*** Oktoberstoppers #11 ***

Tierrr :

Heel veel succes met het afrijden straks !!

Je kan het hoor!!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup:

Hier no geen misselijkheid maar ben ook net uit bed.

Heb ook nog niet getest, wacht nog wel even af…

Maar voor mijn gevoel had ik niks verkeerds gegeten of dat iets verkeerd is gevallen. Als ik moet werken eet ik nooit 's morgens, ik neem altijd mijn brood mee en dat eet ik op als ik op het werk aan kom, ik drink 's morgens alleen een mok thee en een glas melk ( een een bekertje water met mijn bruistablet van vitamine)

Ik ga nu even mijn mannetje wakker maken en dan heerlijk samen ontbijten en daarna even douchen en boodschappen doen.

Het weer ziet er niet zo veel belovend uit als gister …

Hm, nou de duivels zetten nu al door :think: Ach ja, kan ook maar beter meteen zo zijn, kan ik weer door naar de volgende ronde… :roll: :frowning:

Hm :think: Zit net ff op een andere site te kijken wanneer mijn volgende nod is (2 mei) en zie nu dat áls ik komende ronde zwanger raak, ik op 9 januari uitgerekend ben… dus dan zou ik nog in december dit jaar een ks krijgen :eh: Hihi, toch nog kans op een 2009-kindje :mrgreen: :pray:

Oja, nog ff een leuk nieuwtje: gisterenochtend m’n rijbewijs opgehaald en eind van de middag mijn eerste ritje in MIJN ( :mrgreen: :dance: ) auto gereden. Nou ja, het is nu nog een beetje Tjip z’n auto, maar hij is druk op zoek naar een bedrijfsbusje en dan krijg ik dus de Zafira tot mijn beschikking. Vond het onwijs dapper van mezelf, meteen in zo’n grote bak de spits in, maar vond 'm lekker rijden (wel ff wennen, benzine ipv diesel) en het ging dus gewoon goed. Nu hoop ik echt dat Tjip snel een bus vindt (en koopt :angel: ), dan kan ik lekker overal naartoe met de auto. :dance:

Goedemorgen meiden!

oooohhh Tierr komt al bijna terug met goed nieuws (moet gewoon!!)!!! :pray: :mrgreen:

Heske balen van de :evil: !

hemellief this me iets te vroeg, buren staan te boren, wat een herrie, auw! :x

:think: Tijger apart dus… nou hopelijk komt het van de hormoontjes niet iets anders :mrgreen: :pray:

Miekje hoe is het nu met jou?

met harde buiken en pijnen? al minder?? :pray: hoor je er niet meer zo vaak over…??

oooh leuk heske straks weer foto’s in het SF!!

Oh ja je hebt je rijbewijs opgehaald, super gevoel is dat het!! en dat eerste keer rijden vind ik ook nog erg eng :shifty: maar wel super!

TTIIIIIIIEEEERRRR!!! waar blijf je nou!!??? we willen het weten!

:cry: :cry: :cry:

Echt…?? :cry:

had ik niet verwacht meis! :-* :hug: :hug: :hug:

Ah nee he Tierrr… echt niet? :frowning:

Nee echt niet… ben nu zo boos op mezelf…

Alles ging eigenlijk goed, kijken, bijzondere verrichtingen, zelfs het invoegen… maar ik was niet besluitvaardig genoeg en hield daardoor soms onnodig het verkeer op… verdorie!! :cry:

He Tierrr… balen meis! :hug:

De volgende rondes zijn voor jou :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Heske, lekkerrrr je eerste rit alleen in je auto!

Balen van de :twisted:

Ik :pray: en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: dat je wens voor een 2009 kindje uit mag komen!

Tijgertje, SPANNEND!!! Mijn duimen draaien over uren voor je! Knap hoor :thumbup: Ik had al lang getest! (Daarom gaan er bij sommige vrouwen ook heel wat tests doorheen :lol: )

Oh meiden, ik hoop zo dat er deze ronde nog positieve geluiden komen!!!

Het is alweer veel te lang geleden! Ze draaien hoor! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup:

Voor iedereen een dikke :-* Fijn weekend!

Heske… :hug: watverschrikkelijk balen voor je. Ik hoop zooooo dat de gyn wat voor je kan doen! Het heeft al veeeels te lang geduurd! :frowning:

Ook voor Tierrr een hele dikke knuffel. Verschrkkelijk jammer vooral omdat je er een goed gevoel over had! Gewoon k*t!

Tijger spannend hoor! Mischien??? Zou leuk zijn eindelijk eens goed nieuws hier…

Heske, wat balen meis!! :hug:

Maar je 2009-theorie vind ik wel een goeie.

Ik ga weer heel hard duimen voor je :-*

Ben ook wel benieuwd wat de gyn erover te zeggen heeft.

Tierrr… wat zonde dat je niet geslaagd bent!

Ook voor jou even een knuffel… :hug:

Enig idee op welke termijn je nu opnieuw af kunt rijden??

Ik dacht trouwens dat het mooi weer zou worden, maar hier is het miezerig grijs :frowning:

Straks toch gewoon maar het huis schoonmaken, haha.

Vanmorgen had ik kantinedienst en nu even een broodje voordat ik aan de slag ga.

Tierrr, wat jammer zeg dat je het niet gehaald hebt :frowning: :hug:

Heske, balen van de :evil:, een 2009 kindje was zo mooi geweest, maar het kan gelukkig nog las ik :pray:

Haha Memmie, ik had ook al lang getest als ik Tijgertje was geweest :angel: Heb ook niet voor niets zelf nog iets van 15 testen liggen.

Tijgertje, laat je het ons wel direct weten als er ontwikkelingen zijn :smiley:

Tierrr : vreselijk balen dat je het niet gehaald hebt, zo snel mogelijk op naar de volgende ronde en dan ga je het halen !!!

Ik hou jullie allemaal op de hoogte van ontwikkelingen hoor.

Ik hoop zelf ook dat dit de goede ronde is geweest, ben nu een klein beetje misselijk maar geen overgeef verschijnselen…

Ha meiden,

Kom vanavond posten, nu druk maar kwam even kijken naar Tierrr

:frowning: Oh meis…wat vreselijk balen…

:hug:

Ik kan wel zeggen, volgende keer haal je het maar daar heb je nu geen T&)^()() aan. Het is gewoon zwaar … !

Dikke :-

En ook voor Heske een hele dikke :-*

:frowning:

Jullie zijn allemaal lief!! :-*

Ik baal gewoon vreselijk. Niet eens zozeer omdat ik het rijbewijs nu nog niet heb, maar vooral omdat het steeds zo ontzettend veel geld kost… en dat komt op het moment gewoon echt heel slecht uit… dus voel me daar een beetje schuldig over. En ben bang dat ik het gewoon niet kan, 't is telkens hetzelfde: ik ben niet besluitvaardig genoeg… zou ik dat nou komende keer wel zijn dan? :?

Nouja, heb ff goed gejankt vanmiddag, om alles… ben namelijk ook echt ongi en ben erg emo daardoor, heb overal pijn, ik wíl natuurlijk helemaal niet ongi zijn, dan dat zakken… jakkes!!

Nouja, mijn mannetje heeft me even goed getroost en verwend en ik ben lekker in bad geweest. En vanmiddag waren mijn zwager en schoonzus er met mijn kleine neefje van 2… daar heel veel mee bezig geweest, zo’n droppie… dus dat gaf even afleiding… al maakt het ook wel weer duidelijk hoe graag je zelf zo’n hummeltje wilt… :silenced:

En vanavond gewoon ff met tijdschrift op de bank, want ben kapot nu…

Heske, voor jou een hele dikke :hug:

En hier laat ik het nu ff bij hoor… later vanavond of morgen reageer ik wel even uitgebreider! :oops:

He Tierr balen van al die tegenslagen, wou dat ik iets voor je kon doen! :hug: :-*

Meiden! wat is het hier stil vanavond! :shock: :silenced: