@Kittycat wrote:
En Jaaaaaanneeee, hoe gaat het met je? Ik heb jou ook al een tijdje niet gezien :eh:
Gaat wel goed hoor.
erg druk deze weken..
@Kittycat wrote:
Met mij gaat het wel goed. Zit vandaag op 12 weken precies. Tis dat ik niet in 'de magische 12-weken grens' geloof.
Zaterdag zijn we bij vrienden geweest en voor het eerst heb ik echt even onbezorgd op een roze wolk gezeten, wat een heerlijk gevoel :inlove:
Helaas veel te kort.
Zondag even wezen winkelen, ik had echt kleding nodig, ik pas echt niets meer, op een paar katoenen jurkjes na. Heb een spijkerbroek van mamalicious en 2 t-shirtjes, kan nu weer even naar buiten :mrgreen:
Gelukkig gaat het ook goed met jou.
Wanneer is je volgende echo ook alweer?
Meiden ik lees wel alles mee hoor maar haast geen tijd/energie om te reageren.
Ik heb zelfs al die mooie buiken gezien! :inlove:
en weer super leuke foto's! :inlove: :inlove: slabbertje was erg toepasselijk Memmie! :lol: :mrgreen:
:-*
@Jane_S wrote:
Gaat wel goed hoor.
erg druk deze weken…
Waar heb je het zo druk mee dan?
En heb je wel weer een beetje vertrouwen wat betreft het zwanger worden? :-*
Ik zit mezelf voor het eerst sinds wééééken weer gek te maken... moet sinds gister nogal veel plassen en heb vandaag af en toe een vlaag van misselijkheid... Maargoed, aan de andere kant was vandaag mijn temp erg laag, en sowieso heb ik natuurlijk vrij weinig kans in deze situatie... :naughty:
Ja Jane vertel eens, waar ben je allemaal zo druk mee deze dagen?
Met je studie?
Tieerrr, moeilijk he geduld hebben. Het is jullie allemaal zo erg gegund :-*
Ik moet vrijdag weer naar het ziekenhuis Jane. Heb dan de combinatietest 
@Jane_S wrote:
spannend Tierr, maar waarom heb je vrij weinig kans…? je had toch pilletjes gekregen voor je schildklier en moest nu weer terug naar de gyn…??
Ja, klopt, ik heb nu pilletjes, maargoed, de internist twijfelde al of die wel zouden helpen en áls ze al helpen dan is de kans niet zo groot dat mijn cyclus ook daadwerkelijk direct helemaal op orde is. En mijn temperatuur liet ook nog geen ovulatie zien, dus ja....
Maar wat fijn dat je het zwanger worden wat los kan laten!! Wat doe je nu voor werk? Fulltime... vind je dat niet pittig?
KC, ik begrijp dat je gereserveerd bent tov de 12 weken grens…
maar toch gefeliciteerd!! :dance: :mrgreen:
We hebben met shoppen nog niks gekocht, maar weten wel welke kinderwagen we willen. Het wordt de MC Mura 3.
Nu nog voor een kamertje kijken, alleen kunnen we geen brede kast kwijt. Dus dat wordt waarschijnlijk een commode en ledikant die bij elkaar passen en een losse kast van die zweedse shop 
Hier overigens ook (beide keren) resultaat met om de dag klussen. En op de dag van m’n ei nog even extra. Maar ik denk inderdaad dat daar geen gouden regel voor is.
Ik moet ff naar de keuken. Kom later wel weer terug.
PS: ik wil ook een WII :silenced: :lol:
@Sproetje wrote:
PS: ik wil ook een WII :silenced: :lol:
Ik heb bij de autoverzekering een cadeaubon gehad van 100euro van B o l dus die WII komt een stuk meer in zicht op deze manier :dance:
Oh, super. Leuk hoor.
Ik zet hem gewoon op onze cadeaulijst. Zie wel of er iets gebeurt… 
Zet er dan ook meteen een balanceboard op of een paar spelletjes. Dan kan je meteen beginnen :lol:
Ik heb een WII gratis gekregen bij onze nieuwe meubels en ik moet zeggen dat ik er niet super veel op speel, maar als ik een keer een spelletje speel heb ik er wel veel lol mee. Heb nu ook weer nieuwe spelletjes erbij voor de afwisseling…
Anders moet je eens op Marktplaats of Ebay kijken …
Ja, en na de bevalling heb ik de fitness coach natuurlijk nodig :mrgreen:
@Tijger: dus we zijn bij jou thuis uitgenodigd om te komen spelen? 
Trouwens even wat anders.
Heb gisteren mijn proefkapsel laten doen en was wel tevreden behalve over de plukjes aan de voorkant. Nu zei ze dat ze het op de dag zelf met de stijltang gaat doen en dat het ook beter zit als er haarlak in zit.
Maar ben nu eigenlijk wel een beetje aan het twijfelen… :shifty:
He jakkes sproet dat is jammer :hug:
Neem in ieder geval een klein busje haarlak mee op je grote dag zodat je het zelf indien nodig nog kan “fatsoeneren”
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Jane! Kan me voorstellen dat het druk is zo fulltime werken en ook nog studeren.
Hoe bepalen ze of de pillen werken Tierr? Krijg je een echo om te zien of je een eisprong hebt? En hoe lang geven ze het de kans?
Sproetje, dankjewel. Vrijdag wordt onze grote dag hoor. Dan geloof ik pas dat ik de 12 weken grens echt voorbij ben als ik een mooie gegroeide en goed beweeglijke baby zie. En dan hopen we natuurlijk ook dat de combinatietest goed uit pakt 
@ Jane, ik moet aan het eind van de ochtend naar het ziekenhuis. Maar ik denk dat ik niet snel terug ben. Het loopt altijd uit en er moet ook bloed geprikt worden en er zitten op die afdeling steeds gemiddeld 20 man wachtenden. En natuurlijk mag ik achteraan aansluiten.
Waarom heeft ze dat gisteren dan niet meteen in orde gemaakt? Of had ze de juiste spulletjes niet bij zich?
Ik denk misschien vanwege de tijd (het was de vierde variant).
En misschien dacht zij gewoon dat komt wel goed en ben ik nu natuurlijk zo aan het twijfelen vanwege de voorkant.
Kan geen foto plaatsen, want het fotobewerkingsprogramma is ook van de pc af. Ik krijg dit weekend alles er weer op als het goed is…
Mascha :
Jullie mogen wel een keer komen spelen hoor…
Sproetje :
Kan ze niet nog een keer een proefkapsel maken maar dan met de stijltang??? Gewoon uitleggen dat je nu heel erg twijfelt en dat het toch jou grote dag is…
Jane:
Balen dat je het zo druk hebt met studie , tentamens/examens , baan ( wel gefeliciteerd met je baan)…
Bedankt meiden :-*
oh fijn KC dat je sochtends al kan!
moet ik zoooooo lang wachten
:shifty: