Dat is nu dus weer terug… bleh, dacht ik er overheen te zijn… Maar Milan slaapt de laaste week ook erg slecht dus daar zou het ook aan kunnen liggen :roll:
Komt wel weer goed allemaal…
Nog wat gedaan vandaag met dit lekkere weer?
Heske komt morgen weer terug! :dance:
Dank je Kim, spannend…
Bedankt Kim, inderdaad spannend!
hopelijk heeft ze lekker rustig, ontspannen vakantie gehad, met veeeeeeeeeel foto’s :mrgreen:
oh balen dat het weer terug is.
ja daar zou het inderdaad ook van kunnen zijn, minders! :hug:
nope druk bezig met school en huishouden tegelijkertijd… :roll:
Miekje jij ook gefeli met je dochter!!
Meiden kijk eens in de show :inlove:
ik heb het al gezien :dance: :inlove: wat super mooi Lieke!! :inlove:
Wanneer krijgen we een foto van je buik te zien Lieke??
Zal hub vanavond of morgen even vragen, hij ligt nu in bad.
Leuk!
Ik ga zo lekker slapen…Erg rustig hier :roll:
Misschien tot morgen! voor iedereen een dikke :-*
@Kim3e wrote:
Heske komt morgen weer terug! :dance:
Joepie!!

Alhoewel het voor Heske zelf misschien wel heel jammer is dat ze terug zijn… maar ik vind het zo gezellig als Heske er is… :roll:
Hoop zo dat ze een lekkere week hebben gehad… en dan 4 april nog een positieve test erachteraan!! Laat die 4e maar een positieve dag worden!! :mrgreen:
Miek, trusten!!
@miek1982 wrote:
Tijgertje, wat vervelend dat je zo moe bent! Klinkt gek, maar het zou ook aan het weer kunnen liggen. Dan ga je, je als het goed is nu weer iets beter voelen door het zonnetje. Ik heb daar namelijk wel zo aan het eind van elke winter last van…
Ik heb er nu ook gewoon last van , terwijl het toch best mooi weer is. Gister in slaap gevallen op de bank, net wil ik gtst kijken val ik gewoon weer in slaap.

Dus ik ga jullie een fijne nacht wensen en lekker mijn bedje in, dat ligt toch iets lekkerder en warmer dan de bank…
:-*
Hoi,
Ook ik meld me weer in een nieuw deeltje!!
Kheb niet alles terug gelezen, liep enorm achter!! :shock:
Sorry daarvoor!! En dikke :hug: voor iedereen!!
Liefs A-S
@tijgertje1982 wrote:
@Jane_S wrote:
Tijger hoe lang heb je al last van die vermoeidheid?? :mrgreen:
Ik denk dat het zo begonnen is rond half februari, toen was het weer even weg en daarna kwam het ook net zo hard weer terug. Ik ben ook een week thuis geweest van mijn werk omdat ik gewoon helemaal op was en de hele dag kon slapen. Ik ben er mee bij de huisarts geweest om te kijken of ik soms richting een burnout ging , maar de huisarts zei dat het veel stress was en dat ik te veel over dingen na dacht en te veel aantrok wat niet met mij te maken had. Ziekte van Pfeiffer was het ook want dat ik heb 2 jaar terug gehad en dat kan je bijna niet nog een keer in je leven krijgen zei de huisarts in opleiding.
Tijger, ik heb het 2x gehad. De 2e keer was een “zusje”. Maar net zo heftig. Misschien is het toch verstandig om even je bloed te laten controleren meis. :-*
Miek!! Spannend maandag. Jij ook zo moe…ikke hier ook, maar dat komt voor een heel groot deel aan de kids.
Wanneer krijg je de uitslagen?
He meiden wat spannend, ik hoop zo dat er nu hele mooie testen aankomen!! :inlove: :inlove:
Spannende dagen weer.
En HESKE VANDAAG WEER THUIS!! :dance: :dance: fijn zeg, ik heb haar gemist :oops: hoop dat ze het heerlijk heeft gehad enne…ee positieve test natuurlijk!!
Oeh spannend Tierrr afrijden. Ga je halen let maar op:
MAKE ME PROUD!!!
Lieke, ik ga eens even spieken in het sf…
Jane, alles goed meis vanmorgen?
Oh ja ik zit hier op mijn roze wolk hoor :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
@Miekje wrote:
Oh ja ik zit hier op mijn roze wolk hoor :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Wat gekkkkk nou zeg! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:inlove: :inlove: :inlove:
:mrgreen: :-*
Goedemorgen dames,
A-S hoe is het nu met je? en met kwaaltjes??
Miekje ja gaat goed hier hoor erg moe nog maarja, even goed wakker worden
Hoe gaat het nu met jou? op je roze wolkje!! :inlove: :inlove:
Hoe is het met de rest??
Heb memmie en sarah ook alweer tijdje niet gezien…
en wat dacht je van muisje, hope en lu :shock: die heb ik al een eeuwigheid niet gezien!!
KC hoe is het met jou en de ovutesten?
dacht te lezen dat je het nog zwaar had met kraamvisite?? :hug: :-*
Ben je al wakker Jane
Ik vraag me ook af hoe het met de andere meiden is.
Hoop alles helemaal ok…
Wat een lekker weer he
jaaaa helemaal wakker maar nu ook weer mee :?
2 uur bezig geweest met de voorbereiding van een opdracht pff…
ja heerlijk weer is het zeg! pff warm ook!
hoe gaat nu met je miekje??
@Miekje wrote:
@tijgertje1982 wrote:@Jane_S wrote:
Tijger hoe lang heb je al last van die vermoeidheid?? :mrgreen:
Ik denk dat het zo begonnen is rond half februari, toen was het weer even weg en daarna kwam het ook net zo hard weer terug. Ik ben ook een week thuis geweest van mijn werk omdat ik gewoon helemaal op was en de hele dag kon slapen. Ik ben er mee bij de huisarts geweest om te kijken of ik soms richting een burnout ging , maar de huisarts zei dat het veel stress was en dat ik te veel over dingen na dacht en te veel aantrok wat niet met mij te maken had. Ziekte van Pfeiffer was het ook want dat ik heb 2 jaar terug gehad en dat kan je bijna niet nog een keer in je leven krijgen zei de huisarts in opleiding.
Tijger, ik heb het 2x gehad. De 2e keer was een “zusje”. Maar net zo heftig. Misschien is het toch verstandig om even je bloed te laten controleren meis. :-*
Miekje :
Ik moet volgende week toch nog een afspraak maken bij de huisarts, dus dan vraag ik gelijk om een bloedprik formulier en laat ik voor de zekerheid toch nog keer prikken. Mijn moeder had mijn tante gister aan de telefoon en toen kwam het ook ter sprake dat ik zo moe was, maar haar zoon heeft het ook twee keer gehad, allebei de keren net zo erg. Dus ik vind het een klein beetje een lul verhaal dat als je het 1 keer in jeleven heb gehad dat je het dan niet meer terug kan krijgen.