Dat we in dit nieuwe topic snel, met zijn allen!, zwanger mogen zijn!!
Ons ShowForum :inlove:
Jaaaaaa, nieuw deeltje!!
Meldt!!En gaat nu snel door naar haar werk… :?
Ik ben er ook!
Ik ben er ook!
Dubbelop dus :? :lol:
hihi ja Miekje we zien het dat je er ook bent :lol:
Meld en…het is niet langer een geheimpje wat we krijgen…Jesse krijgt een …Zusje :inlove: …
AAAAAAH Lieke wat leuk!! :inlove: een meisje, dan heb je meisje en een jongen!! :inlove: wat super zeg!
Wat een heerlijkheid he Lieke. Geweldig meis!
Van harte een dochter!!
Wat is het hier weer sssssssssssssst il!!
Lieke: wat leuk een meisje! Was dat ook wat je dacht??
Jane, op deze manier denk ik niet dat ik hier nog terug kom…
heel veel geluk allemaal, enne Miekje; ik hou je op de hoogte!
@M&J wrote:
Jane, op deze manier denk ik niet dat ik hier nog terug kom…
heel veel geluk allemaal, enne Miekje; ik hou je op de hoogte!
Lieve Mascha, hier word ik een beetje verdrietig van…
Kennelijk zijn er wat spanningen tussen jou en Jane ivm het openen van het topic cq het bijhouden van het lijstje… het hoe en wat weet ik niet precies, maar ik denk (hoop) dat het allemaal berust op een misverstand en dat Jane jou écht niet wilt kwetsen…
Hee, en zo belangrijk is zoiets toch ook niet?
En ik snap ook wel dat het jou daar niet om gaat, maar hee, je moet je toch niet weg laten jagen… wij willen denk ik allemaal graag dat je blijft!! Ook al sta je nu eventjes stil wat betreft het zwanger worden, voor mij hoor je wel gewoon bij het clubje, en ik zou het dan ook erg jammer vinden als je hier niet meer zou posten… wil ook graag blijven horen hoe het met je gaat!! :hug:
Lieke, jeeeeee, wat gaaf, gefeliciteerd!! Verwachtte je dit ook??
Hoe is het met de rest??
@Tierrr: hier is ze al vanaf het begin op uit geweest en dat vind ik erg jammer. Ik heb Heske willen helpen toen zij even wat afstand wilde nemen en hoe Jane dit aanpakt vind ik op z’n zachts gezegd niet netjes. Je kan ook dingen bewerkstelligen zonder te pushen en door te drammen
Verder vind ik het heel erg lief van je dat je me erbij wilt houden :hug: ondanks dat wij nu niet voor het echie mee kunnen klussen :roll:
Lieke,
Gefeliciteerd !! Wat leuk dat je nu een dochtertje krijgt!!
En Mascha,
Je gaat ons toch niet echt verlaten he ??
Dan moeten we missen hoe het met jou gaat en of je al zwanger ben of niet ??
Kan je er niet over praten met Jane ? (Ik mag me er eigenlijk niet mee bemoeien omdat ik niet helemaal weet wat er aan de hand is.)
Ik vind het hier net zo gezellig en iedereen leeft met elkaar mee zonder elkaar af te katten. Dat is op het forum over me hond wel anders. Als je daar iets verkeerd schrijft ( lees bij hun tegen het zere been omdat ze alles beter denken te weten) dan wordt je uitgemaakt dat je dom bent en eigenlijk geen recht meer heb op een nieuw hondje.
Dus Mascha, denk er AUB nog even over na om te blijven ???
@M&J wrote:
@Tierrr: hier is ze al vanaf het begin op uit geweest en dat vind ik erg jammer. Ik heb Heske willen helpen toen zij even wat afstand wilde nemen en hoe Jane dit aanpakt vind ik op z’n zachts gezegd niet netjes. Je kan ook dingen bewerkstelligen zonder te pushen en door te drammen
Verder vind ik het heel erg lief van je dat je me erbij wilt houden :hug: ondanks dat wij nu niet voor het echie mee kunnen klussen :roll:
Tuurlijk willen we je erbij houden!! :hug:
En sja, ik weet niet wat voor communicatie er tussen jou en Jane is geweest de laatste tijd en hoe het nou ook al weer precies kwam dat Jane het vorige lijstje gemaakt heeft, maar ik denk dat we er niet te zwaar aan moeten tillen… dat lijstje is leuk, maar ik denk dat het voor niemand zo belangrijk is dat we er ruzie om willen krijgen… ook voor Jane niet… toch? Ik hoop dat jullie nog een poging willen doen er samen uit te komen!!
Ik vind het zo zonde dat een lijstje de sfeer in het topic zo verpest…
Gefeliciteerd Lieke, wat leuk een meid!
Gisteren op kraamvisite geweest :inlove: wat een schatje.
Al heb ik nu wel spierpijn van het vasthouden van de baby :oops:
Mascha, ik wil je ook niet missen hoor, en Jane ook niet trouwens, ik hoop dat jullie er samen uit komen.
@Kittycat wrote:
Dus je vond het wel leuk?? :)
(Het was niet alleen maar pijnlijk?)
:shifty:
Ik vind dat je dit soort dingen beter via pb kunt bespreken.
Er is hier sprake van een vette miscommunicatie denk ik. We zijn een hechte groep, niemand wil hier elkaar kwetsen.
KC wat fijn dat je er toch ook van hebt kunnen genieten :hug: :hug: :-*
Ik moet nu naar therapie, kom strakkies terug
@Tierrr wrote:
@Kittycat wrote:
Dus je vond het wel leuk?? :)
(Het was niet alleen maar pijnlijk?)
Nou... ik zag er wel erg tegenop vantevoren, maar meer doordat ik bang was voor heel meelijwekkende blikken aangezien iedereen die erbij was het weet.
Toen ze erover begonnen hoe knap ze het vonden dat ik erbij was en dat het wel moeilijk moest zijn heb ik heel duidelijk gezegd dat ik vandaag niet zielig ben en dat het de realiteit is waar ik de confrontatie mee aan moet gaan en dat ik voor haar en haar kindje kom. Tja, als je dan later met het kindje in je armen zit weet je natuurlijk wel wat er door die hoofdjes gaat...Dat wist ik vantevoren en helaas hoort het erbij, die pijnlijke momenten, al heb ik me door deze goed heengeslagen.
Maar ik heb ervan genoten hoor, het is zo'n schatje, heeft anderhalf uur heerlijk liggen slapen in onze armen. En volgens mij sta ik erg stralend, hoewel onwennig, op de foto, heb geprobeerd me nog in te houden :angel:
@Miekje wrote:
:shifty:
Ik vind dat je dit soort dingen beter via pb kunt bespreken.
Er is hier sprake van een vette miscommunicatie denk ik. We zijn een hechte groep, niemand wil hier elkaar kwetsen.
Vind ik ook inderdaad, Miekje!!
Maar zodra het toch open en bloot op het forum ligt, wil ik wel graag mijn best doen om ons hechte groepje te behouden... :roll:
En KC, sja, het lijkt me inderdaad een lastige situatie, maar fijn dat je er toch van genoten hebt!! :hug: Ik vind je heel sterk!!
Hi girls!
Ik meld me ook in het nieuwe deel.
Vanmiddag bij de vk geweest en weer even het hartje gehoord. Alles was prima. Alleen een wat laag ijzergehalte in mijn bloed.
De hoofdpijn is helaas nog niet over :?
Mascha, het lijkt mij juist handig dat degene die het lijstje bijhoudt ook degene is die het topic opent, maar kennelijk zit er (voor jou in ieder geval) meer achter. Hopelijk kunnen jullie het samen oplossen
Lieke, gefeliciteerd… een meisje erbij!! :inlove: :inlove: