Jeetje, ongelofelijk…
Zonde van zo’n dag…
Het had zo’n mooie/gezellige dag kunnen zijn!
:kaars: :kaars: :kaars: :kaars:
Helaas een 5e :kaars: erbij
Richard Karst Tates, de dader, is volgens bronnen in het ziekenhuis hersendood :evil:
Hebben njullie iets leuks gedaan vandaag?
Ik heb vandaag de hele dag voor de tv gezeten
Vanmorgen eerst hier in het dorp naar de braderie geweest, daarna naar Soest geweest naar de vrijmarkt. Verder ook veel naar de tv zitten kijken over het drama in Apeldoorn. Vind het echt erg hoor. Heb er gewoon geen woorden voor. Onder de gewonden zijn ook drie kinderen van 16, 15 , 9 jaar oud.
Voor de zwangere dames onder ons :
Ik kwam net een leuke site tegen:
Vind het echt jammer dat ik nog niet zwanger ben, want heb echt super leuke banden gezien.!!!
Hoi meiden
Wat een ellende gisteren…5 doden. Wat is het toch een nare wereld soms…
Tijger, jee je NOD komt nu wel heel dichtbij! Spannend!!!
Jane, ook jouw NOD komt nu snel!! Hoe gaat het met je??
Tierrr heb je een beetje genoten van je vrije dag? Hoe gaat het nu?
KC, hoe gaat het nu met je meis? :-* denk aan je…
Ik vraag me af hoe het met LU en muisje is :think:
Sproet, de 20 weken echo komt steeds dichterbij!! Hoe gaat het met je?
Hope, alles goed meis? Kom je ook je buikje showen? :inlove:
A.S hoe is het met jou?? Groeit t buikje al?
Memmie, wanneer krijgen we weer zo een mooie buikfoto? Wat ga je snel nu zeg…jeetje je kan al bijna je kleintje vasthouden!!
SARAAAAHHH!!! hoe gaat het met jou en je buikje?
Lieke, nog naar de markt geweest?
Mascha…hoe gaat het nu met jou? :hug: Voel je je wat beter nu?
Heske, hoe gaat het?
Miek, hoe is het met je bekken?
Alle andere meiden, alles goed?
Leuk die banden tijger, ik ga strakkies nog een keer goed kijken!
:-*
Hoooooi meiden!
Ja jeetje, wat erg he… Welke idioot doet nu zoiets (en sorry dat ik het zeg, maar wat wilde hij nou helemaal beginnen met zo’n autootje tegen die grote bus :eh: :wall: ). Vind het echt verschrikkelijk dat er mensen bestaan die zo ziek in hun hoofd zijn. Was er gisteren echt wel even stil van, het had zo’n feestelijke dag moeten zijn, en dan zo’n drama. Echt erg, voor de nabestaanden, de gewonden, de mensen die het gezien hebben (moet steeds denken dat er ook een hoop kinderen bij geweest moeten zijn… ik moet er niet aan denken dat Sterre van zoiets getuige zou zijn ). Het is te erg voor woorden, ik kan er gewoon met mijn kop niet bij
Wij hoorden het nieuws uiteraard weer zo’n beetje als laatste van Nederland, geloof ik :oops: Zijn gisterenmiddag gewoon de stad in geweest, daarna naar een recreatieplas + strandje net buiten Zoetermeer, en toen nog naar 't Geertje (een geitenboederij, echt heel erg leuk!). Dus hele leuke dag gehad, en pas na het eten bij het journaal gezien wat er gebeurd was. :eh:
Verder gaat hier alles z’n gangetje. Sterre is nu zo goed als zindelijk!! :dance: En trots dat ze is! Nou ja, wij zijn ook trots op haar, en ze heeft gisteren als beloning een step gekregen. Nog meer trots, want ze kan het al super goed! Stepte zo achter haar buurjongetje van 5 aan :inlove: (die voor de gelegenheid ook even z’n step gepakt had)
Vanmorgen bloed geprikt. Dat moest zodra m’n ongi goed door zou zetten, maar dat doet het dus nog steeds niet. Dinsdag leek het erop dat het meteen door zou zetten, maar verlies nog steeds alleen bruin (oud) bloed :roll: Nog toch maar geprikt, want anders kan het na het weekend pas :think: Het is toch niet erg waarschijnlijk dat daar wat uitkomt, want als er wat met mijn hormonen zou zijn dan was mijn cyclus niet zo regelmatig geweest en had ik ook niet elke maand een eisprong enzo, dus ik vind het wel best zo. Als de gyn het niet vertrouwt ga ik volgende maand wel weer prikken
Heb overigens vanmorgen wel voor alle zekerheid nog een test gedaan. Negatief, maar dat had ik ook wel verwacht. Leek me alleen zo lullig dat áls ik stiekem toch zwanger zou zijn, dat ze dat dan in het lab eerder zouden weten dan ik zelf :doh:
Vanmiddag naar de verjaardag van mijn zusje (mama van Line). Line had afgelopen week flink de waterpokken, dus ik hoop dat ze wat opgeknapt is. Zal m’n zusje zo eens bellen, kan ik meteen laten weten hoe laat ik er vanmiddag denk te zijn.
Nou, meiden, fijne dag vandaag!
KC, hoe gaat het nu met jou??? :hug:
xHeske
Ja…echt vreselijk die gebeurtenis…
Wie DOET zoiets nou???!!!
Vreselijk… Het blijft de hele tijd door mijn hoofd spoken.
Las net dat er iemand schreef dat er tussen de doden een zwangere vrouw zou zitten…
Heske, dat bloedprikken, ik begrijp uit je verhaal dat dat is om te kijken of “hormonaal” alles goed is? Wanneer krijg je de uitslag?
Fijn dat je zo genoten hebt meis gister! Tenminste…tot de tv aan ging…
Leuk he een step. Wouter heeft er ook 1 en ze gaan beide als een speer op dat ding. Echt lachen :thumbup:
:dance: voor Sterre! Zindelijk!!
Heske, wat goed van Sterre! :thumbup: Flinke meid!
Gefeliciteerd met je zusje!
Meiden, er komen een paar NOD’s weer lekker dichtbij…hoe voelen jullie je??? Mijn duimen draaien volop! Go Girls!
Hoe is 't het verder met iedereen?
Ben idd ook wel benieuwd hoe het met de meiden is die hier niet zo vaak meer komen? 'k Hoop dat alles voorspoedig verloopt!
Miekje, ik heb weer een buikfoto (voor je ) in het sf geplaats.
Iedereen alvast een fijn weekend! Ik heb morgen een vrijgezellenfeestje en zit dus het weekend in Alphen a/d Rijn. Hop snel weer bij te lezen!
xxx
Veel plezier Mem, en wat heb je toch een geweldige toeter, echt heeeeeeeeeel mooi :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Dat van die zwangere vrouw hoorde ik gistermiddag ook Miekje! :shock: Dan heeft die Karst dus 6 doden op zijn geweten! :evil: Jammer dat hij zelf ook inmiddels dood is…
Met mij gaat het wel weer redelijk, ik kan maandag pas naar een vervangend huisarts. De mijne is op vakantie blijkt
Miekje, je vraagt heel erg lief naar iedereen hier maar hoe is het nu met jou???
Helaas is net ook de marechaussee overleden :kaars:
Erg hè, 6 onschuldige mensen overleden Zo onbegrijpelijk.
Het was zo’n mooie stralende dag en dan loopt het zo triest af.
Vreselijk voor de slachtoffers en nabestaanden. En overigens ook voor de naasten van de dader, die man heeft toch ook ouders en misschien broers en zussen en kinderen, bah, moet je je voorstellen dat het familie van je is
Ik heb gisteren ook de hele middag achter de tv gezeten en vol ongeloof naar alle beelden gekeken. Die beelden dat die mensen door de lucht vlogen :sick: En in de krant foto’s van slachtoffers, niet normaal toch.
Heske, wat fijn dat Sterre al zindelijk is. En al zo goed kunnen steppen, wat een uk ook :inlove:
En je hebt bloed geprikt las ik, hoop dat dat wat duidelijkheid schept misschien.
Memmie, weer een foto van je buik, ik ga zo even kijken, vast weer prachtig. En veel plezier morgen.
Ja Miekje, en dit keer niet eroverheen praten :naughty: Ik had het ook al eerder gevraagd, hoe is het met je?
Tijger en Jane…bijna NOD, aftelleeeeeen!
Ik hou niet van buikbanden :silenced: Ik weiger er eentje te dragen
Ik ben vandaag nog geen helder rood bloed verloren, alleen bruin. De afgelopen dagen steeds wel rood. Ik hoop dat dat nu een positief teken is . Ik word er maar behoorlijk zenuwachtig van, bang om naar het toilet te gaan en bang voor wat ik dan ga zien. Heb 2 seconden overwogen te plassen met een vergiet eronder
, maar vond dat eigenlijk toch iets te ver gaan en niet zo hygienisch 8). Loop nu 24 uur per dag met een maandverband in mijn onderbroek. Ik ben daar toch al niet zo van en dat helpt niet in het mezelf goed voelen. Verder de hele dag door misselijk en moe, maar ach, dat hoort erbij. Eet alleen nog knackebrod met kaas en sandwichspread en af en toe yoghurt met een stuk fruit. Maar als het allemaal goed gaat komen vind ik dat allemaal best. Maar die stress dat het echt elk moment mis kan gaan zolang dat bloed er nog is :shifty: …heb verhalen gelezen van mensen die hun kindje daardoor nog met 16, 18, 23 weken verloren. Wil daar maar even niet aan denken. Ik hoop zo op goed nieuws maandag, maar moet realistisch blijven, het zal wel niet zo snel gaan.
Zit ook behoorlijk in over onze vakantie, over anderhalve week zouden we 2 weken naar de USA gaan. Ik heb nog helemaal niets voorbereid :eh: Weet ook niet of het zo wel door kan gaan…Maandag ook maar vragen.
Heske :
Wat een flinke meid heb je dan al, als ze nu al bijna zindelijk is en ook gelijk met de step er vandoor sjeest… :thumbup:
Memmie :
Heel veel plezier morgen !
Geniet ervan …
@Kittycat wrote:
Tijger en Jane…bijna NOD, aftelleeeeeen!
Ik hou niet van buikbanden :silenced: Ik weiger er eentje te dragen
Ik ben vandaag nog geen helder rood bloed verloren, alleen bruin. De afgelopen dagen steeds wel rood. Ik hoop dat dat nu een positief teken is. Ik word er maar behoorlijk zenuwachtig van, bang om naar het toilet te gaan en bang voor wat ik dan ga zien. Heb 2 seconden overwogen te plassen met een vergiet eronder
, maar vond dat eigenlijk toch iets te ver gaan en niet zo hygienisch 8). Loop nu 24 uur per dag met een maandverband in mijn onderbroek. Ik ben daar toch al niet zo van en dat helpt niet in het mezelf goed voelen. Verder de hele dag door misselijk en moe, maar ach, dat hoort erbij. Eet alleen nog knackebrod met kaas en sandwichspread en af en toe yoghurt met een stuk fruit. Maar als het allemaal goed gaat komen vind ik dat allemaal best. Maar die stress dat het echt elk moment mis kan gaan zolang dat bloed er nog is :shifty: …heb verhalen gelezen van mensen die hun kindje daardoor nog met 16, 18, 23 weken verloren. Wil daar maar even niet aan denken. Ik hoop zo op goed nieuws maandag, maar moet realistisch blijven, het zal wel niet zo snel gaan.
Zit ook behoorlijk in over onze vakantie, over anderhalve week zouden we 2 weken naar de USA gaan. Ik heb nog helemaal niets voorbereid :eh: Weet ook niet of het zo wel door kan gaan…Maandag ook maar vragen.
Balen dat je niet weet of je vakantie door kan gaan.
Wel goed nieuws dat je nog geen rood bloed ben verloren, misschien houd het hematoom zich nu rustig en gaat het slinken ( kan zo iets eigenlijk??)
HAHA moest wel een beetje lachen dat je schreef dat je overwoog om met een vergiet te gaan plassen, maar het blijft gewoon heel naar en en onzeker dat je niet gewoon door durft te plassen en je heel veel zorgen maakt. Dat is ook begrijpelijk. We hopen dat de kleine het vol houd en sterk is en dan het hematoom gaat overleven. :hug:
Jaja aftellen … nog 4 daagjes

KC wat ontzettend spannend zo voor je zeg!!
Ben inderdaad wel benieuwd wat ze zeggen mbt jullie geplande vakantie.
Hier alles goed. Gister gewoon koninginnedag gevierd. 's Ochtends eerst nog even naar de Karwei, maar de stoelen die we wilden waren alweer uitverkocht, balen :wall:
Op de radio hoorden we het nieuws, maar als je dan die beelden ziet… pff!
Daarna op de fiets naar een dorp bij ons in de buurt. Lekker rondgelopen, beetje gegeten en staan kletsen, bandje geluisterd… prima.
Gelukkig was het ook mooi weer.
Vandaag voor het eerst 4 meter met een kinderwagen gereden :lol:
Moet er toch eens aan gaan geloven, ha ha.
Ik kan alleen nergens leuke kleding vinden en dat helpt ook niet echt in het gevoel van zwanger zijn kan ook mooi zijn :?
Wel iets op internet besteld van Esprit, komt misschien morgen binnen!
Ik zal mijn vriend morgen in ieder geval even een nieuwe buikfoto laten maken. Vooral 's avonds is het nu wel overduidelijk!
Zo, nu ga ik even op mijn gemak teruglezen. Had wel even snel gescand, maar jullie verdienen natuurlijk de volle aandacht
Ik kom jullie weer eens een keer vervelen. Ik zag dat er werd gevraagd om een buikfoto. We hebben er tot nu toe pas eentje gemaakt en hoewel je het nu wel een beetje ziet is het nog steeds meer dikke buik van mezelf dan van de zwangerschap. (Nog) niet de moeite van het laten zien waard dus.
We hebben vanavond een kei mooie kinderwagen opgehaald. Hebben we gekocht via mp. Die we hadden beviel ons niet en een nieuwe kopen voor dat eventjes nog vonden we zonde. Nu hebben we een Mutsy Urban Rider en ben er nu al helemaal blij mee.
Voor de rest gaat alles goed, veel last van mijn rug dat wel, maar dat overleven we ook wel weer.
Memmie, wat heb jij al een mooie buik zeg!
Kittycat, ik duim voor je dat alles goed blijft gaan meid :-*
Voor alle anderen die het kunnen gebruiken een dikke :hug: en mijn :thumbup: :thumbdown: draaien voor de bijna-zwangeren.
Groetjes weer!
hallo meiden,
ben ik even, ik probeer zoveel mogelijk te reageren maar ben bang dat ik dingen ga vergeten :-*
@Miekje wrote:
Jane, ook jouw NOD komt nu snel!! Hoe gaat het met je??
ja komt weer dichtbij maar zoals ik paar weken gelden al zei ik lijk er geen vertrouwen in te hebben en laat het allemaal op me afkomen.
verder gaat het wel goed, erg moe maar dat is ook niets nieuws..
hoe is het met jou? :-*
Heske oh wat super goed van Sterre, heerlijk hoe trots ze dan kunnen zijn he?
mijn zusje is net zo oud en loopt ook heel de dag met haar onderbroekje aan, trots dat ze is. laatst had mijn vader haar een pampertje aangedaan om te slapen, 's ochtends kwam ze zonder pamper bij mijn ouders de slaapkamer op, had mevrouw zichzelf de pamper afgedaan en een onderbroekje aangetrokken :lol: :inlove:
KC houdt je ons op de hoogte, ik denk iedere minuut van de dag aan je. en ik hoop dat het hematoom zo geleidelijk aan slinkt dat beebje er geen last van zal hebben! :pray: :pray:
wat leuk zag hope en memmie weer even voorbij komen, gelukkig gaat alles wel goed met jullie :-*
en een mooie buikfoto van memmie!!! :inlove: wow meis wat een mooie buik (jane is weer jaloers! :oops: )
en daar was sproetje ook weer :inlove:
snel showen hoor, kan niet wachten :inlove:
tijger wordt spannend zeg! :pray: wat denk je zelf?? :mrgreen:
tierrrrr kom eens hierrrr!!
hoe is het met je? ik mis je hier..
Miek waar ben jij gebleven?? :-* hoe is het met je? :-*
voor iedereen die ik vergeet een dikke :hug: en :-*
@Jane_S wrote:
tijger wordt spannend zeg!wat denk je zelf?? :mrgreen:
Jaja word spannend. nog 3 daagjes.
Had het er net nog met mijn vriend over. Hij heeft het gevoel dat ie dit keer wel raak heeft geschoten... Voorgaande keren had hij dat ook niet.
Ik zelf heb nog geen idee, heb ook nog geen last van verschijnselen. Had alleen gistermiddag beetje last van misselijkheid, maar denk dat dat er niks mee te maken had.
Nou dames ik ga jullie een fijne dag wensen.
Ik ga zo even ontbijten, douchen, boodschappen doen ,sporten etc...