*** Oktoberstoppers #12 ***

Leuk, Guus!!!

Die cd zit al een tijdje bij ons in de auto.

Hoewel zijn concert hier in de buurt wel tegenviel.

Hij speelde toen vrij kort en veel oude nummers :frowning:

Sproetjes, baby shop-ze! Ik ben niet zo van de 3 wielers, maar ieder zijn/haar ding. Gewoon een paar testen in de winkel, zo kom je er wel achter wat je prettig vind.

Tierrr, fijn dat je het leuk en gezellig hebt gehad bij Guus!

Geniet maar lekker van je vrije zondag!

Heske, idd stuk voor stuk mooie kaartjes! Maar jah… het had het vrolijke muizenkaartje voor :: Lente :: moeten zijn… :frowning:

:hug:

Hoe is het nu met je buik/mensturatie? Heb je het ergste gehad?

Mascha, het is idd erg moeilijk een kaartje uitzoeken… Je hebt echt boeken vol! Wij hebben altijd gezegd een foto te willen en dat hebben we ook gedaan bij Tycho. Ook bij deze wordt het een foto kaart. Kunnen de mensen meteen ons wondertje aanschouwen!

Miekje, KLETSTANTE Gefeliciteerd :wink:

Tijgertje, voel je je alweer wat beter? Helpen de tabletjes? Ik hoop voor je dat je er snel vanaf bent! :hug:

Jeetje… :shock: Bij ons is de eerste juli baby al geboren! Afgelopen vrijdag. En volgende week wordt de 2e waarschijnlijk al gehaald… Gaat snel zo!

Meiden, fijne zondag! :-*

Ps heb ook een paar foto’s van ons mannetje in het SF geplaatst :inlove:

@Memmie wrote:

Mascha, het is idd erg moeilijk een kaartje uitzoeken… Je hebt echt boeken vol! Wij hebben altijd gezegd een foto te willen en dat hebben we ook gedaan bij Tycho. Ook bij deze wordt het een foto kaart. Kunnen de mensen meteen ons wondertje aanschouwen!

Leuk! :thumbup: Zullen we ons adres vast even doorgeven :angel: :wink:

Sorry dames, hoe het berichtje hier nou komt is me een raadsel, want hij was helemaal niet voor dit topic bedoelt…

Excuus!

@Sproetje wrote:

Leuk, Guus!!!

Die cd zit al een tijdje bij ons in de auto.

Hoewel zijn concert hier in de buurt wel tegenviel.

Hij speelde toen vrij kort en veel oude nummers :frowning:

Hmm, das jammer…

Gisteravond was wel erg mooi, hij had een heel mooi podium en een heel mooi programma in elkaar gezet, al was het inderdaad wel wat kort…

En ik vond alles moeilijk te verstaan, de schermen vrij klein en ze liepen soms wat voor… Ik ben ook een aantal keer naar concerten van Marco Borsato geweest en het verschil tussen de concerten van beide artiesten is toch wel groot… :roll: maar desalniettemin vond ik het een erg mooi concert gister, wat mij betreft speelde hij precies de goede liedjes, en het was leuk dat ie ook wat Friestalige liedjes erbij had zitten en Marco erbij was… :slight_smile:

Memmie en Mascha, hoe gaat het met jullie?

Zo te lezen heb je een geslaagde avond gehad Tierrr :smiley:

Hier gaat het wel goed vandaag. Net de hamster van een schone kooi voorzien met de playstation gespeeld (ik wil een WII!!!) en nu gaan we vast voorbereidingen treffen voor het avondeten :drool: pasta ovenschotel :drool:

Hoi Meiden,

Hier is de pijn iets minder geworden maar de tabletjes slaan nog niet echt aan.

Ik wil graag jullie mening even weten :

Wat lijkt jullie beter : rond de vruchtbare dagen klussen om de dag of iedere dag ??

Sproetje :

Lekker geshopt???

Tierrr :

Leuk dat je het gezellig hebt gehad bij het concert van Guus, wel jammer dat je alles even goed kon horen en zien…

Ik ben in 2007 in het Philips Stadion in Eindhoven bij een concert van hem geweest en dat was wel allemaal goed geregeld hoor…

Tijger, ik ben nog steeds van mening dat het niet zoveel uitmaakt of je rond de vruchtbare dagen elke dag of om de dag klust. Sterre en Lente zijn allebei verwekt door elke dag te klussen, maar goed, dat is ook geen garantie dat het altijd lukt he :wink:

Tierrr, leuk dat je naar Guus geweest bent! Tjip had van een vertegenwoordiger kaartjes gekregen voor een concert van Guus, volgend weekend in Eindhoven, maar we gaan niet, geven de kaartjes aan een medewerker denk ik. Had mij wel leuk geleken, maar het komt komend weekend niet zo goed uit, en Tjip vindt er ook echt geen bal aan, dus ja, dan maken we er liever iemand anders blij mee…

Memmie, de eerste juli-beebjes al :shock: Wat komt het dan dichtbij he :eh:

Sproet, nog lekker gewinkeld gisteren?

