Muuske de temp blijft niet gelijk, bij mij verschilt ie nogal van 36.7 tot 36.9 en de tijd kan inderdaad groot verschil maken.
zo heb ik overdag altijd 37 graden en de ochtenden voordat ik opsta , (ik temp nu om 6.30 ) dan heb ik de temp rond 36.4 (voor eisprong) en 36.7 t/m 36.9 na eisprong.
Maar ik denk dat de tijd zeker een verschil maakt aan je temp.
Tijgertje… jij ook al zo’n lang ziekenhuisbezoek :hug: :hug:
Ik heb vandaag en morgen lekker vrij, dus een lang weekend!
Nog even bedenken hoe k die dagen nuttig ga besteden, want er moet nog genoeg gebeuren voor de bruiloft en ik wil ook een begin maken met de babykamer.
Mijn ene oog is wat ontstoken, dus ik zie de lettertjes op het scherm niet zo goed. Kom vanavond wel weer even buurten… :-*
@ Muuske :
Ik kan je hier niet bij helpen, omdat ik nog niet ben begonnen met temperaturen. Ik hoop dat het me gaat lukken om de volgende cyclus te beginnen. Ik heb alleen nog maar ovulatietesten gebruikt, maar wil nu ook gaan tempen. Als we dan weer bij de huisarts tercht komen omdat het niet wil lukken, heb ik daar al een voorsprong mee.
Ik heb ook lekker een lang weekend. Mijn mannetje moet morgen wel werken. Kan ik morgen even de hele dag aan mijn huiswerk besteden, loop namelijk een beetje achter :oops:
Is verder alles goed met iedereen ?
We gaan zo even naar een tuincentrum, de laatste dingen halen voor in de tuin en dan is ie helemaal klaar voor de zomer. Als het dan echt super mooi weer wordt, kunnen we lekker gaan barbequen in de tuin…
Daarna gaan we nog even met de hond naar de heide en voor de rest zien we wel wat we gaan doen. Ik kom vanavond nog wel terug lezen en reageren ( al is het wel vrij rustig de laatste paar dagen)
Veel bij te lezen heb je niet he tijger?
Het is inderdaad wel heel erg rustig
Ik mis nog steeds een aantal meiden :think:
Miekje heb ik nog steeds niet kunnen bereiken
Ben er hoor…
Ga zo op pad om wat klusjes te doen.
Daarna heel misschien even naar Friesland, waar mijn ouders zitten.
Hangt een beetje van het weer af.
En het zou misschien slim zijn om eens een dagje niks te doen.
Maar daar ben ik niet zo goed in geloof ik… :roll:
Goedenmorgen dames,
Hier eerst weer een keer lekker uitgeslapen.
Ga zo de garage bellen, want er blijven allemaal lampjes branden in het dashboard van mijn auto. Daarna even lekker een stuk met de hond wandelen…
Sproet,
Succes vandaag met je klusjes. En als je gaat , veel plezier in Friesland.
Goeiemorgen dames!!
Ik schaam me rot dat ik me al zo lang niet heb laten zien hier, maarja… druk druk druk druk druk… Nu gelukkig lekker lang weekend, maar ben vandaag de hele dag bezig met de voorbereidingen voor morgen, 40jarig huwelijksfeest van mijn schoonouders.
Maargoed, ik lees wel heel trouw mee hoor!! En het is mij ook opgevallen dat het zo rustig is… Miekje, Miek, Heske, waar zijn jullie??
En hoe is het met de rest?
Een heleboel doktersbezoekjes geweest, heb ik gelezen… jeetje zeg, wat een verhalen! Dames, ik hoop dat de dokters snel wat voor jullie kunnen betekenen!!
Tijger, allemaal lampjes klinkt niet goed… hoop dat het geen duur grapje wordt…
Sproet, veel plezier in Friesand, als je gaat… waarschuwing: dit mooie friese land begint hier nu wel wat donker te worden, haha.
Hier geen nieuws. Heb een weekje niet getempt, had er even geen zin in… nouja, en zit nu toch al in die malle molen, dus daarvoor is het niet meer nodig… alleen handig voor eigen overzicht, maarja… ben nu op dag 13 en ben maar weer begonnen. Voor de zekerheid gister ook maar vast weer even geklust… je weet maar nooit… nu dit weekend nog klussen en dan even onthouding, dan kan mijn vent donderdag zijn zwemmers inleveren… spannend!!
Fijn weekend allemaal!!
Daar ben ik ook weer even. Heb de afgelopen dagen wel gelezen op mijn mobiel, maar kan daar niet mee antwoorden en had geen zin om achter de pc te kruipen. Ik was niet de enige geloof ik, het is echt rustig geweest.
Tijgertje, klinkt eng zo’n cyste, gelukkig kon het geen kwaad.
Sproet, je hebt de baby gevoeld las ik, wat moet dat een heerlijk gevoel zijn :inlove: !!
Heb vanmorgen voor het eerst het hartje gehoord met de angelsound, ik ben weer even helemaal gerustgesteld
En verder heb ik weinig te melden eigenlijk.
Jee KC, wat ontzettend fijn dat je het hartje hebt kunnen horen!!
En om nog even terug te komen op het tempen: Muuske, je hoort eigenlijk altijd op hetzelfde tijdstip, vlak voor je uit bed gaat te meten, alleen dan is het betrouwbaar. En zelfs dan is het nog heel normaal dat je temp wat schommelt. Het gaat erom dat je gemiddelde temp na je eisprong ongeveer 0,2 graden hoger is dan ervoor. Als je het bijhoudt in een grafiek kun je dat heel mooi zien als het goed is.
Eh… waar is Miekje??? :shifty:
Ik maak me een beetje zorgen… :oops:
Ik had haar ook een mail gestuurd, maar hoor niets. En hier ook al een paar dagen niets gepost… :think: :shifty:
Macha, heb jij nog niets gehoord?
Ja ik maak me ook zorgen om Miekje, ze reageert niet en heeft al tijdje niets gepost
Heske hoe was de echoo?? :-*
@Kim3e wrote:
Eh… waar is Miekje??? :shifty:
Ik maak me een beetje zorgen… :oops:
Ik had haar ook een mail gestuurd, maar hoor niets. En hier ook al een paar dagen niets gepost… :think: :shifty:
Macha, heb jij nog niets gehoord?![]()
Miekje is weer boven water :shifty:
Morgen zou ze zelf even online komen…
Is alles goed met haar Mascha?
KC
goed dat je het hartje gehoord hebt en nu iets gerust gesteld bent.
Tierrr
Succes morgen met het feest.
De lampjes die branden zijn van het uitlaatgassysteem en daar word de sensor van vervangen en het airbag lampje brand en dat gaan ze ook nakijken. 28 mei heb ik een afspraak om het te laten vervangen. Gelukkig kost het me niks want ik heb 2 jaar garantie op de auto gekregen toen ik hem kocht in december.
Met mij gaat het redelijk. Heb van de gyn pijnstillers gehad en die beginnen nu een beetje te werken. De ergste pijn zakt nu af. Maar ben nu wel weer heel erg misselijk en moe. Dus ik ga lekker mijn bedje opzoeken.
Heel fijn weekend meiden. :-*
Gelukkig maar dat Miekje weer boven water is… hoop zo dat alles goed is… :roll:
Mascha, ik zie ineens je banner, 5 dagen over tijd… je hebt dus alweer een lange cyclus?
Hoe is het met de rest?
Heb veel meiden al een poos niet gezien…
Het is trouwens mooi weer!! Erg fijn, want we hebben feest vandaag! Picknicken in de tuin enzo!!
Nou, fijn weekend allemaal!!
Fijn dat Miekje boven water is… :shifty:
Sorry dat ik ook weer een tijdje ‘kwijt’ was, maar heb het erg druk gehad afgelopen week en zat niet zo lekker in mijn vel.
Nou, en dan over de echo gisteren… Meiden, ik kan wel janken… er was niets te zien. Dat is natuurlijk goed nieuws, maar dat betekent ook dat er geen ‘oplossing’ is. De gyn vermoedt nu dat er baarmoederslijmvlies achterblijft in de bm na mijn menstruaties. Als dat veel is, kan het ook een zwangerschap in de weg staan. Het verklaart iig het bloedverlies. Verder had ik een cyste in een eierstok, waar net mijn eisprong was geweest. Er zat ook een bloeding. Dat kan op zich ook geen kwaad, maar kan wel de buikpijn verklaren rond mijn eisprong, en als het een terugkomende cyste is, kan het de vruchtbaarheid verminderen.
Ik heb nu tabletten die een extra hevige menstruatie moeten veroorzaken, om zo de bm helemaal schoon te maken. Aan het einde van mijn ongi moet ik weer terugkomen voor een echo. Dan gaan ze verder kijken, de gyn wil waarschijnlijk in ieder geval een cyclus gaan volgen, om te kijken wat er nu aan de hand is. Hoewel 9 maanden in de regel nog niet lang is, vindt zij het toch ook apart dat een zwangerschap uitblijft. Ik rol zo heel langzaam de molen in, en ik moet erg wennen aan dat idee, maar ben ook blij dat ze me serieus nemen en dat er nu gekeken wordt of alles wel in orde is.
Waar ik me nu alleen zorgen om maak, is dat ik heel erg veel buikpijn heb gekregen na die waterecho. De echo lukte ook niet helemaal goed, want de gel ging mijn buikholte in. Was volgens de gyn een teken dat mijn eileiders goed open stonden en dat was dan wel weer goed, maar het zit me niet lekker. De buikpijn zou vlak na de echo al minder moeten worden, maar gisterenavond was het echt niet te houden en nu is het nog steeds heel gevoelig. Als het in de loop van de dag niet minder wordt ga ik toch maar even de hap bellen. Baal wel dat ik nu weer net in het weekend zit… zou liever de gyn zelf even spreken :? (of zou die in het weekend ook gewoon te bereiken zijn :? )
Al bij al een behoorlijke domper. Ik had zo’n goede hoop dat het probleem makkelijk te verhelpen zou zijn, de gyn was er de vorige keer ook zo stellig in dat het wel een poliep moest zijn. Ik zag mezelf alweer met een dikke buik lopen, maar nu is het zo moeilijk om die hoop vast te houden :sad: De gyn had nu eigenlijk het idee dat er niet echt iets was wat een zwangerschap in de weg stond, maar waarom is het dan nog niet zo? Zit nog steeds in onzekerheid, en dat breekt nu onderhand wel een beetje op. Moet het allemaal weer een beetje een plekje geven en er ondertussen maar het beste van hopen :sad:
xHeske
Fijn dat je er weer bent Heske!! :-
Inderdaad dubbel nieuws… heel fijn natuurlijk dat er in principe niks is wat een zwangerschap in de weg staat, maar aan de andere kant had je natuurlijk gehoopt dat er iets op te lossen viel zodat je wel heel snel zwanger was.
