*** Oktoberstoppers #11 ***

Hooooooooi allemaal!! :mrgreen:

Ja, wat is het HEERLIJK weer he? Geweldig, daar kan ik toch zo van genieten he? Lekker met de kids op het werk gewandeld en morgen lekker vrij!! :dance:

@tijgertje1982 wrote:

Ik moet volgende week toch nog een afspraak maken bij de huisarts, dus dan vraag ik gelijk om een bloedprik formulier en laat ik voor de zekerheid toch nog keer prikken.

Verstandig meid, zeker doen!! Al hoop ik voor je dat het het niet is, want daar zit je natuurlijk ook niet op te wachten, maarja… :think:

@Miekje wrote:

Oeh spannend Tierrr afrijden. Ga je halen let maar op:

MAKE ME PROUD!!!

Thanks, lief!! :-*
Ik ga mijn best doen en hoop er het beste van! (Het is niks, maar het kost zo enorm veel he? En heb nou ook wel eens zin om eindelijk zomaar even de auto te kunnen pakken..)

HEEEEESSSSKEEE, ben je al thuis? Hoe was het, hoe was het? Foto's? Kwaaltjes?? :roll: :lol:

En hoe is het met de rest?? Sommige meiden inderdaad al een hele tijd niet gezien... :roll:

OOOO ik ben zo blij !!!

Mijn vriend belde vanmiddag op met de vraag of ik even op het werk langs kon komen als tijd had.

Ik gelijk uit mijn eigen werk daar toe gereden.

Hij had een cadeautje in zijn handen. Was nog voor me verjaardag, maar hij vond het lullig dat het niet eerder binnen was.

Heb ik gewoon een nieuwe mobiele telefoon gehad.

De LG KS 360 pink. Ik ben er echt zo blij mee, hij is super handig in gebruik en niet zo groot en zwaar …

Voor degene die het leuk vinden om te zien:

je gaat er wel van kwijlen denk ik want het is eetbaar hihi

Dit de foto’s van mijn verjaardagstaarten :

Dit is een heerlijke, maar machtige chocoladetaart

Dit was een poezietaart lekker maar zoet :

Ooooh… Tijgertje… en ik had al zo’n trek.

Ga nu gauw richting keuken.

Gezonde (en ijzerrijke!!) spinazie klaar maken :o

Heske, welkom terug lieverd.

Hoe heb je het gehad?!

En Miekje EEN MEISJE

Gefeliciteerd!! :dance: :dance: :dance:

@Sproetje wrote:

Ooooh… Tijgertje… en ik had al zo’n trek.

Ga nu gauw richting keuken.

Gezonde (en ijzerrijke!!) spinazie klaar maken :o

Sorry Sproetje, maar spinazie is veel gezonder hoor, ik heb het gister ook gegeten en daarbij de vissticks gevuld met spinazie , heerlijk !!

Maar daarom staan ze ook onder de spoiler, anders gaat iedereen zo zitten kwijlen en knorren van de lekkere trek hahahaha :lol:

oh tijger wat leuk en lief zeg!! :inlove:

en ooh :drool: dat ziet er lkkr uit!!! :drool:

@tijgertje1982 wrote:

Maar daarom staan ze ook onder de spoiler, anders gaat iedereen zo zitten kwijlen en knorren van de lekkere trek hahahaha :lol:

Hahaha, ja maar hallo… kun je dan voortaan wel even zeggen dat er taarten onder die spoiler staan?? Dan hebben we ook echt daadwerkelijk te kiezen of we ze wel of niet willen zien… :wink:

Ziet er heerlijk uit, al ben ik zelf meer van de ‘frisse’ taarten!

En mooi telefoontje hoor!!

Sproet, hoe is het met jou??

@Tierrr wrote:

@tijgertje1982 wrote:

Hahaha, ja maar hallo… kun je dan voortaan wel even zeggen dat er taarten onder die spoiler staan?? Dan hebben we ook echt daadwerkelijk te kiezen of we ze wel of niet willen zien… :wink:

Ziet er heerlijk uit, al ben ik zelf meer van de ‘frisse’ taarten!

En mooi telefoontje hoor!!

Sproet, hoe is het met jou??

ik heb het berichtje al iets veranderd hoor hahaha

Hoi meiden, even een snelle meld, we zijn weer terug! We hebben het leuk gehad, maar helaas viel het weer erg tegen. Het weer viel dus tegen, het viel niet weer tegen…uhm… nou ja, bewolkt dus, minder zon dan we gehoopt hadden, maar hoe dan ook een fijne week gehad.

En het is weer spannend hier… nog geen bloedverlies :dance: , wél misselijk (maar kan het vliegen komen) en moe (maar da’s ook logisch, want vandaag was een laaaaaaaaaaaange dag, Tjip is ook moe). Nou ja, nog even afwachten dus.

Ga nu m’n bedje in, maar wilde ff laten weten dat ik er weer ben :angel: Heb verder ook nog niets teruggelezen en morgen moet ik meteen weer werken, dus dat gaat dan pas zaterdag worden, vrees ik :eh:

xHeske

Jaaa, heske, welkom terug!! :lol:

Jammer dat het weer tegen viel, maargoed, als het toch maar leuk was… ben benieuwd naar de foto’s! Maar nu eerst lekker slapen straks!!

Enne… spannend hoor, ik duim voor je!! :-*

Allereerst Miekje :dance: :dance: :inlove: :inlove: wat enorm leuk!

(zou iedereen niet heeeel stiekem liever een meisje willen, krijg soms die indruk :shifty: )

Heske welkom terug!

Tijgertje; mooie telefoon :thumbup:

Miek, ik zag jou ook nog even voorbij komen, goed dat je er weer bent meis :wink:, vervelend dat je last van je buik/blaas hebt.

En verder heb ik geen idee meer :oops:

Jane, we kunnen samen wachten :wink: Ik ga er maar vanuit dat mijn ei maandag was, had zondag een dikke streep (hoewel niet zo donker als de teststreep) en daarna heel erg licht, moet haast wel ei zijn geweest. Ik ben gestopt met testen nu en wacht maar af.

Onder het genot van een kilo paaseitjes :stuck_out_tongue: Die nu allang geen kilo meer is, ik ben misselijk van de zoetigheid :sick:

@Kittycat wrote:

(zou iedereen niet heeeel stiekem liever een meisje willen, krijg soms die indruk :shifty: )

Heb jij heel stiekem liever een meisje dan?
Ikke niet... ik zou een meisje hartstikke leuk vinden, begrijp me niet verkeerd, maar als ik wegdroom ben ik altijd stoere jongenskleertjes enzo aant kopen... :roll:
Ach, eigenlijk maakt het me geen zak uit. Heel cliche, maar... als het maar gezond is! Toevallig zei ik dat vandaag nog tegen een collega toen we langs een gewone basisschool met buitenspelende kinderen liepen: "wat een zege is het toch als je zo'n gezond kindje kunt krijgen"
(wij werken met gehandicapte kinderen)

Nouja, Jane en KC, ik duim voor jullie!!

En nu ist bedjetijd, ik kom morgen wel weer kijken!! :)

@Tierrr wrote:

@Kittycat wrote:

Heb jij heel stiekem liever een meisje dan?
Ikke niet... ik zou een meisje hartstikke leuk vinden, begrijp me niet verkeerd, maar als ik wegdroom ben ik altijd stoere jongenskleertjes enzo aant kopen... :roll:
Ach, eigenlijk maakt het me geen zak uit. Heel cliche, maar... als het maar gezond is! Toevallig zei ik dat vandaag nog tegen een collega toen we langs een gewone basisschool met buitenspelende kinderen liepen: "wat een zege is het toch als je zo'n gezond kindje kunt krijgen"
(wij werken met gehandicapte kinderen)

Misschien zie ik spoken :shifty:, maar krijg het gevoel dat er 20x harder wordt gejuigd als het een meisje blijkt te zijn. Mét de opmerkingen dat er dan zo leuk geshopt kan worden. Niet zozeer in onze oktoberstopperstopics hoor, maar meer in het algemeen.

Ik zou zelf graag een meisje krijgen ja, vanaf dat ik een meter groot was wilde ik al graag een dochtertje. Ik kom uit een heel groot jongensgezin en ben de enige meid, oorzaak-gevolg dat ik een meid toch wel erg leuk zou vinden. Inmiddels wil ik gewoon graag een gezond kindje met alles erop en er aan en is dat het belangrijkste :wink: Of het nou een jongen of een meid is, als het gezond is ben ik al blij.

@Kittycat wrote:

Misschien zie ik spoken :shifty:, maar krijg het gevoel dat er 20x harder wordt gejuigd als het een meisje blijkt te zijn. Mét de opmerkingen dat er dan zo leuk geshopt kan worden. Niet zozeer in onze oktoberstopperstopics hoor, maar meer in het algemeen.

Hmm, het is mij nooit echt opgevallen moet ik zeggen...
Ik zelf zou in dit geval ook even hard gejuicht hebben als het een jongetje was. Alleen dan met blauwe letters... ;)
Ik ben wel altijd heel benieuwd naar wat iemand krijgt, maar niet omdat het voor mij wat uitmaakt, maar meer om het allemaal wat tastbaarder te maken, makkelijker om over weg te dromen enzo..

Super trouwens dat je toe durft te geven dat je een voorkeur hebt, want ik heb het idee dat dat vaak wat taboe is... maar nog mooier dat je je inderdaad realiseert wat een wonder een gezond kindje is, ongeacht het geslacht!! :)

@Tierrr wrote:

@Kittycat wrote:

Hmm, het is mij nooit echt opgevallen moet ik zeggen...
Ik zelf zou in dit geval ook even hard gejuicht hebben als het een jongetje was. Alleen dan met blauwe letters... ;)
Ik ben wel altijd heel benieuwd naar wat iemand krijgt, maar niet omdat het voor mij wat uitmaakt, maar meer om het allemaal wat tastbaarder te maken, makkelijker om over weg te dromen enzo..

Super trouwens dat je toe durft te geven dat je een voorkeur hebt, want ik heb het idee dat dat vaak wat taboe is... maar nog mooier dat je je inderdaad realiseert wat een wonder een gezond kindje is, ongeacht het geslacht!! :)

Viel me vooral op in het augustus maand-mama topic.

Met een jongetje zal ik echt heel heel blij zijn hoor, geen twijfel over mogelijk :wink: Het lijkt me wel moeilijker, ik ben een tuttebel, staartjes maken kan ik wel, maar voetballen ho maar, en zit me nu al enigszins zorgen te maken over brandje stichtende jongetjes (doen ze écht allemaal), vuurwerk kopen *help*, op straat zwervende puberjochies en opgevoerde scooters en niet te vergeten schoondochters :shifty:

Heske welkom terug meid!!

Kc, ik heb dat gevoel soms ook hoor, ik had zelfs een beetje voorkeur voor een jongen (alhoewel ik nu ook sta te juichen en tranen in mijn ogen had toen ze zeiden dat het eem meid was.)

Maar als ik nu de reacties hoor en zie van mensen om eens heen dat ik een meisje krijg :shock: :shock: zo leuk en kussen allemaal.

Pat en ik zeiden gister nog tegen elkaar, hoe zouden die mensen gereageerd hebben als we een jongen kregen. Zouden ze dan niet zo blij voor ons zijn :think: :think:

Halllloooo!!

Hihi ja over voorkeur… toen ik net zwanger was hoopte ik toch heel even stiekum dat dit een jongetje zou zijn. Meer omdat het eind van Wout zijn zwangerschap zo rot was en zijn start ook. Ik wilde het over doen. Slaat nergens op, want dit zou een heel ander ventje zijn geweest, maar ik weet dat dat stiekem mijn gedachten/gevoel erachter was.

Ook bij mij waren er meerdere die zeiden: Je hoopt zeker dat het een meid is he?

Euh…nee…haha maakt me niets uit, zolang dit kindje in godsnaam maar gezond is. Het mom “shoppen” wat veel mensen dan opnoemen vind ik onzin want er zijn echt super leuke jongens kleertjes waar ik bij sta te kwijlen hoor :wink:

Enne Wouter staat zichzelf net zo hard te bekijken in de spiegel wanneer hij nieuwe kleren aan heeft, of ik zijn haar heb gedaan. Elke ochtend hoor ik vanuit mijn slaapkamer “stoer mama!!” :inlove:

Maar ik begrijp wel dat veel meiden zich echte meiden mama’s voelen, met jurkjes, strikjes enz.

(zo heb je ook vrouwen die gewoon veel liever een zoon willen, omdat ze niet van dat heerlijke getut houden, kan natuurlijk ook)

Enne geloof me, als ze een zoon krijgen dan keert dat super snel om en worden ze net zo makkelijk een echte “jongensmama” wanneer het kindje op je buik ligt, dan is er niets meer anders, en of het nu een jongen is of een meid dat maakt echt geen moer meer uit! :inlove:

Mijn schoonzusje wilde overigens ook veel liever een meid dan een jongen.

Dat was overigens na 2 weken over, want toen wist ik zeker dat het een meid was.

Ach…ik kan niets zeggen, ik heb beide al en allebei is echt even leuk. Emma is wel veel zorgzamer en Wouter weer veel knuffeliger. Het is wel heel anders een jongen of een meid, maar echt beide even leuk.

hihi Wouter is net wakker geworden met de waterpokken :lol: arm ventje zit helemaal onder

JEEEEEEEEEEEEEEEEE HESKE IS TERUUUUUGGGGG!!!

:shifty: geen bloed nog? SUPER! Kom maar op met die positieve test!

Tijger, wat doe je me aan! Die taart (vooral die chocolade) had ik wel gelust! :drool: en wat super lief zeg die telefoon!

Eh ik weet niet meer wat ik allemaal heb gelezen…even opnieuw spieken

@Kittycat wrote:

Ik zou zelf graag een meisje krijgen ja, vanaf dat ik een meter groot was wilde ik al graag een dochtertje. Ik kom uit een heel groot jongensgezin en ben de enige meid, oorzaak-gevolg dat ik een meid toch wel erg leuk zou vinden.

Ja die redenering snap ik heel goed!

Ik kom uit een meidengezin en ik kreeg 2 dochters, helemaal happy!

Toen ik zwanger van Casper raakte maakte het mij niets uit of het een jongen of meisje zou zijn, maar als ik echt had mogen kiezen, dan had ik NOG wel een meid willen hebben!

Maar… het werd een jongen, en de tranen van geluk waren niet te onderdrukken, ik zou hem voor geen goud omruilen hoor! :inlove: :mrgreen: Toch… als ik “meisje” hoor, dan krijg ik wel altijd meer kriebels als bij “jongen”… :think: :mrgreen:

Goedemorgen ladies!

Ik heb toch hetzelfde als KC hoor, liefst eerst een meid (niet dat geen jongen wil, want die zou ik dan graag als 2e erbij krijgen). maar inderdaad dat getut en jurkjes en roze en rokjes ooo dat vind ik zooo geweldig, dus mijn voorkeur is toch ook een meissie, maar zal echt niet minder houden als het een jongen wordt! :inlove:

Heske welcome back!! :dance: :inlove:

gelukkig heb je het leuk gehad!