*** Oktoberstoppers #11 ***

@Jane_S wrote:

tierrrrr kom eens hierrrr!!

hoe is het met je? ik mis je hier…

Sorry sorry sorry... ik heb jullie inderdaad verwaarloosd... :oops:
Maar ik heb het de laatste dagen erg druk gehad. Ik ben woensdag ingewerkt op mijn nieuwe werk en dat kost natuurlijk altijd de nodige energie. En toen 's avonds belde mijn zwager, hij en zijn vriendin gaan uit elkaar... ze waren al 6 jaar samen... en we hadden ook wel in de gaten dat het niet altijd even super ging, maargoed, het is wel erg jammer... zij hoorde ook echt bij de familie enzo. Nouja, die 2 dus ook wat opgevangen. Nouja, en donderdag eerst de halve dag voor de tv gezeten, wat een drama... heeft me diep geraakt... :( we zouden daarna nog de festiviteiten in Dokkum bezoeken maar daar hadden we helemaal geen zin meer in, dus zijn we maar naar mijn schoonouders gegaan en vervolgens de hele dag met hen opgetrokken.
Gister afscheid genomen op mijn oude werk, erg jammer...
Strakkies ff met mijn zwager shoppen voor een aantal (moederdag)cadeautjes, dus ben straks alweer weg... :roll:

Wat het zwanger worden betreft ben ik helemaal in de war, aan de ene kant heb ik het idee dat ik een ei heb gehad, aan de andere kant lijkt dat me onwaarschijnlijk en hoop ik maar dat de gyn wel verder wil met me, zodat er wat zekerheid in wordt gebouwd, want ben die onzekerheid zo zat... nouja, nog 1,5 week wachten voor de uitslag en nog net iets langer voordat we weten of dat vermoedelijke ei inderdaad een ei was....

Zo, dat was mijn hele verhaal... zijn jullie er nog? ;)

Jane, jammer joh dat jij er geen vertrouwen in hebt, maargoed, das ook wel een goede vorm van zelfbescherming natuurlijk... je hebt iig weer een ei gespot!! Ik duim voor je!! :thumbup:

Heske, wat ontzettend knap van je meissie zeg, terecht dat je hartstikke trots op haar bent!!

Hope, leuk dat je even wat gepost hebt!! :)

KC, voor jou blijf ik duimen, de hele dag door totdat je beebje er gezond en wel is!! :hug:

Sproet, zijn de uitnodigingen al verstuurd?

Tijgerm voor jou duim ik ook!!

Memmie, Miekje en Miek en de rest, hoe gaat ie met jullie??

Hi girls :smiley:

Even een zwaai, want het is veel te mooi buiten om binnen te zitten 8)

Hope, lekker dat jullie via mp voor een andere kinderwagen konden slagen :thumbup:

Tijgertje, spannend hoor!

Jane, nog heel even geduld. Was vanochtend niet zo blij met wat ik aan kon en vooral niet aan kon dus wilde niet op de foto :oops:

Tierr… laatste uitnodigingen gaan hopelijk dit weekend de deur uit :slight_smile:

Jane :-*, je bent lief.

Wel vertrouwen houden hoor.

Moet nu opeens weg, tijd vergeten :shock:

Kom alleen even snel een kusje voor jullie brengen :-*

Voor een aantal van jullie spannende dagen :pray:

De duimen draaien…

Zoef ben weer weg!

Hallo meiden,

KC hoe is het vandaag met je??

leuk je toch even voorbij te zien komen miek, maar hoe is het nu met je?? :-

he jammer sproet! ik wacht geduldig :liar: :mrgreen:

Geeft niet hoor tierr, druk druk gehad dus :-

Tijger hoe is het bij jou?

Miekje hoe gaat het nu met je?

Mascha, heb je morgen afspraak met de andere HA??

Nou hier lijkt het alweer niet raak te zijn. ik heb al bloed gevonden bij het afvegen het is af en toe maar een druppeltje, maar ja zo begint het iedere maand :cry: :wall:

voor de andere meiden een dikke :hug: en :-*

Hoi Jane :

Hier gaat het zijn gangetje,

heb vandaag alle kasten leeg gehaald, uitgezocht en weer ingeruimd.

Samen met mannetje het huis schoon gemaakt en ga straks even rustig op de bank zitten…

Verder heb ik nog geen verschijnselen, zowel zwangerschap als ongi merk ik nog heel weinig, dus ben benieuwd dinsdag.

KC

heel veel sterkte en succes morgen bij de echo.

Sproetje :

Heb je alles al geregeld voor de bruiloft ??

Komt nu steeds dichterbij, spannend of niet ???

Jane… balen zeg :hug:

Tijgertje, de grote dingen zijn nu geregeld. Maar vooral de aankleding van de feestzaal baart me nog wat zorgen. Nog 75 dagen zag ik net op onze website… :dance:

Hier vandaag weer heerlijk competitie gespeeld. Wat is sporten toch lekker! Hopelijk kan ik het nog een tijdje volhouden…

Want jullie weten nog niet wat jullie willen qua aankleding??

Hey meiden!

Moest zo plotseling weg dat ik mijn bericht niet afgemaakt heb.

Jullie zijn allemaal schatten, dat moest ik nog even kwijt :-*

Jane, wat balen zeg :frowning: Dat is niet leuk.

Hoe gaat het met de andere dames?

Heee dames, ik wil gewoon even zwaaien, vind het zo rustig hier de laatste dagen… :roll:

Hoe is het met iedereen??

Ik moet weer aan het werk, mijn eerste echte werkdag op mijn nieuwe werk en de eerste dag op deze groep, erg spannend, zal vanavond wel helemal gebroken zijn… en dan komt er ook nog bezoek…

Ha meiden!!

Tijger nu is het wel echt heeeeeeeel spannend!! Hoe gaat het nu?

Jane, heeft het doorgezet? :frowning: ik hoop stiekum van niet… Gaat het een beetje?

Sproet, wat gaat het nu allemaal snel he? Ik ben wel erg nieuwsgierig naar de kaart!! Mogen wij hem ook zien :pray: :angel:

Wat heerlijk dat jij nog zo sport zeg!

Tierrr, hoe gaat het met jou meis? ik las dat je heel druk bent. Fijn dat je nieuwe baan zo leuk is. Wanneer kreeg je de uitslag van dat bloedprikken? Succes vandaag! Spannend!

Heske, hoe was je weekend?

KC, hoe gaat het nu met je? Hoe laat is de echo morgen? Ik denk veel aan je meis… Dikke kus en het komt allemaal goed! :-

Miek, :-
terug!

Lieke hoe is het met jou meis? Enne…buikfoto!!! :angel:

Hope, fijn je te lezen meis. Gaaf die wagen!! :thumbup: Ik wacht geduldig hoor, op de buikfoto over een paar weekjes :angel: :inlove:

Lieve MAASSCHHHAAA!! :mrgreen: Hoe gaat het met je? wanneer mag je naar de ha?

Hoe is het met alle andere meiden? ik ben wel erg nieuwgierig naar Sarah, Lu, Muisje en A-S. Hoop dat alles goed met ze gaat.

Muppet hoe gaat het met jou?

Ik ga eens even ontbijten :drool:

Hoooi meiden!

Nou, hier beetje baalweekend gehad. Zaterdag zijn de duivels écht goed doorgebroken, en hoe! :shock: Ben er zo naar van geweest, liep compleet leeg, 's avonds ineens enorme stolsels ( :silenced: sorry :sick: ), overgeven, diarree ( :silenced: alweer sorry :sick: ), bibberen op m’n benen, echt heel eng. :frowning: Zou 's avonds naar de musical Jospeh gaan, maar dat heb ik dus maar afgezegd, baalde er wel heel erg van.

Gisteren ging het wel weer een beetje, nog wel slap en gammel, maar Tjip heeft me meegenomen om even uit te waaien in Scheveningen en we zijn nog even naar de meubelzaak geweest waar we de tafel enzo gekocht hebben, om een kast, een dressoir, een salontafel en 2 lampen te bestellen :dance: Lampen komen binnen 2 tot 6 weken, meubels 12 tot 14 weken, dus wel nog ff geduld hebben, maar dan is onze inrichting wel helemaal af en écht met meubels die we super mooi vinden en die wel ff 10 jaar mee moeten kunnen. :dance:

Verder heb ik zaterdag de stap gezet: heb éindelijk een topic bij aangeboden geopend en wat kleertjes van Sterre in de verkoop gedaan. Babyspul niet (nou ja, paar dingetjes), maar vooral maat 80 en 86. Loopt al lekker, dus nu vind ik het ook wel leuk! :smiley:

Sproet, ik las dat je moeite had om leuke positiekleding te vinden. Heb je al eens bij Esprit naar de gewone collectie gekeken? Ze hebben heel veek van die shirtjes/tuniekjes die wat langer zijn en/of wijd uitlopen. En korte vestjes enzo. Maatje groter voor groeiende buiken (anders worden die shirtjes vaakoch te kort of te strak), en je keus is ineens vertienvoudigd :thumbup: Ik heb bij mijn laatste zwangerschap ook weinig positiekleding aangehad, bijna alleen maar normale kleding van Esprit. Tenminste qua bovenkleding. Voor broeken zweer ik bij Mamalicious, dat zijn vaak nog leuke spijkerbroeken, en ze hebben vaak ook van die kortere buikbanden, lekker voor in de zomer :thumbup: Oh, en weet niet of je graag rokjes draagt, maar H&M en Hema hebben heeeeerlijke tricot rokjes die naar alle kanten meerekken. Ook gewone collectie dus, maar ruimte zat voor een dikke buik.

Jane, balen dat er alweer tekenen van de duivels zijn :frowning: :hug:

Mag ik voor de rest even volstaan met een knuf en een kus? :hug: :-

Heb een behoorlijke rotnacht gehad. Sterre had over Lente
gedroomd en werd huilend wakker, zei dat ze op mijn buik was geklommen en dat ze Lente* ineens kwijt was, en dat ze met haar zusje wilde spelen. :cry: We hebben midden in de nacht samen een potje zitten janken :-* Ik schrik er nog steeds zo van dat Sterre het allemaal zo bewust meegemaakt heeft, dat kon ze toen nog niet zo verwoorden, maar nu ze goed praat komt het er allemaal uit. Heb haar daarna maar bij ons in bed gelegd, was ff nodig. Lekker samen uitgeslapen tot 8 uur, en nu is ze naar het kdv. Ze was nog een beetje uit haar doen, dus hoop maar dat het goed gaat vandaag. Heb de leidster ff uitgelegd wat er aan de hand was, en die zou haar een beetje extra in de gaten houden.

Ze is wel echt goed zindelijk nu! Ook 's nachts! :shock: :inlove: Ze heeft in bed voor de zekerheid nog een luier om, maar ze plast voordat ze gaat slapen, dan als wij gaan slapen nog een keertje, en dan 's morgens vroeg direct weer en haar luier blijft droog! Gaat echt super goed! Ben zo trots op mijn boeffie :inlove:

Maar goed, heb een hoop te doen vandaag, vorige week het huishouden ff gelaten voor wat het was, dus moet nu wel aan de slag…

xHeske

Heel even kort want we gaan zo en komen pas morgen weer terug :mrgreen:

hier is de temp gedaald van 36.8 naar 36.3 dus de :twisted: zitten er wel degelijk aan te komen. :wall:

dus baal baal en door naar ronde 9 :roll: :wall:

:-* voor iedereen :-*

Jane :frowning: :hug: :hug: :hug:

hallo allemaal,

Ik ben Muuske, en ook gestopt in oktober 2008.(zie voorstel-estafette topic)

Wij gaan komende maand op naar ronde 8, aangezien ik afgelopen week weer de rode vlag heb uitgehangen. Lijkt me leuk om hier regelmatig terug te komen en te kijken hoe het met andere meiden gaat die ook in oktober gestopt zijn. Ik neem aan dat er toch ook nog meiden hier schrijven, die ook nog steeds aan het klussen zijn???

Verder heb ik al 1 onderzoek gehad vanwege mijn immens heftige menstru’s. Onderzoek gehad voor endometriose, maar hier was waarschijnlijk(lekker vaag) geen sprake van, wel een verdikking bij mijn baarmoedermond gevonden, maar in principe moest dit volgende de gyn geen probs opleveren. Met mijn man is verder alles in orde, die heeft ook al alles laten testen. Toch zijn we nog altijd niet zwanger. ben momenteel wat meer afstand ervan aan het nemen op advies van al mijn zwangere vriendinnen :roll: hihihi…ben beniuwd wat ik hier allemaal ga lezen!!

Nou…tot schrijfs!

ps waar hebben jullie die leuke tickers vandaan onder jullie berichten, wil ik ook!!???

groetjes!!

Hey Muuske, welkom hier!!! Helaas zijn er idd nog best een aantal dames hier niet zwanger, waaronder ik zelf :frowning: Op de eerste pagina staat een lijstje, kun je zien hoe ne wat…

Ik heb zelf nu ook een paar (kleine) onderzoekjes gehad bij de gyn, omdat ik last heb van abnormale buikpijn en tussentijds bloedverlies, en omdat ik dus nu ook nog niet zwanger ben, terwijl ik hiervoor al 3 keer héél sneller zwanger ben geworden… Mag woensdag terug voor een echo, want de vorige keer dacht ze vleesboompjes te zien, dus dat gaat ze nog een keer checken.

Wordt het jullie eerste kindje?

Nou ja, leuk dat je mee komt schrijven!

xHeske

Als je op een ticker klikt dan kom je op de site van Kindje op Komst, klik dan op community - leuke hebbedingetjes - cyclus indicator. Dan kun je een ticker / banner aanmaken en in je profiel bij onderschrift plakken. Of wacht…

klik maar gewoon hier:

http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/ticker_cyclus.htm

Wel zo makkelijk :wink:

Muuske, welkom hier!

Gezellig dat je met ons mee gaat schrijven!

Ik hoop voor je dat je (kinder)wens snel in vervulling mag gaan!

Jane… Balen… :hug: De volgende ronde is voor jou!!!

Heske, Wat een nare droom voor Sterre… Ondanks dat ze zo klein zijn krijgen ze alles gewoon mee he?! Hopelijk heeft ze een gezellige dag op het kdv.

Wat vervelend dat je zo gig ongi bent geweest :hug: Vreemd hoor! Kan dat met het vleesboompje te maken hebben? Ik hoop dat je er snel vanaf bent! :-* Leuk hoor, jullie inrichting ‘bijna’ compleet…ff wachten.

Tierrr, heel veel plezier op je nieuwe werk! Wat is het wat je pcies gaat doen? Of heb je dat al eerder verteld?

Hoe is 't met de rest? :-*