Maargoed, meid, ze gaan je nu in elk geval volgen, wie weet waar ze achter komen en wat dat doet! Probeer positief te blijven lieverd, het zal er vast wel weer snel van komen!! :-
Jeetje Heske wat vervelend dat het onderzoek zo pijnlijk was en vooral erna :hug: :-
Ja het is ook goed nieuws natuurlijk :shifty: , maar kan me voorstellen dat je had gehoopt een oorzaak te hebben, zodat wanneer die verholpen zou worden je weer snel zwanger zou zijn :-
gelukkig laat de gyn. het hier niet bij liggen :hug:
Heej tier hoe is het met jou?
KC wat super fijn dat je het hartje zelf gevonden en gehoord hebt!!! :inlove:
Gelukkig komt Miekje boven water.
Maar hoe zou het met onze Miek zijn???
@heske: wat vervelend zeg!!! Kan me voorstellen dat je hoop nu een beetje voor je voeten is weggeveegd. Ik ga als ik verder in de molen ben ook zo een echo krijgen. Ben erg benieuwd of het pijnlijk is? ben echt een watje wat ziekenhuis betreft.
Ik hoop voor je dat die tabletten helpen en je snel helemaal goed " schoon" bent en het dan wel lukt. Hier een beetje hetzelfde verhaal na 8 maanden, maargoed, jij het al 2 kindjes teweeg kunnen brengen ik nog niet…dus bij jou is het natuurlijk erg vreemd dat het dit keer zo lang op zich laat wachten!Ik blij voor je duimen
@ tierrr het is hier inderdaasd rustig, ik ben er zelf ook niet zoveel, maar het is ook zulk mooi weer! en dan lekker al die vrije dagen die we hebben gehad!
Ik begin me hier langzaam weer onrustig te voelen…hoe hard ik het ook iedere maand probeer het op me te laten afkomen…tegen de tijd van mijn nod aan begin in me druk te maken. deze maand hoop ik zelf extra hard dat het topevallig wel gepakt heeft, puur omdat ik liever niet die molen in wil!! Maargoed, we hebben maar één keer geklust, precies op de twee dagen dat mijn ei was…maar toch. Ik heb of komende woensdag mij nod of zaterdag 30 mei…dus tsja…kan alle kanten uit…kon ik me hierin maar eens ontspannen! Ik ben dan dus ook wel zo dat ik ee ontzettend humeur ga krijgen…en dat is weer net niet de bedoeling en vind ik al helemaal niet leuk voor manlief…maargoed…we shall see…
Voor de rest :-* enne…hoe is het met jullie??
xxx :vlinder:
Dank je wel lieverds! :-*
Muuske, op zich zou zo’n echo niet heel veel pijn moeten doen. Ze plaatsen eerst een slangetje en dat is even gevoelig, maar niet meer dan een steekje. En als ze de contrastvloeistof / gel inspuiten kun je ongikrampen krijgen. Ik voelde daar op zich niet veel van, maar had vreemd genoeg met de echo zelf erg veel pijn. Kan ook door die cyste komen, gyn wist dat niet echt te vertellen. En ja, die pijn naderhand hoort volgens mij niet :think: :?
Enne… ik ben zelfs al 3 keer zwanger geweest, heb ook nog een mk gehad. Steeds binnen 2 maanden raak. Dus het is idd vreemd dat het nu langer duurt. Gyn doet er ook niet moeilijk over dat we nog geen jaar bezig zijn, want zij weet ook dat we wél al bijna 2 jaar op een brusje vor Sterre wachten, en dat ons geduld dus lang genoeg op de proef gesteld is. In combinatie met de buikpijn, het bloedverlies, een cyclus die ineens aan het rommelen is (na 2 cyclussen van 24 dagen heb ik er nu waarschijnlijk één van 32 dagen, heb afgelopen weekend pas m’n eisprong gehad), en de toch wat vreemde bevindingen van de verschillende echo’s, is het reden genoeg om onder controle te blijven. De gyn vermoedt dat er wel Ãets is (of kan zijn) waardoor ik niet zwanger word, ze weet alleen niet wát dan… Ik hoop nu maar dat het dan idd aan dat achterblijvende slijmvlies ligt, en dat die pillen het oplossen. Ongi wordt trouwens wel wat uitgesteld daardoor, dus mijn cyclus wordt nu nog veel langer