Ja, tuurlijk, beter het zekere voor het onzekere nemen hoor! :mrgreen: Hebben wij ook gedaan… nou ja, was ook onze enige kans voor deze maand… Ach ja, ook wel ff lekker, rust in mijn hoofd… Deze maand is het sowieso niks, tenminste daar ga ik vanuit, dus het enige spannende is wanneer m’n ongi gaat komen en of ik weer vooraf bloedverlies ga hebben, maar daar lig ik op zich niet echt wakker van
Ik heb voor Sterre een boekje waar ik al haar grappige uitspraken enzo opschrijf, begint al aardig vol te raken :lol:
Leuk zo een boekje, dat zou ik ook echt moeten doen :oops:
Ik hoop dat de duivels lekker wegblijven bij je!
Is je cyclus verder regelmatig geweest? Wel aardig toch? (sorry ik onthou het niet allemaal :oops: ) jij hebt best een korte cyclus he?
Nja, m;n cyclus is niet super regelmatig, wisselt een beetje tussen de 24 en 30 dagen ongeveer, maar weet ook nooit zo goed wanneer m’n ongi begint, dus is moeilijk wat van te zeggen. In het begin had ik m’n ei steeds op zaterdag, nu de laatste keren op zondag of maandag, en afgelopen cyclus dus de woensdag of donderdag ervoor al, dus krijg nu wel een erg korte cyclus denk ik…
Oh ja je verliest soms wat druppels en dan zet het niet meteen door.
Spannend weer…
Even een mini-update, ik zit op mijn werk namelijk.
Ik bloed weer Sinds vanmorgen, maar af en aan.
Heb inmiddels de vk gesproken. Ze vindt dat ik op mijn gevoel moet afgaan. En mijn gevoel zegt dat het over en uit is, dus komt er geen echo. Ik wil er geen en lijkt me weinig toevoegen. Mijn lichaam is nu netjes aan het afvoeren. Bah, dat klinkt niet leuk :shifty:. Als ik over 2 weken nog bloed is het waarschijnlijk wel verstandig om een echo te vragen.
En verder moest ik maar goed gaan nadenken over hoe dit te verwerken. Geloof dat ze mijn berustende houding nou niet zo goed vond :shifty:.
Oh KC… :hug: :hug:
Ik zag dat de topicnaam veranderd was en ging gauw lezen in de hoop dat het niet zou betekenen wat ik vreesde. Maar helaas dus toch wel
Ik wens je veel sterkte om dit een plekje te geven.
Ze zeiden tegen ons ook dat we in aanmerking kwamen voor een onderzoek. Ik heb geprobeerd om het te zien als pech en bij mij is 3x tot nu toe scheepsrecht. Ik hoop echt dat het voor jou ook zo mag zijn.
En misschien toch een echo over ruim een week ofzo?
Ze kunnen dan nl. ook zien of je bm weer helemaal schoon is en of er misschien een eitje bijna op springen staat. Ik vond het wel fijn om die fase af te sluiten. Maar dat moet je zelf beslissen natuurlijk.
:-*
Heske, inderdaad… wat een heerlijke griet zeg!
En leuk dat je een schriftje voor haar bijhoudt :mrgreen:
Wij hadden laatst een voicemail van ons nichtje van vijf.
Lagen ook helemaal in een deuk. Die kleine aapies kunnen er wat van :inlove:
KC, hoe is het meis, en met het vloeien? Ik leef zo met je mee…wilde dat ik wat voor je kon doen :hug:
Hoe is het met alle andere meiden vanmorgen?
Hier alles goed. Ben gisteren weer helemaal goed gekeurd door de vk. En helemaal afgekeurd door de arboarts :? brief mee dat ik tot aan de bevalling echt niet meer aan het werk mag/kan, maar ja dat wist ik wel…
Met Wouter gaat het :thumbup: .
Vandaag lekker de tuin in, tenminste ik hoop dat het wat warmer gaat worden dan 17 graden hoor…
:-*
KC
Meis, wat oneerlijk toch
Lieverd, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, het is zo ontzettend rot dat dit nu weer gebeurt. Ik hoop zo dat je dan maar het voorbeeld van Sproet gaat volgen, dat je snel weer zwanger bent en dat het dan goed zal gaan.
Enne… wat het verwerken betreft… Laat je door de vk niets aanpraten he. Iedereen verwerkt het op zijn manier, en dat jij er nu nuchter mee omgaat wil helemaal niet zeggen dat je het niet verwerkt ofzo. Of dat je er minder verdriet om hebt. Er zullen misschien nog veel meer mensen komen die denken dat ze weten hoe jullie hiermee om moeten gaan (geloof me, ik ken het…), maar daar zijn nu eenmaal geen regels voor. Jullie weten zelf het beste hoe en wanneer dit allemaal een plekje zal vinden, wanneer jullie klaar zijn om er weer voor te gaan. Luister naar je gevoel meis, dan kom je er wel :hug: (en voel je vooral niet schuldig als je niet de hele dag in bed ligt te huilen ofzo… sommige mensen vinden dat nodig, maar wat ik al zei, als jij er anders mee omgaat, dan wil dat niet zeggen dat je gevoelloos bent ofzo… In het zkh vonden ze het zo vreemd dat ik zo rustig bleef… van binnen was ik totaal de weg kwijt, maar dat kwam er naar buiten toe niet altijd uit, en dat bracht erg veel onbegrip teweeg. En mensen snappen het ook niet altijd als je dingen probeert te relativeren. Trek je daar niks van aan meis! :-* )
Miekje, wat fijn dat het weer goed gaat met Wouter! En weer helemaal goedgekeurd bij de vk!!! :dance: Wel ff confronterend dat je weer echt afgekeurd bent door de arbo he… je wist het misschien wel, maar lijkt me toch ff rot om te horen :hug:
Nou ja, en ik word echt gek van mezelf. Heb nog steeds zo’n hormonsterig gevoel, en heb ook buikpijn en zin om te (vr)eten… Maar nog geen ongi, en die hoort er natuurlijk ook nog niet te zijn, dus vraag me af waarom ik me zo voel. Gisteren ook weer zooooo moe. Ben soms een beetje bang dat er iets helemaal mis is met mijn hormonen ofzo :? Maar goed, zodra ik ongi ben moet ik bloed laten prikken om te kijken of er hormonaal misschien iets mis is, dus dan weet ik dat ook gelijk… Het is iig niet echt leuk zo… ook niet voor Tjip :oops:
Gisteren dus met Sterre naar de ha geweest voor haar oogje. De ha dacht dat het ontstoken was, maar wist het ook niet helemaal zeker. Zalf gekregen en als het erger wordt of over een week niet weg is, dan moet ze naar de oogarts :? Ze is nu op het kdv en heb de leidsters maar opdracht gegeven om te bellen als het erger wordt, want had zelf het idee dat haar oogje vandaag alweer roder was dan gisteren :eh:
En nog even leuk nieuws: vandaag worden EINDELIJK onze nieuwe eettafel, stoelen en bijzettafel geleverd!!! :dance: Pfff, hebben er 16 weken op moeten wachten, dus ben nu wel heel benieuwd of ze het wachten waard zijn. Als ze zo mooi zijn als we hopen, dan gaan we van dezelfde serie ook nog een salontafel en tv-dressoir bestellen, dan is ons huisje weer helemaal mooi! :inlove: :dance:
xHeske
Fijn dat het Wouter goed gaat Miekje :thumbup:. En helemaal goedgekeurd door de vk, wat zal dat fijn zijn geweest. Lijkt me confronterend om te horen dat je echt niet meer mag werken, ook al verwachtte je het al.
En Heske, maak je foto’s van je nieuwe spulletjes?
Wat je zegt Heske, het gevoel dat mensen verwachten dat ik 2 weken in bed ga liggen huilen…daar ga ik me echt niet beter door voelen.
Op mijn werk weten 2 collega’s het, maar die vonden ook dat ik er zo luchtig over deed. Tja, ze weten niet wat er in me omgaat en ik heb er ook helemaal geen behoefte aan dat met iedereen te delen. Buiten hen en een vriendin van me weet zelfs niemand het. Ook niet dat ik zwanger was.
Zei gisteravond nog tegen mijn vriend dat ik nu geacht werd huilend op de bank te zitten, maar dat mijn tranen wel op leken.
Volgens de vk is angst een slechte bodem om weer zwanger te raken. Angst zou de mogelijkheid van een volgende miskraam alleen weer groter maken. Maar hoe kan ik nu ooit zonder angst een nieuwe zwangerschap in gaan? :wall:
Ik zou maar wat graag een onbezorgde zwangerschap hebben natuurlijk, wie niet. Maar zo zorgeloos word ik nooit meer.
Wat onderzoeken betreft trouwens, ik denk dat we nog 1 kans willen wagen zonder onderzoeken.
Heb zo autorijles, 2 uur ook nog. Ik hoop dat ie lief voor me is vandaag. Ik heb echt geen zin.
En morgen op bezoek bij mijn schoonzusje die 36/37 weken zwanger is. Moesten de babykamer nog komen bewonderen…geloof dat ik er weinig zin in heb.
Weet je, zo’n opmerking van de vk is vast goed bedoeld, hier kreeg ik ook het advies van de gyn om pas na een half jaar weer voor een volgend kindje te gaan (en dan niet om medische redenen, maar omdat ik eerst alles moest ‘verwerken’… ja hoor, natuurlijk, in een half jaar :wall: :wall: :wall: ). Maar idd, zorgeloos wordt het nooit meer, al zou je er 100 jaar mee wachten, dan nog… De enige die kunnen bepalen wat het moment is om weer te proberen zwanger te raken, zijn jullie zelf. Je wil een kindje, en dan is wachten misschien het laatste advies dat je wil horen. Niet naar luisteren hoor, gewoon doen wat voor jullie zelf goed voelt. :hug:
De meubels zijn er, en ik ben er echt mega blij mee. Zal zo wel ff foto’s maken, kunnen jullie meegenieten! :mrgreen: Zal ik gelijk de banken eens op de foto zetten, die hadden jullie ook nog tegoed
Ik wil nu wel echt de tv-kast weg hebben en een mooi tv-dressoir ervoor in de plaats. De salontafel die we nu hebben vind ik nog wel oké, maar Tjip wil dan geloof ik graag de salontafel die bij de andere meubels hoort… moeten we het nog maar even over hebben :eh:
xHeske
Foto’s van de meubels staan in het showforum! :mrgreen:
KC, inderdaad goed je eigen gevoel volgen hoor.
Er zijn geen regels voor.
Men vindt van alles, maar ‘men’ heeft zelf over het algemeen niet iets soortgelijks meegemaakt.
Hou je taai meis :-*
Heske, mooie meubels!!!
Wij zijn ook nog volop bezig. Hopelijk is het af voordat de kleine zich aandient :roll:
:-* :hug: :-*
Leuke nieuwe avatar trouwens, Heske!!
Ik heb vandaag erg veel slijm… :roll: :think: :oops:
Zo, en hier laat ik het even bij… ben zo moe de laatste dagen… gelukkig vandaag op tijd thuis en nog lekker even in de tuin kunnen zitten… wat is het heerlijk weer he?
Nou dames, fijn weekend!
Ik ben er morgen niet, ga op verjaardagsvisite bij mijn vader in Rotterdam, dus de hele dag weg!
even kort hoor meiden, jane is doodop
KC :hug: :-
Heske die avatar is echt super leuk! :inlove: :inlove:
Tierr slijm…? :think: :think:
alvast gefeliciteerd met je vader! :dance:
Miekje gelukkig gaat beter met wouter :mrgreen:
hoe is het met de andere meiden? :-
Jane heeft het druk gehad met klussen en ben je daarom zo moe? :mrgreen:
Gefeliciteerd Tierr met de verjaardag van je vader!! Maak er een leuke dag van morgen :thumbup:
En zou er heel misschien toch een eitje aankomen?
Ik heb vandaag toch het ziekenhuis gebeld voor een echo :shifty: Dinsdag is ie.
:lol: KC nee daar ben ik niet moe van
lange dag en dat tempen breekt mijn slaap maargoed als ik daar mijn ei mee kan spotten is dat wel lkkr goedkoop
En dinsdag echo :thumbup: :-*
mag ik vragen waarom je toch besloten hebt een echo te doen?
Je doet dan geen ovutestjes meer?
Voor de zekerheid? Check check en dubbelcheck.
Echo is voor mijn eigen gemoedsrust toch maar.
Heb een boel enge verhalen gelezen vandaag, wordt daar enigszins :shifty: van.
En binnenkort gaan we 2 weken naar de USA en wil dan niet verrast worden door plotseling bloedverlies of weet ik veel wat. Dus gewoon check of alles weg is. Dan zou ik evt nog een curettage kunnen krijgen voordat we op vakantie gaan. Denk niet dat dat nodig is, maar je weet nooit. Heb vandaag alleen wat oud bruin verloren, geen nieuw bloed meer. Ik zou een week/anderhalve week bloeden en dat is nu niet het geval. Dus weet niet helemaal zeker of dit het was. Daarom toch een echo. En kan dan meteen even met de gyn babbelen over de zin en onzin van chromosoononderzoek. Denk dat we die nog even niet willen, maar vind dat we dat pas kunnen beslissen als we weten wat het inhoudt en zegt.
Fijn weekend alvast allemaal!!
@Kittycat wrote:
En zou er heel misschien toch een eitje aankomen?
Sja, daar zat ik ook al over na te denken, maar volgens mij kan dat niet. Dinsdag heb ik de laatste echo gehad en daar was nog helemaal niks noppes nada op te zien... en van niks naar een ei dat springt duurt echt minimaal 7 dagen.. gister was de 3e dag na dinsdag, dus een ei zou minimaal nog 4 dagen moeten duren... en dan nu al slijm hebben? Lijkt me sterk. Het was ook wisselend van kleur trouwens, de ene keer doorzichtig, andere keer meer gelig en de andere keer wittig... :oops:
Voor alle zekerheid maar wel gisteravond geklust... :roll:
KC, ik vind het heel rg verstandig van je dat je toch een echo laat doen, dat geeft inderdaad gewoon zekerheid over alles en zorgt ervoor dat je niet voor nare verrassingen komt te staan. En praten met een deskundige kan nooit kwaad. Ik vind het erg moedig van je!! Heel veel sterkte meid!! :hug:
De rest een fijn weekend toegewenst!! Ik ga nu richting Rotterdam!!
KC, verstandig dat je de echo doet voor je eigen gemoedstoestand!
Zeker met een (verre) vakantie in het vooruitzicht!
Jah, wat moet ik zeggen…? Moeilijk… Ik laat het dan ook maar bij sterkte! :-
Tierrr, veel en vochtig slijm lijkt op een ei…maar zoals jij het beschrijft is dat weer niet mogelijk :think:
Ik hoop dat je cyclus snel weer op de rit is (liefst zonder, maar anders met medicatie!)! Enneuh…gefeliciteerd met je vader! Een gezellige dag/ weekend toegewenst!
Miekje, fijn dat alles met jou en Wouter goed lijkt! :thumbup:
Heske, mooie meubels hoor! En jah… het gaat idd snel! Leuke foto, je avatar! Spannend weer voor je… er is toch wel en (kleine) kans?
Mijn duimen draaien iig weer voor de klussers onder ons en de afwachters! Ik echt zoooo van harte dat het lijstje ‘zwanger’ snel weer wordt aangevuld!
Voor alle bolle buikjes 'n dikke :-
Weet je wat?! Voor iedereen gewoon een dikke knuf en :-*
Kan iedereen wel gebruiken!
Fijn weekend allemaal!