Gisteren ging ik bij die afspraak weer k.o.
werken hoeft dus niet :?
Nou, hier is de langverwachte klap gekomen, geloof ik. Ik ben volledig gecrashed. Gisteren weer een veel te drukke dag gehad, en tot laat nog gewerkt. Zat zo in de stress doordat het nu zo druk is op de zaak en ik wel ook vooruit moet werken voor de vakantie. Daarbij de opluchting bij de gyn waardoor de spanning van de afgelopen weken er ineens uitkwam, en heb het hier niet eens verteld, maar heb van de week ook nog een aanrijding gehad (niets ernstigs ofzo, maar de schrik zat er goed in)… Tja, ik weet niet, de emmer was ineens vol, en nu komt werkelijk álles van de afgelopen maanden er ineens uit. Gisterenavond helemaal licht in mijn hoofd, bijna tegen de vlakte gegaan, vannacht ziek en overgeven, en nu vooral heelheelheel erg moe en loop overal om te janken. Heb de verjaardag van mijn zusje (vierde het vandaag) afgezegd, net mijn werk afgemaakt, en ga zo maar mijn bed in. Ben best wel van mezelf geschrokken. Het moest er een keer van komen, maar het overvalt me toch… Gelukkig bÃjna vakantie… 8)
xheske
Ik ben er een beetje stil van Heske…
Ik wil je in eider geval een hele dikke knuffel geven :hug: :hug: :hug: Rust goed uit en laat Tjip je lekker verwennen als hij thuis is :hug: :hug:
Oh meis, rustig aan.
Je lichaam roept je inderdaad een halt toe.
Gelukkig heb je nu echt bijna vakantie… en het is natuurlijk heerlijk als je alles op de zaak afgerond kunt achterlaten, maar alleen als dat ook echt gaat hè… :hug:
Het is ook allemaal niet niks bij elkaar en dat moet er toch een keer uit.
De vakantie is je enorm gegund! :-*
Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe banner… :mrgreen:
mondje dicht hoor!! :inlove:
Oooooh Sproet, wat leuk! :inlove: :inlove: :inlove: (en ik kan het weten )
Heb de hele middag geslapen :eh: , maar voel me nog steeds alsof er een tram over me heengereden is… Maar komt vast goed…
@Sproet: :thumbup: :dance: :inlove:
Dus jullie houden het nog lekker even voor je??
My lips are sealed :silenced:
@Jane_S wrote:
Tijger, ik weet niet precies wat voor buikpijn/steken je had.
maar afgelopen ronde had ik ook een giga pijn, aan de linkerkant.
kon haast niet meer lopen van de pijn (en dat is niet overdreven).
het werd alleen maar erger en op dag 3 was het zo erg dat ik toch maar de HA heb gebeld, waarna dat onderzoek en ik bij de gyn terecht kwam.
die niets kon vinden en denkt dat ik een hele pijnlijke eisprong heb gehad, want het was precies rond die dagen… kan dat het niet bij jou zijn… ? :think:
@Miekje wrote:
Jane, fijn je weer even te lezen. Loop je jezelf niet voorbij? :hug:
:-*
hoe is het met jou?
en je kids?
en de blaastontstekingen?? :hug:
Jane :
Ik had die pijn aan de rechterkant. Ik ben bij de huisartsenpost geweest op zaterdag en de woensdag voor hemelvaartsdag bij mijn eigen huisarts en die heeft mij door gestuurd naar het ziekenhuis. Daar ben ik ook bij een gyn geweest en heeft inwendig onderzoek gedaan. Toen heeft ze "kiester" gevonden in mijn linkereileider. Alleen vind ik het zo vreemd dat ik het nu weer heb, nu ik richting mijn eisprong ga....
Heske:
Mooi nieuws dat de baarmoeder schoon is en dat de cyste weg is.
Hele dikke knuffel :hug: :hug: :hug: en ga volop van je vakantie genieten over een paar dagen, dat heb je wel nodig als je lichaam je in de steek laat. En we duimen voor je en hopen op grieks wondertje…
KC:
Balen dat je echo weer niet door gaat… :hug:
Sproetje:
Je hebt een mooie banner , gefeliciteerd !!
Heske, ik wil je alleen maar even een hele dikke virtuele knuffel geven :hug: :hug: :hug:
Ik hoop dat het vanaf nu alleen maar beter gaat, maar neem de tijd om even tot rust te komen.
@ Sproet, ik snap er werkelijk niets van :liar: Gefeliciteerd!!! :inlove:
@ Tijgertje, je hebt het er steeds over dat je een ‘kiester’ hebt. Terwijl ik in de veronderstelling was dat je een cyste hebt. Nu lees ik in 2 berichten beide termen, cyste bij Heske en kiester bij jezelf. Ben ik nu in de war, of bedoel je wel gewoon hetzelfde. Sorry dat ik het vraag hoor, maar zou het ook zo vervelend vinden als ik steeds ‘verkeerd’ reageer omdat ik iets ander voor ogen heb dan jij zelf :oops:
Vervelend in ieder geval dat je nu weer zo’n pijn hebt :-*
:shifty: heej sproet, had ik mooi gelijk he?!!??!! :mrgreen:
Geweldig meis!!! Ben hartstikke blij voor je :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Heske, lieverd, wat balen. Klinkt stom, maar het is wel heel goed. Je kan je niet altijd groot blijven houden en door blijven lopen.
Laat het maar, hoe moeilijk het ook is, allemaal over je heen komen. Het is iets wat je lijf en geest samen doen, en dat moet gewoon gebeuren.
Een hele hele hele dikke knuffel en lekker spuien hier. Je bent een ongelovelijke kanjer!!! :-
Jeetje Masch, alweer KO!! :hug:
En natuurlijk kan je niet aan het werk. Wel mooi dat ie dat nu met eigen ogen heeft kunnen zien. Maar leuk is het natuurlijk niet.
:-
Hoe is het met de rest van de meiden??
:-*
:dance: 28 weken vandaag!!
Goedemorgen meiden!
Heske :hug: :-
Sproet :inlove:
Tijger :hug: :-
:think: het kan je eisprong zijn nu…?
Miekje 28weken :dance: :dance: :inlove:
Even ego:
ik ben een beetje in de war.
donderdag sloeg de ovutest aardig positief aan, ik dacht dat het het donkerste had bereikt… :eh: gisteren bleef echter de temp nog laag 36.5, helaas vergat ik gisteren te testen maar was in de veronderstelling dat de temp vandaag toch wel omhoog zou gaan. Dus ik tempte vanochtend op exact dezelfde tijd en het werd 36.6 :wall: heb ik dan geen eisprong gehad…?? na 3 uur slaap werd ik weer wakker en dacht, toch nog even tempen vind maar 't raar, en nu werd die 36.9… is in die 3 uur soms mijn eisprong geweest…?? :think:
:-* Jane
Morgen!!
Heske :hug: :-
Sproet :inlove:
Miekje 28 weken al, goed zeg, gefeliciteerd!! :dance: :inlove:
Jane, op jou heb ik in ht andere topic al even gereageerd… :-
Hoe is het met de rest? Mijn opa en oma komen straks voor mijn verjaardag!!
Ik zit trouwens nu op dag 35 en heb sinds gister wat pijn linksonder in mijn buik… eisprong? Zwanger? Niks? Aan mijn temp zie ik niks… zucht, wat ont-zet-tend lastig als je een cyclus hebt waar je niks over kunt zeggen… echt vervelend… had dag 24 een druppeltje bloed… wat denken jullie?
@Tierrr wrote:
Jane, op jou heb ik in ht andere topic al even gereageerd… :-
Hoe is het met de rest? Mijn opa en oma komen straks voor mijn verjaardag!!
Ik zit trouwens nu op dag 35 en heb sinds gister wat pijn linksonder in mijn buik… eisprong? Zwanger? Niks? Aan mijn temp zie ik niks… zucht, wat ont-zet-tend lastig als je een cyclus hebt waar je niks over kunt zeggen… echt vervelend… had dag 24 een druppeltje bloed… wat denken jullie?
:- zag het! bedankt! :-
:hug: :- Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! :-*
Hoera Miekje 28 weken!! Die heb je toch maar mooi gehaald. Nog maar eventjes wachten op jullie mooie meisje!
Jane en Tierr, wat vaag toch allemaal. Ik snap niet van temperaturen, maar als je ovulatietest positief is Jane is dat een goed teken toch? Heb je er gisteren ook nog eentje geprobeerd?
Vind het lastig om er wat over te zeggen Tierrr. Natuurlijk hoop ik het hardst dat je een innsteling voelt, maar of dat realistisch is?
Wisten jullie dat ik jullie haast wel zwanger kan kijken
Het zou toch zo mooi zijn als de een na de ander naar het bovenste lijstje zou mogen verhuizen. Ik hoop er heel hard op dat dat snel gaat gebeuren hoor
Ik hoef nog maar 2 nachtjes tot mijn echo :dance: Hoop zo dat alles goed is.
Ik heb de laatste dagen regelmatig pijn/steken in mijn buik en dat straalt soms lekker uit naar mijn heupen. Ietwat vervelend, vooral omdat het me zo onzeker maakt die pijnscheuten.
Ik heb lekker een rustig weekend. Morgen alleen de doop van mijn nieuwe neefje, pas 3 weken oud en nu al wordt hij gedoopt :shifty:
Mascha, dikke :-* voor jou, zag dat het niet echt goed is gegaan bij de bedrijfsarts
@Kittycat wrote:
@ Tijgertje, je hebt het er steeds over dat je een ‘kiester’ hebt. Terwijl ik in de veronderstelling was dat je een cyste hebt. Nu lees ik in 2 berichten beide termen, cyste bij Heske en kiester bij jezelf. Ben ik nu in de war, of bedoel je wel gewoon hetzelfde. Sorry dat ik het vraag hoor, maar zou het ook zo vervelend vinden als ik steeds ‘verkeerd’ reageer omdat ik iets ander voor ogen heb dan jij zelf :oops:
Vervelend in ieder geval dat je nu weer zo’n pijn hebt :-*
als ik de gyn goed heb verstaan zei ze kiester…
maar misschien bedoelde ze ook wel een cyste.
ik was er op dat moment niet meer helemaal bij omdat er zoveel op me af kwam, mijn vriend heeft het me later thuis nog even rustig verteld…
Lieve meiden :
Uitgaande van mijn cyclus van 27 dagen , dan zou ik de 14de mijn eisprong hebben… Nu ben ik de 10de begonnen met ovulatietesten. Alleen gaf de ovulatietest van gister een dikke streep aan en die van vandaag dus een minder dikke streep. Dan heb ik gsiter toch mijn eisprong gespot???
Alleen baal ik daar dus wel van als dat zo is, want we hebben het dan dus gisteravond nog gedaan en vanmiddag ook maar voor de zekerheid.
Woensdag hadden we geen tijd en donderdag had ik te veel pijn…
Ik zal hieronder de foto’s plaatsen van de testen :
Ziet er inderdaad erg positief uit, die test van vrijdag.
Dus waarschijnlijk heb je dan zaterdag je eisprong, dus helemaal goed gedaan met klussen!! :thumbup: :mrgreen:
Ik denk trouwens ook dat je een cyste hebt, kiester zegt me helemaal niks…
KC, spannend! Hopelijk gaat je echo nu wel echt door!! Veel plezier!! :-*