Gisteren verjaardag van mijn vader en communiefeestje van mijn neefje gehad. Was gesloopt 's avonds. Ongi is nog steeds erg hevig en pijnlijk, al heb ik het idee dat het nu ietsjes minder aan het worden is. Woensdagmiddag heb ik weer een echo. Ik hoop dat alles dan schoon is :pray:

Vandaag een druk dagje voor de boeg. Zo eerst Sterre naar het kdv brengen (nou ja, eerst douchen en aankleden :angel: ), dan flink schoonmaken in huis (hard nodig :shifty: ) en dan werken… En wil eigenlijk ook nog even de stad in. Over een dikke week gaan we al op vakantie, en ik heb eigenlijk nog wel wat shirtjes nodig en een leuke broek of rokje ofzo… Schoenen heb ik vorige week al gekocht… Maar goed, shoppen kan de rest van de week ook nog wel… :wink:

xHeske

@Ke wrote:

Tijger, ik ben nog steeds van mening dat het niet zoveel uitmaakt of je rond de vruchtbare dagen elke dag of om de dag klust. Sterre en Lente zijn allebei verwekt door elke dag te klussen, maar goed, dat is ook geen garantie dat het altijd lukt he :wink:

Nee dat is waar. Hier hebben we voor deze zwangerschap om de dag geklust. Maar bij Em veel meer en bij Wouter, eh...1 keer want dat was vlak na de bevalling van Em...

Moge meiden!

Nou zo naar de uroloog. Ben wel nieuwsgierig naar wat hij gaat vertellen.
Vamorgen ook Em haar urine weggebracht. Ze is al een week veel aan het plassen, terwijl ze niet meer drinkt dan anders. Maar nu is het om het kwartier raak. Zo sneu ook snachts steeds eruit...
Hoorde ik wat gerommel en dan zat ze er weer. "waarom moet ik nou zo vaak plassen mama"
Vind ik toch niet normaal... :think:

Heske, nog gefeli met je papa!!! :-*
Oh wat heerlijk, je gaat lekker bijna op vakantie. *jaloers*
Lekker veel foto's maken en heerlijk gaan genieten meis. Jullie verdienen het dubbel en dwars!
Ik hoop ook heel erg dat woe alles schoon is :pray:

Tierrr, oh wat gaaf guusje. Ik ben zelf gek van Marco, maar Guus krijgt een mooie 2e plaats :inlove:
Super hoor! Hoe gaat het nu met je? Heb je het idee/gevoel dat de pilletjes wat doen of is dat veel te vroeg om te zeggen?

Sproet, wat heb je allemaal gekocht? Zijn jullie een beetje geslaagd?
Wij hadden hiervoor de urban Jungle wagen. De wagen onder de wagens, helemaal als je een tweeling hebt of 2 heel kort op elkaar. Maar ook de eenling wagens zijn SUPER!! (wel duur)
We zijn nu voor de bugaboo gegaan. :inlove:

Memmie, ik las het...niet normaal he, hoe snel het gaat...
Dan te bedenken dat als ik beval op de datum dat Wout kwam ik nog maar 8 weekjes zou moeten.. :o Kan je nagaan..jij hoeft echt nog maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel even!!!

Tijger, werken de pilletjes een beetje? En hoe lopen de schoenen?

Masch alles ok??

KC hoe gaat het met je?

JAAANNNEEE waar hang je uit meis??

Alle andere meiden, hoe gaat het met jullie??

breekt weer eens in :oops: **

Miekje, je krijgt een kusje van Casper! :mrgreen: Dank voor je lieve berichtje! :inlove:

Succes bij de uroloog! :pray: :thumbup:

Heske, :-

Memmie, ik vind je haar leuk! :inlove:

Meiden… succes! :pray: Ik duim voor positieve testen, goede gezondheid en prachtige zwangerschappen met een adembenemend resultaat! :inlove: :inlove: :inlove:

breekt weer uit

@Miekje wrote:

Tierrr, oh wat gaaf guusje. Ik ben zelf gek van Marco, maar Guus krijgt een mooie 2e plaats :inlove:

Super hoor! Hoe gaat het nu met je? Heb je het idee/gevoel dat de pilletjes wat doen of is dat veel te vroeg om te zeggen?

Haha, grappig, hier precies hetzelfde! Jij ook naar Marco's concerten geweest?
Ik heb nog niet echt het gevoel dat die pilletjes al echt wat doen, maargoed, 't is ook nog wat vroeg om dat echt te kunnen zeggen denk ik... en een weekend is sowieso niet echt een goede graadmeter daarvoor..

Tijger, ik denk dat ik zou gaan voor om de dag, voor de zaadkwaliteit, maar ook om het leuk te houden.. maar als je zin hebt om te klussen zou ik het niet laten omdat je het de dag ervoor ook al hebt gedaan, zeg maar... :)

Heske, succes met je drukke dagje vandaag!
Jeetje, al bijna op vakantie... ik ben wel jaloers hoor! Wij gaan dit hele jaar geen enkele keer op vakantie... te duur en kokmt erg slecht uit met onze nieuwe banen enzo... :cry: Maar ik gun het jullie van harte hoor!!

Miekje, memmie en de rest, hoe gaat ie vandaag met jullie?

Ik heb vandaag mijn vrije dag.. ga straks lunchen met iemand van KOK... spannend!! En verder boodschappen doen, was opvouwen, dat soort dingen...

@Kim3e wrote:

Miekje, je krijgt een kusje van Casper! :mrgreen: Dank voor je lieve berichtje! :inlove:

JAHOOEEEEE :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance:

@Tierrr wrote:

Haha, grappig, hier precies hetzelfde! Jij ook naar Marco’s concerten geweest?

ECHT WEL!!! :inlove:

Ik vind hem om op te vreten :drool:

Wat leuk!! Met wie ga je lunchen? Iemand die ook bezig is met zwanger worden? Heel veel plezier!!

Hoop echt dat die pilletjes hun werk gaan doen.

En dat er straks een prachtige foto komt van een VETTE POSITIEVE test…

Gun het je heel erg…

Nou de uroloog was niet echt boeiend :?

We gaan gewoon op dezelfde voet verder. Zodra ik wat klachten krijg meteen aan de ab om een echte infectie te voorkomen.

Het gaat nu best goed dus :thumbup:

@Kim: je hoeft niet steeds in te breken hoor; we hebben je hier allang geadopteerd :smiley: We vinden je veel te gezellig om steeds te moeten missen :wink:

@Miekje & Tierrr: Marco is geweldig!!

Van Guus vind ik de weg heel erg mooi

@Miekje: jammer dat je nog niet heel veel wijzer bent geworden bij die uroloog :frowning: Mogen jullie morgen weer even binnen kijken of moet je voor iets anders heen??

@M&J wrote:

@Kim: je hoeft niet steeds in te breken hoor; we hebben je hier allang geadopteerd :smiley: We vinden je veel te gezellig om steeds te moeten missen :wink:

Sluit ik me bij aan! :mrgreen:

Masch, geen idee het is gewoon controle bij de gyn. Eigenlijk maakt hij altijd een echo. Maar dat was steeds om naar de bloeding te kijken. En daarna om te kijken naar de bmm.
Hoop dat ie even wil spieken natuurlijk :inlove:
Hoe is het met jou?

He Masch, kijk ff bij ā€œaangebodenā€ staat een WII te koop.

Die wilde je toch?

oh volgens mij is ie al weg :?

Ik kwam er niet wat te laat achter inderdaad :frowning: (ik zag 'm om 10:30 staan maar toen was het al te laat)

Heb net even met Buffel gewandeld maar jeeee wat is het heet in het recreatiegebied! Dat zou je niet zeggen als je hier gewoon voor de deur staat

Nou te vroeg wezen juichen…

Ik heb zelf een blaasontsteking, en Emma ook.

Ben een beetje boos. De uroloog zei dat ik bij de eerste tekenen meteen ab moest slikken tot de klachen weg waren en dan mocht stoppen. Dan was ik een infectie voor en hoefde ik geen hele kuur. Ik dacht nog, als je een kuur niet afmaakt dan kan je resistent worden en dat zou niet zo leuk zijn aangezien je maar weinig soorten mag in de zwangerschap. Maar volgens hem kon dit geen kwaad. Nu liep ik dus met een blaasonsteking zonder klachten. Heb pas sinds vandaag wat buikpijn. Lekker dan had ik morgen waarsch. besloten om te gaan slikken, was gestopt als de klachten wegwaren (kuur is 10 dagen dus ik was zeker eerder gestopt) en dan had ik doorgelopen met een infectie!!

Ik doe het dus mooi op mijn eigen manier. Krijg nu dus een kuurtje en arme Emma ook. Dat is dr 3e in een maand! (1 voor haar oren, toen haar vinger en nu een blaasontsteking…)

Ben blij dat ik dat van haar ook meteen heb weggebracht vanmorgen!

Ze heeft nog nooit een blaasontsteking gehad.

Wat een toestand weer Miek! :frowning: Kan dat geen kwijt voor Emma, al een 3e kuur :shock:

Voor jou en uk zal het ook niet prettig zijn al die kuurtjes :hug: :hug: