*** Oktoberstoppers #12 ***

He Heske dat klinkt niet zo positief :? Hou je de moed er nog wel in. Is misschien nu even moeilijk. Vind het goed nieuws dat niets een zwangerschap in de weg lijkt te staan, maar ik vind het ook behoorlijk vervelend voor je dat het toch op de een of andere manier nog niet gelukt is. Het lijkt me dan voor jezelf ook wel fijn dat ze nog vervolgonderzoeken gaan doen. Die medische molen is vast geen pretje, maar ze gaan proberen iets voor je te doen. Ik hoop dat het snel tot een prachtig resultaat mag leiden.

Muuske :hug:

Tierrr, heel veel plezier met de picknick, het weer is prachtig in ieder geval.

Miek en Miekje, waar blijven jullie :shifty: ?

goh heske,

wat een verhaal en van die 3 keer zwanger zijn, wist ik niet :oops: sorry daarvoor! Ik hoop inderdaad ook wat hiervoor geschreven is dat ze iets duduielijks kunnen vinden waarom het dit keer zo lang duurt. Tijdens je schrijven kom je heel beheerst over. Is dat ook wel echt zo? Kan me voorstellen dat je je toch heel erg rot hierover voelt…

Ik laat die echo wel op me af komen…die krampen kunnen echt niet erger zijn dan mijn krampen die ik nu tijdens mijn menstu heb! Dus tsja…denk ook inderdaad dat eht voor iedereen weer anders voelt…

Eerst maar eens de andere onderzoekjes.

fijne zondag nog allemaal! :-*

muus :vlinder:

@Ke wrote:

Sorry dat ik ook weer een tijdje ‘kwijt’ was, maar heb het erg druk gehad afgelopen week en zat niet zo lekker in mijn vel.

Nou, en dan over de echo gisteren… Meiden, ik kan wel janken… er was niets te zien. Dat is natuurlijk goed nieuws, maar dat betekent ook dat er geen ‘oplossing’ is. :cry: De gyn vermoedt nu dat er baarmoederslijmvlies achterblijft in de bm na mijn menstruaties. Als dat veel is, kan het ook een zwangerschap in de weg staan. Het verklaart iig het bloedverlies. Verder had ik een cyste in een eierstok, waar net mijn eisprong was geweest. Er zat ook een bloeding. Dat kan op zich ook geen kwaad, maar kan wel de buikpijn verklaren rond mijn eisprong, en als het een terugkomende cyste is, kan het de vruchtbaarheid verminderen.

Ik heb nu tabletten die een extra hevige menstruatie moeten veroorzaken, om zo de bm helemaal schoon te maken. Aan het einde van mijn ongi moet ik weer terugkomen voor een echo. Dan gaan ze verder kijken, de gyn wil waarschijnlijk in ieder geval een cyclus gaan volgen, om te kijken wat er nu aan de hand is. Hoewel 9 maanden in de regel nog niet lang is, vindt zij het toch ook apart dat een zwangerschap uitblijft. Ik rol zo heel langzaam de molen in, en ik moet erg wennen aan dat idee, maar ben ook blij dat ze me serieus nemen en dat er nu gekeken wordt of alles wel in orde is.

Waar ik me nu alleen zorgen om maak, is dat ik heel erg veel buikpijn heb gekregen na die waterecho. De echo lukte ook niet helemaal goed, want de gel ging mijn buikholte in. Was volgens de gyn een teken dat mijn eileiders goed open stonden en dat was dan wel weer goed, maar het zit me niet lekker. De buikpijn zou vlak na de echo al minder moeten worden, maar gisterenavond was het echt niet te houden en nu is het nog steeds heel gevoelig. Als het in de loop van de dag niet minder wordt ga ik toch maar even de hap bellen. Baal wel dat ik nu weer net in het weekend zit… zou liever de gyn zelf even spreken :? (of zou die in het weekend ook gewoon te bereiken zijn :? )

Al bij al een behoorlijke domper. Ik had zo’n goede hoop dat het probleem makkelijk te verhelpen zou zijn, de gyn was er de vorige keer ook zo stellig in dat het wel een poliep moest zijn. Ik zag mezelf alweer met een dikke buik lopen, maar nu is het zo moeilijk om die hoop vast te houden :sad: De gyn had nu eigenlijk het idee dat er niet echt iets was wat een zwangerschap in de weg stond, maar waarom is het dan nog niet zo? Zit nog steeds in onzekerheid, en dat breekt nu onderhand wel een beetje op. Moet het allemaal weer een beetje een plekje geven en er ondertussen maar het beste van hopen :sad:

xHeske

Wel goed nieuws dat er nu eigenlijk niks een zwangerschap in de weg staat ( alleen het baarmoederslijmvlies dan) Ik hoop dat de medicijnen snel aan zullen slaan. Wel balen dat je zo veel pijn hebt ( ook van de echo) Hopen dat je na deze cyclus gauw een broertje of zusje kan krijgen voor Sterre !!

Maar Miekje zou toch ook even online komen?? :roll:

Tierrr :

Hoe was je feestje zaterdag ??

Is alles goed gelukt ??

@Tierrr wrote:

Maar Miekje zou toch ook even online komen?? :roll:

Dat beloofde ze me wel ja zodat niemand meer ongerust hoefde te zijn :think:

Met Miekje dr ukkie is in ieder geval nies aan de hand :dance:

:shifty: Hoi meiden :shifty:

Sorry… ik kon even niet op internet en daarna gebeurde er een aantal dingen achter elkaar (hmwf hier is het nooit 1 dingetje, maar altijd meerdere) dus kwam even helemaal niet aan mezelf of internet toe.

Alles is in orde hier hoor, met uk in buik.

Zelf ben ik brak, maar dat komt goed.

Dikke kus voor iedereen en sorry als iemand zich zorgen heeft gemaakt.

:-

Ik moet alles nog bijlezen, zag Jane haar verhaal, wat een gedoe meis. Hoe gaat het nu? Heb je nog steeds buikpijn? Ik vind het wel een beetje raar want er is wel degelijk een antibiotica die je nu wel mag. Misschien waren de waardes van de infectie niet heel hoog.

Veel drinken en rustig aan doen meis!

Morgen gyn toch? Spannend!! :-

Heske, wat een verhaal…

Weet niet zo goed wat ik moet zeggen…

Heb je de tabletten al ingenomen? Of moet je wachten tot de volgende menstruatie? Hoe gaat het nu met je?

Muuske hoe is het nu met jou? Komende woe jouw nod toch?

KC hoe gaat het nu met jou en uk? Een hele dikke knuf meis…

Heb je nog bloed verloren in de afgelopen dagen?

Volgens mij heb jij vandaag een echo!!

Laat je meteen weten hoe het was? hoop dat je heerlijk kan genieten van kleine uk en dat het hematoom een stuk kleiner is!! :-

Mascha, hoe gaat het nou met jou? Heb je nog van die wegtrekkers?

Memmie, tijd voor weer een buikfoto! :inlove:

Hoe is het met zoonlief. Ligt hij nu goed?

Miek, hoe is het met jou? En met je bekken?

Lieke, hoe gaat het daar? Ben jij ook nog steeds zo me? :zzz: :zzz:

Tierrr, hoe gaat het met jou? Las dat je het erg druk hebt de laatste tijd. is het allemaal te doen?

Hoe was het feestje? Morgen rijexamen!! Spannend!!! Dit x haal je het echt.

MAKE ME PROUD!!!

Sproet, hoe gaat het met jou? Jeeeee de dag komt nu wel heel dichtbij he?!

Tijger, hoe gaat het nu met jou? (zag bij kruidvat in het krantje weer allemaal pooh dingen :inlove: moest meteen aan jou denken!)

Newbe, hoe is het met jou? Is de vermoeidheid al wat beter? En de buikpijn helemaal weg?

Hope, hoe gaat het met jou en met je buikje? Gaat snel nu he?!

Knientje hoe gaat het daar?

Lu, AS, Muppet, Muis, hoop met jullie ook alles ok.

Voor iedereen die ik nu vergeet, Sorry! Ik maak het goed, moet ook nog even beter bijlezen.

Ga nu even terug naar Emma. Die heeft weer een vreselijke dubbele oorontsteking, dus van het weekend weer naar de huisartsenpost geweest, arm ding :roll: jawel hoera weer aan de anti biotica. (hmm :think: dat rijmt)

p.s. heb 2 fototjes van Em in het sf gezet :inlove:

:-

:oops: zag dat Kim mij ook zocht…

Ben hier Kim!! :mrgreen: :-*

@Miekje wrote:

:oops: zag dat Kim mij ook zocht…

Ben hier Kim!! :mrgreen: :-

Gelukkig maar… heb me echt zorgen om je gemaakt! :- :-* :-*

Miekje!!! :dance: Fijn om weer even wat van je te horen, we hebben je gemist meid! :-

Meiden, ik heb sinds de waterecho zo’n last van mijn buik (vandaag wel ietsjes minder trouwens, maar het blijft gevoelig), dus heb net de gyn gebeld… assistente gaat het even navragen, of die buikpijn normaal is, en belt me dan terug… Ben er gewoon zenuwachtig van, ben bang dat ik straks weer hals over kop richting ziekenhuis kan… :roll: Buikpijn voelt gewoon niet goed, kan ook nergens iets vinden over buikpijn na zo’n echo, en de gyn heeft er ook niet over gezegd :think:

Oja, en zag dat ik niet helemaal duidelijk had geschreven… het is niet zo dat er nu zéker niets aan de hand is wat een zwangerschap in de weg staat. Ze kunnen zo één twee drie niets zien, maar vermoeden juist wél dat er iets is, dus vandaar verder onderzoek… Ik ben nu begonnen met die pillen, en hou mijn hart vast voor de menstruatie die gaat komen als ik ben gestopt met die pillen… maar goed, da’s pas over ruim een week, dus moet me er eigenlijk nu nog niet druk om maken…

Sorry meiden, het blijven ego-berichtjes, ik zit waardeloos in mijn vel en heb gewoon niet de fut om te reageren… (wel behoefte om soms wat van me af te schrijven). Maar ik lees mee en leef mee hoor! :-

xHeske

Oh Kim, sorry sorry sorry. Je bent heeeeeeel lief!!! :oops: :-*

Lieve Heske, ben je al gebeld? Hoe gaat het nu? En wat zeiden ze natuurlijk?? :pray: :hug:

Heske… ik weet niet wat ik zeggen moet, maar ik baal met je mee lieverd! :hug: Hoe zeer gunnen we jou een dikke buik, een baby op je arm… Ik hoop dat alle lichamelijke ongemakken snel achter de rug zijn, en dat je je blik op vooruit kan richten, op naar de zwangerschap.

(Ik probeer het maar een beetje een positieve draai te geven, maar wat voel ik me je mee)!

Ik heb gisteren veel aan je gedacht tijdens onze meeting, je had er bij moeten zijn… MET je kleine Lente :**: !

Dikke knuffel! :hug: :hug: :hug: :-

Miekje, het is je vergeven! :wink: :mrgreen: :-

:-* Lieve meiden zijn jullie toch! :-*

De assistente heeft inmiddels teruggebeld. Sinds kort gebruiken ze gel ipv water (bij mij dus ook), en het kan zijn dat dat wat meer klachten veroorzaakt… moet nu woensdag weer terug voor een gewone echo, om te kijken of er geen gel achtergebleven is :eh: :? :shifty: Blijf lekker bezig zo, zal eens gaan informeren of ze ook 10-rittenkaarten hebben. :roll:

Ik vind het op het moment heel moeilijk om positief te blijven. Merk dat ik echt al mijn hoop had gevestigd op een poliep die verwijderd kon worden, maar nu is het allemaal weer zo onzeker. :frowning:

xHeske

@ miekje tsja…ergens tussen woensdag en komende zaterdag is mijn NOD. Heb verder geen tekenen dat er een zwangerschap zou kunnen zijn, dus het is nog even afwachten maar…

@heske: vind die ego berichtjes helemaal niet erg! Zo een dingen moeten er nu eenmaal af en toe uit!! Dus schrijf maar lekker van je af!

@ de rest: hoe is het met jullie???

xxx :vlinder:

Hey meiden, ik ga het even kort houden, misschien kom ik vanavond nog even terug en anders vast morgen.

Miekje, fijn dat je even langs komt, maar je hebt mij nog niet helemaal gerustgesteld dat het goed met je gaat :-* :-* Ook eentje voor Emma :-

Heske, wat rot dat je er zo lang last van blijft houden :hug:

Enne, 10-rittenkaarten kennen ze hier niet. Ik heb gewoon een jaarabonnement gekregen :wink: Maar kan me goed voorstellen dat je het ‘gedoe’ een beetje zat bent, liever was je gewoon zonder problemen binnen een paar maanden zwanger geweest natuurlijk :-

Vandaag weer bij de gyn geweest en weer een echo gehad en het gaat harstikke goed :inlove:

Baby is nu 3 centimeter en je zag hem heerlijk spartelen, de gyn is harstikke tevreden over hem. Over het hematoom was ze ook tevreden, hij is een heel stuk kleiner geworden :dance: We mogen inmiddels zelfs hoop gaan krijgen dat het goed gaat aflopen. Het gevaar op een miskraam is nog niet geweken helaas, door hematoom en door de termijn, maar het gaat de goede kant op. Ze hoopte zelfs dat hij over 4 weken helemaal weg is. Over 2 weken moet ik terugkomen voor de combinatietest en dan over 4 weken weer op ‘gewone’ controle. Ik mag in ieder geval de komende 4 weken nog niet werken en moet het nog altijd rustig aan doen.

Vanmiddag voor het eerst in weken even in de stad geweest, moest bruiloftkleding kopen. Wat een drama, ik pas niets :roll:. Wilde een broek, maar 2 maten groter past buik wel in, maar mijn spagettibeentjes niet. Het ziet er niet uit. Rok lukte wel, maar weer niets erop. Stond op het punt in tranen uit te barsten, maar :naughty: niets gaat mijn blijdschap vandaag verpesten, dus ook een kledingcrisis niet. Het was wel zwaar trouwens, heb enorm last van mijn rug nu, ik ben echt niets meer gewend :oops:

In het showforum over een paar minuutjes een foto van mijn buik gisteren en 2 echootjes van vandaag. Geloof dat dan de wanhoop over mijn buik duidelijk wordt :wink:

Dan ben ik gisteren nog tante geworden, dus gisteren meteen al op kraamvisite geweest. Wat een lekker moppie is het. Alleen jammer van zijn naam, hij heet Ilian en Julian was onze nummer 1 naam voor een jongen, kan helaas dus niet meer :frowning:

Sorry, kort is het niet echt geworden :oops:

Heee dames!! :slight_smile:

Miekje, fijn dat je er weer even bent, vroeg me wel af waar je was hoor!

Maar gelukkig maar dat alles goed gaat met uk!! Wat sneu dat Emma een oorontsteking heeft… aaauuuw, dat kan zo zeer doen… verwen haar maar lekker!! :-

Heske, voor jou een heel dikke :hug:

Is niet erg dat je even alleen over jezelf schrijft hoor, kan het me erg goed voorstellen! Ik leef met je mee meid… :-

KC, wat ongelooflijk fijn dat je zulk goed nieuws hebt gehad, yes yes yes!! :dance:

Met mij gaat alles goed. ik werk nu 4 dagen in de week (op mijn nieuwe werk) en vind het erg zwaar… maar weet nu in ieder geval dat mijn schildklier ook voor deze moeheid kan zorgen, dus dat ik me niet aanstel. Maar zie er wel tegenop dat ik straks 3 maanden 5 dagen in de week moet werken… :?

Maar verder alles ok, hoor! Een geweldig feest gehad zaterdag, echt heel gezellig, erg geslaagd! Ze waren ook erg blij met de cadeaus!

Nu maar hopen dat er morgen weer reden is voor een feestje… ooh, hoop zooooooooo dat ik het dit keer haal, vind het inmiddels wel genoeg geweest, kost zoooooveel geld… :pray:

Tierrr, ik wens je morgen heel veel suc6 bij het afrijden! Je kunt het! Go Girl! Mijn duimen draaien alvast voor je!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Tierrr, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes vandaag!!! Je kunt het meid!!! Ik ga voor je duimen! Hoe laat moet je? :pray: :pray: :pray:

KC, wat een goed nieuws meis! :dance: Wat een vechtertje is dat purkie van jullie! :inlove:

Muuske, het blijft elke maand spannend he, als je nod eraan komt. :pray:

Mijn nod was eigenlijk vandaag :angel: Maar m’n eisprong was erg laat, dus zou ik waarschijnlijk zaterdag pas ongi worden. En door die pillen wordt het nog langer uitgesteld, tot volgende week woensdag ongeveer… Komt stiekem wel goed uit, want dan ben ik als het goed is niet ongi als we op vakantie gaan :mrgreen:

xHeske

Goedemorgen meiden,

Heel even ego, kom hopelijk later nog even reageren.

Net afspraak bij de Gyn. gehad.

Moeten nu een afspraak maken om zaadjes van mijn mannetje te laten controleren. en ik moet rond dag 10 van mijn evt. volgende menstruatie (ongv over 14 dagen) een Hsg echo laten maken :cry: , had zo gehoopt dat ze dat tot het eind zouden bewaren… dus zie daar behoorlijk tegenop…

Als er ooit een moment zou zijn dat ik zwanger zijn echt NU wilde, is dat nu wel :stuck_out_tongue: :pray:

Mijn eisprong was goed, progesteron had boven de 20 moeten zijn en was bij mij 33, dus daar is niets mis mee.

dikke kus :-*

ik begrijp helemaal wat je bedoelt jane!! Ik ken dat gevoel wel dat als je het eens wilt je het nu graag wilde…ook ik zit met al die onderzoekjes en zou het nu wel " handig " kunnen gebruiken om zwanger te zijn…maargoed…we zullen zien!

Ik wens je alvast erg veel succes emt de echo en houdt on maar op de hoogte!

@tierrr hoe is eht met je rij examen gegaan???

@ de rest…hoe is het met jullie???

@ sproet heb je de bruidstaart al geproefd???

xxx :vlinder: