*** Oktoberstoppers #12 ***

Ben by the way toch niet ongesteld geworden trouwens, 't is bij dat bruine en roze slijm gebleven…

Jemig Tierrr, ook weer terug naar de gyn dus :? Jammer dat je nog niet veel wijzer bent geworden. Toch maar hopen dat met die tabletjes het probleem wel opgelost is en je cyclus weer normaal wordt. Heb je vanmorgen nog getempt? Misschien was dat bruinverlies wel je eisprong? :pray:

KC, fijn dat het goed met jou en je pukkie gaat. Hou je rustig he meid, hoe moeilijk dat soms ook is.

Miekjeeeeeee, met alleen een teken van leven nemen we geen genoegen hoor :snooty: Hoe is het met je? En met Emma en Wouter?

Hier nog geen duivels :roll: Dacht ik dat ze vorige week al kwamen, te vroeg dus, en nu duurt het me weer te lang :roll: 't Is ook niet snel goed hoor. Maar goed, hoef dus deze week iig niet meer naar het zkh voor een echo, zal volgende week wel worden.

Moet trouwens over 2 weken met Sterre naar de oogarts, omdat ze al sinds december een soort ontsteking onder haar oog heeft, en die gaat maar niet weg. Ben heel benieuwd, hoop zo dat ze niet onder het mes hoeft (maar vrees van wel, ha dacht niet dat het met een zalfje oid nog weg zou gaan :frowning: ). Is natuurlijk maar een kleine ingreep, maar vind het zo zielig, mijn kleine apie (en eerlijk is eerlijk: ik vind het éng! :shifty: :? :frowning: ). Maar goed, moet ik me nu nog maar niet druk om maken he :wink:

xHeske

Tierrr, fijn dat hij de tijd voor je had! Ik hoop dat de tabletjes ook werken voor je cyclus. Een afspraak met de gyn is natuurlijk nooit verkeerd!

Hebben jullie de uitslag van de zwemmertjes al?

Muuske, fijn dat je toch hebt genoten van Pinkpop! Ik hoop ook weer eens te kunnen gaan, al moet de line-up (voor mij dan :wink: ) wel beter zijn!

Ik ben zo’n 3x geweest.

Ik hoop dat mmm je snel geluk mag brengen!

Lieke, ik vind (van die namen) Esmee ook het lekkerst bij Jesse klinken! Moeilijk he?!

Miekje, nu ook weer eens wat uitgebreider posten hoor :wink:

Heske, goed dat de pillen toch hun werk hebben gedaan! Spannend, je weet niet wat je nu te wachten staat… :hug: Ik zou maar goede ‘matrassen’ in huis halen, want als ik je berichten zo lees dan kan het best wel eens een heftige ongi worden!

Wat heeeeerlijk, bijna vakantie!

Dikke knuffel voor Sterre :hug: Ik kan me voorstellen dat je het eng vind! Ik kan over het algemeen heel goed over wonden ed, maar als Tycho wat heeft, dan raak is snel in paniek! Je wilt het niet voor je kind!

KC, goedzo! Houd je maar goed rustig! Fijn dat alles zijn gangetje gaat!

Enneuh…de laatste loodjes zijn idd zwaar, maar wel goed te doen hoor! Niet bang worden :wink: Het hangt er ook helemaal vanaf hoe je je voelt, of je lastige kwalen hebt of niet. De eerste (nou ja…2e) zwangerschap ben ik doorheen gevlogen! En nu is het toch wat zwaarder…

Het is hier de laatste weken idd erg rustig :think:

Maar euh, het zou wel fijn zijn als iedereen weer eens ff van zich laat horen… Ben benieuwd hoe het met jullie allen is!!!

Voor iedereen een hele dikke :-* en :hug:

ps Hier gaat het trouwens ook z’n gangetje!

Ik hoop zooooo dat de beeb nog goed gaat liggen :pray: :pray: :pray:

Over 12 dagen een echo. Ben echt aan het aftellen! Ben er wel vrij nuchter onder… het is nou eenmaal zo als het is, maar hoop wel dat 'ie goed gaat liggen voor een natuurlijke thuisbevalling.

Duimen jullie mee? :-*

@Ke wrote:

Jemig Tierrr, ook weer terug naar de gyn dus :? Jammer dat je nog niet veel wijzer bent geworden. Toch maar hopen dat met die tabletjes het probleem wel opgelost is en je cyclus weer normaal wordt. Heb je vanmorgen nog getempt? Misschien was dat bruinverlies wel je eisprong? :pray:

Ik heb vanmorgen inderdaad nog getempt, maar geen verhoging, dus acht de kans niet zo groot dat het van een eisprong was...
Maargoed, daarnet het ziekenhuis maar even gebeld en ik heb voor de 23e juni weer een afspraak bij de gyn... voor uitslag van het zaadonderzoek en het praten over vervolgbehandelingen. Pff, gaan er weer 3 weken overheen! De MMM is wel een boel wachten zeg..
En ik weet ook wel dat die 3 weken zo om zijn hoor! Voor je het weet is het zover... alleen het lijkt nu gewoon eventjes lang, vooral omdat je weet dat er weinig kans is dat er in de tussentijd iets gebeurt... en telkens tussen al die afspraken een aantal weken wachten... dan loopt de tijd al snel op. En ik ben zo nieuwsgierig naar de uitslag!! Maargoed, we wachten geduldig af.. :liar:

Vervelend he Heske dat je niet weet waar je aan toe bent? :hug:
En wat sneu voor Sterre van die ontsteking... maargoed, waarschijnlijk vind jij het allemaal nog vervelender dan zij... ;)

Memmie, fijn dat alles ok gaat bij jullie en ik ga heel hard voor je duimen dat beeb nog goed gaat liggen!! :pray:

En inderdaad, de rest: laat eens wat horen!!

't Is trouwens alweer bijna weekend... nog maar 1 dagje werken!
Jullie nog plannen? Wij hebben een druk weekend, morgenavond op verjaardagsvisite, zaterdag wat inkopen doen en zaterdagavond naar Guus Meeuwis! :)

Jullie geduld wordt wel op de proef gesteld he.

Weer 3 weken wachten Tierrr.

En aan de pillen, ik hoop dat ze voldoende werken en je een eisprong bezorgen.

Heske, arm smurfje van je. Maak je maar niet teveel zorgen om haar, komt vast goed. Hoop alleen dat een operatie niet nodig is.

En inderdaad misschien een boel heerlijk dikke maandverbanden aanschaffen. Vervelend als je zo aan het wachten bent en er komt niets.

Ik maak me nog geen zorgen om de laatste loodjes hoor Memmie. Eerst maar zorgen dat ik uberhaupt zo ver kom. Vind ook eigenlijk dat ik helemaal niet mag klagen, mag al blij zijn dat ik uberhaupt zwanger ben, en nog steeds zwanger ben en mag in mijn handjes knijpen voor mijn gevoel als ik de 40 weken haal. Is toch wat moois eigenlijk. Ik hoop alleen dat ik dat tegen die tijd ook nog denk :oops:

Als mijn vorige zwangerschap goed was gegaan had ik nu op 31 weken gezeten, echt onvoorstelbaar eigenlijk.

Zo dames, ben ik ook weer even.

Ik kom eerst even reageren op iedereen…

@ Lieke :

Ik vind Jesse en Esmee het leukst, waarom weet ik niet maar dit is mijn eerste keuze als ik het rijtje zo lees.

@ Heske :

Druk weekend gehad. Maar wel voor een goed doel, want als het mooier weer word, kan je heerlijk gaan genieten van je mooie tuin. En je oma 90 jaar en nog op zichzelf wonend, dat is zeker een taai vrouwtje!!! Vind het altijd mooi als zulke mensen nog zelfstandig kunnen wonen en voor zich zelf kunnen zorgen. Zielig voor Sterre der oogje, maar volgens mij maakt mama zich meer zorgen dan Sterre zelf hihih ik begrijp het wel, het lijkt me nooit leuk om je kind weg te brengen voor narcose… Geef haar maar een knuffel en hopen dat het snel achter de rug is.

@ KC :

hihihi volgens mij was je een beetje in de war. Ik heb al 8 jaar mijn rijbewijs, Tierrr heeft af gereden en moet binnenkort opnieuw examen doen, maar geeft niet hoor… Rust goed uit zodat het beebje goed kan groeien en het hematoom weg kan slinken. :hug:

@ Tierrr :

Je bent dus nog niet veel wijzer geworden. Hopen dat de tabletjes toch een beetje aanslaan en dan maar afwachten op het zaadonderzoek van je man ( de uitslag dan) Wel raar dat je bruin / roze slijm verliest en verder geen ongi krijgt… 3 weken lijken nog ver weg maar het gaat vrij snel hoor, maar ik snap dat je niet echt het geduld meer op kan brengen en dat je graag wilt weten wat er nu hand is en dat je daarna zo snel mogelijk zwanger wil raken… :hug:

@ Muuske :

Lekker dat je zo genoten hebt op Pinkpop. Dank je voor je hulp bij de uitleg over de ovulatietesten. Gelukkig is de medische molen gaan draaien en hopen dat je snel meer weet of zwanger bent…

@ Memmie:

Nog even volhouden hoor… Ik duim heel hard mee dat de beeb nog goed gaat liggen zodat jij je natuurlijke thuisbevalling kan krijgen… :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Hier gaat het zijn gangetje. Heb maandag heel veel bloedverlies gehad, dinsdag werd het minder, woensdag bijna niks en vandaag alleen bruin drap … Nu maar hopen op een goede eisprong en dan ook flink klussen en daarna hopen dat het raak mag zijn. De gyn heb gezegd dat alles er netjes uitzag en dat niks eigenlijk een zwangerschap in de weg staat. Als het nu nog niet snel mocht lukken, dan gaan we na de vakantie naar de huisarts om het zaad van mijn mannetje te laten testen…

Hoi lieve meisjes,

Ben eindelijk weer, sorry ben hier achter de feiten aan het aanrennen. haha. Jorik werkt veel en ik kom amper vooruit door dat rotbekken, maar verder gaat alles goed, ook met de kids.

Heske, ach die arme meid. Hoop dat ze niet onder het mes moet. Wat doen ze dan? De ontsteking wegsnijden?

Hoe is het nu met je buikje?

Sproet, hoe is het met jou meis?

Tijger, ik hoop dat het nu snel raak is meis en dat je niet straks met je mannetje naar de ha moet. Fijn dat alles er verder goed uit zag. Dikke :-*

MIIEEEKKK hoe is het met jou? En met je bekken?

Heb jij ook zo een last nog van harde buiken? Pff ik wor er echt gek van. Als ik veel heb gedaan en ik ga liggen heb ik ze achter elkaar. Met 10 minuten ertussen. Soms wat korter. En elke keer als ik denk…hmmm misschien moet ik bellen houden ze gelukkig op. Warm douchen helpt ook wel. Hoe is het met jou buik?

Muuske, nu voor het echie in de medische molen. Spannend hoor! :pray: hoe gaat het nu?

Memmie, ik las dat je haar kort is!! Leuk!! FOOOTOOOO!!!

Hoop dat je ventje lekker snel goed gaat liggen. Bij een tweede hebben ze veel meer ruimte. Dus dat hij nu nog dwars ligt enzo is geen reden om je veel zorgen te maken hoor!

Pfffff spannend allemaal, komt nu erg dichtbij!

Mascha, zijn de spullen voor de tuin er al? Hoe voel je je?

Newbe, hoe gaat het bij jou? Tijd voor weer een buikfoto meis :mrgreen:

KC, hoe is het met jou meis?

Ik snap helemaal wat je schrijft. Maar je zal zien, bij de volgende echo is het hematoom nog kleiner en de echo erna is dat ding weg!!

Hoe gaat het nu?

Tierrr, ik hoop heel erg dat de tabletjes gaan helpen.

Kun je er last van hebben? Ik bedoel hebben de medicatie bijwerkingen? of vrijwel niet? Hoe is het op je werk?

Lieke, leuk wij hebben Esmee als 2e naam op het lijstje. (ik had m bovenaan, maar manlief weet het nog niet helemaal geloof ik :lol: ) ik vind alle namen erg leuk die je opnoemde. Esmee en Sofie wel het leukst!

Hope, Sarah, Lu en A-S hoe is het met jullie?

En Muppet hoe gaat het daar?

Jane, hoe gaat het met jou? Wat naar dat de :evil: er weer waren…

Ik blijf heeeeeeeeeel hard :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hoe gaat het nu op school? Maak je dit jaar nog af?

Jee meiden… het is nu wel echt heel erg tijd voor mooie positieve testen…ik gun het jullie zo vreselijk…

Eh… Miekje… je reageert heel uitgebreid op iedereen, kun je ook iets meer over jezelf en kids vertellen :shifty: . Hoe gaat het met de vinger van je grote meid?

:hug: voor je bekken. Ben je nog bij eh… hoe heet ie ook alweer… geweest??

Uhm ja, Miekje… hoe is het met jouzelf??? Willen we ook wel ff weten he! :roll: :wink: :-*

Tierrr, 3 weken wachten is ook lang, vind ik. Eigenlijk is elke dag wachten er al 1 teveel he…

KC, kun je wel een beetje genieten van je zwangerschap? Lijkt me moeilijk, met al die onzekerheid, maar probeer het wel he, het zou zo’n mooie speciale tijd moeten zijn (tenminste… dat hoor je altijd :eh: , ik ben zelf niet zo dol op zwanger zijn, maar des te doller op het resultaat :inlove: :wink: )(en met resultaat bedoel ik dus zo’n lief klein humpiedumpie, niet het blubberbuikje, de extra kilo’s, de haaruitval, de verdwenen conditie en dat soort dingen :angel: ).

Nou, hier zijn de duivels gearriveerd. En hoe! :shock: :? Was aan het werk, maar voelde het ineens lopen, gevolgd door hevige krampen en duizeligheid. Heb ff wat dextro genomen en ben vervolgens naar huis gegaan. Veilig dichtbij de wc en mijn stapels maandverband :angel: Ben niet blij met hoe ik me nu voel, maar wel blij dat het zover is. Probeer nu het zkh te bereiken om een afspraak voor een echo te maken, maar krijg de poli niet te pakken :wall: Zo nog maar eens proberen…

xHeske

Miekje, hier mijn korte krullen kapsel :wink:

De achtergrond is een beetje donker, maar als je goed kijkt zie je 't wel!

(net als mijn vermoeide hoofd… :zzz: )

Mooi hoor memmie :thumbup:

@Memmie: wat leuk!! :thumbup: Staat je goed :dance:

We kunnen trouwens woensdag onze andere auto ophalen :smiley: Fotootje zal ik even in het showtopic zetten…

Meiden, daar ben ik weer.

Eindelijk… weer internet… :dance: :dance:

Moet nog even bijlezen, dat wel :mrgreen:

Gisteren mijn trouwjurk gepast en er zat nog wel wat ruimte in gelukkig.

Nu moet ik over vijf weken terugkomen. Dat is een week voor de bruiloft :o

En op zoek naar accessoires.

Voor de baby hebben we nog helemaal niets gekocht, dus daar moeten we ook eerdaags maar eens verandering in gaan brengen.

Miekje, hoe is het met je kids? En met jou?

Heske, raar eerst dat idee van te vroeg ongi worden en nu dus toch door de pillen geremd.

Waar gaan jullie heen op vakantie? Lekker hoor!

Tierrr, balen dat je gezakt bent voor je rij examen meis. En dat je cyclus weer zo onduidelijk is.

Muuske, helaas jij ook een ronde verder :frowning:

KC, bij jou zag ik wel goed nieuws voorbij komen. Baby die het goed doet en hematoom dat aan het slinken is. You go girl :smiley:

Memmie, leuk kapsel hoor! Hier gaat het met de vermoeidheid gelukkig iets beter.

Mascha, ik ga zo richting sf :wink:

Lieke, ik ga ook zo je namentopic bekijken.

Sorry als ik iemand vergeten ben. In ieder geval kan ik jullie nu weer in de gaten houden :thumbup:

Hey Sproet leuk dat je er weer bent! Als er alleen kleine dingen aangepast moeten worden aan je jurk gaat het helemaal goed komen hoor :hug:

Ik ben erg benieuwd hoe je eruit ziet straks!! :smiley:

Memmie,

het staat je echt leuk dat korte krullenkoppie…

Hoezo wilde je het nu kort hebben ??

Ik weet ook nooit wat ik wil, dan is het lang, is het lang dan wil ik het weer kort, heb ook veel uitgeprobeerd en nu laat ik het voorlopig maar even groeien, ik wil het namelijk op kunnen steken als we ooit gaan trouwen :oops:

oja ongi is alweer helemaal verdwenen. was een korte deze keer…

Ik ben ook wel erg benieuwd.

Moest wel even wennen aan het idee dat ik nu niet echt meer een taille heb.

Maarja, hoort erbij zullen we maar zeggen.

Verder bezig met de puntjes op de i te zetten.

Volgende week hebben we een afspraak op de locatie om alles een keer goed door te nemen.

Tijgertje, lekker dat je er zo voor het weekend weer vanaf bent.

Ik ga trouwens maandag naar de kapper voor een proefkapsel.

Heb het nu voor mijn doen erg lang. Ben benieuwd of ze er iets moois van kan maken :slight_smile:

:dance: :dance: :dance: Joepieieieieieieie, Sproet is er weer!!! :dance: :dance: :dance: :-* Oh meid, je gaat gewoon al bíjna trouwen, spannend!!!

Memmie, súper leuk, dat korte haar, staat je echt heel goed! :thumbup:

Mascha, mooie auto joh! :thumbup:

Tijger, fijn dat de duivels weer weg zijn. Hopelijk blijven ze nou onderhand eens de komende 9 maanden weg :pray:

Oja, en heb nog ff een hele lading foto’s van Sterre in het sf gezet… :angel: