@Heske:
medicatie heb ik nu inderdaad niet meer (uiteraard alleen astma medicijnen) het lijkt alleen wel of ik steeds vaker ondersteboven ga :think: :?
Hmm, fijn dat je van die medicatie af bent, maar verder klinkt het niet zo ok… wat ontzettend naar zeg… hoe vaak is dat dan ongeveer? :hug:
Memmietje met je mooie grote buik , hoe is het met jou? Trek je het nog een beetje? Valt niet altijd mee he, als er ook nog zo'n druktemakertje om je heen loopt. Ik vond dat iig af en toe best tegenvallen.
:-* Hier gaat het goed hoor! Ik merk nu gewoon wel dat ik tegen het einde loop. De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze....en jah, dat klopt! Mijn schaambeen blijft echt een pijnlijk probleem en als ik niet rustig geneog aan doe komen de bekkenklachten er ook 'lekker' bij. Maar goed, het is voor een goed doel, zullen we maar zeggen en als het goed is duurt het niet heeeeeel lang meer ;)
Ik kijk er weer enorm naar uit!....
En dat maakt ook dat ik het een ander ook zo gigantisch gun... Ik hoop echt dat het rijtje NOD'ers snel bij de zwangeren komen te staan :pray:
Volgende keer ben ik er weer langer! Meiden, rust lekker uit en geniet van het prachtige weer! Dikke :-*
Vervelend he, die bekkenklachten :hug: Maar fijn dat het verder zo goed gaat. Met hoeveel weken is Tycho geboren?
Tjemig, als ik die buik van jou zie, dan vraag ik me dus echt af hoe je het al die tijd meegezeuld krijgt. Bij Sterre begon mijn buik op het allerlaatst pas echt enorm te worden, en bij Lente* is mijn buik eigenlijk al die tijd nogal bescheiden gebleven. En dat vond ik al zwaar :eh: :oops: Maar ja, het is voor een goed doel he meis!
En ja, ik hoop ook zo dat dat nod-lijstje eens gaat krimpen… :roll: Het staat al véél te lang stil
Jaaaaaaaannnnnnnnneeeeeeee, waar zit je meis? Gaat het een beetje met je? :hug:
Mascha, gaat niet echt lekker dus? :hug: :hug: :hug: Hoe kan het nou toch dat ze niet kunnen vinden waardoor het komt? Lijkt me dat het blijft knagen nu, of niet? :hug:
:-* voor de rest!
xHeske
Even ego… ik wil ook zo graag een NOD!! Ik wil ook zo graag wat hebben om naar af te tellen en weer lekker (gericht) kunnen proberen. Heb zo genoeg van al dat afwachten… zit nu op dag 22 van de cyclus en nog steeds lage temp, dus nog steeds geen eisprong en dus in elk geval weer geen normale cyclus…
Ik hoop maar dat de internist woensdag iets voor me kan betekenen, want het feit dat ik nog niet zwanger ben is jammer, maar het feit dat ik ook bijna geen kans maak vind ik echt waardeloos…
Btw, ligt het nu aan mij of hebben we KC en sproetje ook alweer even niet gezien? Dames, hoe gaat ie? En Miek, hoe gaat ie nu met jou?
En met de rest? Ik vind het maar rustig hier de laatste tijd… :roll:
ff snel tussen pinkpop door ( en dsu even egoo…)
Heb gister ochtend de rode vlag uitgehangen…helaas :twisted: :twisted:
Dus…ook op naar ronde 9…op 2 juni bloed prikken en ik moet dan een afspraak maken bij de gyn… de medische molen gaat draaien dames…
fijn weekend allemaal…nu snel weer terug naar PP!
dikke knuf
Muus :vlinder:
Met hoeveel weken is Tycho geboren?
Tycho is met pcies 40 weken geboren, dus op de dag zelf!
Ik hoop echt dat dit knulletje het in zijn hoofdje heeft om (iets) eerder op de wereld te komen (als het maar voor 11 juli is, dan kan mijn 2-ling zusje erbij zijn en 'em nog ff zien voordat ze 3 weken naar zuid-afrika gaat voor 'n project :pray: ).
Met Tycho was ik ook fors hoor, maar dan iets meer rondom. Deze zwangerschap is vooral buik. En jah, met zo'n klein hyperdepiepje is het idd een stuk zwaarder dan een eerste (nou ja...2e :**: ) zwangerschap. Je kan niet gaan liggen wanneer je wilt. Maar...ik vind deze zwangerschap wel sneller gaan!
Ik vind ook Heske, dat het NOD lijstje helaas veel te lang zo lang blijft... :(
Zo zie je maar weer dat een zwangerschap écht een wonder is en dat het niet zo vanzelfsprekend is als veel mensen denken!
Ik hoop echt dat voor alle meiden de kinderwens snel in vervulling mag gaan! :pray:
Tierrr, ik kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent in je lichaam :hug:
Balen dat je nu weer geen ei hebt gespot... en dus ook weer geen kans hebt. Ik hoop dat er wat positiefs komt uit je afspraak met de internist woensdag.
Muuske, wat balen dat je de rode vlag weer uit hebt moeten hangen... Ook voor jou hoop ik dat de mmm snel wat goeds voor je kan betekenen!
Heel veel plezier nog op PinkPop!
Mascha, het zit jou ook niet mee he?! Fijn dat je nu van de medicijnen af bent, maar wat kl#te dat je je nog steeds niet goed voelt en dat ze je niet kunnen vertellen waar het nou aan ligt :hug: Voor jou hoop ik hetzelfde... dat je kinderwens snel in vervulling mag gaan! Maar belangrijk is ook dat je weer gezond wordt! :-*
Natuurlijk hoop en wens ik het voor alle meiden die nog niet zwanger mochten worden!
Hoe verder ik naar het einde van deze zwangerschap ga en hoe dichter ik bij ons 2e wondertje kom, hoe meer ik het met jullie te doen krijg...
Ik begin nu wat sentimenteel te worden (hormonen?) maar zo voel ik het wel!
Hoe is't met de rest???
Het is idd erg rustig de laatste tijd :think:
Laten jullie snel weer iets van je horen???
xxx
Goedenmorgen meiden,
Ik kom vanavond even terug lezen en reageren op iedereen. Ik ben niet zo veel langs geweest omdat het mooi weer is en we veel buiten bezig zijn.
Wil alleen even laten weten dat de ongi vannacht goed begonnen is, ben gewoon al door gelekt vannacht :oops: . Het is dus een dag te vroeg. Nu maar hopen dat we er snel vanaf zijn en dan kunnen we weer gaan klussen voor de volgende ronde.
Nu heb ik alleen nog een vraagje:
ik wil weer met ovulatietesten gaan beginnen, ik ga uit van een cyclus van 27 dagen, klopt het dan dat ik op 10 juni moet beginnen met testen ( ik snap nog steeds niet zoveel van die testen van wanneer ik nu precies moet gaan beginnen)
Nou voor iedereen een dikke :hug: :-* en tot vanavond.
@tijgertje1982 wrote:
ik wil weer met ovulatietesten gaan beginnen, ik ga uit van een cyclus van 27 dagen, klopt het dan dat ik op 10 juni moet beginnen met testen ( ik snap nog steeds niet zoveel van die testen van wanneer ik nu precies moet gaan beginnen)
Balen dat je weer ongi bent... :hug:
Maar heel goed uitgerekend wanneer je moet beginnen!! :)
Volgens mij zeggen ze namelijk dat je met een cyclus van 27 dagen op dag 10 van je cyclus moet beginnen met testen. Vandaag 1 juni is dag 1, dus 10 juni is dag 10! Overigens hoef je dan dus niet direct een positieve test te verwachten he? Ze laten je altijd ruim op tijd beginnen met testen, zodat je je piek in elk geval niet kan missen en je wat hebt om met elkaar te vergelijken.. succes!! :)
Ik ga snel naar buiten nu... wat een heeeeeeerlijk weer!! :)
@Ke wrote:
Goeiemorgen meiden! Gisteren even contact gehad met de gyn. Moet de pillen gewoon blijven slikken en na het weekend even bellen of het doorgezet heeft (denk dat het vandaag wel door gaat zetten, gisteren was nog wat twijfelachtig). En dan evt meteen een afspraak maken voor een echo. Als m’n bm niet schoon is, dan bestaat de kans dat ik volgende maand weer die pillen krijg, maar dan iets eerder in de cyclus beginnen. Normaal moet je starten op dag 14 en ik ben nu op dag 21 begonnen. Was te proberen natuurlijk, vond de gyn tenminste, maar kan dus daaraan liggen dat ik gewoon ongi word. De ongi op zich is geen teleurstelling deze maand, want ik kon niet zwanger zijn, wist ik nu echt 100% zeker, dus ja ach…
Tijger, fijn dat het beter met je gaat. En lekker dat je een vakantie geboekt hebt!
Wij gaan over 2 1/2 week alweer op vakantie, lekker 2 weken naar Kreta! :dance: Nu maar hopen dat met de zaak alles goed gaat, we zijn nog niet eerder 2 weken achter elkaar weg geweest, en we vinden het toch wel heel erg spannend! :shifty: Maar heb er wel echt onwijs veel zin in!
Sterre was gisterenavond weer zo verdrietig, zei ze huilend dat ze zo graag een zusje wilde zijn, dat ze een broertje of zusje wil hebben en dat papa en mama allemaal kindjes moet krijgen. Ik vermoed dat het op het kdv tussen de kindjes onderling nogal eens over broertjes en zusjes gaat, Sterre is één van de enigen van haar groep die geen broertje of zusje heeft (ze weet wel dat Lente* haar zusje is, maar beseft ook erg goed dat dat anders is), want ze heeft het er steeds over als ze daar geweest is. Vind het zo sneu voor haar, het is gewoon geen meisje om alleen te zijn. Ik hoop zo dat we haar snel het brusje kunnen geven waar ze zo naar uitkijkt (en oh wat zal het haar dan af en toe tegenvallen, maar ik weet zeker dat ze het ook erg leuk zal vinden).
Maar goed, moet ff ingrijpen, want ze is de tv aan het schoonmaken met een billendoekje, en daar wordt het niet mooier op :eh:
xHeske
Aan de ene kant balen dat je toch een beetje ongi bent geworden, maar aan de andere kant wist je toch al dat je niet zwanger was. Nu maar hopen dat de baarmoeder snel schoon is en dat je niet verder hoeft met de pillen. Wel zielig voor Sterre dat ze er nu ook zo mee bezig is voor een broertje of zusje. HAHAH tv poetsen met een billendoekje, ze wilde mama even ontzien en helpen met schoonmaken…
Waar gaan jullie heen naar Kreta ?? Mijn vriend had ook al zitten zitten kijken voor Kreta,maar hij kwam er niet uit waar ie nu precies heen wilde. Met de zaak zal alles toch wel goed verlopen, niet te druk om maken hoor…
@ Memmie :
Nog even volhouden hoor, het is inderdaad voor een goed doel, maar ik neem mijn petje af voor je met zo.n buik en dan weinig klagen… Wel vervelend dat je zo last heb van je bekken… :hug:
@Tierrr :
Een hele dikke knuffel. Ik hoop zo voor je dat jij ook weer een normale nod kan krijgen en dan ook weer rekenen en hopen op een normale eisprong. Ik hoop dat je woensdag goed nieuws van de internist gaat krijgen en dat die jou verder kan gaan helpen. :hug:
@ Muuske :
Dikke knuffel en op naar de volgende ronde. Wel balen dat de rode vlag samen hangt met Pinkpop. Heb je wel genoten daar in Landgraaf ???
Nog niks gepost hier vandaag?
Waar is iedereen toch??
Hier bij het afvegen roze/bruin slijm, ongipijn en zere rug… dag 24 weer. En niet de hele periode getempt, maar ook geen verhoging gespot… zucht
Lotte of Sofie, maar vraag me niet waarom…
@lieke1 wrote:
Meiden wat denken jullie
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3736729#3736729
Ik ga voor de tweede en de laatste…
@ tijgetje: Zzeeer zeker genoten! was super mooi weer en het was echt heerlijk. Gelukkig heb ik me ondanks de ongi goed gevoeld enne het was welkomme afleiding hoor!! Bij de ovu-testen zit normaal een bescghrijving en daar staat een tabel op. Je moet dan inderdaad kijken hoeveel dagen je cyclus is en in die tabel kun je dan aflezen op welke dag je meot beginnen met testen. met een cyclus van 27 is eht inderdaad op dag 10(wilt niet altijd zeggen dat dat ook precies qua datum overeen komt) je moet dus de cyclusdagen nemen en neit de dagen van de mand, als je me begrijpt… :roll:

@tierrr, ik ben hier! Zal zo even typen wat vandaag geweest is…Ben erg benieuwd wat de internist gaat zeggen morgen, daar moest je toch heen??
