*** Oktoberstoppers #12 ***

@Miekje wrote:

Wat leuk!! Met wie ga je lunchen? Iemand die ook bezig is met zwanger worden? Heel veel plezier!!

Hoop echt dat die pilletjes hun werk gaan doen.

En dat er straks een prachtige foto komt van een VETTE POSITIEVE test…

Gun het je heel erg…

Zo, ben weer terug van de lunch, we hebben daar een hele tijd gezeten, was gezellig! Is inderdaad iemand die ook zwanger wil worden en die ik ken van het 'wie gaat er voor het 1e kindje'-topic. Die woont toevallig redelijk in de buurt... leuk! :)

Heb ik je trouwens wel eens gezegd dat ik jou ongelooflijk lief vind, Miekje? :-* Zo lief zoals je altijd met iedereen meeleeft... :)
Nouja, en ik hoop met je mee op een vette positieve test... :pray:

Wat ongelooflijk stom trouwens van die uroloog... :evil:
Je zou van zo'n vent toch wel verwachten dat ie een beetje verstand van zaken heeft en nuttige dingen zegt, maar nee dus... kan me voorstellen dat je boos bent... ook heel sneu voor Emma trouwens, 3 kuurtjes zo snel achter elkaar... :hug:

Leuk trouwens, al die Marco liefhebbers hier!!
Mascha, jij ook naar zijn concerten geweest? En Miekje, ook in de kuip geweest?? :)

Miekje, wat balen weer zeg :roll:

Emma d’r 3e kuurtje al en jij ook weer blaasonsteking… Lekkere vent die uroloog :twisted:

'n dikke :-* en :hug:

Tierrr, leuk dat je lunch geslaagd was! Vast veel gebept over het zwanger worden. Altijd leuk als je dezelfde wens hebt! Verder een lekkere vrije dag gehad? Gaat snel om he?!

Mascha, jammer dat je te laat was voor de WII…

Ik heb een paar kaartjes over, dusss…

Memmie, ik vind je haar leuk!

Thanks Kim! :-*

Heske, ben je een beetje toegekomen aan de dingen die je vandaag wilde doen? Nog een dikke week en dan op Kreta...heerlijk!
Me 2 = jaloers! MAAR gun het jullie van harte hoor!

KC, Miek, Jane, Tijgertje, Lu, Lieke, Sarah, Newbe, Muppet, A-S en...? (forgive me if I forgot someone) Hoe is het met jullie? Lang niets meer van velen van jullie gehoord.... :(

Sarah, zit de beeb ook nog steeds lekker veilig bij jouw in je buikie? Vandaag ook 35 weken, gaan de goede kant op!

@Tierrr: ik ben al bij menig concert geweest ja :smiley: :dance:

Fijn dat je iemand in de buurt hebt gevonden waarmee je alles omtrent een 1e kan delen :thumbup: Het lijkt me fijn om ook iemand in real life te hebben om mee te kletsen :slight_smile:

Ja, is inderdaad leuk om lekker te kunnen kletsen met iemand met dezelfde wens… zeker omdat je er normaal niet echt met iemand over kan praten…

Maar Mascha, hoe zit het nou bij jullie? Kunnen jullie nu voor het echie, of…?

En memmie, hoe gaat ie met jou nu?

De 19e moet ik naar Heliomare en dan zal er bekeken worden hoe ik weer op de weg terug gezet kan worden. Wie weet na die afspraak dus meer nieuws…

@Memmie wrote:

Sarah, zit de beeb ook nog steeds lekker veilig bij jouw in je buikie? Vandaag ook 35 weken, gaan de goede kant op!

Leuk dat je vraagt :slight_smile:

Ja hoor, ze zit nog veilig in mijn buik, en volgens mij heeft ze niet veel haast om naar buiten te komen hoor :wink:

't Wordt wel zwaarder nu he!? :oops: , van mij mag ze komen met 37 weken hoor! (zul je zien dat mevrouw tot 42 weken blijft zitten :mrgreen: )

(ik heb trouwens net buikpics gemaakt, zal ze even in het SF zetten, voor de liefhebbers :oops: )

@Memmie: kaartjes??? waarvoorrrrr :angel:

@Sarah wrote:

(ik heb trouwens net buikpics gemaakt, zal ze even in het SF zetten, voor de liefhebbers :oops: )

Dat zijn we allemaal denk ik :wink:

Fijn te horen dat alles ok met je is!! :hug:

Geboortekaartjes, denk ik, Mascha… jaaaaaaa, ik wil, ik wil!! :wink: :mrgreen:

Hmm, moet nog maar ff boodschappen doen…

@Tierrr wrote:

Geboortekaartjes, denk ik, Mascha… jaaaaaaa, ik wil, ik wil!! :wink: :mrgreen:

Waarvoor denk je dat die :angel: er staat Tierrr :wink:
Enne...... je bent al net zo'n hebberd als ik :P

@M&J wrote:

Waarvoor denk je dat die :angel: er staat Tierrr :wink:

Enne… je bent al net zo’n hebberd als ik :stuck_out_tongue:

:angel:

hallo allemaal,

terug van weg geweest…althans zo voelt het! Ik heb net even terug gelezen , maar ben nu alweer de helft kwijt dus ehm…vergeef me dat ik even niet reageer op iedereen!

Ik heb het momenteel onwiiijjjjssss druk, dus vandaar mijn weinige berichtjes! Toch lees ik regelmatig wel gewoon mee hoor! :thumbup:

Even snel een update!

Ik ben vandaag bij de gyn geweest en ze hebben weer een ei gespot deze maand! Dit keer weer in mijn rechter eierstok. A.s. woensdag moet ik terug. Het was nu 1,5 cm groot en tot aan de eispont groeit het 0,2 cm per dag. Rond de eisprong is een eitje dus(lees follikel, eitje zit erin) 2 cm groot. Als het a.s. woensdag rijp genoeg is dan moeten(hoezo druk…??) wij klussen en de dag erna dan de samenlevingstest laten afnemen…

Ik hoop zzzoooooo…dat het gewoon raak gaat zijn deze maand, zo niet dan krijg ik na mijn volgende periode de HSG echo en gelukkig hoef ik van mijn gyn geen laparoscopie(kijk operatie) ik ben namelijk als de dood voor narcose…en het idee dat ze in me snijden en " in me zitten te wroeten" word ik ook niet echt blij van…dus heb gezegd dat ik hier echt niet achter sta…

de zwemmers van mijn man waren trouwens (weer) helemaal in orde, dus dat is gelukkig ook goed en ook mijn bloeduitslag was helemaal top!! :dance:

Verder woensdag dus en ik beloof dat ik dan weer even iets ga laten weten!

Trouwens, tijdens het terug lezen zie ik veel dezelfde namen die posten…hoe is het met de andere dames??

Voor iedereen een dikke knuf en tot snel!

:-* Muus

Spannend Muuske! Ik hoop dat je ei woensdag goed rijp is en dat je/jullie aan de slag kunt! Ik duim alvast voor je!

Fijn dat de zwemmertjes en jouw bloeduitslagen goed waren :thumbup:

Heb ook maar ff een buikfoto met 35 weken in het SF gezet.

rent naar het SF

Spannend Muuske, ik hoop op een goed ei woensdag en dat daar maar wat heel moois uit mag gaan groeien!! :slight_smile:

Muuske, wat fijn een mooi ei!

Miekje :-* Wat een tegenslag allemaal. Wel raar hoor van die uroloog en dat je toch een blaasontsteking hebt. En arme Emma ook. Dat arme kindje heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd :hug:

Memmie en Sarah, leuk weer nieuwe foto’s, ik ga straks direct kijken :thumbup:

Vervelend Heske dat je zo’n last van je ongesteldheid hebt.

Tierr, of was het Tijger, zie je, weet ik het weer niet :oops:

Volgens mij is om de dag ook voldoende hoor. Spermacellen leven meer dan 48 uur toch. Ik zou wel aanraden om op tijd te beginnen. Hoe meer soldaatjes er klaar liggen… :slight_smile:

Maar als je er zin in hebt is elke dag ook prima natuurlijk.

Mascha, je afspraak bij die revalidatie arts klonk zo ver weg, maar is al bijna inmiddels. Spannend. Zie je er erg tegenop?

Heeft iemand nog wel eens iets van Miek gehoord eigenlijk? Heb haar al een tijdje niet gezien :frowning:

En Jaaaaaanneeee, hoe gaat het met je? Ik heb jou ook al een tijdje niet gezien :eh:

Met mij gaat het wel goed. Zit vandaag op 12 weken precies. Tis dat ik niet in ‘de magische 12-weken grens’ geloof.

Zaterdag zijn we bij vrienden geweest en voor het eerst heb ik echt even onbezorgd op een roze wolk gezeten, wat een heerlijk gevoel :inlove:

Helaas veel te kort.

Zondag even wezen winkelen, ik had echt kleding nodig, ik pas echt niets meer, op een paar katoenen jurkjes na. Heb een spijkerbroek van mamalicious en 2 t-shirtjes, kan nu weer even naar buiten :mrgreen:

@Miekje wrote:

Tijger, werken de pilletjes een beetje? En hoe lopen de schoenen?

De schoenen lopen echt super lekker, alleen de bruine zijn iets gladder aan de onderkant, dus moet een beetje voorzichtig zijn met gladde vloeren. De pilletjes nemen de pijn wel iets weg, maar nog niet zo goed als ik had gehoopt. Ik kijk het even aan tot woensdag en anders neem ik weer contact op met het ziekenhuis met de gyn.

Miekje:

Hele dikke knuffel voor jou en Emma :hug: :hug:

KC:

er staan al soldaatjes paraat hoor, ik ben vandaag begonnen met klussen en dan om de dag, en als de eisprong nadert wil ik het proberen iedere dag…

@ Muuske :

(die was ik gister vergeten :oops: )

Mooi dat ze een ei hebben gespot en dat het zaad van je man goed is. Nu maar hopen op woensdag dat daar ook een goede test uitkomt…

Op Heske na zijn we allemaal bezig voor een 1e kindje… Jammer dat het de laatste tijd niet meer zo hard gaat met positieve testen :frowning: