*** Oktoberstoppers #11 ***

@lieke1 wrote:

Maar als ik nu de reacties hoor en zie van mensen om eens heen dat ik een meisje krijg :shock: :shock: zo leuk en kussen allemaal.

Pat en ik zeiden gister nog tegen elkaar, hoe zouden die mensen gereageerd hebben als we een jongen kregen. Zouden ze dan niet zo blij voor ons zijn :think: :think:

Ik had in elk geval precies hetzelfde gereageerd!! :slight_smile:

@Miekje wrote:

hihi Wouter is net wakker geworden met de waterpokken :lol: arm ventje zit helemaal onder

Oeps… arm ventje!! Heeft ie er veel last van??

@Jane_S wrote:
maar inderdaad dat getut en jurkjes en roze en rokjes ooo dat vind ik zooo geweldig, dus mijn voorkeur is toch ook een meissie

Hahaha, het lijkt mij juist zo leuk om mijn ventje helemaal leuk aan te kleden met van die stoere kleertjes! En inderdaad, heb het gevoel dat jochies knuffeliger zijn... :roll: Maar voor later lijkt een meid me juist weer leuker, samen trouwjurk uitzoeken en shoppen enzo... ;)
Ach, zoals ik al zei: het maakt me geen donder uit, als het maar gezond is! Ik weet uit ervaring hoeveel dat waard is...

Hier lijkt mijn temp vandaag (dag 47) iets gestegen... als het morgen nog zo is dan zit de kans er dus in dat mijn ei is geweest... en dan ben ik dus niet zwanger, want heb de afgelopen dagen niet geklust... :cry:
O, en btw... net bij het afvegen 2 druppels bloed... ik heb geen idee wat ik ervan vinden moet... :think:

Tierr 't lijkt op een ovulatiebloeding…?

jammer dat jullie niet geklust hebben paar dagen geleden… :roll:

@Jane_S wrote:

Tierr 't lijkt op een ovulatiebloeding…?

jammer dat jullie niet geklust hebben paar dagen geleden… :roll:

Sja, zou goed kunnen, maarja… zondag voor het laatst geklust… :cry: :cry: :cry:

(Ik kan verdorie toch niet 4 weken lang om de dag blijven klussen, dat houd ik qua slaapritme enzo niet vol… :roll: )

Tierrr vandaag klussen!

Je weet maar nooit :-*

@Miekje wrote:

Tierrr vandaag klussen!

Je weet maar nooit :-*

Dat was ik idd van plan, maar… had net bij het afvegen weer wat bloed, dus begint op een ongi te lijken… jakkie zeg… ja, dat mag ook wel eens op dag 47 natuurlijk, maar toch… een veel te lange cyclus zonder ei dus… en kans dat de gyn zegt dat ie niks wil doen omdat 47 dagen niet héél raar is… :cry:

Oh meis… :hug: Ik leef echt met je mee. Wilde dat ik het wist, maar ik kan je er niets over vertellen.

Het zou kunnen dat je net als ik een ongi hebt overgeslagen (alleen dat beetje bloed) en nu idd wat ovubloed. Dus ik zou zeker klussen en dan is het weeeeeeeeeer afwachten :frowning:

Als jij verteld hoe erg je je zorgen maakt, en dan mag je het best wat groter maken, want vaak is het toch moeilijk om je zorgen over te brengen zonder toch een “kanjer” te blijven :wink: dan moet die man/vrouw je gewoon even helpen.

Ze kunnen iig even kijken van binnen met een echo hoe je eierstokken eruit zien en je bm. (ze kunnen ook eitjes zien zitten nl, of de plek waar het eitje heeft losgelaten)

Schrijf al je frustraties hier maar van je af. :-*

Wouter heeft nergens last van hoor. Alleen wat meer moe. :thumbup:

Je bent lief, Miekje!! Thanks!! :-

Mits het bloed er vanavond niet uitstroomt (sorry… :roll: :silenced: ) gaan we inderdaad gewoon klussen!! En inderdaad, afwachten maar… en dan inderdaad hier mijn hart maar luchten steeds… vind het zó fijn dat jullie allemaal zo lief zijn!! Want ja, ik weet ook wel dat het niet gek is om niet binnen een half jaar zwanger te zijn en dat ik een grote zeur ben…

:silenced:

Maarja, die cyclus he? Die maakt me zo onzeker… en ik WIL zo graag… ik zie elke dag als de school hier tegenover uit gaat al die lieve kindjes, vanavond zie ik mijn lieve neefje (2) uit Hengelo weer… en ik wil ook zo graag zo’n hummeltje! Al zo lang… en nu kán het eindelijk en dan doet mijn cyclus zo raar…

Fijn dat Woutertje er weinig last van heeft, maar verwen hem desondanks maar goed!! :-

Nou ik vind je helemaal geen zeur!

Ik kan het me hartstikke goed voorstellen. Als je ergens zo graag naar verlangt en dan moet je er op wachten dat is gewoon heel naar. En dan die onzekerheid, nee hoor ik zat in november al bij de ha omdat ik die tussenbloedingen had.

Dus gooi het er hier maar uit! :-*

@Miekje wrote:

Nou ik vind je helemaal geen zeur!

Ik kan het me hartstikke goed voorstellen. Als je ergens zo graag naar verlangt en dan moet je er op wachten dat is gewoon heel naar. En dan die onzekerheid, nee hoor ik zat in november al bij de ha omdat ik die tussenbloedingen had.

Dus gooi het er hier maar uit! :-

Wat lief!! Doet me goed! :-

(Wat zei de huisarts toen trouwens??)

Ik sta al een uur voor mijn kledingkast… vanavond professionele foto laten maken voor de 40 jarige trouwdag van mijn schoonouders… :roll:

Oooooh wat leuk!!

Weet je al wat je aan doet?

Ik zit me misselijk te eten hier aan de chocolade eitjes. Bah maar die gevulde van de hema (die luxe) zijn zoooooooooo lekker…nu niet meer trouwens :sick:

De ha wilde inwendig voelen, eierstokken en bm, voelde prima. Hij voelde wel iets in/aan mijn rechter eierstok, wat een cyste zou kunnen zijn. En vond een doorverwijzing naar de gyn ook prima. Hij is altijd erg meegaand en lief. Hij nam een uitstrijkje af voor de zekerheid. Ik wilde die uitslag even afwachten (duurde een week) Ik bleek toen een week later zwanger te zijn.

:shock: Tierrr, morgen je rijexamen!!!

Hoe laat mag je??

Heske, welkom terug!! :mrgreen:

Jammer dat het weer (dus niet opnieuw, maar de wolkjes en wat daaruit kwam) tegenviel.

Gelukkig wordt het hier nu een mooi weekend!

Tja, voorkeur. Vroeger wilde ik heel graag een jongen. Ik ben nl. meer van het voetballen (sporten sowieso) en minder van het frunniken en tutten. Maar toch is het geleidelijk een beetje beginnen te verschuiven en zou ik een meid nu ook wel erg leuk vinden. Kortom, het maakt mij echt niets uit. Ik heb allang in de gaten dat het allebei leukere en minder leuke kanten heeft :smiley:

En KC, met jonge dames kun je je hart ook vasthouden hoor.

Zal geen voorbeelden noemen, ha ha :silenced:

Ik heb overigens totaal geen voorgevoel. Ik denk wel dat ik het graag wil weten met de volgende echo.

Hier trouwens weer zo’n hoofdpijn. Dus iets eerder naar huis gegaan.

Ik hoop dat het tijdelijk is. Vanavond in ieder geval geen plannen en een avondje voor mezelf. Alleen nog even bedenken wat ik ga eten.

Zal dit keer in ieder geval geen gezonde spinazie worden :angel:

Hey meiden!!!

Ben ik ook weer eens :oops:

We zijn er nog ff een (last-minute) midweekje tussenuit geweest, heerlijk! En wat een weertje! Echt super getroffen! Helaas zit het er alweer op…

Maar super genoten met mijn mannen :inlove:

(zou iedereen niet heeeel stiekem liever een meisje willen, krijg soms die indruk )

Nou... Ik niet hoor! Ben ben echt super blij met mijn kereltje :inlove: en mijn kereltje :inlove: op komst! Ik had echt geen voorkeur, maakt me niets uit! Het is heel cliché, maar gezondheid is het belangrijkst!
'k Wist (gevoel) dat mijn eerste een jongen zou zijn en bij deze... pas bij de 20w echo, maar geen teleurstelling ofzo omdat ik al een jongen heb!

Lieke en Miekje, gefeliciteerd met jullie meidjes op komst! Mooie echo foto's hoor :inlove: Leuk, weer een paar meidjes! Bij de juli-mama's zijn het hoofdzakelijk jongens (11-2 geloof ik), dusssss...voor het evenwicht :thumbup:

Meiden, ik :pray: zo op goed nieuws deze maand! Vind het echt tijd worden voor positief nieuws...en dan LETTERLIJK! Go Girls!

Later ga ik meer op jullie reageren... :-*

Hahaha, Miekje, ja, heeeeeeeerlijk zijn die he? Daar ben ik ook zo gek op!! Vind ze wel duur trouwens… :roll:

Wat lief dat je ha zo meegaand was en dat allemaal wilde doen… dan zou ik haast zeggen dat de gyn ook wel wat voor mij wil doen, toch?

Ik weet trouwens nog steeds niet 100% zeker wat ik aan moet en we moeten over 3 kwartier al weg, haha!

Moet morgen om 10.00 uur inrijden en om 10.45 examen, aaaaah, ben nu al zenuwachtig… :roll:

Sproetje, vervelend van die hoofdpijn zeg… wees maar heel lief voor jezelf!! :-*

Memmie, leuk dat je weer ff komt kijken, lekker zeg, zo’n midweekje!! Foto’s? :slight_smile: Hoe gaat ie verder met je??

Nouja, ik moet nu druk bezig hoor, tot later!!

Tierrr, succes met het uitzoeken van wat je aan gaat trekken.

Niet mijn hobby… roep altijd dat ik niks heb, ha ha.

En nu met het mooie weer is dat ook echt zo!

En ik zal hard voor je duimen morgen!!! You go girl!! :-*

Daar ben ik ook weer .

Heske : wat jammer dat het weer niet echt mee zat, maar hoop dat je het voor de rest wel leuk heb gehad.

De voorkeur voor een meisje of jongen is bij mij niet zo groot Ik vind ze allebei leuk en het moet vooral gezond zijn. Maar mocht ik 2 kinderen kunnen krijgen dan heb ik wel liever een jongen en een meisje. Mijn vriend zegt dat een meisje leuker is voor mij, omdat ik daar mee kan tutten, shoppen etc en met jongens heb je dan weer het voetballen enzo. Nou het maakt mij niks uit. Ik pas op 2 kinderen , een jongen en een meisje, maar soms kan ik beter met de jongen overweg dan met het meisje. Het meisje kan soms echt heel kattig doen en haar zin doordreinen terwijl hij met zijn voetbal aankomt en wij lekker gaan voetballen…

Ik weet niet wat ik er van moet denken,maar vanmorgen werd ik zo ineens heel misselijk en heb ook 3x overgegeven. Voor mijn gevoel heb niks verkeerds gedronken of gegeten. Daarna heb ik de rest van de dag een beetje een raar gevoel in me buik gehad. Dat gevoel kan ik niet omschrijven. Wat zou het kunnen zijn ? Zou dan heel misschien toch zover zijn ?? Vanaf wanneer kan je eigenlijk een zwangerschapstest doen, ik heb de test van matcare ( die harde plastic). Mijn nod staat op 10 april, dus dat duurt nog een week.

Tijger wanneer had jij ongv ook alweer je ei??

klinkt wel heel erg veelbelovend :mrgreen: :pray:

Mijn ovulatietesten waren niet zo heel duidelijk, maar meerdere meiden hier op het forum denken dat mijn eisprong dan rond 21,22,23 maart is geweest.( 1 van die dagen, het was niet helemaal duidelijk wanneer precies) Op 24 maart ben ik begonnen met testen en vanaf die dag werden ze al niet meer donker. 24ste was het donkerder dan de rest, maar niet heel donkerpaars.

dat zou beteken dat je nod eerder is want mijn ei was pas 27 maart.

en misselijk en spugen dat kan je al zeker week voor nod krijgen en dat zit jij dan zeker al… ooohh wat spannend zeg! :mrgreen: :pray:

hoop dat het daardoor komt!!