oke Tierr dan is het goed.
ik hoop het ook voor je!!
Hihi die Miekje! :lol: grapjas! :-*
@Jane_S wrote:
Ja inderdaad!! voor ons allemaal eens tijd voor positieve testen!!
Helemaal mee eens!
Als je dan van je moeder hoort dat je nicht na 2 maanden al raakt heeft geschoten en inmiddels 8 weken in verwachting is⦠Ik gunt het haar uiteraard van harte, maar ik wil ook zo graag! En ik maak me nog geen zorgen, maar voel mān klokje toch tikkenā¦
Ha die Miekje, grapjas! :mrgreen: Houdt het lekker spannend voor ons!
Ben ik ook weer even, been heel druk bezig thuis ( wassen, strijken stoffen , stofzuigen , dweilen , eten klaar maken , met de hond wandelen) maar was toch nieuwsgierig naar iedereen.
Ik zie dat Miekje een geintje uitgehaald heeft, hoop dat ze straks met leuk nieuws terug komtā¦
Tierrr :
Je hebt inderdaad een hele rare cyclus ( als ik dat even zo eerlijk tegen je mag zeggen) Ik hoop dat als je de 10de bij gyn ben dat hij/zij je meer kan vertellen , want om zo erg in spanning te zitten is ook niet leukā¦
Ik ga weer even snel verder, kom straks nog wel even terug ( als ik niet in slaap val zoals gister :oops: )
:-*
Muppet ja dat is natuurlijk leuk voor haar maar inderdaad altijd moeilijk om te horen terwijl je zelf al zo lang bezig bent :-* :hug:
Tijger hoe lang heb je al last van die vermoeidheid?? :mrgreen:
Met een enorme omweg toch even onlineā¦
Ik weet 't, ik weet 't :dance:
Maar uiteraard is het leuker als je het de meiden zelf zegt :mrgreen:
Miekje als je zo online bent nogmaals:
WIJ VINDEN HET HELEMAAL SUPER VOOR JULLIE!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
GEFELICITEERD!!! :dance:
Het is een meisje!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Wat super Miekje!! Gefeliciteerd!! :inlove: :inlove: leuk hoor!
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
EEN MEISJE!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Ohhh ik ben zoooo blij voor je (maar goed, dat was ik ook geweest als het een jongetje was geweestā¦) :mrgreen: :inlove:
JOEHOEE! EEN MEISJE!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan!! :mrgreen: :inlove:
Miekje en Lieke allebei een Meisje!!! Geweldig!!! :inlove: :inlove:
Meisjes zijn hier wel in opmars zeg!!!
:hug: voor alle meiden die NOG niet zwanger zijn en het daar begrijpelijk heel erg moeilijk mee hebben⦠Meiden hoop dat jullie wens snel word vervuld! Aan onze steun zal het in elk geval niet liggenā¦
Hier aan het aftellen voor maandag⦠:roll:
@miek1982 wrote:
Hier aan het aftellen voor maandag⦠:roll:
Spannend Miek, ben zo benieuwd!!
(Ook al maakt het natuurlijk geen snars uit wat het is⦠;))
Ik heb trouwens net mijn laatste rijles voor zaterdag gehad⦠zaterdag om 10.45 moet ik afrijden⦠spannend!! Ooooh, ik moet het nu maar een keer wĆĀ©l halen hoor⦠:roll:
Weet iemand wanneer Heske terug kwam? En wanneer ze gaat testen? 4 april komt wel erg dichtbij⦠Spannend!
Maar natuurlijk ga je het halen Tierrr!! Waar moet je rijden? Zorg ik dat ik van de weg blijf :mrgreen:
(je hebt in iedergeval wel een gunstig tijdstip en dag, dus daaraan kan het niet liggen)
Miekje GEFELICITEERD !!! wat leuk een meisje !!
Tierrr :
Ik ga zaterdag heel hard voor je duimen, je gaat het gewoon halen, dat heb je nu zeker verdient met zoān rare cyclus ā¦
@Jane_S wrote:
Tijger hoe lang heb je al last van die vermoeidheid?? :mrgreen:
Ik denk dat het zo begonnen is rond half februari, toen was het weer even weg en daarna kwam het ook net zo hard weer terug. Ik ben ook een week thuis geweest van mijn werk omdat ik gewoon helemaal op was en de hele dag kon slapen. Ik ben er mee bij de huisarts geweest om te kijken of ik soms richting een burnout ging , maar de huisarts zei dat het veel stress was en dat ik te veel over dingen na dacht en te veel aantrok wat niet met mij te maken had. Ziekte van Pfeiffer was het ook want dat ik heb 2 jaar terug gehad en dat kan je bijna niet nog een keer in je leven krijgen zei de huisarts in opleiding.
Tijgertje, wat vervelend dat je zo moe bent! Klinkt gek, maar het zou ook aan het weer kunnen liggen. Dan ga je, je als het goed is nu weer iets beter voelen door het zonnetje. Ik heb daar namelijk wel zo aan het eind van elke winter last vanā¦
Hoe gaat het nu met je Miek??
@Jane_S wrote:
Hoe gaat het nu met je Miek??
mwah, gaat wel⦠Heb sinds 3 dagen verschrikkelijke last van mijn onderbuik. Mijn urine is nu op kweek gezet en mijn bloed is geprikt, dus nu afwachten op de uitslagen. Geen idee wat het kan zijn. Maar verder gaat het wel lief dat je het vraagt :mrgreen:
Hoe is het met jou?
oh minders zeg! :hug: :-* oke afwachten dusā¦
mooi, nog veel last van je vermoeidheid??
Ja goed hoor :mrgreen: