Nou… klaar… vrede?? :naughty:
Maar hoe gaat het met je Tierr?? al bloed…?
@Jane_S wrote:
Maar hoe gaat het met je Tierr?? al bloed…?
Nee joh, dag 45 helemaal om zonder bloed… :?
En het klinkt heel stom, maar ergens hoop ik ook dat het nu maar wegblijft tot ik naar de gyn moet. Want ik weet gewoon dat dit niet normaal is, en ik wil erg graag dat het onderzocht wordt…
En als ik straks bij de gyn nog niet ongesteld ben moet hij ook wel toegeven dat het niet normaal is en gaat ie tenminste écht onderzoeken ipv dat ie misschien zegt dat een cyclus soms nou eenmaal wat langer kan duren en soms ei-loos is…
Vinden jullie het raar dat ik zo denk?? :oops:
Nee ik kan me dat helemaal voorstellen dat je dat hoopt, zou ik denk ik ook hebben, vooral inderdaad bang om juist weer afgescheept te worden… :?
Maar vervelend en raar zeg dat je cyclus zo overhoop is… :-*
ik ga zo slapen welterusten!
Ja dat is het inderdaad, ben bang om weggestuurd te worden met de mededeling dat ik gewoon geduld moet hebben… en dat heb ik niet, ik wil dat het onderzocht wordt, want ik ben er onzeker over…
Nou, ik ga ook slapen! Trusten!!
Jane, nog gefeliciteerd met je mannetje!!
Ik mag vandaag op verjaardagsvisite.
Geen grapje :naughty:
Bedankt sproet!
Oh leuk! Gefeliciteerd !
Hallo meiden!
Hartelijk dank voor al jullie magic words, daar kan het in ieder geval niet aan liggen dit keer! :mrgreen:
Lief en ik hebben weer goed ons best gedaan rond m’n ei, dus afwachten maar. Op de een of andere manier heb ik er een erg goed gevoel over dit keer… Heb de laatste 2 daagjes constant een soort zwaar gevoel in m’n onderbuik. Herkent iemand dit misschien? Volgens de boekjes kan je zo snel nog helemaal niets voelen, dus ik probeer er niet teveel van te verwachten, maar toch…
@ Tierrr: Het lijkt me erg rot je zo onzeker te voelen en ik kan me voorstellen dat je wilt dat het onderzocht wordt. Ik denk niet dat de gyn je zomaar weg stuurt hoor, de huisarts verwijst je toch niet voor niets door? Ik zal 10 april aan je denken! :hug:
uhm ja Muppet ik herken ook wel wat dingetjes.
en ze zeggen dat je het niet zosnel kan weten.
maar las op mamaenzo dat je al last van je tepels kan krijgen vanaf de dag van conceptie dus… spreken elkaar lekker tegen
dus ik denk dat het ergens toch al vroeg te merken is… alleen misselijkheid pas ongv week voor nod…
Spannend Muppet, ik hoop dat het raak is, mag inmiddels ook wel eens, of niet dan??
Inderdaad, helemaal met Tierr eens, mag wel eens zo zijn! zou toch zoo gaaf zijn als je voorgevoel het goed heeft!! ooooh ik hoop het zoo voor je!!
Hopelijk geeft Heske als ze terug is het goede voorbeeld en test ze ook positief!!
Inderdaad, bij Heske is het inmiddels ook wel eens tijd voor een positieve test!! Bij ons allemaal eigenlijk… :roll:
Ja inderdaad!! voor ons allemaal eens tijd voor positieve testen!! pff ik hoop dat ik daar ook bij aan mag sluiten en dec 2009mamma mag worden
zucht
Ik krijg het gevoel dat ik helemaal niet mag zeuren, omdat er mensen langer bezig zijn dan ik en een te lange eiloze cyclus heel normaal is…
Ja dat gevoel ken ik Tierr!
maar this niet gek dat we zeuren, want we willen het heeeeel graag!! dus van mij mag je zeuren!! (dan doe ik dat ook :shifty: , goed?) :-*
@Jane_S wrote:
dus van mij mag je zeuren!! (dan doe ik dat ook :shifty: , goed?) :-*
Haha, lief!! Deal!! :mrgreen:
En weet je? Het is niet eens dat ik zeur om het feit dat ik nog niet zwanger ben, want ik weet ook wel dat dat gewoon wat langer kan duren… so be it!
Wat ik voornamelijk zo vervelend vind is dat mijn cyclus zo raar doet en het daardoor misschien nog wel moeilijker wordt om zwanger te worden… dat maakt me gewoon onzeker… Maar dat is kennelijk raar… sommigen zeggen dat her heel normaal is en ben daarom bang dat de gyn me ook zomaar wegstuurt…
:-
Ja het is ook klte dat je cyclus zo raar doet en kan me je angst voor wegsturen wel voorstellen :hug:
Maar je kan er toch niets aan doen, behalve je best doen en met die persoon te praten, en stuurt die je weg zal het echt allemaal wel goedkomen en kun je er dan toch even niets anders aan doen (klinkt miss heel bot… :? )
en je hebt al heel erg je best gedaan door naar ha te gaan en zelfs een verwijzing te krijgen naar een gyn, dus ben erg benieuwd! want volgens mij worden de meeste al bij de ha wergestuurd met de mededeling dat ze nog even moeten wachten en het normaal is… en bij jou is dat niet zo dus missc…
nu niet te veel mee bezig houden het zijn nog 9 dagen (hihi weet ik goed he?? :mrgreen: mijn nod is precies op 10 april :lol: )
genieten van dit heerlijke lenteweer en vrijdag 10 april zie je hoe en verder :-* :hug:
HAAAAaaiii :mrgreen:
Het is een:
geen idee, ga nu onderweg!! Super spannend :mrgreen:
:-*
@Jane_S wrote:
:-
Maar je kan er toch niets aan doen, behalve je best doen en met die persoon te praten, en stuurt die je weg zal het echt allemaal wel goedkomen en kun je er dan toch even niets anders aan doen (klinkt miss heel bot… :? )
nu niet te veel mee bezig houden
genieten van dit heerlijke lenteweer en vrijdag 10 april zie je hoe en verder :- :hug:
Jeps, je hebt gelijk!! :roll: :mrgreen:
Ik wacht gewoon 10 april de afspraak bij de gyn af, en tot die tijd maak ik me niet druk ofzo. Ik wou alleen maar zeggen dat ik hoop dat de gyn me serieus neemt, zodat in elk geval uitgezocht wordt of het goed is, of niet… ik haaaaaaaaat wachten namelijk… en helemaal als het ook nog eens voor niks blijkt te zijn…

Nouja, hopelijk kan de gyn met wat simpele testen zien dat er niks aan de hand is, en is mijn cyclus snel weer op orde… dan ben ik BLIJ!! 8)
Miekje… SPANNEND!! :shock: :lol: Snel vertellen he??