@Jane_S wrote:
tierrrrr kom eens hierrrr!!
hoe is het met je? ik mis je hier…
Sorry sorry sorry... ik heb jullie inderdaad verwaarloosd... :oops:
Maar ik heb het de laatste dagen erg druk gehad. Ik ben woensdag ingewerkt op mijn nieuwe werk en dat kost natuurlijk altijd de nodige energie. En toen 's avonds belde mijn zwager, hij en zijn vriendin gaan uit elkaar... ze waren al 6 jaar samen... en we hadden ook wel in de gaten dat het niet altijd even super ging, maargoed, het is wel erg jammer... zij hoorde ook echt bij de familie enzo. Nouja, die 2 dus ook wat opgevangen. Nouja, en donderdag eerst de halve dag voor de tv gezeten, wat een drama... heeft me diep geraakt... :( we zouden daarna nog de festiviteiten in Dokkum bezoeken maar daar hadden we helemaal geen zin meer in, dus zijn we maar naar mijn schoonouders gegaan en vervolgens de hele dag met hen opgetrokken.
Gister afscheid genomen op mijn oude werk, erg jammer...
Strakkies ff met mijn zwager shoppen voor een aantal (moederdag)cadeautjes, dus ben straks alweer weg... :roll:
Wat het zwanger worden betreft ben ik helemaal in de war, aan de ene kant heb ik het idee dat ik een ei heb gehad, aan de andere kant lijkt dat me onwaarschijnlijk en hoop ik maar dat de gyn wel verder wil met me, zodat er wat zekerheid in wordt gebouwd, want ben die onzekerheid zo zat... nouja, nog 1,5 week wachten voor de uitslag en nog net iets langer voordat we weten of dat vermoedelijke ei inderdaad een ei was....
Zo, dat was mijn hele verhaal... zijn jullie er nog? ;)
Jane, jammer joh dat jij er geen vertrouwen in hebt, maargoed, das ook wel een goede vorm van zelfbescherming natuurlijk... je hebt iig weer een ei gespot!! Ik duim voor je!! :thumbup:
Heske, wat ontzettend knap van je meissie zeg, terecht dat je hartstikke trots op haar bent!!
Hope, leuk dat je even wat gepost hebt!! :)
KC, voor jou blijf ik duimen, de hele dag door totdat je beebje er gezond en wel is!! :hug:
Sproet, zijn de uitnodigingen al verstuurd?
Tijgerm voor jou duim ik ook!!
Memmie, Miekje en Miek en de rest, hoe gaat ie met jullie??