mensen die voor erge buikpijn zijn opgenomen in het ziekenhuis en waarbij het gewoon de eisprong bleek te zijn. Dus misschien is die pijn niet eens van de cyste. Misschien ook wel, maar dan nog vind ik het niet raar dat je meer pijn hebt tijdens de eisprong, omdat er daar dan immers een boel gebeurt…
Probeer gewoon te doen wat je kunt doen en je verder niet te druk te maken!! :-*
Meiden, ik lees wel mee hoor en leef met jullie mee! Maar heb ff geen puf om op iedereen te reageren :oops:
Ben echt kapot! Slaap niet al te best de laatste dagen en jah, de laatste loodjes wegen nou eenmaal het zwaarst!
Allemaal een hele dikke :-* en :hug:
'k Kom snel weer op jullie reageren!
** breek in*
Memmie, sterkte meis… Weet je hoe dat bij ons ging toen we op het laatst liepen… dan was je echt niet verplicht op iedereen te reageren, je had puur MELDINGSPLICHT!
Gewoon even melden dat je er nog bent! :mrgreen:
De meiden hier vinden het vast niet erg dat je alleen even komt melden en vertellen hoe het met je gaat! :-
:hug: :hug: :hug:
Miekje, lieffie, wat naar dat je het zo zwaar hebt. :hug: :hug: :hug:
Nog gefeliciteerd met je mannetje, jammer dat je het niet kon vieren zoals jij wilde. Voel je niet schuldig hoor meis… Al weet ik zo goed hoe het voelt, de beperking van je lichaam en daardoor dingen moeten laten schieten. Als je wilt praten, dan weet je me te vinden he! Sterkte meis! :hug: :hug: :hug:
KC, ik ga met iedereen meeduimen voor een supermooie, positieve echo, dat het hematoom maar prachtig geslonken mag zijn (ofwel WEG)!
En overige meiden: heel veel sterkte. Ik lees al geruime tijd mee en leef echt met jullie mee, ik hoop onwijs dat jullie snel zwanger mogen zijn!
En voor Heske, ik weet niet of je toekomt aan lezen… maar ik denk aan je, iedere dag weer! Hele dikke knuffel lieverd!!! :- :hug:
*gaat weer naar haar eigen topic :oops: *
Kim3e :-*
Dank je Tierrr,
ik moet me inderdaad niet gek laten maken en eigenlijk ook een beetje afstand nemen van het zwanger worden, maar dat kan ik gewoon niet.
Ik wil toch graag iedere dag even op het forum lezen ( ik reageer alleen niet altijd) en ben toch benieuwd hoe het met de andere meiden gaat…
Heb een drukke dag achter de rug ( en dat terwijl het eigenlijk een rustdag hoort te zijn)
Vanmorgen eerst gedoucht, ontbeten, hond naar het bos, stofzuigen, soppen, dweilen, auto wassen en stofzuigen, was draaien in de droger en opvouwen, haren knippen van mijn mannetje…
Nu eerst alle mail lezen en beantwoorden en daarna even rustig zitten…
Goedemorgen meiden,
nog even snel:
Ik heb ook volgens het temp.programma mijn ovulatie gehad op vrijdag :dance: :inlove: .
fijne dag! :-*