*** Oktoberstoppers #12 ***

Jullie zijn heel lief, maar hebben kennelijk toch niet hard genoeg geduimd… :wink:

Gezakt dus, echt giga balen, maarja… wat doe je eraan?

Ik kan het gewoon niet, ofzo… :cry:

Nu op naar het staatsexamen… :eh:

Jane, jeetje, heftig hoor… wat verwachten te te zien dmv die HSG?

En hoe is het met de rest??

Oh Tierrr, wat balen :frowning:

Dikke :hug: ik weet helemaal hoe je je voelt, kost handen vol geld. Ik ben zelf 4x gezakt :oops: gewoon door de zenuwen. De eerste keer bij de staat was het in een keer :thumbup: . (vroeger mocht je na 3 x zakken al afrijden voor de staat nu na 4x)

Het is maar net wie je voor je hebt en de mazzel die je hebt hoor…

Dikke knuf en volgende keer beter! (klinkt stom maar is het enige wat ik kan zeggen)

Jane, jee :hug: Ik heb geen idee wat het allemaal is. Hoe gaat zoiets in z’n werk? En hoe is het met je buikpijn?

Dikke :-*

Heske, jeetje…wat een gedoe meis. Bah.

Heb je nog erg buikpijn? Hoop dat de echo woensdag goed is.

Ook een hele dikke knuf voor jou!!

KC wat een super goed nieuws meis!

Gaat goed komen. Je hebt een lekker vechtertje! Wij vonden Julian ook zooooooooo mooi :inlove: maar geen zorgen, je krijgt toch een meid :wink:

Dikke knuf voor de rest, ik ga zo naar het ziekenhuis, heb een echo van mijn blaas en nieren. Moet zo in een half uur 1.5 liter drinken en mag dan 1.5 uur niet plassen, aararrggghhhh!!! :shifty:

breekt weer eens in :oops:

Heske, heeeeel dikke knuffel voor jou. Bah, ik zou willen dat het nu even niet meer tegenzit! Ik blijf duimen voor je lieverd! :-* :hug: :-*

Miekje, succes met de echo! :pray:

Tierrr, wat jammer joh van je examen… :frowning: :hug:

KC, wat fijn zulk goed nieuws :dance: , mooie echo! :inlove:

Andere meiden… sterkte! Hoop dat jullie droom ook snel werkelijkheid mag worden! :pray:

sluipt weer weg

@Kim: jij mag altijd inbreken hoor :mrgreen:

@Tierrr: :hug: he wat jammer niet gehaald :frowning: :hug: weet je ook waar het mis ging of “gewoon” gierende zenuwen? had ik ook last van en bij het staats is het allemaal goedgekomen!

@Heske: voor jou ook een dikke :hug: wat een gedoe met al die echo’s!

@KC: :thumbup: geweldig nieuws dat het hematoom geslonken is :thumbup:

@Miekje: Hoe was de echo vandaag?? :-*

Verder voor iedereen die het kan gebruiken een dikke :hug: :hug:

Ik kreeg net bij de post een brief van Heliomare. Ik heb een afspraak, het is alleen wel halleluja ver weg; 19juni pas :frowning:

@tierrr, dat is minder!! Waardoor ben je gezakt?? Ik hoop dat het de volgende keer wel raak is, weet je al wanneer dat is??

@ iedereen: hier komt alweer de famous head ache opzetten die altijd vooraf gaat aan mijn menstru…dus denk dat ik ze dit weekend weer mag verwachten de duiveltjes…ggGGGRRRRR :thumbdown:

Even snel, want ben helemaal op …

Sorry als ik meiden vergeet, maar ik denk wel aan jullie.

Moet ook nog even goed alles terug lezen.

@ Miekje:

Super dat je weer even langs kwam, zielig voor Emma dikke :hug: voor jullie allebei. MIjn verslag staat ook ergens in dit topic. Ben in het ziekenhuis geweest voor onderzoeken en een echo en heb en kiester in mijn rechtereileider.

@ Heske :

Balen dat je nog steeds buikpijn hebt en beetje dom van de arts om niet even te melden dat ze nu een gel gebruiken :hug: En ego berichtjes geven helemaal niks hoor. Gewoon alles lekker van je af schrijven…

@ Tierrr :

Echt super balen dat je het weer niet gered hebt, kost inderdaad super veel geld. Maar afrijden voor de staat gaat meestal soepeler. Ik ga heel hard duimen als je weer mag afrijden. Wel leuk dat het zaterdag zo gezellig en goed verlopen is ( het feest)

@ KC :

Goed dat het hematoom geslonken is en dat het beebje het ook super goed doet. Je draagt een sterk ukkie die er graag voor wil vechten. Hopen dat het hematoom binnen kort helemaal verdwenen is.

Nu was er ook nog iets met Jane maar weet niet wat sorry maar toch en dikke :hug:

Ik kom snel weer goed terug lezen en reageren maar eerst even goed bijslapen hihi :-*

*breekt even in

Ik kom even melden dat de computer van Sproetje momenteel nagekeken wordt dus dat ze voorlopig even niet op Kok te vinden is.

Hopelijk is het te verhelpen. Ze had nl een virus.

**breekt weer uit

Lieve meiden,

Ik lees op het moment ff alleen… ben zooooo moe!

Slaap erg slecht op het moment en heb ff geen puf om op iedereen individueel te reageren.

Ik weet dus wat er allemaal gaande is met jullie. Voor sommige goed nieuws en voor andere weer minder…

Voor iedereen een dikke :-* en :hug: en ik hoop van harte dat het binnenkort ALLEEN maar goed nieuws is!!!

Ik ga zo ff bij slapen (althans ik ga een poging doen), Tycho is vandaag ff bij de gastouder.

Meiden, kop op! We gaan met z’n allen voor positiviteit! :thumbup:

Memmie :-*

Jane, sjips, ik was gewoon helemaal vergeten dat je gisteren die afspraak bij de gyn had! Maar voor jou dus ook verdere onderzoeken :? :hug:

Miekje, hoe was je echo???

Sproet, balen joh, een virus!

Ah Tierrr, wat ontzettend balen dat je gezakt bent :hug:

Mascha, 19 juni pas… dat duurt idd nog even zeg :frowning:

Nou, ik heb vanmiddag dus weer een echo. Ben echt blij dat ik die afspraak heb staan, want zakte gisteren weer door de grond van de buikpijn. Het was echt niet normaal, kon helemaal niks meer doen, was kotsmisselijk ervan, helemaal rillerig en dizzy… kan toch niet normaal zijn? :?

En ik ga zo aan de gyn vragen of het niet ook een idee is om Tjip zijn zwemmertjes eens te onderzoeken. Hij wil dat zelf graag, al is het maar om uit te sluiten dat het aan hem ligt. Hij vind het dan ‘niet eerlijk’ dat ik die vervelende onderzoeken moet ondergaan, terwijl zijn zwemmers dan relatief makkelijk te onderzoeken zijn… Omdat we in eerste instantie naar de gyn zijn gegaan vanwege mijn klachten (buikpijn en bloedverlies), is er natuurlijk niet over gesproken, maar aangezien de gyn inmiddels wel in de gaten heeft dat het uitblijven van een zwangerschap nog een groter probleem is dan die buikpijn, hoop ik dat ze idd ook eens naar Tjip zijn aandeel ( :lol: klinkt weer lekker :wall: :lol: ) wil kijken… Ik verwacht overigens helemaal niet dat het probleem bij hem ligt, maar áls het zo is, dan is dat ook wel weer handig om te weten natuurlijk :wink:

Maar goed, straks eerst die echo dus… probeer me er maar even niet te druk om te maken, maar zie er wel een klein beetje tegenop… die buikpijn lijkt me gewoon niet goed :?

Ik laat het jullie vanmiddag wel even weten meiden!

xHeske

Heske, suc6/sterkte! :-*

Heske ik denk aan je! :pray: :hug:

@heske: ik hoop dat ze kunnen zien waar het aan ligt!Weet wat eht is om een heftige buikpijn te hebben!!

@miekje: hoe is je echo gegaan??

xxx

Heske, :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Dikke knuffel, lieverd! :hug: :-*

Dank je wel lieve meiden! :-* Moet er om 14.45 zijn, dus heb nog even de tijd om me lekker druk te maken :shifty:

Krijg niks gedaan vandaag, voel me heel erg rot, gewoon zomaar om niks eigenlijk. Heb het koud, ben moe… bleeeeeeh :wall:

Pfffff, gewoon ff een baaldag hoor… wil zo graag zwanger zijn, mijn geduld is zo ontzettend op :frowning:

Nou, ben weer terug uit het zkh. De echo was oké, er is geen gel achtergebleven en ook geen andere gekke dingen te zien. De cyste is er wel nog steeds, maar ze verwacht dat die ‘verschrompelt’ als ik ongi word. De pijn kwam in eerste instantie waarschijnlijk van die cyste en de gel. De pijn van gisteren kan ook nog van de cyste komen, maar het is waarschijnlijker dat die veroorzaakt wordt door mijn ongi die er normaal gesproken aan zou moeten komen maar nu (als het goed is) tegengehouden wordt door die pillen. Iig niets om me zorgen te maken. :thumbup:

Moet nu dus weer terug als ik ongi ben… dan gaan ze verder kijken, dus dat wachten we wel even af…

xHeske

Oja, en op de zwemmers van Tjip wilde ze nu nog niet verder in gaan. Bij de volgende afspraak gaan we als het goed is kijken wat er verder gedaan kan worden en dan komt Tjip dus ook ter sprake. Even afwachten dus. (gelukkig ben ik daar inmiddels er goed in :angel: :liar: :liar: :liar: )

Afwachten voor jou dus Heske… moeilijk moeilijk!! Maar in elk geval fijn dat er niks is om je zorgen over te maken op dit moment! :-

Memmie, voor jou ook een :-

Hoe is het met de rest??

Ik kreeg een smsje van mijn rij-instructeur… 18 juni afrijden voor de staat… :roll:

@heske: wat een geruststelling alweer! kan me wel voorstellen dat je geduld inmiddels op is…hier is het potje ook bijna leeg…maarja…wat doe je aan moeder natuur he?! :wall: ben benieuwd naar je volgende afspraken!

@tierrr: goed zo…kunnen we dan weer des te harder duimen… :thumbup:

Verder straks lekker naar de naailes(oh ja zo ouderwets ben ik wel :mrgreen: ) en morgen weer werken!

We krijgen de komende dagen trouwens weer mooi weer :dance:

@ de rest…

WAAR IS IEDEREEN TOCH???

XXX :vlinder:

Zo Tierrr, da’s wel al lekker snel. Hopelijk is het dan echt de laatste keer meis! :pray:

Muuske, het is rustig he… :?

Heb ff wat nieuwe foto’s van spook in het sf gezet :mrgreen:

Afwachten??? tis dat? :oops: :silenced: