*** Oktoberstoppers #11 ***

Ik vind mijn sores enorm in het niet vallen bij wat KC door moet maken maar ik moet het even kwijt…

:cry: :cry: :cry: overstuur is er niets bij op het moment…ik werd net gebeld door de neuroloog die heel vrolijk meedeelde dat hij niets ernstigs op het EEG had gevonden. Ja joepie :dance: :evil: nu weet ik nog steeds niets. Er kan nog steeds geen etiketje opgeplakt worden en opgelost word het dus ook nog steeds niet :cry:

Opnieuw stelde hij een revalidatiearts voor (toen had mijn moeder de telefoon al vast want ik was huilend weggelopen) Jahoor leuk revalideren; van wat? En hoe kan je revalideren van iets wat je nog steeds hebt

Ik weet het echt even allemaal niet meer. Omschrijven hoe ik me nu voel kan ik eigenlijk niet eens. Ik ben boos, verdrietig, wanhopig, gewoon helemaal stuk :cry: :wall:

Vandaag is mijn huisarts er al niet meer, morgen uiteraard ook niet en ik moet nog uitvinden of hij er vrijdag wel is of dat ik dan naar een vervanger moet

Ik heb het gevoel dat niemand mijn klachten serieus neemt. Maar het is tch niet normaal dat ik zomaar om niets out ga?! En dan dat achterlijke hoesten nog… (ik ga trouwens ook out als ik niet hoest dus het een heeft vrij weinig met het ander te maken denk ik)

Gelukkig is Jer thuis :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ach Mascha :hug:

Het was je laatste hoop op een diagnose een beetje he. Wat een enorme tegenvaller dan zeg.

Ik hoop dat de revalidatie-arts iets voor je kan doen. Geef je hem wel een kans?

En je hebt alle recht om boos en verdrietig te zijn hoor, lekker al die emoties laten gaan hoor.

Heel veel sterkte :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-*

aaaa Mascha,

Balen dat de neuroloog niks heeft gevonden en eigenlijk ook niks kan doen. Ga je wel met een revalidatie arts praten om te kijken wat daar uit komt ??

Gelukkig voor je dat Jer thuis is, dan heb je tenminste een beetje steun in de buurt.

Nou voor nu een hele dikke knuffel :hug: :-*

Memmie :

Ben je al een stuk opgeschoten met foto’s plakken ??

De tijd gaat meestal heel snel als je alleen ben en de tijd voor jezelf hebt, dat idee heb ik ook altijd als ik een dagje vrij ben en lekker alleen in huis aan het rommelen ben…

@Kittycat wrote:

hoi hoi, ik hou het even alleen over mezelf, sorry, ik duik mijn bed in, voel me echt heel erg verrot.

Dankjewel allemaal voor de duimen en knuffels, kan ze goed gebruiken.

Het is echt een flink hematoom, zo op de foto schat ik 4 cm bij 1,5/2 en dat is natuurlijk een dwarsdoorsnede, weet niet hoe groot het oppervlak nog is. Ik heb geen oog dichtgedaan vannacht, ik durf niet op mijn zij en buik te slapen uit angst hem te pletten en dan het bloed zo opzij gedrukt wordt dat het zich naar de uitgang beweegt. Maarja, op mijn rug kan ik niet slapen, dus heel voorzichtig toch maar op mijn zij geslapen.

Vanmorgen weer spuug :sick: en dit keer ook echt moeten spugen.

Deze uk is wel sterker dan de vorige voel ik gewoon. Bij de vorige was ik niet zo misselijk en niet zo snel. Heb mezelf nu rust opgelegd en me ziek gemeld.

Net een heleboel bloed verloren en ik geloof dat ik nu weet hoe weeen voelen :(. Wat een pijn en dan valt dit nog mee denk ik. Helaas, want ik vind het doodeng en durf bijna niet naar het toilet omdat ik nu dus bang ben dat het straks plons is. Maar dat weeenachtige gevoel lijkt me niet goed. Het is nu wel weer over en ik ben geen bloed meer verloren net, maar toch :eh:

Ik duik nu even mijn bed ik. Ik voel me beroerd en heb het heeeeel koud.

Mascha :-* voor morgen alvast.

Een hele dikke knuffel :hug: :hug: en neem gewoon je rust !!!

Balen dat je er zo last van hebt in de vorm van weeen, overgeven hoort er toch een beetje bij, maar het is niet leuk…

:-*

Dat overgeven maakt me niets uit hoor, heb ik er graag voor over :slight_smile:

Ik heb mijn echo in ons showforum geplaatst.

Mascha, lieve schat, ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit meis :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Het lijkt me zo ontzettend moeilijk als je je zo voelt, en dat er dan gewoon geen diagnose gesteld kan worden. Ik begrijp ook dat je het nut van zo’n revalidatiearts niet inziet, want net wat je zegt, je klachten zijn nog helemaal niet over, wat valt er dan te revalideren? Lieverd, ik zou willen dat ik wat voor je kon doen, maar ik weet het ook niet… Weet dat we er voor je zijn, dat je hier altijd je zorgen, verdriet en frustratie van je af kan schrijven. We nemen je altijd serieus en zullen naar je luisteren en vooral: héél royaal met knuffels strooien!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Sterkte meis! :-

KC, ook voor jou meteen maar even:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Ik heb ze niet geteld, dus als het er meer of minder dan Mascha zijn dan is dat toeval hoor, ik gun ze jullie allebei evenveel :-
Lieverd, ik heb je echofoto net gezien en ik was er echt even stil van. Zo’n mooi ieniemini klein pukkie en dan zo’n joekel van een hematoom er dreigend boven :cry: . Ik kan me voorstellen dat je het echt doodeng vindt. Heel goed dat je nu even je rust hebt genomen, dat is denk ik ook meteen het enige dat je nu kan doen he. Meis, ik blijf voor je duimen dat het goed blijft gaan. En voor jou geldt hetzelfde he, schrijf hier lekker alles van je af, we zijn er voor je! :-*

xHeske

Jeetje Masch…wat een ^((zooi…weet niet zo goed wat ik moet zeggen…

:frowning: Hier wordt je toch moedeloos van…

Als we wat voor je kunnen betekenen ik ben er zo…echt…

:-

KC, lieverd een hele dikke knuf. En misschien heb je er niets aan, maar het hematoom bij mij was rond 8 weken ruim 7cm bij 4. En bij mij is het helemaal goed gekomen, dus dat gaat bij jou ook gewoon gebeuren! We blijven vreselijk duimen hier voor je.

Lekker plat gaan meis, en laat de boel de boel. Schrijf alles van je af…

Dikke :-

Heske, ik zie nu pas dat de :evil: er zijn…

Ook voor jou een hele dikke knuf… :-

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

voor KC en Macha…

Jeetje KC… Wat een spanning voor je! Mijn duimen draaien overuren en ik blijf hopen voor je dat dit kindje gewoon bij jullie blijft! Maar wat een angst meid…

En voor Mascha ook een heleboel knuffels. Jij hebt het ook niet makkelijk zeg! Zijn alle onderzoeken nu op, zeg maar? Ze moeten toch nog wel iets voor je kunnen doen? Snap helemaal dat je boos en verdrietig bent…

Meiden heel veel sterkte :hug:

Wanneer moet je terug voor een echo KC? of had je dat al verteld en heb ik erover heen gelezen?

@Miek1982 :

Een paar baldzijdes terug ( pagina 47 geloof ik) schreef KC dat ze maandag weer een echo heeft…

Mijn mannetje was vandaag een dagje vrij en zijn we wezen shoppen.

We hebben een tv gekocht voor op de slaapkamer ( die hadden we nog niet) dus we hoeven nu niet meer vroeg op te staan en als er een late film komt, kunnen we alvast in bed kruipen en kijken … :dance:

@Tijger: dan komen jullie dat bed helemaal niet meer uit :wink:

Nu heb ik het helemaal voor elkaar; ruzie in de tent :cry:

Hoezo heb je ruzie in de tent , Mascha ??

@tijgertje1982 wrote:

Hoezo heb je ruzie in de tent , Mascha ??

Ik kan echt helemaal niets hebben vandaag dus dat was BOEM

Volgens mij ben ik best wel onredelijk vandaag :twisted:

Mascha,

is toch ook wel een beetje te begrijpen dat je nu niet lekker in je vel zit en dan gewoon even heel bot kan reageren of iets verkeerds kan zeggen…

Dan hoef dat toch niet gelijk ruzie te betekenen ?

In ieder geval hoop ik dat het snel weer bij trekt en alles weer goed gaat tussen jullie. Voor nu een hele dikke knuffel :hug: :hug: :hug:

Meiden,

Ik ga mijn bedje opzoeken…

Ben het helemaal zat.

Morgen word het een gezellige dag, we weten alleen nog niet waar we heen gaan…

Slaap lekker iedereen en veel plezier met wat jullie gaan doen…

:-*

Vreselijk wat er in Apeldoorn gebeurd is, de beelden die op tv voorbij komen …

Echt heel erg !!!

Heb net de persconferentie gekeken die live werd uitgezonden:

4 doden

8 lichtgewonden

5 zwaargewonden

Een nederlandse man van 38 jaar ( de dader) ligt in ziekenhuis met verwondingen.HIj word daar geopereerd. Bij hem thuis word huiszoeking gedaan. Ze zijn er bijna zeker van dat hij het met opzet heeft gedaan.

1 van de zwaargewonden is marechausse en 1 van de gewonden is agent

veel van de gewonden zijn familieleden van een drumband voor verstandelijk gehandicapten die zou optreden werd er net gezegd

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: