@Kittycat wrote:
Je doet dan geen ovutestjes meer?
Voor de zekerheid? Check check en dubbelcheck.
Ik heb ze in het begin gebruikt omdat ik wilde weten of ik überhaupt wel een ei zou hebben/heb. Gelukkig heb ik die 4 keer achter elkaar mogen spotten en meiden met deze ronde een 5e keer (doormiddel van tempen)!! :dance:
die site heeft een ei gespot :dance: :dance: :inlove:
alleen wat ik vreemd vind omdat ik overal lees dat je temp hoog moet blijven is dat mijn temp vandaag gedaalt was naar 36.6 :eh: (do: 36.7, vr: 36.8) maarja…
KC wat goed van je dat je dat toch doet :-* :hug:
Memmie leuk je weer even te zien en alweer 28 weken (bijna 29 weken) :shock: wat gaat het HAAAAAAARDDD!!
Tierr hoe gaat het met je? leuke verjaardag gehad?
KC
Goed dat je toch een echo laat maken, vooral als je zo ver op reis gaat, dan weet je zeker dat het goed is en kan je ook met een gerust hart vertrekken. ( klinkt allemaal een beetje raar zoals ik het opschrijf, maar weet anders even niet zo snel hoe ik het moet omschrijven.
Hier gaat het zijn gangetje.
Voor mij is het nu afwachten, heb een ei gespot en daar een mooi klusschema aan vast gekoppeld… Nog 10 dagen en dan weten we meer …
Vanmorgen naar mijn “tante” geweest op verjaardagsvisite. Ze woont in Limburg en is vandaag 89 jaar geworden. Daar tussen de middag ook mee gegeten. Ze weet dat ik verzot ben op file american en ik heb nu toch maar vriendelijk bedankt. Ik heb namelijk gelezen dat als je zwanger bent, je dat niet mag eten. Dus het zekere voor het onzekere genomen.
Ik ga nu weer snel verder, want was bezig met leren en huiswerk maken…
Fijne avond nog allemaal en ik kom morgen weer even gluren en reageren…
Heej Tijger,
:thumbup: je hebt je ei dus goed benut! :inlove:
succes met leren en je huiswerk! :-
Fijne avond en tot morgen! :-
Goedenmorgen allemaal,
Allemaal lekker geslapen ??
Ik heb net ontbeten , ga zo even snel douchen , even de hond uit laten en daarna gaan we naar Winkelcentrum Overvecht. Daar is vandaag van 11.00 tot 17.00 uur Tuinbraderie… Even kijken of we nog iets leuks voor in de tuin kunnen vinden …
Dus meiden allemaal een fijne dag toegewenst en ik kom vanmiddag/ vanavond nog even wel terug…
:-*
:dance: Jane, een ei gevonden, hoeraaaaa!!
Zijn je gebroken uurtjes toch nog gecompenseerd, voor een goed doel :thumbup:
Rekent de site uit dat je een ei hebt gehad of moet je het aflezen?
Heb er zelf geen ervaring mee, dus over temperatuursdalingen en stijgingen weet ik niet zo veel. Dacht alleen inderdaad dat je temperatuur de 2e helft van je cyclus wat hoger was dan de eerste helft.
En tijger… heb je al bedacht wanneer je gaat testen? 
En woon je in Utrecht? In soesterberg toch?
Miekje, hoe gaat het met je? De kindjes nog steeds gezond?
En met je Raynard (heb ik het zo goed onthouden?). De afgelopen week is het hopelijk allemaal een beetje meegevallen, door het mooie weer. Ik hoop dat je er van hebt kunnen genieten :-*
En met mij gaat het ietje beter, ben iets kalmer geloof ik. Het drong vrijdag allemaal pas goed tot me door. Gisteren hebben we nog wel de afspraak afgezegd bij mijn schoonzusje.
En nu ben ik gek aan het worden, maar vind dat ik niet meer zoveel moet zeuren :silenced:
maar ik ben nu al een paar dagen 's morgens een heel klein beetje misselijk. En overdag ook een paar keer een golf misselijkheid gehad. Van emotie en honger beeld ik me maar in :shifty:
Het duurt even voordat de hormonen weg zijn toch, maar het kan toch niet meer worden, en je wordt toch alleen maar misselijk als het meer wordt…
Heb net een test gedaan, nog steeds erg positief, vorige keer na de MA was hij 2 dagen na de curettage nog wel positief, maar wel lichter dan daarvoor, dus duidelijk aflopend.
:silenced: :silenced: :silenced: zeg het niet, zeg het niet
:snooty: :snooty:
Hihi ja inderdaad! :inlove:
nee de site rekent het zelf uit zie foto (onder spoiler) :inlove:
De site trekt dan een lijn (zodra hij zeker weet dat daar ongeveer je ei is geweest) en op punt waar de lijnen kruisen is je ovulatie in dit geval woensdag de 22ste :inlove:
Kc :hug: :-*
Goed dat je aan jezelf denkt :hug:
wat vreemd :think: en :silenced: :silenced: verwarrend! :doh:
Tijger fijne middag!
Wat een supergoed programma :thumbup:
Handig hoor.
En je hebt je ei wel benut neem ik aan?
Zie inderdaad wel dat je temperatuur voor je ei lager is dan na je ei. Dus dan klopt het wel, ook al varieer je wel een beetje, voor je ei zit je onder de rode lijn en erna er boven.
Ja super handig he!
en uiteraard hebben we die goed benut!
(in de vip versie, waarvan ik nu een trial heb, rekenen ze uit hoe hoog de kans is en hij staat nu op high :inlove: )
Ja duidelijk zo he met die rode strepen? :inlove:
hoe gaat het verder nu met je KC? :-*
Haha, wat leuk! Zou mooi zijn he, als het eindelijk raak zou zijn.
Aan je inzet zal het in ieder geval niet liggen :lol:.
Ik heb ook eens een site gevonden die je kans uitrekende, was vorige keer bij mij 65%, altijd leuk om te zien.
Het gaat wel. Ik vind het nog even moeilijk om te accepteren, omdat ik niet weet wat ik ervan moet denken :silenced:
Ben blij dat ik toch die echo-afspraak heb gemaakt.
Tijgertje en Jane, wat fijn dat jullie een ei hebben gespot!!!
Mijn duimen draaien voor jullie!
dat 'ie goed is benut!
KC, kan me voorstellen dat het je erg onzeker maakt… :hug:
Nu is het zeker verstandig dat je een echo hebt gepland! Ik ben benieuwd :silenced: Ik zeg het niet…
Tierrr, Ik heb de tijdschriften nog steeds liggen, dussss
Lijkt me gezellig als je ze een keertje bij me komt halen!
Natuurlijk (als het gemakkelijker is) mag je vriend/man (? :oops: weet 't ff niet meer) ze ook aanhalen. Zeg het maar!
Hoe is 't met de andere meiden??? Lekker aan het genieten van het mooie weer (nu het nog kan!)
Wij zijn ff heerlijk met Tycho naar de kinderboerderij geweest. Vrienden van ons waren er ook, erg gezellig! De diertjes zijn leuk, maar het speelgedeelte erbij vind 'ie echt super geweldig! Tycho ligt nu uitgeteld op bed, die pop! :inlove: Viel op de fiets al in slaap in de laatste 5 min…
Meiden :-*
KC ja zou wel mooi zijn als het nu eens eindelijk raak is 
kan ik me voorstellen, en het maakt het nu alleen nog maar moeilijker.
gelukkig heb je inderdaad dinsdag die afspraak, hoe laat?
Memmie, mooi weer :roll: uhm het regent hier :wall:
dus lkkr binnenhangen :mrgreen:
Al een leuke ochtend gehad dus :inlove:
hoe gaat het verder nu met jou en je zwangerschap?
Hier ook regen… wat helaas betekent dat de tenniscompetitie niet doorgaat 
Zat al omgekleed klaar… maar beter zo dan dat we bijna een uur voor niks hadden gereden. Alleen liggen de inhaaldata in juni en dan ben ik natuurlijk iets minder fit waarschijnlijk.
KC, inderdaad vaag. Gelukkig heb je straks de echo. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent :-*
Heee dames!!
Ik kom ook weer even kijken. Gister erg gezellige dag gehad. Lekker de toeristische route naar Rotterdam gereden, via bollenvelden, schiphol, nog op een veerbootje geweest, ff geshopt, patat met milkshake gehaald… toen gezellig bij mijn ouders in de tuin gezeten en 's avonds met zijn allen uit eten. Super dus!
Enige nadeel vind ik altijd dat het weekend zo snel om is op die manier… morgen begint mijn drukke werkweek alweer… het valt me toch vrij snel om naast mijn 4 gewone werkdagen ook nog ingewerkt te worden bij mijn nieuwe baan… gelukkig donderdag vrij ivm koninginnedag! 
Hier lees ik allemaal goed nieuws!
Tijger en Jane allebei een ei gespot en er wat goeds mee gedaan. Jeetje, wat heerlijk toch als je op deze manier toch nog wat controle kunt uitoefenen! Is het tempen toch ergens goed voor geweest Jane!!
(Ik ben stiekem wel jaloers, wilde dat ik ook een ei kon spotten… maar gun het jullie van harte hoor meiden!!)
Sproetje, balen dat tennis niet doorging… hier ist weer trouwens ook niet zo, jammer… hoe voel je je verder trouwens? Zijn de uitnodigingen al op de bus?
KC, jeetje, wat moet je daar nou weer mee? Grr… die onzekerheid steeds… maar goed dat je toch een echo gepland hebt!! Ik vind trouwens dat je er super mee omgaat meid, je komt nu heel… eeuh, sja, weet niet hoe ik dat moet zeggen, over… :hug:
Memmie, ik kom het liefste zelf een keertje de tijdschriften ophalen, vind ik wel leuk!! Wanneer ben je altijd thuis? Komende woensdagmiddag? En waar woon je dan precies?
Leuk trouwens zeg, de kinderboerderij! Lijkt mij zo heerlijk om daar met een ukkie rond te lopen… :roll:
Jij bent trouwens inderdaad al ver zeg! Nog even en we hebben de eerste oktoberstopperbaby! :mrgreen:
Miekje, hoe is het met jou??
En met de andere dames?
Hier is het slijm gister en vandaag weer afgenomen trouwens…
Memmie, wat klinkt dat toch gezellig zo saampjes naar de kinderboerderij. Ik wil ook :inlove: Over een week of 3 krijg ik een neefje, mag ik vast wel een keer lenen 
Heb je toevallig ook nog foto’s gemaakt van Tycho om ons fotohoekje mee te vullen? Hint hint 8)
Balen van de regen Sproet. Hier is het nog droog gelukkig. Mijn vriend moet vandaag ook tennissen, maar ze hebben maar 1 baan en de eerste wedstrijd was net bezig, dus die is voorlopig nog niet klaar :roll:.
Misschien kun je een vervanger regelen voor in juni? Lijkt me best zwaar voor je (of eigenlijk gewoon niet meer te doen
)
Tierrr, jouw weekend was ook leuk zo te lezen.
Hoe doe je dat met inwerken? Je werkt 4 dagen en hoeveel dagen word je dan ingewerkt? Heb je nog geen ontslag genomen bij je oude baan dan ook?
Mijn echo is dinsdag om 10.35 in een ziekenhuis hier. Ik ga even tussendoor van mijn werk weg. Vorige keer moest ik anderhalf uur wachten, dus verwacht maar geen snelle update. Maar ik zal proberen als ik terug op mijn werk ben even snel te laten weten hoe het was.
@Kittycat wrote:
Hoe doe je dat met inwerken? Je werkt 4 dagen en hoeveel dagen word je dan ingewerkt? Heb je nog geen ontslag genomen bij je oude baan dan ook?
Ik werk 4 dagen in de week en de 5e dag word ik ingewerkt op mijn nieuwe werk... en dat 2 weken achter elkaar. Niet ideaal natuurlijk, maarja, je moet wat.. Mijn nieuwe baan is trouwens van de zelfde zorginstelling als mijn oude baan, dus er was niet echt sprake van opzeggen.. mijn huidige en nieuwe werkgever hebben als het ware samen overlegd... vandaar!
Wel heftig trouwens zeg, om die echo zeg maar tijdens je werk te doen... lijkt je dat niet moeilijk?
@Kittycat wrote:
En tijger… heb je al bedacht wanneer je gaat testen? 
En woon je in Utrecht? In soesterberg toch?
Ja ik heb al bedacht wanneer ik ga testen. 1 dag na mijn nod-dag dus als ik het goed heb is dat 6 mei....
Ik woon inderdaad in Soesterberg ja.. Maar kom wel vaker op Overvecht, omdat mijn ouders en broertje er niet zo ver vandaan wonen.
Gelukkig is het ‘maar’ 2 weken Tierrr. Ga je ook fulltime werken?
Mijn uitgangspunt is dat de echo ter bevestiging is dat alles weg is
Dus tja, even tussendoor is dan niet anders en het ziekenhuis is 5 minuten van mijn werk af. En een hele dag vrijnemen daarvoor, ben voor mijn gevoel nu wel even genoeg thuis geweest dit lange weekend. Als het niet gaat dan ga ik daarna wel gewoon naar huis en dan kunnen ze de boom in. Mijn vriend gaat trouwens wel mee naar het zh.
Tijgertje, wat stoer om te wachten tot een dag na NOD 
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Sja, kan me voorstellen dat thuis zitten nu ook niet alles is natuurlijk… en vrij nemen ervoor is inderdaad ook zo wat… Maargoed, het lijkt me toch best confronterend zo’n echo, dus als het niet gaat inderdaad wel aan jezelf denken en doen waar je jezelf prettig bij voelt he? Fijn dat je vent mee gaat trouwens!! :-*
En ach ja, ingewerkt worden kost altijd gewoon net wat extra energie dan normaal… dus wel zwaar… maar die 2 weken overleef ik inderdaad wel. Hierna ga ik eerst 3 dagen in de week werken, dan een poosje fulltime en daarna 2 dagen + flexibele inzet… 
Ben vanavond nog even heerlijk wezen hardlopen op de Leusderheide. Was nog heerlijk weer daar…
Daarna even snel gedoucht en toen op de fiets naar de snackbar gereden om eten te halen.
Dus het was eigenlijk dubbel om te gaan hardlopen, maar we hadden zin in een patatje…
Nou meiden. fijne avond nog.
Ik ga de hond uitlaten en daarna lekker mijn bedje opzoeken.
Morgen ben ik er niet want ik moet eerst werken en dan naar mijn vader, want die is jarig…