Iets dat áltijd te lang duurt… :roll: :wall:
ja idd!!! om gek van te worden…ppffffffffff :eh: ga ff naar het sf je fotootjes bekijken heske!
Heske, wat fijn dat de echo goed was en dat er niks verontrustend te zien was! Ik hoop echt van harte dat alles weer goed op orde is als je de (opgewekte) ongi hebt gehad! Wat een prachtige filmpjes btw! Ik heb ook weer ff wat foto’s in het sf gezet.
Tierrr, ik zag jou lang mijn huis gaan vanmiddag, of niet? Zag het net te laat om goed te kunnen zwaaien. 18 juni is jouw dag!
Miekje, jij had ook een echo??? Hoe is het gegaan meis? En hoe is het verder met je nu?
Muuske, leuke naailes gehad? Wat origineel dat je dat doet! Hoor je niet veel meer!
Hoe is 't met de rest???
@Memmie wrote:
Tierrr, ik zag jou lang mijn huis gaan vanmiddag, of niet? Zag het net te laat om goed te kunnen zwaaien. 18 juni is jouw dag!
Haha, ja, klopt, we waren met een aantal kinderen aan het wandelen en toen kwamen we bij jou in de buurt, dus dacht: dan lopen we er even langs! :)
Hoe voel je je nu? Je denkt wel om jezelf he? :-*
Haaaai meiden zwaai
Kom langswaaien, gaat hier nog niet zo lekker. Emma heeft een onwijze ontsteking op haar vinger, dus gisteren met EN wouter (keelontsteking ) en daarna emma naar de ha. Ik zag een rare rode streep langs haar vinger lopen en vertrouwde het niet. En ja hoor, bloedvergiftiging. Dus meteen een speciale ab kuur (ik zei nog ZE HEEFT ER NET 1 GEHAD VOOR HAAR OREN!!) maar de arts zei dat die niets deed op deze infectie. En in het soda laten weken. Helaas gaat de infectie (heel naar, allemaal blaasjes, en hele vinger is aan de bovenkant paars) niet open door de soda, dus het vuil kan niet weg. Dus ik moet er straks om 11 uur weer heen en dan gaan ze het toch openmaken. Arm kind, maar ik vind het allemaal anders veel te eng. Bah…
Wouter is gelukkig hartstikke vrolijk, kan alleen amper praten. Hij heeft een dubbele kuur gekregen dan wat hij normaal krijgt voor oorontsteking. Keelontsteking was dus heftig en ik heb het niet eens gemerkt. Hij klaagde helemaal niet! Kreeg alleen eergister ineens hele hoge koorts, dus toen ik naar de ha ging de volgende dag (wij moeten altijd even langs om de oortjes dan te laten controleren) voelde ik me zo rot toen het zijn keeltje bleek te zijn. Dat jochie moet daar echt flink last van hebben gehad. Wat een bikkel.
Dus hier loopt het niet helemaal zoals zou moeten. Probeer vanavond te komen kletsen. Gister was jorik werken en pas om half 11 thuis en was tot 10 uur met de kids bezig, dus helemaal gesloopt.
Dikke kus voor allen!
p.s. echo was ok. Ze hebben stuwing gevonden in beide nieren van mij wat de ontstekingen heel goed kunnen veroorzaken. Blaas liet geen pathologische afwijkingen zien. :thumbup: Volgende week naar de uroloog, die gaat alles uitleggen en dan hoor ik wel verder…Bij de vk was ook alles goed. Bloeddruk iets hoger, maar komt door de stress en ze vond me er slecht/vermoeid uitzien maar dat komt door al die infecties en weinig rust. Ons meisje heeft daar helemaal geen last van, doet t prima. Ijzer was op het randje. En heb een zalfje en 3 eitjes voor een schimmelinfectie :? :roll:
Maar met ons meisje gaat alles goed en daar gaat het om :inlove:
~sorry voor ego bericht~
Jeeeeetje Miekje, het zit jullie ook allemaal niet mee zeg!
Fijn dat de echo goed was en dat jullie meiske het goed maakt! 'n Dikke :-* Ik hoop dat je snel weer even rust krijgt!
Miekje, jemig meis, wat zit het jullie toch weer tegen :hug: :hug: :hug: Arme Emma, en ook arme maar dappere Wouter :hug: :hug: :hug: Sterkte maar weer meis :-* Doe rustig aan he :-*
Jeetje Miekje, het is ook allemaal wat daar bij jullie zeg… wel om jezelf denken he? :-*
Heske, memmie en de rest: hoe is het met jullie??
Het zit ook niet meer in huize Miekje he :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
heelleeuu…
Daar bent ik ook weer.
@ memmie: zekers een leuke naailes gehad. Moet zeggen dat het hiet in eht zuiden toch wel eer een hype is(lessen zitten helemaal vol in ieder geval). Heb mijn jurkje/tuniekje bijna af, zal er een foto van is het sf gooien als het klaar is!
