*** Oktoberstoppers #12 ***

Wanneer komen jullie ??

Dames

ik duik lekker mijn bedje in met mijn mannetje, het is morgen weer vroeg dag …

Slaap lekker vannacht …

:hug: :-*

Ik ben ook weg, morgen de auto ophalen :dance:

Trusten tijger :zzz:

Mascha, veel plezier met je nieuwe auto vandaag!

Ik ga zo werken, en dan vanmiddag naar de gyn. Duimen jullie dat m’n bm schoon is en de cyste is verdwenen? :pray: Ben best zenuwachtig eigenlijk :shifty:

Over een weekje al op vakantie! :dance: Gisteren nog even wat zomerkleding voor mezelf gekocht, dus nu ben ik er wel klaar voor 8)

Even een dikke kus voor iedereen :-*

xHeske

Ik duim voor je lieve Heske :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ook voor jou KC! :-* Gelukkig is het snel vrijdagen een klein gefeliciteerdje met je 12 weken. Ik begrijp je heel goed hoor. Maar alles komt goed!

Jane, fijn je weer even te lezen. Loop je jezelf niet voorbij? :hug:

Sproet, als je twijfelt, niet doen! Even contact met haar opnemen. Ik vond mijn kapsel niet helemaal leuk en baal er nu nog van als ik de foto’s zie. Is echt zonde.

Tierrr, gewoon een dikke knuffel

Mascha, als je een WII hebt kom ik WIIén :mrgreen: hoor!

Tijger, hoe gaat het nu met je? Heb je nog buikpijn?

Alle andere meiden een dikke knuffel!

:shifty: Hallo…ik kom even om de hoek kijken :oops:

Wilde even laten weten dat ik af en toe even meelees hier, in de hoop weer een positieve test te zien! Helaas gaat dat niet zo snel als de eerste maanden :frowning:

Met de zwangerschappen gaat het gelukkig goed, nou ja goed…de beebs zitten in ieder geval nog veilig in de buiken :inlove:

Voor idereen een hele dikke knuffel! Heske, hopelijk goed nieuws straks bij de gyn! KC, de 12 weken alweer voorbij! Het gaat goeddd!, Miekje, hopelijk nu geen tegenslag meer voor jou!, M&J, ik hoop dat het goed gaat met je gezondheid, Memmie en Sarah, sterkte…nee, succes met de laatste loodjes!!

Nu vergeet ik een heleboel en dát weerhoud me ervan om vaker te reageren, maar ik lees (af en toe) en leef wel mee!

:-* Linda

ps. Hier gaat het prima. Beetje lage bloeddruk, dus ik zie vaak sterretjes. Ik slaap nog steeds veel, maar met ons ventje :inlove: gaat het goed!

En met onze bijdehandte tante gaat het ook lekker :lol: “ik ben 3 en ik die het nie” :roll: :mrgreen:

Heske, mijn duimen draaien voor je hoor! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Leuk wat van je te horen Lu!! Fijn dat alles goedgaat!! :-*

Heske, hoe was het bij de gyn?

Hier sinds gister een lage temperatuur en soms misselijk… lekker tegenstrijdig…

Tierrr:

Dat is inderdaad een beetje raar, lage temp en misselijk, zou dat door de tabletjes kunnen komen ??

Miekje :

De buikpijn zakt al wel weg, krijg soms nog wel heftige steken, maar nu wel veel pijn in mijn onderrug. Ik baal er gewoon van dat er iedere keer iets is…

We gaan gewoon lekker klussen deze periode en weer beginnen met ovulatietesten en dan zien we wel hoe het loopt…

Ik ga er verder niet meer te veel over nadenken of over uitzoeken…

Dan moet het maar iets langer duren :frowning: Ik maak me eigen gewoon gek en loop dat af te reageren op mijn vriend…

Ik ga nu even snel het eten maken, want me moeten straks naar Enschede. Mijn vriend heeft een Mercedes uit 1981 gekocht :? als hobby auto ( hij is er blij mee hoor, maar ik vind het niks)

Tijger, ik weet niet precies wat voor buikpijn/steken je had.

maar afgelopen ronde had ik ook een giga pijn, aan de linkerkant.

kon haast niet meer lopen van de pijn (en dat is niet overdreven).

het werd alleen maar erger en op dag 3 was het zo erg dat ik toch maar de HA heb gebeld, waarna dat onderzoek en ik bij de gyn terecht kwam.

die niets kon vinden en denkt dat ik een hele pijnlijke eisprong heb gehad, want het was precies rond die dagen… kan dat het niet bij jou zijn… ? :think:

@Miekje wrote:

Jane, fijn je weer even te lezen. Loop je jezelf niet voorbij? :hug:

:-*
hoe is het met jou?
en je kids?
en de blaastontstekingen?? :hug:

Heske, hoe is het gegaan vandaag? Ik hoop dat je goed nieuws hebt.

Lekker aan het toeren Mascha? Leuk hoor een nieuwe auto.

Fijn wat van je te horen Lu, mooi dat het goed met je gaat.

Mijn afspraak van vrijdag gaat niet door :?

De enige echoscopist die daar de combinatietest mag doen is nog steeds ziek, nu komt er maandag een echoscopist uit een ander ziekenhuis, dus dan gaat het zeker door.

Ha lieverds, even een snel berichtje, ik ben zó enorm moe, gewoon van alles van de laatste tijd. Batterij is leeg… gelukkig nog maar een weekje voor we op vakantie gaan…

Maar goed, op zich goed nieuws gehad vandaag! Bm is helemaal schoon, en de cyste is weg! Het zou moeten lukken zo :mrgreen: Ik moet nu gewoon even lekker van onze vakantie gaan genieten en hopen op een Grieks wondertje :inlove: , en als ik dan over een maandje toch weer ongi ben, moet ik weer terug, en gaat ze een cyclus volgen, oa om te kijken of mijn ei wel goed springt (of ie niet blijft hangen, zei ze :think: In m’n eierstok denk ik, omdat daar dus ook die cyste zat… :think: ). Hoop natuurlijk heel erg dat het niet nodig is, maar ben wel blij dat ze me niet zonder pardon naar huis stuurt. Onwijs lief mens is het, ze hoopt bijna net zo hard als wij zelf dat ik snel zwanger ben :thumbup:

KC, balen dat de echo nu weer niet doorgaat :hug:

Lu, leuk dat je weer ff langs vliegt! :-*

En voor de rest: een hele dikke knuffel :hug: :hug: :hug: Ben ff helemaal kwijt wat er allemaal geschreven is. Vermoeidheid komt er echt genadeloos hard uit ineens, denk door de opluchting van de goede echo. Moet helaas nog ff werken nu, en daarna ga ik denk ik zo vroeg mogelijk m’n bedje in :zzz:

xHeske

Hmm… pc liep vast. Je zou toch denken dat nu die schoon is, alles het weer goed moet doen. Dus ik kan overnieuw beginnen.

Maar het is deels al achterhaald, want ik lees goed nieuws van Heske.

Meid, ik duim heel hard voor een Grieks wondertje :inlove:

Nog even volhouden en dan mag je lekker op vakantie :-*

KC, balen dat je echo opnieuw is verzet. Nu gaan we je maandag zeker feliciteren met z’n allen :pray:

Miekje, heb je al wat minder last van je blaasontsteking?

Mijn moeder had allergisch gereageerd op haar kuur en zat helemaal onder de jeukende bulten, zo zielig. En ze is er op de een of andere manier vatbaar voor want het is al de zoveelste keer dat ze een blaasontsteking heeft (uiteraard altijd in het weekend of zoals nu als ze in het buitenland zitten).

YESSSSSSSSS Heske! Wat een goed nieuws!!!

Kom later reageren :-*

@Heske fijn dat de cyste verdwenen is!! Go for it daar in het Griekse he :wink:

Ik moet zo naar de bedrijfsarts :?

Mascha, succes meis! Ik hoop dat het meevalt :pray:

Mascha, suc6 daar! Ik hoop dat de mensen daar begrip en medeleven tonen… Laat je horen hoor! Voldoet de auto wat?

Heske, wat super dat je bm nu goed schoon is! Ik duim heeeel hard met de andere meiden mee voor een mooi, lief en gezond grieks wondertje.

Kc, balen dat de echo is verzet :snooty: Je kijkt er tenslotte iedere keer weer naar uit (al is en blijft het spannend) en dan moet je nóg langer wachten… :?

Sproetje, wat sneu voor je moeder… :hug:

Er is niks ergers dan pijn en vreselijke jeuk! Beterschap voor haar!

Jane, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Kan me voorstellen dat je vermoeid bent…pfff een full-time baan én een studie…respect! Leuk om weer van je te horen!

Tierrr, hoe is het bij jou? Nog steeds van die tegenstrijdigheden??? Erg vreemd :think:

Miekje, oe is het met de blaasontstekingen daar bij jullie? Knappen jij en Emma alweer wat op? :hug:

Lu, leuk om ook weer eens iets van jou te lezen! Balen dat je bloeddruk steeds zo laag is… Heerlijk dat je lekker kunt slapen… Kon ik dat maar!

Fijn dat met jullie ventje alles ok is, evenals jullie bijdehandte meiske :smiley:

Verder weet ik 't ff niet meer…kan niet verder terug lezen.

Iedereen een dikke :-* en :hug:

't Is weer bijna weekend meiden!

Heske, wat een goed nieuws, fijn zeg!! Nu maar hopen dat je nu ook snel zwanger bent!! :-*

Mascha, wat vervelend allemaal zeg… alsof het nog niet rot genoeg is… hoe was het bij de bedrijfsarts?

Ik gooi er misschien een dezer dagen wel weer even een zw-testje tegenaan… ik acht de kans op zwangerschap zeer klein, gezien het rare temperatuurverloop, maar ik zit inmiddels op dag 33 en ik ben af en toe wat misselijk en ben zooooo moe… dus voordat ik mezelf weer vanalles in ga beelden is t misschien wel goed om ff te testen…

Mascha, hoe is het gegaan?

Goed nieuws Heske, op naar een kleine Dimitri over 9 maandan :mrgreen:

Sproet, balen van je computer, toch nog niet helemaal in orde? Vervelend dat je moeder een allergische reactie heeft gekregen.

Memmie, het begint nu echt zwaar te worden he, verschrikkelijk om niet goed te kunnen slapen.

Ik slaap de laatste nachten ook waardeloos. Ben steeds uren wakker. Gelukkig kan ik het 's morgens nog inhalen.

Was vandaag een beetje verdrietig. Iemand die ik ken en kinderloos is mailde me dat ze ooit een heleboel miskramen gehad heeft en zelfs een kindje met 32 weken is verloren aan een gescheurde placenta. Zo verdrietig. Ze heeft nooit een levend kindje mogen krijgen :cry:

Hai lieve meiden!

Sproet wat naar die allergische reactie op de ab. Emma kan niet tegen amoxiciline, die krijgt altijd wat anders. Hoe is het nu met haar?

Lu, wat leuk dat je even langs kwam!!! Het schiet op zeg! :inlove: Wanneer kom je je buikje showen?

Hihi die heske, jij gaat een griekse god/godin op de wereld zetten :inlove: :inlove: :inlove:

KC, he wat een naar verhaal van je collega… Wat is de wereld toch soms oneerlijk :cry:

Hoe is het met jou? Nu maandag de test las ik. Balen…maar gelukkig nog maar een paar nachtjes!

Mascha, hoe was het??

Hoe is het met alle andere meiden?

:-*