*** Oktoberstoppers #11 ***

Kc sterkte vandaag vandaag meid, en ik hoop toch stiekum op dat hele kleine wondertje :pray:

Heske…zolang het niet doorzet blijf ook ik hopen :pray:

Het is alweer een tijdje geleden dat we hier zo’n mooi positieve test zagen, en ook zo’n mooie echo van een paar weken al veel te lang :pray:

KC… sterkte! Als het goed is ben je er nu, op dit moment (als het niet uitloopt :roll: )

Ook ik duim met de andere meiden mee voor een wonder! :-

Heske…Balen! :hug: Maar… :silenced: Ik zeg het ook maar niet! Dikke :-

Tierrr, goed dat je toch een legertje op wacht hebt :thumbup: Je weet idd maar nooit! Klinkt wel een beetje als een ei :think: Ik hoop het voor je meis! :pray:

Miek, hoe is 't met jou?

En met de rest van de meiden???

Spannend weer hoor de aankomende NOD’s :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :pray: :pray: :pray: Het wordt idd weer tijd voor positief nieuws! (letterlijk dan :wink: )

Het zet gewoon door hoor meiden, dus duimen heeft voor mij geen zin meer. Korte cyclus deze keer, 24 dagen… raar he :think: Ben nu gewoon blij dat ik volgende week weer naar de gyn mag, want ik vind dat mijn lijf maar vreemd doet.

Hoe laat heeft KC de echo?

Goed en slecht nieuws.

Hoe zal ik het zeggen….ik heb een dreigende miskraam :cry:. Vruchtje lijkt aan het loslaten, door een hematoom.

Maaaaar, hij leeft nog. Er is een hartslag te zien en hij ligt echt helemaal precies op schema, 6 weken en 1 dag.

Het bloedverlies komt dus van een hematoon, een groot hematoom. Het is zo groot dat de verwachting is dat als leeg loopt hij het vruchtje mee zal nemen.

Ik zal thuis wel even de echofoto plaatsen, heb een plaatje meegevraagd, ben nu op mijn werk.

Het is nu dus de vraag hoe het gaat eindigen. De kans dat het mis gaat is erg groot :shifty:.

We kunnen alleen maar afwachten hoe het gaat lopen. Maandag hebben we weer een echo.

Maar voor nu ben ik even redelijk opgelucht. Op dít moment leeft ie nog en groeit hij blijkbaar erg goed. En hoe het over een minuut is moeten we maar afwachten :pray:

Jeetje KC wat een onzekerheid :frowning: :hug: :hug: :hug: :hug:

Hou je vast aan Miekje en een aantal van haar mede september mama’s ook met groot bloedverlies door oa hematoom…

Ik :pray: en :thumbup: :thumbdown: voor jullie ukkie!!!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Jeetje KC :shock: , wat een enorme onzekerheid meis! :hug: Lieverd, het zullen slopende dagen gaan worden, lijkt me, maar ik ga héél hard voor je duimen dat dit pukkie blijft zitten!!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Jeetje KC , hopelijk blijft beebje zich goed vasthouden en slinkt het hematoom geleidelijk aan zodat beebje er geen last van zal hebben!! :hug: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: ik weet even niet wat ik moet zeggen! maar ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: en :pray: dat het goed blijft gaan!! :-*

Jee KC, wat een vechtertje! Hou goede moed, bij mij is het goed gegaan en bij een vriendin van mij ook. Het kan echt goed gaan!

Ik denk aan je en duim voor jullie en die kleine sterke frummel!! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

KC:

Ik zit net even alles terug te lezen en weet eigenlijk even niet wat ik moet zeggen. Alleen dat je in een hele onzekere periode zit. Wel goed dat het beebje er nog is en nog leeft. Nu moet ie alleen blijven zitten.

Heb je geen advies mee gekregen om de kans te vergroten zodat het blijft zitten en niet mee naar buiten kan spoelen ??

Zoals veel rust nemen ???

:hug: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

OOO Heske,

Balen dat je ongi toch heeft door gezet… Ik las net alle berichtjes terug en toen las ik iets over een test en een vaag streepje, maar helaas mocht het niet zo zijn.

Dikke knuffel :hug:

Nu even over mezelf kletsen … :oops:

Gister was het super gezellig op mijn vader zijn verjaardag.

Met mij gaat het verder wel redelijk, heb alleen last van mijn nek en schouders en dat trekt weer door naar mijn rug. Dus vanavond maar even vragen of mijn mannetje mij wil masseren en kijken of het dan iets beter gaat.

Heb vanmiddag mijn jongste schoonzusje weer even gezien na heel lange tijd. Zij wist dus niet dat ik gestopt was met roken en bood mij een sigaret aan die ik weigerde, dat vond ze vreemd. Ik later verteld aan haar dat we proberen om zwanger te raken, maar dat het nog niet helemaal lukken wil. Verteld ze mij daarna dat ze ook weer bezig is voor een 2e kindje. Dat vond ik echt super leuk om te horen. Ik hoop alleen dat ze nu meer geluk hebben dan bij de eerste want dat heeft 9 jaar geduurd voordat ze zwanger was…

Echt zwangerschapsverschijnselen heb ik ook nog niet, alleen 1 zeer gevoelige tepel. Dus ik ben bang dat het deze ronde weer niks is geworden, terwijl we nu toch echt een ei hebben gespot en een mooi klusschema daarom heen hadden…

Oooh, KC, ik ben zo snel mogelijk naar dit topic gesneld om te kijken hoe je echo was gegaan, en… je beebje leeft nog! Wat een ontzettend goed nieuws!! Maar wat vreselijk dat je dat hematoom hebt zeg… wat een onzekerheid… meid, ik :pray: heel erg hard met de andere meiden mee dat het goed mag blijven gaan… het is je zo gegund… :hug:

Zijn er nog dingen die je kunt doen of juist moet laten of is het echt alleen afwachten?? Jee, ik hoop dat de echo maandag goed nieuws brengt.

Fijn dat je een afdruk van de echo van vandaag hebt meegekregen trouwens, ben benieuwd!! :-*

Heske, jeetje, wat balen van de ongi… is dit wel een normale ongi of weer zo’n stomme heel pijnlijke?? :hug:

Tijger, het blijft spannend… :pray:

Sterkte met je nek en schouders!

En jeetje, 9 jaar, vreselijk zeg… hoe kon dat? Nou, hoop maar dat het nu sneller lukt!!

KC, Miekje en Jane, en de rest… hoe voelen jullie je??

@Tierrr wrote:

Tijger, het blijft spannend… :pray:

Sterkte met je nek en schouders!

En jeetje, 9 jaar, vreselijk zeg… hoe kon dat? Nou, hoop maar dat het nu sneller lukt!!

Waarom het 9 jaar geduurd heeft en waar het lag weet ik nog niet, ik weet ook niet of ze natturlijk zwanger zijn geworden of dat het via behandelingen is gegaan. Maar dat maakt ook eigenlijk niks uit, je bent al super blij als je zo’n gezond hummeltje vast houdt…

Ik heb al wel overleg gepleegd met mijn vriend dat als we zo lang moeten wachten ik gewoon stop. We hebben de grens gezet op 5 jaar proberen ( natuurlijk of via behandelingen) …

KC, jeetje! Wat een verrassing…jullie kindje leeft en zit op schema!

Maar oh, wat een spannende tijd ga je tegemoet… Ik hoop echt van harte dat de hematoom mooi oplost en dat jullie wondertje lekker blijft zitten!

Ik duim met de andere meiden voor je mee! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Tijgertje, spannend bij jou dus. Niet te snel op de zaken vooruit lopen hoor! Je hebt nog 7 dagen…:wink:

Heske, wat balen dat het nu dan toch doorzet… :hug:

Fijn dat je snel naar de gyn mag!

Jane, miekje, Sarah, Mupet, Lieke, Mascha, Miek en de meiden waar ik zo snel ff niet op kom :oops: , hoe is het met jullie??? dikke :-*

Hier alles ok! Druk! Ben vandaag zelfs de afspraak bij de vk vergeten… :oops: Errug! Had 'em niet meteen op de kalender gezet en jah… dan wordt het wel vergeten met mijn hoofd als een vergiet.

We zijn nog steeds in onderhandeling over ons huis, maar ben het wel een beetje zat! De vrouw doet steeds een erg laag bod en ik vind het wel welletjes!

Ben eindelijk foto’s aan het plakken van Tycho :oops:

Die moeten geplakt zijn als ons 2e mannetje er is! Maar er lijkt geen einde aan te komen…pffff.

Straks echt de boel bijhouden!!!

Wij hadden Tycho bij de gastouder toen ik werkte en heb ervoor gekozen om Tycho nog 1 korte dag daar naartoe te brengen omdat hij anders straks weer helemaal opnieuw moet wennen. Ben er tot januari uit, dussss.

We moeten zoiezo 22 uur per maand betalen, dat is een regel. Die uren moet je afnemen, anders heeft de gastouder ook geen inkomen. Dan heb ik dus mooi ff de tijd, maat jeetje!!! Wat vliegt de tijd als je ff voor jezelf bezig bent!

Ga nu ff bank hangen…lekker voor de buis! Meiden, fijne avond en tot snel! xxx

Fijne avond memmie!!

Als het goed is krijg ik morgen de uitslag van het EEG…

Mascha, spannend meis!!! Ik weet niet zo goed waar ik nu voor moet duimen, ik bedoel, als alles oké is is dat natuurlijk het beste, maar dan weet je nog steeds niks he… Nou ja, ik zal iig aan je denken meid!

KC, hoe gaat het vandaag met je??? Heb je wel een beetje kunnen slapen vannacht? :hug:

Ik ga zo werken, ben er misschien eind van de middag wel weer even…

xheske

hoi hoi, ik hou het even alleen over mezelf, sorry, ik duik mijn bed in, voel me echt heel erg verrot.

Dankjewel allemaal voor de duimen en knuffels, kan ze goed gebruiken.

Het is echt een flink hematoom, zo op de foto schat ik 4 cm bij 1,5/2 en dat is natuurlijk een dwarsdoorsnede, weet niet hoe groot het oppervlak nog is. Ik heb geen oog dichtgedaan vannacht, ik durf niet op mijn zij en buik te slapen uit angst hem te pletten en dan het bloed zo opzij gedrukt wordt dat het zich naar de uitgang beweegt. Maarja, op mijn rug kan ik niet slapen, dus heel voorzichtig toch maar op mijn zij geslapen.

Vanmorgen weer spuug :sick: en dit keer ook echt moeten spugen.

Deze uk is wel sterker dan de vorige voel ik gewoon. Bij de vorige was ik niet zo misselijk en niet zo snel. Heb mezelf nu rust opgelegd en me ziek gemeld.

Net een heleboel bloed verloren en ik geloof dat ik nu weet hoe weeen voelen :(. Wat een pijn en dan valt dit nog mee denk ik. Helaas, want ik vind het doodeng en durf bijna niet naar het toilet omdat ik nu dus bang ben dat het straks plons is. Maar dat weeenachtige gevoel lijkt me niet goed. Het is nu wel weer over en ik ben geen bloed meer verloren net, maar toch :eh:

Ik duik nu even mijn bed ik. Ik voel me beroerd en heb het heeeeel koud.

Mascha :-* voor morgen alvast.

KC meissie maak je alsjeblieft niet druk om mij maar zorg goed voor jezelf!! -je rust pakken nu is echt heel goed van je!!! :thumbup: -

Voor vandaag even een knuffelattack

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: