*** Oktoberstoppers #11 ***

Memmie, ik weet niet of het met het vleesboompje te maken kan hebben, klinkt op zich wel logisch, maar ik ga het woensdag ff aan de gyn vragen. Ik hoop eigenlijk dat hetgene wat ze dus laatst zag (of het nu een vleesboompje was of niet) nu weg is, dat die hevige ongi daar door kwam en dat verder gewoon alles goed is :pray: Ik heb gewoon echt geen zin in nog meer gedoe met mijn lijf, wil gewoon dat nu alles een keertje wat meer mee gaat zitten :?, en dat we over een paar maanden dan eindelijk een springlevend brusje voor Sterre hebben, we verlangen daar nu al zo ontzettend lang naar :frowning:

Ik lees wel, maar ben echt even niet in staat overal op te reageren :oops:, sorry sorry. Wil wel even laten weten dat ik aan jullie denk :-* en :hug: aan iedereen die het nodig heeft.

Ben echt zo vreselijk vreselijk misselijk :sick: Loop de hele dag met een emmer rond en kan nog geen telefoongesprek voeren :sick: 's Nachts als ik wakker word ben ik zelfs misselijk, echt 24 uur per dag. Het hoort erbij, dus mag er eigenlijk ook niet over klagen :oops: :silenced: In ieder geval een goed teken moet ik maar denken.

Vandaag weer in het zh geweest voor een echo. Beebje doet het goed, ligt precies op schema :thumbup:

Verder is het allemaal even waardeloos :cry: Nog steeds een dik vet hematoom, ligt half om de vruchtzak heen. 50% kans dat het goed gaat en natuurlijk net zoveel dat het niet goed gaat.

Ik mag niet op vakantie. Heb dus zojuist onze vakantie moeten annuleren helaas :frowning: Baby gaat voor en het risico was te groot dat de piloot een landing op een niet geplande plek moet maken of ik al mijn mederondreizigers moet laten omrijden naar het ziekenhuis.

En ik mag ook niet werken. Dus ik mag alleen op de bank hangen met mijn emmer en de afstandsbediening.

Heb wel medicijnen gekregen tegen de misselijkheid, hoop dat die gaan werken. Moet volgende week ook urine inleveren, omdat een dieet van yoghurt, krackers met kaas en soms een stuk fruit niet zo goed schijnt te zijn :mrgreen: Ze willen gaan kijken of ik wel voldoende voedingsstoffen binnen krijg. Gelukkig lust ik ook nog MacDonalds :thumbup: :mrgreen: Verder echt niets :eh:

Dikke kus voor jullie allemaal :-*

He Kc, wat kl*te dat je zo verschrikkelijk misselijk bent. En het hematoom dus nog niet minder geworden. Sjips meis :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Ik blijf voor je duimen hoor!

Nou, hier ook weer wat ā€˜leuks’… Sterre had vandaag op het kdv lopen verkondigen dat ā€˜mama een baby in haar buik heeft’. De leidster vroeg het voorzichtig, kon ik dus uit gaan leggen dat niet zo is. Verdorie zeg, wat gaat er toch ineens weer allemaal in dat kleine koppie rond? Ze lijkt wel weer helemaal in de war vandaag en ik weet gewoon niet waar het nu opeens vandaan komt :frowning: Vind het zo rot… :frowning:

Ben ik ook weer even, mijn mannetje is nog niet thuis, maar we moeten nog eten en er komt om 19.00 uur visite.

Welkom Muuske, hier bij het gezellige cluppie waar ook nog steeds meiden aan het klussen zijn ( helaas zijn we nog niet zwanger) Ik hoop dat het snel raak voor je zal zijn en dat je hier veel schrijfplezier gaat beleven.

KC:

Goed dat het beebje op schema ligt, maar minder van het hematoom dat ie niet krimpt. En balen dat je niet op vakantie mag. Hoop dat de misselijk snel een beetje minder word voor je. Je moet wel proberen goed te eten hoor,is ook beter voor het beebje ( toch ??)

Heske:

Balen dat de :twisted: er zijn en dat je er van het weekend zoveel last van hebt gehad. Ik hoop dat het nu weer minder is geworden voor je. Leuk dat je de rest van de meubels ook besteld hebt en dat je dan een complete nieuwe inrichting hebt. Wel zielig voor Sterre dat ze over Lente :**: heeft gedroomd, maar dan toch weer een fantasie heeft dat je al een nieuw beebje in je buik draagt. Geeft toch een beetje aan hoe graag ze een broertje of zuje wil toch ?? Wel goed van de der dat ze nu helemaal zindelijk is !! :thumbup:

Jane:

Balen dat je :twisted: onderweg zijn. In ieder geval veel plezier waar je nu bent, al zal je het pas lezen als je terug bent.

Miekje :

Met mij gaat het redelijk. Nog geen ongi,maar wel misselijk en een ā€œstrakke bandā€ in mijn buik. Dus ben benieuwd naar morgen. Heb ook nog geen krampen zoals ik dat wel eerst had als ik ongi zou worden…

Voor iedereen die ik over geslagen heb een dikke knuffel :hug: :-*

Ik word nu wel heel erg misselijk, heb echt neigingen om over te gaan geven. Mijn vriend zegt net al door de tele foon,. je hebt ook de hele week al vreetbuien, je eet nu echt veel meer dan eerst…

Tijgertjeeeeee :pray: :pray: Zou er dan toch nog iemand naar het bovenste lijstje mogen en de eerste mama van 2010 mogen worden?

Heske, wat rot dat Sterre zo uit haar doen lijkt vandaag. Die kleintjes pikken onbewust zoveel op. :hug:

Balen van de :twisted: hoor. En zo hevig. Hoop dat je woensdag meer antwoorden op je vragen krijgt.

Jane, hoe is het met jou? Wilde je even een dikke knuffel geven :hug:

Welkom Muuske, ik hoop dat ook jij snel zwanger mag zijn.

Miekje, ik zag je ik zag je, hoe is het met je?

En Miek, waar ben jij, heb je al een paar dagen niet voorbij zien komen geloof ik :think:

hallo alemaal,

dankjewel voor het ahrtelijk welkom heten hier!! Ik moet wel even goed in de verhalen komen hier dus heb een beetje terug gelezen zodat ik iets meer van jullie weet natuurlijk.

Heske het is inderdaad ons eerste kindje, dus toch een beetje extra spannend allemaal. Morgen een afspraak gemaakt bij de huisarts, want ronde 8 en nog niks daar duurt me te lang…eens kijken wat hij allemaal zegt!

Bedankt voor de code trouwens!!! Ik ga er nu meteen eentje uitzoeken! en kijken of hij werkt natuurlijk!!

Jippie it works!!

Hoi Meiden,

Muuske wekom, hoop dat je snel zwanger zult zijn!

Jeetje Heske wat balen dat je zo ziek bent geweest van je ongi. Gaat het nu wel weer een beetje? Ik denkdat Sterre het nu pas ook het verwerken is… Is ook niet niets voor zo’n klein meisje. Wij snappen er al niets van, hoe moet zij het dan begrijpen. Wil je even een dikke knuffel geven :hug:

Jane, was jij nou vorige keer al naar de huisarts geweest? Misschien moet je daar maar eens aan gaan kloppen. Het duurt veels te lang! :hug:

Ik hoop dat je beebje sterk genoeg is KC en dat de misselijkheid snel over is :pray:

Tijger, klinkt veelbelovend!!! Morgen testen zou ik zeggen :mrgreen:

Tierrr, al iets van een ongi gespot?

Aan alle andere meiden een dikke :-*

Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit. Dus tot zo ver een gezonde jongen op komst!

Goedenmorgen dames,

Even snel een klein verslagje, want zo moet toch werken ( zou eigenlijk vrij zijn) en heb gisteravond mijn schoonzus op visite gehad. We zijn bezig geweest om een eigen website en een hyves te maken voor haar want ze heeft een kinderboekje geschreven en uitgebracht , genaamd Drammetje.

Gisteravond dus heel misselijk geweest, kreeg ook bijna geen hap eten door mijn keel en ook niet veel gedronken. Vannacht heel veel wakker geweest en liggen draaien. Daarna toch heel even in slaap gevallen en gewekt door de wekker. Nog steeds geen ā€œbloedā€ te bespeuren, wel rare kleine krampjes in mijn buik ( en nee ik hoef niet naar het toilet hahaha) en toch nog steeds een klein beetje misselijk. Net wel een glas melk een kopje thee gedronken.

Het is dus afwachten vandaag, komt er vandaag en vannacht niks, dan ga ik morgenochtend een test doen…

Nou meiden fijne dag allemaal, ik kom vanavond weer even lezen en schrijven…

:hug: :-*

Muuske welkom hier bij ons leuke en heeeeeeeeel lief clubje :inlove: :thumbup: :mrgreen:

Oh mem, ik had gister niet naar jou gevraagd…stom :oops: :wall: Dikke kus op die mooie buik van je. Zag dat je gister alweer 30 weken was :dance: :dance: :dance: SPANNEND!!!

Heske, moest wel even een traantje laten bij het lezen over je dochter. Die arme kleine meid…

Wat goed dat er ruimte is om samen te huilen.

Ik vind je echt een kanjer. Een hele dikke :hug: en ik hoop zo vreselijk voor/op een brusje voor Sterre en Lente :**: en een lief klein kindje voor jullie…

Tijger, JOOOHHHHH SPPPAANNNEENNNDDDDDDDDD!!

Men ik dacht dat je vandaag ging testen. De spanning blijft erin :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Lieve KC

Jeetje wat een kl*tezooi…

Wel heerlijk dat het kindje het goed doet, maar wel vreselijk rot van dat stomme hematoom. Tegen mij zeiden ze steeds dat het wel 10 weken zou duren voordat het weg zou zijn.

Wanneer heb je weer een echo?

Ik denk aan je en blijf vreselijk :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Ik was in het begin ook zo vreselijk misselijk. Wist niet waar ik het zoeken moest. Het was alleen weg ā€œonderā€ het eten. Maar zodra ik niets in mijn mond had :sick:

Ik ben toen naar een homeopaat geweest, die heeft mij een middel voor de misselijkheid gegeven en voor het hematoom (bloedopname door lichaam)

Misschien een idee? De misselijkheid werd bij mij iig minder. Ik weet niet of het ook wat voor het hematoom heeft gedaan, heb dat middel maar kort genomen, hij werd toen wel kleiner. Ben vlak daarna gestopt en het hematoom is alsnog vanzelf weggegaan. Het duurde bij mij 11 weken en in het begin werd hij groter. (1e 2 echo’s) Daarna kleiner. Ik heb echt super goede hoop voor je lieverd!

Hoe is het nu met je?

Mascha zit trouwens een weekje in haar eigen huis. Volgens mij heeft ze daar geen internet :think:

Kampeerse Masch!

Miek, super een goede 20 weken echo!! :dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd lieverd! :inlove:

Hoe is het verder met alle andere meiden??

Hee meiden,

Vandaag leker een dagje vrij :dance:

Was ik ook wel aan toe. Nacht ervoor gigantisch slecht geslapen. En dat is niet zo best voor mijn humeur. Hoewel ik weet dat ik op dat vlak mijn borst waarschijnlijk nat kan maken :roll:

Muuske, welkom hier. Hopelijk mag het nu snel raak zijn voor jullie :-*

Miek, fijn dat de 20 weken echo helemaal in orde was. Op de helft alweer.

Hier gaat het ook hard. Ben erg benieuwd wanneer ik wat voel bewegen.

Heske, bedankt voor de tips tav kleding. Vanmiddag moet ik helaas thuisblijven voor iemand van het meubelbedrijf. Bleek een deuk in onze kast te zitten en we krijgen nieuwe pootjes voor onder de stoelen. Dus toch alweer gebonden op een ā€œvrijeā€ dag :wall:

Eigenlijk wilde ik ook nog naar de kapper en dat zou dan dus straks al moeten.

En wat vreemd he… dat Sterre er opeens zo mee bezig is! Ben benieuwd of er nog iets uit de echo komt morgen.

KC, wat jammer dat jullie de vakantie hebben moeten annuleren. En balen natuurlijk van de misselijkheid en dat de hematoom nog niet was geslonken. Hopelijk volg je wat dat betreft het voorbeeld van Miekje en blijft alles goed gaan. Wanneer heb je weer een echo?

Tijgertje… ik dacht ook dat je misschien vandaag zou testen.

We zijn helemaal niet nieuwsgierig… :liar:

Maarja, met dit soort voortekenen… :pray: :pray:

Jane, definitief door naar de volgende ronde… bah! :hug:

Memmie, jij gaat ook hard zeg :shock:

Vind je het al spannend worden?

Hoe lang moet je nog werken??

Sorry als ik meiden vergeten ben!

Stap maar eens onder de douche :slight_smile:

Sproet :naughty: je reageer niet op mijn vraag :frowning:

Mogen we je kaartje zien?!! :pray: :angel: :wink:

Oh, ha ha…

Ja, maar als ze allemaal verstuurd zijn. Nog eventjes geduld dus :lol:

halleu halleuh,

Bedankt weer voor het verwelkom heten. Vandaag gaan we naar de dokter rond een uutje of 4, eens kijken wat hij ervan zegt. Ik ben er iig helemaal klaar mee en ga neit naar huis zonder doorverwijzing!

Kan iemand mij eens vertellen wat een hematoom precies inhoudt? Het klinkt vrij ernstig?

En dan die misselijkheid waar over gesproken wordt. Misschien kun je zelf eens kijken op http://www.vitotaal.nl en dan onder het kopje producten en dan klikken op spijsvertering. Tegen misselijkheid kun je bijvoorbeeld heel goed gember nemen. Het zijn natuurgeneeskundige producten en kunnen dus geen kwaad. Je krijgt ze in natuurwinkels en soms ook in de Tuinen.

Ik las ook dat iemand hier zo onwijs last heeft van zijn menstru(sorry dat ik de namen nog niet uit elkaar houdt)Hiervoor kun je bijvoorbeeld teunisbloem nemen)gewoon verkrijgbaar bij het kruidvat) en voor dames met een onregematige cyclus: shatavari van vitotaal(ook weer bij de natuurwinkels of in de tuinen).

Daarnaast kun je e.v. ook nog een verstekende edelsteen dragen(kan nooit kwaad en je kunt niet meer dan proberen). Je kunt op de website kijken van spiritual garden(http://www.spiritualgarden.nl/)tegen zwangerschapsklachten zijn dat de stenen malachiet en Carneool. Voor meiden die nog zwanger moeten worden kan maansteen goed gedragen worden. Voor menstru klachten kun je pyriet 20 min iedere dag op de onderbuik leggen.

Ik weet niet of jullie er wat aan hebben, maar ik heb deze dingen uitgezocht omdat ik zoiets heb van: alle beetjes helpen en het kan bovendien geen kwaad…

Nou…ik ga nu eens even naar de tandarts(ja die had ik er vandaag ook nog tussen zitten) en zal jullie wat laten weten over de dokter straks. :vlinder:

Muuske welkom meid!!

Kc, wat een onzekerheid meid :hug:

Meiden ff ego, als jullie mij willen zien…mijn dinnetje heeft foto’s geplaats van haar zoon zijn feestje afgelopen zondag.

Ik zit naast de jarige job met Jesse op mijn schoot.

Let niet op mijn haren, ik ben ze lang aan het laten groeien, ik had heel kort haar vroeger…

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=73394

Een beetje onderaan

Heee lieve dames!!

Ben ik ook eindelijk weer es… :oops:

Het is hier zo ontzettend druk. Deze week werk ik op 3 verschillende groepen, en daarnaast hebben we ook nog de voorbereidingen voor het 40 jarig huwelijksfeest voor mijn schoonouders, het opvangen van mijn zwager wiens relatie uit is en natuurlijk de normale zaken die allemaal doorgaan… heb het dus haast niet aan tijd om te internetten…

KC, jeetje, wat een onzekerheid nog steeds voor jou zeg…

En dan ook nog eens helemaal niks kunnen/mogen doen… ik leef met je mee meid!! En ik :thumbup: heel hard voor je dat alles helemaal goed komt, je hebt in elk geval een heel sterk ukkie!! :-

Heske, jeetje, jij hebt het ook niet makkelijk he? :cry:

wat ontzettend verdrietig om je kleine meisje zo verdrietig te zien, maar inderdaad heel goed dat jullie samen lekker een potje erom kunnen huilen!! Dikke :hug:

Jane, jeetje, wat balen zeg… weer niet raak dus… :hug:

Maar wel heerlijk trouwens dat je lichaam zo duidelijk is! Nu móet het volgende keer haast wel raak zijn, dat kan niet anders… ik duim heel hard voor je, meid… het mag inmiddels wel eens hoor…

Tijger, jeetje, wat maak jij het spannend zeg! Klinkt allemaal goed…

Hoe laat ga je testen morgen? Toch wel heel vroeg he? Voordat ik naar mijn werk moet?? :mrgreen: Ik duim voor je!!

Muuske, van harte welkom hier!! Jammer dat je na 8 rondes nog niet zwanger bent, maargoed, die zijn er meer hoor… dat hoeft nog helemaal niks vervelends te betekenen!! Ben je wel altijd regelmatig ongesteld enzo? En heb je al met ovutesten en tempen gewerkt?? Ben benieuwd wat de huisarts zegt!!

Thanks voor de tips trouwens, lief dat je die allemaal wilt delen!! Baadt het niet, het schaadt ook niet. Een aantal tips heb ik al uitgevoerd, een aantal niet. Maargoed, die dingen zijn vaak ook alleen maar nuttig als je in beginsel wel een normale cyclus hebt volgens mij…

Miek, wat fijn dat je weer even wat laat horen!! :slight_smile:

En wat fijn zeg, een goede 20 weken echo! Jeetje meid, wat ga je snel!! Super, gefeliciteerd!! Hoe voel je je momenteel??

Lieke, leuk om je eens te zien op de foto!! :slight_smile:

Hoe gaat ie met je??

Hier alles ook, ik heb geen idee meer op welke cyclusdag ik zit en dat is in dit geval een goed iets, omdat ik toch niet echt iets kan doen… het is me gelukt het enigzins los te laten… over een weekje naar de gyn, dat vind ik wel heel erg spannend!! Ik hoop zo dat ze me kunnen helpen…

Voor de rest van de dames, Miekje, Memmie, sproet en de anderen gewoon een :-

Hoe gaat het met jullie??

PS. Memmie, hoe regelen we het nou met die tijdschriften? Als je me ff pm-t met je adres kan ik kijken of het me lukt langs te komen na mijn werk ofzo… :slight_smile:

Heeey Lieke, wat leuk om jou te zien! En wat groeit je buikie al lekker joh! :inlove:

Muuske, ik was degene met zoveel last van m’n ongi, maar ik ben een geval apart. Theunisbloemolie is mij afgeraden door de ha, omdat ik op zich een mooie cyclys heb, en theunisbloemolie in dat geval de boel ook juist kan (hoeft niet, maar het kan) ontregelen, en daar zit ik niet op te wachten. Ik heb in augustus een spoedkeizersnede gehad en sindsdien heb ik erg veel last van buikpijn en ook tussentijds bloedverlies. Ongi verloopt eigenlijk elke keer anders, soms weinig last, en soms dus echt heel erg. Hopelijk hoor ik morgen bij de gyn iets waar ik wat aan heb…

Enne… geloof me, of het nou je eerste of je derde kindje is… het blíjft spannend! :wink:

Tijger :shock: :shifty: Oh meid, wat spannend, zou het nu dan toch?? :shifty: :pray: :pray: :pray:

Hey uh Miekje, ik wil niet veel zeggen, maar nu vergeet je wéér te vertellen hoe het met jou gaat… En met je mooie kinders… Vertel vertel!

Miek, super dat bij de 20-wekenecho alles goed was!!! :dance: :dance: :dance:

Jane, wat ben je stilletjes de laatste tijd :eh: , of ligt dat aan mij? Is alles goed met je? Kom je de zoveelste teleurstelling een beetje teboven meis?

KC, hoe gaat het vandaag met je?

Sproet, ik ben ook benieuwd naar jullie kaartje :mrgreen:

Mascha, hihi lekker aan het kamperen in jullie huis :lol: Hoop dat je snel weer kunt internetten :-*

Knuffel voor iedereen die ik nu nog vergeten ben… Memmie onder andere… :hug:

Heb echt een rotnacht achter de rug (alweer :roll:) , Sterre is van 2 tot half 5 wakker geweest. We hebben wel tot 9 uur uitgeslapen, maar ben toch nog moe hoor :zzz: Sterre zelf ook, maar ze kan nog niet naar bed, want we moeten zo even met Tjip meerijden, die gaat de ā€˜bus’ wegbrengen om een carkit in te laten bouwen en moet dan dus met ons weer mee terug. Daarna kukel ik Sterre zo haar bedje in, en kan ik zelf ook ff bijkomen :wink:

xHeske

Jaaaa, Tierrr, die was ik nog vergeten! :oops: Meis, ik hoop zo dat de gyn iets voor je kan doen volgende week :pray: Ik vind eigenlijk dat er van dit groepje nog best veel meiden nu niet zwanger zijn zeg :frowning: Het begon zo goed, maar de laatste tijd staan we wel akelig stil… :frowning:

Heske :-*

Er zijn er bij ons inderdaad nog veel te weinig zwanger…

Ik hoop maar dat tijger morgen positief test, maar dan nog…

We gaan nu inmiddels alweer ronde 9 in… niet goed!! :hug: :snooty: