*** Oktoberstoppers #11 ***

Tijgertje, (alvast) gefeliciteerd met je vader! Werk-ze eerst en daarna een gezellige middag/avond toegewenst!

Moge meiden!!

Kom iedereen even een kus geven, het gaat een spannende week worden. Ik hoop op goed nieuws en ben hier heel erg aan het duimen!

Tijger, gefeli!

Memmie, jeetje :shock: alweer bijna 30 weken, wat is dat snel gegaan zeg!!

KC, :-* en een dikke :hug:

Tierrr, hoe is het nu met jou??

Alle andere meiden alles ok?

Ik kom vamiddag wat langer kletsen!

Hoi meiden!!

KC, toch een echo dus meis. Denk dat het de juiste keuze is, dan weet je tenminste écht 100% waar je aan toe bent. Kan me je verwarring goed voorstellen, misselijkheid zou je niet echt verwachten en die positieve test… :think: Bij mij werden de kwaaltjes al minder vóórdat de mk echt doorzette :eh: Toch wel heel erg spannend morgen! :shifty:

Over spannend gesproken… Ik durf het eigenlijk bijna niet te zeggen, want ik loop mezelf natuurlijk gewoon weer gek te maken :shifty: Maar omdat ik dus steeds zo moe en humeurig ben, en m’n boobs sinds een paar dagen echt méga pijn doen, heb ik vanmorgen tóch maar even een testje gedaan. Ik dacht wel iets te zien, maar aangezien ik heel goed ben in scheelkijken en denkbeeldige streepjes op testen projecteren, heb ik besloten mijn verstand te gebruiken en de test negatief te vinden. Maar bleef knagen, dus ook maar een CB-digitaal gedaan: niet zwanger. Duidelijk als wat. Maar nu net, úren later en totáál niet betrouwbaar, zag ik op de eerste test (jaja, wéér sensitest, ik had die dingen afgezworen, maar kreeg er 3 gratis bij de ovutesten, en ja, als het gratis is… :wink: ) toch echt een streepje (héél licht, maar zeker niet denkbeeldig, hij staat er echt). En op de CB lijkt er ook een heel lichtblauw streepje te staan. Dus nu loop ik mezelf op te vreten. Natúúrlijk is dat op die sensitest een indrooglijntje (maar wel paars en niet grijs, en gewoon zo breed als een streepje moet zijn :think: ), heb ik véél te laat gekeken, is het teststaafje van de digitale sowieso niet betrouwbaar, had ik die testen gewoon weg moeten gooien, en word ik over 2 dagen gewoon ongi, want de kans was sowieso wel héél klein dat het raak was.

En toch… Die vermoeidheid, dat hormonsterige gevoel, al een dag of 5 steken in mijn buik… Het lijkt er gewoon wel op… Dus misschien is dat streepje dan toch gewoon een echt streepje en heb ik over een paar dagen wél een positieve test. Het zou toch best gewoon zomaar een keer wél raak kunnen zijn. Misschien juist wel doordat we minder geklust hebben, is dat verhaaltje van om de dag tóch waar :?

Ooooh, wat is dit erg zeg, waarom die ik in godsnaam weer die testen??? :wall: Het was juist de bedoeling dat ik deze ronde heel relaxed door zou komen omdat het toch bijna zeker niet raak zou zijn… En nu twijfel ik toch weer :shifty: :wall:

Iemand die mij weer ff met beide pootjes op de grond kan zetten? Zin om me keihard voor mijn kop te slaan en tegen me te zeggen dat ik nu onderhand eens normaal moet doen? Ik word gék van mezelf :wall:

Sorry… :shifty: :oops:

Hes, gooi ze es op de foto!!!

Enne, ik wil je wel met je voetjes op de grond zetten maar indrooglijntjes daar geloof ik niet in bij sensitest. Tenminste ik heb ze nooit gezien, ook niet na een aantal uur. Alles was gewoon wit…

PFFFFFFFff zou echt tegek zijn Heske :pray:

Aangezien ik iemand ben die zich ook gek aan het maken is ben ik niet de juiste persoon om je met beide voetjes op de grond te zetten :mrgreen:

Maarre :pray: :pray:

Zou inderdaad wel té gek zijn :wink: Leuke woordspeling Miekje :smiley:

Met de camera krijg ik geen duidelijke foto… Met m’n telefoon wel (duidelijker iig…), maar ik snap niet helemaal hoe ik die foto dan weer op de pc krijg :? (net een nieuwe telefoon, dus ben er nog niet zo handig mee :? )

KC, samen gek is iig een stuk gezelliger :-*

Hihi ja…

Nou ja ik ken het niet die indrooglijntjes bij sensitest. Wel bij de kruidvat…

Hoe gaat het poezepoes? Trek je het nog een beetje…?

@Ke wrote:

Met de camera krijg ik geen duidelijke foto… Met m’n telefoon wel (duidelijker iig…), maar ik snap niet helemaal hoe ik die foto dan weer op de pc krijg :? (net een nieuwe telefoon, dus ben er nog niet zo handig mee :? )

KC, samen gek is iig een stuk gezelliger :-*

Doe maar samen knettergek zijn dan :pray:

Lieve foto van Sterre trouwens zeg!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij Sensitest wel een keer een indrooglijntje heb gehad, maar dat zag er anders uit, een heel dun, scherp lijntje. En bij een ander merk heb ik een keer een grijzig streepje gehad, dat bleek ook een indrooglijntje te zijn, en die was de dag erna ook zo dun en scherp geworden. Het zag er anders uit dan die test van nu, maar ik heb bij Sensitest wel ook al eens zo’n halve streep gehad, en dat bleek ook niks te zijn, dus ik vertrouw die dingen gewoon niet echt.

CB zei ‘niet zwanger’, maar die zijn ook weer niet zo superdesuper gevoelig, vorige keren testte ik daar ook pas 1 dag voor nod positief mee, geloof ik… Dus eigenlijk kan het nog alle kanten op. :shifty:

Oja, en lieve foto van mijn mupke he :inlove: Ze kijkt daar zo schattig :inlove:

Ik heb bij de testen van de babyboomshop ook een keer een vaag paarsig lijntje gehad na een tijdje…

Het zou inderdaad net wat Miekje en KC al zeggen enorm te gek zijn!! :pray:

Hm, dan zou het dus toch gewoon een indrooglijntje kunnen zijn… Ik was er eigenlijk al bang voor, maar hoop toch van niet :eh:

Ooooh, afwachten,… wat is dat toch moeilijk he!

Mascha, heb jij al enig idee wanneer jullie weer gericht aan de klus mogen?

Ohh wat spannend Heske :pray: :pray:

Eerlijk gezegd heb ik ook nog nooit een indrooglijntje gehad.

Zelf heb ik hele goede ervaring als je vroeg wil testen (zoals ik) met de kruidvat testen.

Bij Jesse al 5 dagen voor mijn NOD positief en nu bij frummie weer 5 dagen voor mijn NOD positief.

Ik geloof dat je daar 2 testen voor 5 euro hebt.

Denk dat je vooralsnog de digitale test het best kunt geloven.

Maak jezelf niet gek :-*. De teleurstelling zal alleen maar groter zijn als het niet zo is.

:shifty:

Ik denk inmiddels echt dat mijn baarmoeder niet oke is.

Bij het plassen voel ik soms zo’n druk op mijn baarmoeder, soms een beetje pijn zelfs. En soms heb ik even later dan bruinverlies. Net alsof mijn bm gevuld is met bloed en vocht ofzo.

En de grote hoeveelheden bloed had ik ook nadat ik gefietst had. Misschien door de druk en spanning erop….

Ben blij dat ik morgen een echo heb :shifty: Ben nu al zenuwachtig.

Spannend dan KC, ik hoop dat het meevalt morgen :hug: Voor zover het mee kán vallen dan…

Ik doe mijn best om gewoon ‘rustig’ een dag of 2 af te wachten en als er dan nog geen bloed is, dan nog eens te testen. Ook los van die testen van vandaag heb ik er niet eens zo’n slecht gevoel over, een zwangerschap zou wel een hoop verklaren eigenlijk :? Maar ik reken nergens op, heb mezelf al eerder voor de gek gehouden, en ja, ik weet hoe groot de teleurstelling kan zijn. We zien woensdag wel weer verder en in de tussentijd moet ik maar gewoon veel afleiding zoeken :roll:

Jeetje heske, wat maak je het weer ontzettend spannend zeg!

En wat irritant dat je gewoon niks anders kunt doen dan wachten… grrr!

Ik duim heel erg hard voor je meid, het is je zo gegund!! Hoe was je klusschema deze cyclus? :pray:

KC, hmm, klinkt niet helemaal lekker inderdaad, maar gelukkig weet je morgen hoogstwaarschijnlijk meer… ik hoop dat alles goed zit!!

Hier vandaag weer aant werk geweest. Ging wel lekker, alleen eind van de middag ineens erge hoofdpijn, beetje tegen migraine aan.

En ook heel veel plassen, heel veel slijm en wat pijn linksonder in mijn buik, pijn die ik niet echt thuis kan brengen… zou er dan toch een ei in aantocht zijn?? :roll: Het kan haast niet… maar we hebben gisteravond in elk geval geklust, dus mócht het zo zijn dan krijgt ie in elk geval een warm welkom!! :mrgreen:

Heske, wat maakt je het weer ontzettend spannend zeg! De duimen draaien hier overuren. Ik had toen 4 dagen voor NOD negatief getest en toen was het toch raak! Hoop dat je lijntje geen indrooglijntje is :pray:

KC heel veel succes morgen, zal aan je denken…

Tierrr, krijg je nu geen echo meer? Of heb ik daar overheen gelezen? Klinkt namelijk wel als een ei… :think:

Alle andere meiden een dikke :-*

Er komen weer NOD’s aan! Spannend :pray:

@miek1982 wrote:

Tierrr, krijg je nu geen echo meer? Of heb ik daar overheen gelezen? Klinkt namelijk wel als een ei… :think:

Nee, krijg geen echo meer, we konden ook niet bezig blijven natuurlijk... zeker als er helemaal geen ei komt - en die kans zit er wel in - is het natuurlijk absurd om echo's te blijven doen. Dus heb bloed geprikt en ga nu over 2 weken heen voor uitslag en het vervolgtraject. En ondertussen alles goed bijhouden enzo...

Maar hoe is het met jou? Zit jij al wat beter in je vel?? :-*

KC, sterkte vandaag!!! Ik zal aan je denken meis (en ik duim stiekem voor een wondertje! :pray: )

Hier geen wondertje… net wat bloed gespot, dus ga gewoon ongi worden. :roll: :frowning:

Heske… :hug: :frowning:

He bah…

Weet niet wat ik moet zeggen…

:frowning:

Ik blijf duimen tot het zeker is…

KC heel erg veel succes en sterkte, denk aan je :-* en duim met Heske mee. :pray: