*** Oktoberstoppers #11 ***

Ben niet de enige gelukkig die een hele lichte voorkeur heeft lees ik.

Als ze nou kindjes verkochten bij de supermarkt en ik mocht er een uitkiezen dan zou het een meid zijn, eerlijk maar waar :oops:

Maar ik zal een gat in de lucht springen als ik te horen krijg een gezond jongetje te mogen krijgen hoor :dance: Geen twijfel over mogelijk.

Memmie, leuk dat je ook weer eens langskomt, klinkt goed je midweekje weg. En met het weer heb je het echt super getroffen, lekker.

Tierrr, vaaaag hoor. En je niet laten wegsturen bij de gyn hoor. Alvast heel veel succes met je rijexamen, zet hem op!

Tijgertje, je kunt vaak al testen 4 dagen voor je NOD. Maar tja, of het nou zoveel zegt als hij negatief is, ik weet het niet. Maar :pray: :pray: dat het raak is dit keer. Spannende week ga je tegemoed.

Ik heb vandaag lekker een rommeldagje gehad. Nog wel met redelijk spoed naar de dierenarts geweest omdat ik me zorgen maakte over een van mijn katten, maar het bleek niets te zijn. Het gaat inmiddels goed. Verder lekkere briochebroodjes gebakken, pff wat moet je daar geduld voor hebben, lekker in de tuin gerommeld met de katten en een tijdschriftje gelezen en tv gekeken. Nu maar wachten tot mijn vriend thuiskomt en we kunnen eten. (Ik kook niet alleen :oops:, heb ik een hekel aan, we doen dat altijd samen)

Verder heb ik nog geen gevoel over wel of niet zwanger. Ben benieuwd, aan de hoeveelheid soldaatjes die steeds paraat stonden zal het niet liggen :angel:

Tijgertje; testen!!! testen!!! testen!!!

Dus als ik morgenochtend zou testen, zou het niet te vroeg zijn aangezien mijn nieuwe nod op 10 april staat ??

Stel dat je ei 22 maart was, dan zou je zondag ongesteld moeten worden, dus morgen testen kan dan in principe al :smiley:

Tijger hoe dan ook zou ik wachten tot minimaal 3 dagen voor uiterste nod voor het geval dat! dus in dit geval pas uiterlijk 7 april, al heb ik liever dat je nu test want ben erg nieuwsgierig :pray: , maar zou het niet doen :-*

Wel eerlijk Jane :mrgreen: :mrgreen:

Het nadeel is inderdaad dat je nog niks weet als je negatief test.

Maarja… als ie positief is… kan je weekend niet meer stuk!! :lol:

Dat is dus niet helemaal zeker wanneer mijn ei geweest is, omdat ik van die rare ovulatie testen had.

Mijn vorige menstruatie is begonnen op 12 maart. En daarna met de nieuwe berekening ben ik uit gegaan van een cyclus van 29 dagen …

Ik snap er niks meer van …

En ik weet ook niet wat ik nu morgen zal gaan doen…

Heb nu weer dat rare gevoel in me buik.

Sorry voor het zeuren :oops:

Dan zit je nu toch pas op dag 22? :think:

@Jane_S wrote:

Tijger hoe dan ook zou ik wachten tot minimaal 3 dagen voor uiterste nod voor het geval dat! dus in dit geval pas uiterlijk 7 april, al heb ik liever dat je nu test want ben erg nieuwsgierig :pray: , maar zou het niet doen :-*

Dat vind ik inderdaad wel eerlijk van je, ook al ben ik zelf ook wel nieuwsgierig.

@Sproetje wrote:
Wel eerlijk Jane :mrgreen: :mrgreen:

Het nadeel is inderdaad dat je nog niks weet als je negatief test.

Maarja… als ie positief is… kan je weekend niet meer stuk!! :lol:

Je hebt ook wel gelijk, als ie wel positief is, dan heb ik echt een super weekend, maar negatief betekent misschien nog een keer testen of ene teleurstelling als de :twisted: wel doorzetten.

Ik vind het toch een beetje moeilijk :oops:

@Sproetje wrote:

Dan zit je nu toch pas op dag 22? :think:

Ja eigenlijk wel, mijn "banner"geeft nog 7 dagen aan.

maar ook je vorige cycli zitten rond de 29 dagen.

Ik zou zeker nog niet testen.

En anders zijn die dagen straks alleen maar mooi meegenomen.