Hoop dat hij iets voor je kan betekenen!
@memmie, Thnx! pinkpop was leuk! Vind het lief dat je met iedereen hier te doen hebt, leuk is inderdaad anders, maar jij moet lekker blijven genieten van jullie 2e wondertje!!
@heske, hoe gaat het nu met je menstru en pillen??
Hier vanochten in ZH geweest om bloed te prikken voor hormonen te bekijken(oestrogeen, lh en fsh) ook chlamydia, hiv en hep.B geprikt. ok meteen een afspraak gemaakt voor ei-spotting hihi. Moet a.s. maandag 8 juni om 10 uur bij de gyn zijn. Ben dus erg benieuwd wat en of hij weer iets ziet. Medische molen is nu definitief gaan draaien…ik houd me vast…

Verder mogen we morgen weer werken na een lang , maar super gezellig pinkersterweekend! Ben nu alweer aan eht aftellen naar pinkpop 2010(zwanger of niet zwanger , kind of geen kind hihihi) Blijf het een egweldig festival vinden…
Nou, ik ga de lampjes eens uit doen, want mijn ogen vallen zo ongeveer dicht! Houdt jullie op de hoogte!
Hoe is het met de rest die ik neit genoemd heb???
xxxx Muus :vlinder:
Vanmiddag de internist… ben erg benieuwd…
Tierrr, succes vandaag! Hoe laat moet je er zijn? Ik zal aan je denken meid! :-
Muuske, weer duivels gespot :hug: Balen meis. En ja, die medische molen… niet fijn dat het nodig is, maar wel fijn dat de mogelijkheid bestaat, en dat er gekeken wordt of er niets aan de hand is waardoor een zwangerschap uitblijft. Het hormoononderzoek (bloedonderzoek) heb ik ook al gehad, en bij mij kwam er gelukkig niets uit.
Lieke, ik zou voor Esmee gaan. Lotte en Sofie vind ik ook erg leuk bij Jesse, maar die namen hoor je wel heel erg veel. Maar als je dat niet erg vind, dan vind ik dat iig ook erg leuke namen. En Ninthe vind ik een erg mooie naam, ook mooi bij Jesse, maar voor mij blijft het de naam (zonder de h dan) van Lente d’r vlindervriendinnetje. Voor mij zou die naam dus afvallen, maar dat is iets heel persoonlijks en het Ãs nu eenmaal een erg mooie naam. Maar goed, ik zou dus voor Esmee gaan Vind ik ook echt de mooiste combi met Jesse :inlove: (leuke namen allemaal trouwens :thumbup: Goeie smaak :thumbup: :mrgreen: )
Nou, hier hebben de pillen geloof ik toch hun werk gedaan. Ongi heeft niet doorgezet. Nu is er stilte voor de storm geloof ik. Bloedverlies is helemaal weg, maar krijg wel al wat ongikwaaltjes, dus het zal er vandaag of morgen wel aan komen. Ben best een beetje huiverig voor wat er komen gaat, gyn heeft me gewaarschuwd dat het behoorlijk heftig kan zijn (wordt ook wel chemische curettage genoemd, dus dat zegt denk ik genoeg :think: :? ). Maar het is voor een goed doel, dus wel zullen flink zijn
We hebben een lekker weekend achter de rug. Tjip is vooral bezig geweest met de tuin, alles uitgegraven en samen met zijn neef de hele boel bestraat. Was een flinke klus, maar achter ligt het er nu in. De voortuin gaat als het goed is deze week nog gebeuren. Nu moeten we de schuttingen nog schilderen en wat palen vervangen, speeltoren voor Sterre wordt over 2 weken geleverd en die moet dan ook nog geplaatst worden, we moeten nog een picknicktafel opknappen, mijn vader is een schommelbank aan het maken en dan moeten we zelf nog een tafel en 2 stoelen kopen… plantenbakken en bloempotten (en planten en bloemen ) kopen om de boel op te fleuren, en dan hebben we éindelijk weer een mooie tuin :dance: Komt alleen in juli de schilder nog om de buitenboel te schilderen, maar dan is alles ook echt voor de komende jaren weer helemaal op orde. Nu maar hopen dat we een mooie zomer krijgen, dan kunnen we er ook volop van genieten.
Maandag zijn Sterre en ik gevlucht, want bij het bestraten liepen we toch alleen maar in de weg, en zijn we een dagje gaan zeilen met mijn ouders. Was echt heerlijk! Sterre was helemaal into de piraten en heeft zich super vermaakt. Ook nog even bij mijn oma langs geweest, dus is inmiddels 90, dus je weet maar nooit hoe lang ze het nog volhoudt. Maar ze zag er weer goed uit (laatste keer dat ik haar zag ging het wat minder), en ze woont ook nog steeds op zichzelf, dus het is een taai vrouwtje :inlove:
En over 2 weken alweer op vakantie :dance: :dance: :dance: Heb er zooooooooo’n zin in!
Maar goed, ik heb een hele zandbak hier binnen, dus ik zal eens hard aan het schoonmaken gaan… :roll:
xHeske
Even vlug teken van leven! Alles ok hier, ik kom vanavond lezen en posten :-*
Ik heb net alles bijgelezen, maar geloof dat ik het inmiddels ook weer vergeten ben :oops:
Weer een paar meiden ongesteld las ik, die lijst bovenin mag inderdaad wel langer. Maar ik geloof dat nu bijna iedereen in de medische molen zit :?
Heske, jouw verhalen over Sterre en Lente* raken me toch elke keer zo. Ik vind het zo verschrikkelijk voor jullie. En Sterre, begrijpt amper wat er gebeurd is en zoveel verdriet bij zo’n klein meisje al, pfff het is niet niks wat jullie hebben meegemaakt :-*
Tijgertje, jammer dat je je rijbewijs niet gehaald hebt. Gelukkig mag je snel weer. Dit keer gaat het goedkomen!
Jane, jouw echo leek goed toch als ik het me goed herinner? Wanneer hoor je wat over het zaadonderzoek van je vriend?
Memmie, de laatste loodjes zijn echt loodzwaar zo te lezen. Lijkt me erg vervelend zoveel last van je bekken.
Miekje, jij hebt ook onderzoeken gehad las ik. Gaat niet helemaal lekker met je hè :hug: Hoe is het met de vinger van Emma? Ik vind het doodeng. Ik heb ooit na een wondje aan mijn vinger een botinfectie gehad. Brrr, hoop dat het met Emma voorspoediger verloopt.
Lieke, er zitten meerder mooie namen tussen hoor , maar bij Jesse vind ik Esmee wel erg mooi passen.
Met mij gaat het een beetje zijn gangetje. Vorige week een ‘drukke’ week gehad. Ben nog aan het bijkomen. Had oa de hele dag een bruiloft, saaai als je niet lekker mee kan dansen. Maar goed, was uiteindelijk al blij dat ik er bij kon zijn.
Op mijn werk weten ze nu ook dat ik zwanger ben, ze kwamen nu mijn collega al vragen of ik niet zo ernstig ziek was dat ik het nog wel zou overleven. Nog 3 weken wegblijven zonder reden en dan zouden ze helemaal denken dat ik het niet zou redden. Heb een boel leuke reacties gehad.
Verder doe ik niet zoveel, mezelf en de katten in leven houden en zorgen dat ik gedouched en aangekleed ben als mijn vriend thuis komt. Ben een ster geworden in niets doen :oops:
@Kittycat wrote:
Verder doe ik niet zoveel, mezelf en de katten in leven houden en zorgen dat ik gedouched en aangekleed ben als mijn vriend thuis komt. Ben een ster geworden in niets doen :oops:
Nou, en zo hoort het ook!! Rustig aan doen voor die kleine in je buik!!

Je verveelt je niet zo?
Ik ben vanmiddag bij de internist geweest, was gelukkig een heel aardige man die echt de tijd voor me nam. En hij wist me te vertellen dat inderdaad mijn schildklierwaardes niet helemaal ok waren en daar heb ik pilletjes voor gekregen. De vertraging van de schildklier was echter zo minimaal dat hij zich afvroeg of mijn cyclus door die pilletjes wel weer normaal zou worden… ik kon dat even afwachten, maar mocht ook direct weer een afspraak maken met de gyn voor vervolgbehandelingen. Dus ik ga morgen maar even bellen voor een afspraak met de gyn; dan kan ze me de uitslag van mijn man zijn zaadtest geven en kunnen we direct praten over het vervolgtraject…
Heb trouwens ook nog een keer bloed laten prikken; dat wilde de internist graag, voor een vollediger beeld.
Al met al dus niet heel veel wijzer nog…