@miekje: hoezo ego bericht!! Maakt toch helemaal niets uit! Maar wat een gedoe zeg…de bacilletjes zijn dus bij jullie aardig op dreef! Ben benieuwd hoe het gaat aflopen met het vingertje en hoop dat de kuur voor je zoontje snel aanslaat! Fijn dat ze bij jou wel de stuwingen hebben kunnen zien en dus denkelijk weten waar alles vandaan komt. Succes met de piletjes, kuurtjes en zalfjes! :thumbup:
@ sproet, tijgetje heske en alle andere: hoe is het bij jullie? Rustig?
hier beetje in een dipje. Had deze week al mijn mega hoofdpijn die ik meestal klein weekje voorafgaand aan menstru heb, maar kwam van ochtend tot de ontdekking dat mijn temp ook aan het dalen is :thumbdown: dat vind ik dus echt niet leuk. ik hoop nu nog zwaaaaaaar dat het maar één dagje was en hij morgen weer mooi op 37 zit, maar ben er bang voor zaterdag mijn nod :evil:
pppffff op naar ronde 9 dan maar :wall:
komend wekend zal ik niet zoveel de tijd krijgen om te schrijven, zit dan namelijk op het Pinkpop festival! :dance: :dance: :dance:
gaan jullie nog iets leuks doen in het pinksterweekend??
xxx muus :vlinder:
GR^&(%^%&%gtfy()**(^&%&^% :evil: :wall: :wall: :wall: ^
Waarom doet dat stomme lijf van mij nou nooit eens gewoon wat het hoort te doen. Ik word nu dus gewoon dwars door die pillen heen ongi :evil: . En met een druk weekend in het vooruitzicht zit ik dus nÃet te wachten op een exra hevige ongi :wall: :wall: :wall:
Nou ja, zo de gyn maar weer bellen… geen idee of ik nu die pillen door moet blijven slikken en wanneer ik nou dan weer voor een echo moet :roll:
Even een dikke kus voor iedereen :-* Miekje, hoop dat het vandaag wat beter gaat met jullie…
Ga zo Sterre wegbrengen en dan werken…
xHeske
Heb jij weer hoor… balen zeg… wat zei de gyn??
Ik heb vandaag afscheid genomen van mijn oude werk… echt jammer!
Miekje:
Het maakt niet uit dat het een egobericht is.
Een hele dikke :hug: voor jou en je kids. Hopen dat ze er snel weer boven op zijn en dat het dan ook een tijdje weg blijft. Gelukkig doet jullie beebje het wel goed !!
Heske :
Dat is echt vreselijk balen dat je toch ongi geworden bent door de pillen heen. Weet je al iets meer, moet je de medicijnen blijven slikken??
Muuske:
Jij ook balen van je hoofdpijn. In ieder geval hoop ik dat je heel veel plezier hebt op Pinkpo. Het weer wordt in ieder geval goed !!!
Tierrr:
Viel het zwaar afscheid nemen op je oude werk ? Je hebt het er wel altijd naar je zin gehad toch … Nou maar gelukkig heb je het naar je zin op de nieuwe werk …
Met mij gaat het eigenlijk best goed. Ik heb bijna geen pijn meer ( heel af en toe nog een steek) dus ik denk dat de kiester opgelost is. Kunnen we volgende periode goed ons best doen met klussen en dan maar hopen dat het snel raak zal zijn.
Van de week hebben we een weekje vakantie geboekt. Kasteeldomein De Cauberg in Valkenburg in Luxe appartement met sauna, stoomcabine, zonnenbank.
Vandaag heb ik lekker geld uitgegeven. Heb een ligbed gekocht voor in de tuin zodat ik lekker bruin kan bakken en 2 paar nieuwe schoen. Ga zo de foto’s in showforum zetten.
Voor alle ander meiden :hug: :-*
@tijgetje hahaha dan zit je praktisch in mijn achtertuin hihihi. Maar is wel mooie omgeving en valkenburg is ook eeerrrgg gezellig!! Wij gaan er regelmatig terrasje pikken of gezellig op stap!
@heske: heb je al iets gehoord van de gyn wat meot je nu doen. dat is toch ook weer balen zeg!!
@tierrr: ga je nu ander werk doen dan?? ooffeee…heb ik iets gemist???
@miekje: hoe is het met de ziekenboel??
Hier vandaag ongi krampjes, heb ent naproxen moeten slikken omdat ik me steeds brakker ga voelen. (helaas…) dus denk dat ik vannacht of morgenw eer de rode vlag kan uithangen…
:vlinder: xxx
@muuske wrote:
@tierrr: ga je nu ander werk doen dan?? ooffeee…heb ik iets gemist???
Dit liep al een poosje voordat jij in dit topic kwam, maar ik ben van locatie veranderd. Zelfde instelling, zelfde werk, alleen dan ergens anders... daar hadden ze namelijk mensen nodig en waar ik zat moesten er mensen weg. En aangezien ik maar een tijdelijk contract had, was ik dat. Heb nu op mijn nieuwe werkplek een vast contract. Hartstikke mooi naturlijk, maar op mijn nieuwe werkplek zijn toch andere kinderen en andere collega's en heerst er een andere sfeer. Wel leuk hoor, maar ik ga mijn oude plekkie echt heel erg missen... :cry:
Heb in elk geval een leuke dag gehad, ben goed verwend... echt zo lief!! :inlove:
Tijger, wat fijn dat je bijna geen pijn meer hebt en dat je een vakantie hebt geboekt, heerlijk!! :)
Muuske, balen dat jij wel pijn hebt... ongi... bah... :hug:
Jeeeeejj, ik ben trouwens kleuter!! :mrgreen:
hihihi proficiat tierrr…ik ben nog altijd een baby hihihihi :dance:
Nu begrijp ik het beter van je werk. hoop dat je snel je plekje kunt vinden daarzo!!
xxx
Goeiemorgen meiden! Gisteren even contact gehad met de gyn. Moet de pillen gewoon blijven slikken en na het weekend even bellen of het doorgezet heeft (denk dat het vandaag wel door gaat zetten, gisteren was nog wat twijfelachtig). En dan evt meteen een afspraak maken voor een echo. Als m’n bm niet schoon is, dan bestaat de kans dat ik volgende maand weer die pillen krijg, maar dan iets eerder in de cyclus beginnen. Normaal moet je starten op dag 14 en ik ben nu op dag 21 begonnen. Was te proberen natuurlijk, vond de gyn tenminste, maar kan dus daaraan liggen dat ik gewoon ongi word. De ongi op zich is geen teleurstelling deze maand, want ik kon niet zwanger zijn, wist ik nu echt 100% zeker, dus ja ach…
Tierrr, moeilijk he, afscheid nemen van je werk. Ik hoop dat je het op je nieuwe stekkie net zo naar je zin krijgt! :-
Muuske, hoe is het nu? Nog geen duivels? Ik hoop dat je geen gelijk krijgt hoor meid, en dat de duivels gewoon wegblijven!
Tijger, fijn dat het beter met je gaat. En lekker dat je een vakantie geboekt hebt!
Wij gaan over 2 1/2 week alweer op vakantie, lekker 2 weken naar Kreta! :dance: Nu maar hopen dat met de zaak alles goed gaat, we zijn nog niet eerder 2 weken achter elkaar weg geweest, en we vinden het toch wel heel erg spannend! :shifty: Maar heb er wel echt onwijs veel zin in!
Miekje, hoe is het met jou en je lieve kindjes? Beetje opgeknapt? Hoe is het afgelopen met Emma d’r vingertje?
Mascha, hoe is het nu met jou? Ben je helemaal van de medicatie af nu?
Jane, kom je hier eens even melden meis, dan kunnen we je allemaal even een dikke knuffel geven!
Memmietje met je mooie grote buik :inlove: , hoe is het met jou? Trek je het nog een beetje? Valt niet altijd mee he, als er ook nog zo’n druktemakertje om je heen loopt. Ik vond dat iig af en toe best tegenvallen.
Sterre was gisterenavond weer zo verdrietig, zei ze huilend dat ze zo graag een zusje wilde zijn, dat ze een broertje of zusje wil hebben en dat papa en mama allemaal kindjes moet krijgen. Ik vermoed dat het op het kdv tussen de kindjes onderling nogal eens over broertjes en zusjes gaat, Sterre is één van de enigen van haar groep die geen broertje of zusje heeft (ze weet wel dat Lente haar zusje is, maar beseft ook erg goed dat dat anders is), want ze heeft het er steeds over als ze daar geweest is. Vind het zo sneu voor haar, het is gewoon geen meisje om alleen te zijn. Ik hoop zo dat we haar snel het brusje kunnen geven waar ze zo naar uitkijkt (en oh wat zal het haar dan af en toe tegenvallen, maar ik weet zeker dat ze het ook erg leuk zal vinden).
Maar goed, moet ff ingrijpen, want ze is de tv aan het schoonmaken met een billendoekje, en daar wordt het niet mooier op :eh:
xHeske
@Ke wrote:
Maar goed, moet ff ingrijpen, want ze is de tv aan het schoonmaken met een billendoekje, en daar wordt het niet mooier op :eh:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wat een grapjas is die meid toch, haha!
Wel erg sneu dat ze gister weer zo verdrietig was, lijkt me erg moeilijk... :hug:
En balen nog steeds voor jou van die ongi, maargoed, in principe is het dus niet heel erg raar dat je toch ongi werd... :? :hug:
En inderdaad, hoe is het met de rest? Waar hangen jullie allemaal uit??
Nee, op zich dus niet raar. Was gisteren heel erg boos op m’n lichaam dat het gewoon door die pillen heen ongi werd, maar weet nu dat het dus waarschijnlijk komt doordat ik ze pas laat in de cyclus ben gaan slikken. Leuk geprobeerd van de gyn, maar daar trapt mijn cyclus dus niet in Hoewel het ook nog niet doorzet… weet niet of dat dan weer eigen initiatief van mijn bm is, of dat die pillen dus tóch wat tegenhouden… Ach ja, maakt allemaal ook niet uit, moet sowieso de echo afwachten, dan zien we pas of alles goed schoon is…
xHeske