Maar that’s me :slight_smile:

OK dank je voor je tip en eerlijkheid. Dan wacht ik liever nog even tot misschien maandag. Als ik van het weekend dan weer zo misselijk word en over moiet geven, dan moet het toch ergens aan liggen :wink:

Voor vandaag ga ik weer vandoor. Ik ga X-factor kijken.

Fijne avond allemaal en alvast een fijn weekend met mooi weer toegewenst !!

:-*

Als je zo misselijk blijft en blijft spugen vind ik het nog wel een goed idee ja op te gaan testen :stuck_out_tongue: dus ben benieuwd!!

kan het eigenlijk nog ergens anders van komen tijger…?

Jeetje tijger, je maakt het wel spannend zeg!! Die misselijkheid kan een zeer goed teken zijn! Maarja, voor hetzelfde geld gewoon iets gegeten wat ff verkeerd viel ofzo.

Ik zou in ieder geval nog niet testen. Je ovutest was 24 maart weliswaar niet zo donker als de controlestreep, maar bij sommige meiden gebeurt dat ook gewoon niet. Dus ik denk echt dat je of de 23e of de 24e je piek had en dan had je pas de 24e of 25e je ei en dan klopt je banner dus redelijk. En ik zou pas 3 dagen voor de nod testen. Tenzij je nu natuurlijk dagen misselijk blijft en zere borsten krijgt ofzo… dan heb je namelijl al zoveel hormonen in je lijf dat een test het vast ook wel zal laten zien…

Ik ben trouwens echt ongi geworden… de hele dag door een beetje bloed bij het afvegen, net zelfs wat meer bloed… en krijg ook een wat zere rug en wat krampjes in de buik, dus kan haast niet missen… wel apart, mijn temp ging juist omhoog, haha… mijn lichaam is nu definitief vaag! :wink:

(Doe er maar lacherig over, maar vind het niet leuk…)

Tierr ik wil je alvast voor morgenochtend heel veel succes wensen, je kan het!!! :mrgreen: :pray: :pray:

Ik ga mijn mandje in, welterusten!! :zzz: :-*

@Jane_S wrote:

Tierr ik wil je alvast voor morgenochtend heel veel succes wensen, je kan het!!! :mrgreen: :pray: :pray:

Thanks!! Ik ben zooooooo zenuwachtig... :silenced: :roll: :shock: :? :sick: (gebruik ik die ook nog es ergens voor... ;))

Tierrr HEEL veel succes,

MAKE ME PROUD!!! :thumbup:

Jee tijger, je maakt het echt spannend!! :pray: :pray: :pray: :pray:

Let wel, ik kreeg de dag voor mijn NOD of het was de dag VAN mijn NOD maar een heeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje…

Dus je kan echt te vroeg testen. Ik zou denk ik ook iig dit weekend even afwachten. :-*

HEEEEEEESSSSSSKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEE

Op het lijstje staat dat vandaag je NOD zou zijn??!?!?!

Nog geen :twisted: ? :pray: :pray: :pray: :pray:

Het zou zulk geweldig nieuws zijn… :-*

Tierrr, succes met je rij-examen!!! Meid, als ik het kan, kan jij het zéker! Ik duim voor je!!!

En ik zag dat Miekje en Lieke allebei een meid krijgen! Super!!!

Hier ook een voorkeur voor een meisje overigens. Altijd al een lichte voorkeur gehad, maar nu net ff wat meer omdat ik zó graag al die spulletjes wil gebruiken die ik met zoveel liefde voor Lente* heb uitgezocht. Maar zal ook héél gelukkig zijn met een gezond knulletje hoor :inlove:

Maar goed, voor nu even geen goed nieuws: bloedverlies is weer begonnen :cry: NOD was eigenlijk morgen of maandag pas hoor, dus denk dat het dan ook pas echt door gaat zetten, maar zag net zelfs als wat helder bloed, dus zegt genoeg. Ben er toch weer erg verdrietig om. Geen 2009-kindje voor ons. :cry: En ik had best goede hoop deze cyclus, omdat de misselijkheid van het vliegen nog niet over is. Maar ja, zal ook wel weer de overgang naar ander weer en ander eten enzo zijn. Gewoon weer heel erg balen dus.

Maar goed, over een kleine twee weken dus naar de gyn. Ben benieuwd of die iets kan doen voor ons. Buikpijn en voortijdig bloedverlies vallen deze cyclus mee, maar ik ben er nog altijd niet gerust op en Tjip ook niet.

Maar goed… ik ga eens even de foto’s van de vakantie op de pc zetten en dan uit die bijna 1000 foto’s :oops: een paar leuke selecteren om te showen. Zal wel ff duren hoor :lol:

xHeske