Even snel hoor, ben met het eten bezig. Kip moet een uur in de oven…
Fijn dat je er weer bent Sproet!! :-*
Heske, :hug: heb je erg veel last?
Memmie, wat SUPER je haar! Ik vind het echt heel gaaf!!
Ga zo even in het sf spieken hoor! Nu verder met t eeettuuunnn
@Miekje wrote:
Tierrr, ik hoop heel erg dat de tabletjes gaan helpen.
Kun je er last van hebben? Ik bedoel hebben de medicatie bijwerkingen? of vrijwel niet? Hoe is het op je werk?
De tabletjes op zich hebben geen bijwerkingen, alleen zou het zo kunnen zijn dat de schildklier er juist weer te snel van gaat werken, met alle klachten die daarbij horen... nouja, we zullen zien.. Op het werk gaat het goed, al is het nog steeds wel pittig en mis ik mijn oude werk nog wel..
Leuk dat jij je neus hier weer even laat zien!! :)
Vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken... :hug:
Heske, is het erg heftig?? :hug:
Memmie, wat een leuk kapsel! Staat je goed!! :)
Sproet, het schiet al op... spannend hoor! Word je al zenuwachtig??
Mascha, hoe is het met jou??
En met jou, Muuske?
Tijger, lekker dat de duivels weer weg zijn! Laat ze maar een maand of 9 wegblijven inderdaad!! :)
En hoe is het met de andere dames die hun neus hier niet meer zo vaak laten zien? Miek, Jane, Hope, Sarah, Lu en A-S, Lieke, Newbe?
En Muppet
Nou, fijn weekend allemaal!! Nog plannen?? Ik ga naar Guus Meeuwis! :)
Memmie, wat een enorm leuk kapsel !!
Al vond ik je lange lokken ook wel erg mooi hoor.
Sorry Tijgertje, ik gooi jou en Tierrr vaker door elkaar geloof ik :oops: Mag ik het al op zwangerschapsdementie gooien ?
Miekje, fijn dat het met de kids goed gaat. :-* voor jezelf.
Heske, bleeeh klinkt niet fijn zoveel bloedverlies. Hoop wel dat je bm gewoon weer helemaal lekker schoon is.
Sproet, nog maar een paar weken en dan is de grote dag!!! En nog niets geshopt, hoe krijg je het voor elkaar. Veel shopplezier alvast!
Ik baalde vanmorgen even. Beetje diva-gedrag vrees ik :oops:
Het zh belde om mijn afspraak van maandag af te zeggen, echo + combinatietest. De echoscopist is ziek, nu mag ik hopelijk de vrijdag erop, als ze dan beter is. En ik was zo mooi de dagen aan het tellen tot de echo en tot we baby weer mogen zien. Voelde me even een verwend nest, en snel daarna behoorlijk schuldig, wie heeft er met 10 weken al 5 echo’s gehad? Moi. En dan balen dat ie nu uitgesteld wordt, omdat ook mensen die in een zh werken wel eens ziek kunnen worden. Ik moet me kapot schamen :shifty:
Heb de angelsound er maar even op losgelaten en hij doet het nog :inlove: Hij wisselt trouwens wel steeds van kant. De laatste keer zat ie links, nu weer rechts. En ik begin een bobbel onderaan mijn buik te krijgen, coooooool :mrgreen:
@ Heske, het is inderdaad nog een beetje moeilijk om ervan te genieten. Hou altijd in mijn achterhoofd dat de kans dat het mis gaat nog zo groot is. Het begint wel langzaam te komen hoor. Vooral omdat baby het nog zo goed doet tot nu toe. Heb wel altijd gezegd dat zwanger zijn me niet echt leuk leek. Ik ben ook meer van het resultaat eigenlijk. Kan niet wachten.
Ben gisteren wezen stemmen, was bij een school. En ik ging precies toen die school uit ging, dom dom dom. Echt zo erg, heb me gewoon kapot geërgerd aan de vreselijke herrie en kinderen die niet voor zich uit keken. Dat wordt nog wat, ooit sta ik daar ook tussen, help…Hoop dat dat went.
Haha, KC, geeft toch niet dat je baalt dat je echo uitgesteld is? Kan ik me wel voorstellen hoor! Je telt toch inderdaad steeds af naar zo’n echo, en ik kan me voorstellen dat het voor jou nog belangrijker is, omdat je natuurlijk toch een zeker risico hebt…
Dus balen mag hoor, zolang je inderdaad ook maar bedenkt dat het kan gebeuren…
Grappig, ik woon pal tegenover een school en ik vind het altijd heerlijk, die herrie en al die kindjes als de school uitgaat… dan verlang ik ook altijd zo naar zo’n hummeltje… :oops:
Vreselijk lijkt me dat.
Ik vind individuele kindjes wel leuk, maar groepen dus niet. En mijn eigen kindje is natuurlijk het leukst van allemaal
Zat me gisteren al zorgen te maken over dat ons kind wel vriendjes moet hebben en dat die ook regelmatig mee naar huis moeten komen, oowww, ik hoop dat het snel went en dat het leuke vriendjes worden. En niet teveel tegelijk.
Had net een groep van 7a 10 kinderen hier op mijn ramen bonzend en aan de deur bellend. En waarom, ze waren een kleine blauwe speelgoedauto kwijt en kwamen vragen of ik hem gezien had. Kan ik dan wel weer om lachen, schattig :lol: Die handjes op de ruiten vind ik dan weer minder schattig
@Kittycat wrote:
Sorry Tijgertje, ik gooi jou en Tierrr vaker door elkaar geloof ik :oops: Mag ik het al op zwangerschapsdementie gooien?
Ik baalde vanmorgen even. Beetje diva-gedrag vrees ik :oops:
Het zh belde om mijn afspraak van maandag af te zeggen, echo + combinatietest. De echoscopist is ziek, nu mag ik hopelijk de vrijdag erop, als ze dan beter is. En ik was zo mooi de dagen aan het tellen tot de echo en tot we baby weer mogen zien. Voelde me even een verwend nest, en snel daarna behoorlijk schuldig, wie heeft er met 10 weken al 5 echo’s gehad? Moi. En dan balen dat ie nu uitgesteld wordt, omdat ook mensen die in een zh werken wel eens ziek kunnen worden. Ik moet me kapot schamen :shifty:
Heb de angelsound er maar even op losgelaten en hij doet het nog :inlove: Hij wisselt trouwens wel steeds van kant. De laatste keer zat ie links, nu weer rechts. En ik begin een bobbel onderaan mijn buik te krijgen, coooooool :mrgreen:
.
Je mag het op zwangerschapsdementie gooien hoor, het is je vergeven…
Ik snap best dat je een beetje baalde dat de afspraak is afgezegd. Je wilt toch graag weten hoe het met je kleintje gaat als er zo’n hematoom boven hangt. Gelukkig heb je hem met de angelsound gehoord en weet je voor jezelf dat het toch een beetje goed zit…
@Kim3e wrote:
Eh… Miekje… je reageert heel uitgebreid op iedereen, kun je ook iets meer over jezelf en kids vertellen :shifty: . Hoe gaat het met de vinger van je grote meid?
:hug: voor je bekken. Ben je nog bij eh… hoe heet ie ook alweer… geweest??
Lief van je, je bent een schat. Hier gaat het goed. Die man heeft mijn port. lichter gemaakt, bekken is nog nooit zo slecht geweest ook bij Emma niet

Tierrr, oh ok ik snap het van de pilletjes. Merk je al iets? Meid, duimen draaien hier voor je. Hoe voel je je verder?
Tijger hoe is het met jou? Was idd een korte ongi. Wat leuk die bruine schoentjes!
KC het genieten komt vanzelf. Heel herkenbaar, ik kon dat ook niet. En toen ik hoorde dat het hematoom weg was, duurde het ook nog even voordat ik het kon bevatten…
Enne… nee hoor, je hoeft je niet te schamen. Je telt de dagen af tot een echo, als die dan niet door kan gaan, om wat voor reden dan ook dan is dat gewoon een vreselijke teleurstelling!! :-*
Nu naar het sf… :mrgreen:
Heeee Miek
Vandaag ook nog je 4000ste berichtje posten he
Heb je het eigenlijk inmiddels al aangedurfd om iets voor ukkie te kopen??
Voor de zwangeren onder ons; zijn jullie al op jacht naar een geboortekaartje (of hebben jullie er al eentje??)
Het lijkt me echt lastig! We zijn ook zo lang bezig geweest om een trouwkaart echt helemaal naar onze smaak te vinden :shock:
@Miekje wrote:
Tierrr, oh ok ik snap het van de pilletjes. Merk je al iets? Meid, duimen draaien hier voor je. Hoe voel je je verder?
Ik vind het moeilijk te zeggen of ik er al iets van merk... 't zijn allemaal van die vage klachten die ik ervan heb. Moeheid, koud hebben, zere ledematen... maarja, sowieso heb ik dat de ene dag erger dan de andere dag. En over de regelmatigheid van m'n cyclus valt natuurlijk helemaal nog niks te zeggen... dus sja, afwachten maar...
Wat ontzettend vervelend dat jouw bekken zo slecht is zeg... wat lijkt me dat ontzettend vervelend... en 't is natuurlijk ook de hele tijd door... hel veel sterkte ermee lieverd, weet verder ook niet wat ik moet zeggen... wilde dat ik er wat tegen kon doen... :hug:
Mascha, ik ben dan nog wel niet zwanger, maar ik heb er inderdaad ook al wel over nagedacht. Mijn man en ik konden ook haast geen trouwkaart vinden die we allebei mooi vonden namelijk... maar ik heb de hoop dat het vinden van een geboortekaartje makkelijker gaat... voor mijn gevoel is daar meer leuks in te krijgen...
Fijn weekend allemaal!!
HI Miekje,
Ja die bruine schoentjes zijn leuk he, Ik heb ze ook gelijk mee genomen toen ik ze zag, terwijl ik normaal dus helemaal niet van dat schoenen houd ( loop het liefst op nike air max)
Hier gaat het wel goed hoor, mag verder niet klagen…
Over anderhalve (ongeveer) flink aan de klus en dan maar afwachten…
Mascha:
Ik ben nog niet zwanger of getrouwd, maar mij lijkt het moeilijk en lastig om een leuke kaart te vinden…
Geboortekaartjes… pfff, bij Sterre was het drama, Tjip en ik zaten totaal niet op één lijn. Uiteindelijk heeft mijn moeder een kaartje ontworpen waar we wel allebei heel blij mee waren.
Bij Lente* waren we er eigenlijk snel uit. Ik wilde een kaartje persé, en Tjip had het te druk met andere zaken, dus vond alles prima. Helaas hebben we dat kaartje dus nooit kunnen gebruiken … Ik heb de opmaak nog bewaard, kan 'm hier wel even laten zien… (datum enzo kloppen natuurlijk niet
)
Het kaartje dat het uiteindelijk is geworden, staat hier (halverwege de pagina):
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=61083&postdays=0&postorder=asc&start=525
En Sterre’s kaartje staat hier (bijna onderaan):
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=167&postdays=0&postorder=asc&start=210
Verder eigenlijk weinig zin om te typen. Heb erg veel last van m’n ongi, echt enorm veel bloedverlies en buikpijn. Ik hoop zo dat het niet voor niks is

xHeske
Hihi, zie dat mijn bevallingsverhaal er ook nog staat…
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=25972
Mennnnn, wat lijkt dat een eeuwigheid geleden zeg! :eh:
slik
Heske, wat een prachtig kaartje had Lente :**: moeten hebben…
Nu kreeg ze een ander (ook mooi) kaartje, maar toch had het het andere kaartje moeten zijn!
Even een heel dikke knuf voor jou, en heel veel sterkte met de buikpijn/ongi! :hug: :hug: :hug:
Ik blijf voor je duimen, lieve schat! :-*
Wat had je in 1e instantie een leuk kaartje voor Lente*!!
Uit het kaartje wat het uiteindelijk geworden is spreekt zoveel liefde en is jullie verdriet zo enorm voelbaar dat ik nog steeds iedere keer als ik het zie met kippenvel op mn armen zit en de tranen in mn ogen…
Prachtig Heske…
Beide kaartjes voor Lente :**: en Sterre en het kaartje wat het (helaas ) uiteindelijk is geworden voor Lente is ook echt heel erg mooi. Wat een prachtig gedichtje…en wat vreselijk pijnlijk…
He bah meis… :hug:
Je hebt het mooi omschreven Mascha. Ik sluit me er helemaal bij aan…
Ik ga eens even zitten voor je bevallingsverhaal. (grappig die van mij van Emma staat hier ook nog op t forum en zij is van januari 2005!)
Wat heb je dat mooi verwoord Heske! haha ik moest af en toe echt flink lachen. Prachtig verhaal met mooie foto’s van je moppie. :inlove: :inlove:
Heej ik ben kletstante :dance:
Heske:
Het zijn mooie kaartjes en het tweede kaartje verwoord het goed.
Het verhaal heb ik nog niet gelezen…
Kruip zo mijn bedje weer in.
Heb ontiegelijk veel pijn in mijn onderrug en de pijn rechts onder in mijn buik komt weer terug, alleen nog niet zo heftig als vorige maand…
Heb dus gelijk maar die tabletjes ingenomen die ik van de gyn heb gekregen en dan maar kijken of het afzakt…
Ik kom morgen wel weer even spieken…
:-*
Mooi kaartje en gedichtje Heske :-*
Hier is het vandaag koopzondag.
Waarschijnlijk gaan we even richting een babyzaak…
Dus als iemand nog tips heeft voor een handige kinderwagen…
Drie- of vierwieler? Welk merk? Handig in te klappen?
Hopelijk kan ik ook nog een beetje voor kleren shoppen.
Want als het straks warmer wordt, heb ik niet zoveel…
Nou, nu eerst maar even de broodjes in de oven voor een lekker ontbijtje!
Heske, wat een prachtige kaartjes, stuk voor stuk… :-*
Miekje, gefeliciteerd met je nieuwe status als kletstante!! :mrgreen:
Tijger, hoe gaat ie nu? Hebben de tabletjes geholpen?
Sproet, shop ze!!
Hoe is het met de rest?
Wij zijn gister naar Guus Meeuwis geweest, erg mooi!!
En vandaag maar lekker een beetje rustig aan van de vrije dag genieten!