*** Oktoberstoppers #11 ***

@Tierrr wrote:

@Miekje wrote:
:shifty:

Ik vind dat je dit soort dingen beter via pb kunt bespreken.

Er is hier sprake van een vette miscommunicatie denk ik. We zijn een hechte groep, niemand wil hier elkaar kwetsen.

Vind ik ook inderdaad, Miekje!!
Maar zodra het toch open en bloot op het forum ligt, wil ik wel graag mijn best doen om ons hechte groepje te behouden... :roll:

En KC, sja, het lijkt me inderdaad een lastige situatie, maar fijn dat je er toch van genoten hebt!! :hug:

Hihi ja snap ik ook het was ook niet voor jou :-* Ik geef ook gewoon een reactie, alleen ik denk dat als er iets speelt tussen iemand of dat je je gekwetst voelt of boos, je beter die persoon via een pb kunt aanspreken, omdat het via het topic/deeltje zo open en bloot is..

En het was weer stil…

Waar is iedereen nou :frowning:

ik ben er hoor!! :smiley:

Was even bezig met de update van de lijstjes die ik bijhoud :wink:

Gelukkig, ik denk al lekker gezellig

Oh ja dat wilde ik zeggen…

ik heb tot ongeveer 15 weken last van hoofdpijn gehad. Nu is het echt een stuk minder. :thumbup:

Ha ha… nee, dinsdagavond is zo’n beetje mijn enige kok-avond tegenwoordig. En in het weekend, maar nu waren we dus even lekker weg.

Morgen ben ik een dagje vrij en dan ga ik lekker naar mijn ouders (verjaardagsvisite) en dan 's avonds een volleybalwedstrijd. Dag erna trainen en vrijdagavond niks, dus wie weet… :mrgreen:

@Miekje wrote:

@Tierrr wrote:
@Miekje wrote:

Er is hier sprake van een vette miscommunicatie denk ik. We zijn een hechte groep, niemand wil hier elkaar kwetsen.

Maar zodra het toch open en bloot op het forum ligt, wil ik wel graag mijn best doen om ons hechte groepje te behouden... :roll:

En KC, sja, het lijkt me inderdaad een lastige situatie, maar fijn dat je er toch van genoten hebt!! :hug:

Hihi ja snap ik ook het was ook niet voor jou :-* Ik geef ook gewoon een reactie, alleen ik denk dat als er iets speelt tussen iemand of dat je je gekwetst voelt of boos, je beter die persoon via een pb kunt aanspreken, omdat het via het topic/deeltje zo open en bloot is..

Maar lieve Miekie, als je word aangevallen mag je jezelf best verdedigen toch?? :wink:

Oh, ik heb het echt pas sinds zaterdag. Hopelijk houdt het niet te lang aan. Dat zou nog ruim een week zijn :slight_smile:

Ik heb er ook nog niks tegen genomen, maar als het weer zo erg wordt, met ik dat misschien toch maar doen. Zit nu lekker met mijn bril op, want ik kreeg ook last van mijn lenzen…

Sorry computer viel uit argh

Ik schreeft nog:

Super dat het goed bij de vk was en of je ijzertabletten hebt gekregen? Floradix (het drankje) is dan ook echt een aanrader.

Heb je die hoofdpijn aan 1 stuk door? want ik had ook momenten dat het er niet was nl. Het zou goed kunnen door ijzer tekort.

Een paracetamol mag best hoor, die heb ik ook genomen toen met mijn longontsteking. 3 per dag, want anders werd ik echt gek

@M&J wrote:

@Miekje wrote:
@Tierrr wrote:
@Miekje wrote:

Maar lieve Miekie, als je word aangevallen mag je jezelf best verdedigen toch?? :wink:

Huh?? :shifty: ikke??

De vk had het inderdaad over Floradix.

Zal morgen eens bij de drogist kijken…

Nee, de hoofdpijn komt (vooral na (trap)lopen) en gaat.

Dus zolang ik me koest houd, valt het mee.

Ik zou eerst misschien bij mijn ouders blijven eten, maar het is best een eind rijden (bijna 2 uur). Dus ik ga er gewoon op tijd heen en dan ook weer eind van de middag terug… (maarja, dan dus nog volleybal, mits mijn hoofdpijn er dan niet meer is)

Wel balen die hoofdpijn :hug:

Floradix kan je halen bij de apotheek, ik heb het drankje ook bij de etos gezien. Ik heb het 2 weken gebruikt, super spul (wel vies :? innemen met vruchtensapje en irrintant steeds een half uur voor het eten, maar dat vergat ik haha) alleen ik kreeg er obstipatie van dus ben gestopt ermee. Helpt ook heel goed tegen vermoeidheid :thumbup:

Ik ben ERUUUGG nieuwsgierig naar je jurk sproet, wat gaat de tijd snel! Nog een paar weekjes en dan is het zo ver!!

Ik ga bankhangen meiden.

Tot morgen!! :-*

Fijne avond…

Maarreh, obstipatie… misschien ga ik wel gewoon veel spinazie eten :hand:

Heb al een spastische darm :think:

Ja ik heb daar altijd al heel erg veel last van hoor. Maar in de zwangerschap nog erger en ijzer is funnest dan.

Koes en fijne avond!

Als eerste goedeavond meiden! :-

Daarnaast reageer ik beetje (heel erg) laat omdat mijn vriend jarig is en we dat gevierd hebben, gezellige dag gehad.

meiden sorry maar reageer later nog op jullie berichtjes, ben nu gesloopt :-

(Dit is een eenmalig bericht hierover via topic, omdat ik vind dat dit hier niet thuishoort, maar omdat ik vind dat dit echt niet kan en persoonlijk word aangevallen heb ik toch via deze weg eenmalig gereageerd)

Even @Mascha want ik ben erg boos nu, je zegt:

@M&J wrote:

:hand: Ben ik het helemaal mee eens, als je aangevallen bent!

En in dit geval val jij mij aan (niet andersom) en bij deze verdedig ik mij dan.

je begint in het topic met:

@M&J wrote:

Jane, op deze manier denk ik niet dat ik hier nog terug kom…

heel veel geluk allemaal, enne Miekje; ik hou je op de hoogte!

Ik vind dit erg onvolwassen van je om het op het topic dit te bespreken, niet alleen omdat het (zacht uitgedrukt) niet netjes is maar ook nog eens niet waar is.

@M&J wrote:
@Tierrr: hier is ze al vanaf het begin op uit geweest en dat vind ik erg jammer. Ik heb Heske willen helpen toen zij even wat afstand wilde nemen en hoe Jane dit aanpakt vind ik op z’n zachts gezegd niet netjes. Je kan ook dingen bewerkstelligen zonder te pushen en door te drammen :cry:

Ik ben hier ten eerste helemaal niet op uit geweest (vanaf het begin), waar haal je dat vandaan??? :roll:

Ik heb een keertje uit verveling uitgeleefd en vond hem zo leuk dat ik het ook eens een keertje wilde bijhouden (aangezien het lijstje niet up-to-date was en er NOD’s stonden die alweer verlopen waren met 2 weken)

Daarnaast heb ik je in het topic gevraagd wat nou de bedoeling was of dat je het weer wilde overnemen of dat ik het moest overnemen waarop ik de volgende reactie kreeg en de vraag maar opnieuw/anders gesteld heb:

@Jane_S wrote:

@M&J wrote:
M&J schreef:

@Jane: je doet maar dat is al die tijd toch al je bedoeling geweest

@Mascha de vraag was meer, neem je het lijstje weer over of zal ik het doen…?

Na deze vraag kreeg ik geen antwoord van je en heb ik je per PB de vraag nogmaals gesteld. waarna je nog steeds niet antwoorde.

Ook dat is niet erg netjes en erg onbeleefd/associaal van je!

toen iedereen bleef vragen om een nieuwe deeltje en we al 18 pagina’s over de 50 heen waren en jij op geen van enkele van die berichtjes reageerde (terwijl er overigens in bijna ieder berichtje over een nieuw deeltje ging) nam ik aan dat jij geen nieuw deeltje wilde aanmaken.

Waarna ik dit maar gedaan heb.

Want zoals jij misschien niet weet heb ik het best druk en vond ik het lijstje af en toe te veel werk om bij te blijven houden, waardoor ik ook niet meteen bij 50 pagina’s een nieuw deeltje heb geopend maar jou gewoon/netjes gevraagd heb wat nou de bedoeling was.

Was het echt al die tijd mijn intentie geweest om het zo van je over te nemen had ik het niet 3 keer gevraagd (waarbij 1 afgekat antwoord te krijgen en verder totaal geen!) en nog 18 pagina’s gewacht.

Dus ik wil het oplossen door te zeggen open een nieuw deeltje en laat deze door de moderaters sluiten, zodat jij een nieuw lijstje kan bijhouden in een nieuw topic. ??

Je blijft blijkbaar aan de gang, erg jammer!

Ik laat me niet zomaar asociaal noemen :roll: Als ik iets niet ben…

Ik vind zo’n lijstje deze toestand helemaal niet waard!!

Hopelijk gaat het snel beter met je en komt jouw wens ook snel uit :pray: Het gaat je goed

Beetje jammer dat je het toch via het topic blijft spelen.

Vind beetje raar dat je zo reageert over een lijstje waar ik je gewoon gevraagd heb of je het weer wilde overnemen of niet.

Waarom reageerde je toen niet en reageer je nu ineens wel zo snel op alles??

Lieve meiden…

Niet ruzie maken joh… :hug: :hug: :hug:

Het is niet zo belangrijk allemaal (al lijkt dat misschien nu wel even)…

Dikke knuffel voor beiden! :hug: :hug:

Uhm nee het lijkt niet eens belangrijk, ik wilde het lijstje zelfs niet meer overnemen maar dacht als het mascha allemaal te veel zou worden (vanwegen gezondheid, etc) ik het dan even overnam.

waarop ik een vraag stel.

zij niet antwoord.

ik uiteindelijk actie onderneem.

en dit escaleerde… :roll:

Was helemaal niet mijn bedoeling en vind het raar dat Mascha nog zo reageerd ipv gewoon nieuw deeltje aan te maken (wat ze al in het vorige topic 18 pagina’s de kans voor had en door op 2 vragen te antwoorden het zelf te willen doen…)