*** Oktoberstoppers #11 ***

Zo ben ik weer, dit keer in nuchtere staat 8) Jullie zijn lief :-

:thumbup: tijgertje, you go girl :dance:

En lief je spoiler, maar hoeft niet hoor.

Kinkhoest Miekje? Arme Wouter. Kusje voor je schatje :-
.

Wat die echo betreft, we twijfelen allebei. Een lege baarmoeder geeft uitsluitsel. Maar mocht er nog wel wat zitten wat dan? Hoeveel zegt dat op dit moment en hoeveel zekerheid geeft ons dat? Met 5 weken? Niet zoveel denken we. Beiden zijn we geneigd om het nu even niet te doen. We gaan er écht vanuit dat het over en uit is.

Mocht er toch een heeeeele kleine kans zijn dat het toch goed zou zitten dan merken we dat vanzelf, als ik over 2 weken boven de toiletpot zou hangen en nog een positieve test heb zegt me dat meer dan een vage echo met 5 weken. Dan hebben we al gebrainstormd over de namen :angel:. Een jongetje gaat dan Stevie (Wonder) of (Orlando) Magic heten en een meisje Mira(cle) :lol: :lol: :lol:

(Oww best erg om er een beetje mee te spotten :oops: )

Ik zal morgen de vk maar even bellen, misschien heeft ze sterke argumenten of ben ik in een stemming dat ik me om laat praten. En anders misschien over een paar weken een echo voor de zekerheid?

Lieve schat,

Ik zou absoluut voor de echo gaan. Als je nu een mk zou hebben gehad, zou er niets meer zitten. Had je een bloeding dan zit er een zwangerschapsring. Of het verder goed gaat dat weet je natuurlijk nooit, maar dat had zonder deze bloeding ook niet geweten.

Jo (van de september mama’s) is een vriendin van mij. Die heeft hetzelfde gehad als jij. Een aantal x zelfs. Ze heeft wel 3 keer gedacht dat ze een mk had en is nu 2.5 week minder ver dan ik. Ik wil je geen valse hoop geven, want je hebt gelijk. Het kan ook heel goed weg zijn. Maar ik zou toch wel echt voor een echo kiezen… (ikke dan he)

(ik zou me nl helemaal gek maken… daar ben ik erg goed in :? )

Tijger, wat goed :thumbup: veel plezier! :wink:

Kc wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws lees ik… Ik weet gewoon net als de rest niet wat ik moet zeggen. :hug:

En Tierrr ook al zo vervelend nieuws… Jeetje had ik niet verwacht meid… Wel fijn dat ze nu actie kunnen ondernemen, maar het was fijner geweest als er niets aan de hand was… Wat een ellende :hug:

Ik denk aan jullie :-*

Tijger, veel plezier vanavond… MAKE US PROUD :wink:

Meiden bedankt voor jullie namen.Zitten een paar hele leuke tussen die ook al op mijn lijstje stonden. Helaas vind Mitchell ze niet leuk :evil:

Dus we gaan weer rustig verder zoeken.

Hier gaat het ook niet helemaal super… Heb veel last van mijn bekken en ook zijn de harde buiken hier al begonnen. Baal enorm en kan heel moeilijk inschatten wat ik wel zonder pijn kan… Vanmiddag een stuk moeten lopen met de kids en lig al de hele middag plat. Hoop niet dat ik straks moet stoppen met werk :?

@miek1982 wrote:

Hier gaat het ook niet helemaal super… Heb veel last van mijn bekken en ook zijn de harde buiken hier al begonnen. Baal enorm en kan heel moeilijk inschatten wat ik wel zonder pijn kan… Vanmiddag een stuk moeten lopen met de kids en lig al de hele middag plat. Hoop niet dat ik straks moet stoppen met werk :?

:hug:

Miek, balen is dat :hug: ik ga zelf naar mensendieck, kan ik je wel aanraden. Werken zit er hier ook echt niet meer in…

Heb je een bekkenband?

Dat scheelt bij het lopen. Via de fysio kreeg ik die verzekerd :thumbup:

Tierrr hoe is het met je?

Nou ben ik weer.

Heb een heerlijk avondje gehad. :oops:

Dus nu maar hopen dat het ook goed gegaan is…

Ik zal even kijken of ik een foto kan plaatsen van de test, misschien dat het streepje morgen nog donkerder wordt als ik test, is dat niet zo, dan ben ik nu geloof ik wel op tijd geweest op te klussen…

Miek, wat vervelend :frowning: Misschien is wat Miekje zegt de mensendieck wat voor je of anders fysiotherapie?

Doe rustig aan en zorg goed voor jezelf :-

Tijger :mrgreen: wat een tijger ben je toch :lol:. Ik hoop met succes :pray: En ik hoop dat je gisteren ook geklust hebt.

Tierrr, spannend zo’n eerste werkdag hoor. Je bent vast reuze snel gewend!

Miekje, eigenlijk maak ik me helemaal niet gek :oops: Ik baal er natuurlijk goed van, dat wel, maar pff ik ‘weet’ voor mijn gevoel gewoon dat het niet goed is. Wie weet blijkt dat niet zo, maar dat lijkt me echt heel erg sterk. Ik geloof ook niet in slijm met bloed, dan een paar dagen later zoveel bloed en dat het dan nog goed zit.

Mijn vriend denkt eigenlijk hetzelfde over echo als ik, niet noodzakelijk. Maar misschien dat we er toch maar eentje laten maken. Dan kan deze zwangerschap de boeken in als miskraam, voor het dossiertje :shifty:. Moeten ook even overwegen of we chromosomenonderzoek willen. Hadden ze het na de curettage in het ziekenhuis over, dat dat na een volgende miskraam kon.

Dankjewel voor de lieve pb’s :-
:-* :-*

KC :

Ik heb 18 april - 20 april - 21 april - 22 april geklust.

Netjes na afloop met de opgetrokken de lucht in en niet plassen daarna.

Dus dan moet het toch goed komen denk ik …

:thumbup: dat is een erg mooi klusschema :wink:

Ik heb alleen na het klussen altijd zo’n branderig gevoel, terwijl we het toch echt niet “droog” doen. En we zijn ook niet super wild …Daarom vind ik het niet zo leuk en fijn om te klussen, maar ja het is voor het goede doel

:? dat is vervelend.

Misschien iets meer voorspel en meer ontspannen?

Als het móet wordt het moeilijker hoor je wel eens.

We hebben dus altijd een vrij lang voorspel, omdat ik moeite heb om n** te worden ( dit ivm verleden) en als het dan zo ver is dat ie goed n** is, dan beginnen we pas echt met klussen. Ontspannen ben ik ook wel en we nemen er ook echt de tijd voor. Het is niet zo dat het echt een “moetje” is dus maar een vluggertje.

Ik duik lekker mijn bedje in, nog even heerlijk tegen mijn mannetje aan liggen en dan morgen weer vroeg op :?

Slaap lekker iedereen

:hug: :-*

Hmm, dat is vevelend tijger… nouja, ik hoop dat het gelukt is!!

Houd er wel rekenking mee dat je ei pas 24-48 uur na de piek komt he?

Dus als je vandaag pas het dikste streepje hebt, dan heb je morgen of overmorgen pas je ei… en dan zou ik dus nog een keer mijn best doen vandaag of morgen, :wink:

KC, hoe gaat het vandaag met je?

Voor de rest gewoon even een :-* , ik moet nu naar het werk…

Dat hoeft dus niet persé zo te zijn Tierrr… Ik dacht dat ook altijd, maar ik had woensdag aan het eind van de middag die dikke streep en donderdagochtend kon de gyn zien dat m’n ei al gesprongen was. Terwijl donderdagmiddag die streep dus nog net zo dik was… Gek he… :?

KC, je hoeft het ook niet nú te beslissen he meis, die echo kan over een week ook nog wel, als het nu mis is, dan is het dan ook nog mis :frowning: Denk er gewoon met z’n tweetjes goed overna, dan komt het wel goed :-* :hug:

Miekje, hoe is het nu met Wouter? Sneu zeg, kinkhoest :hug:

Ik moet vanmiddag ff met Sterre naar de ha, want ze heeft nu al zo lang een ontstoken bultje onder haar oog, het gaat maar niet weg. Niet dat ze er last van heeft hoor, maar het ziet er toch niet helemaal oké uit :?

Miek, vervelend dat je zo’n last van bi en harde buiken hebt meis :hug:

Gisteren in een opwelling uit eten geweest, lekker naar de Griek, had Tjip ineens zin in. Heb zo gelachen om Sterre. Ze had zich zo ontzettend goed gedragen, bleef netjes zitten, zei ‘dank je wel’ toen ze haar eten (frietjes :wink: ) kreeg, zei ‘sorry’ als ze iets liet vallen, nou ja, ze was gewoon heel erg lief en de mensen aan het tafeltje naast ons vonden haar zo beleefd :lol: :inlove: En toen waren we klaar met eten, kwam de serveerster onze borden halen en vroeg of het gesmaakt had, dus Tjip en ik zeiden dat we ontzettend lekker gegeten hadden… Sterre veert op, werpt een woedende blik op de serveerster, en zegt 'ECHT NIET!!! :snooty: :snooty: :snooty: '.

:o :silenced: :evil: :naughty: … :lol: :lol: :lol:

Eigenlijk een mooi moment om mijn kind wat manieren bij te brengen, maar het kwam zó onverwacht dat we er alleen maar om konden lachen :oops: :lol: Het was op zich wel te verklaren, want Sterre had haar mond verbrand aan haar frietjes en heeft daarna niet meer gegeten. Dus ja… het haar dus duidelijk niet zo goed gesmaakt :eh: :lol: Wat een spook he :roll:

Moge meiden!

Tijger, sluit me helemaal aan bij Tierrr. Wel vandaag en morgen nog even klussen :thumbup: Super je best gedaan en dan…wachten :roll:

Ik duim onwijs voor je!!!

KC, ik snap je meis. Iig een dikke knuf vanaf hier :hug:

Hoe is het met alle andere meiden?

Ik moet om kwart voor 12 naar de vk. (die het kraambed doet, ze zijn met z’n 3e, de 1e heb ik ontmoet met 12 weken, deze met 20 en dan de andere met 30 weken, zo weet ik wie ze zijn en gewoon voor de leuk)

En om half 3 naar de bedrijfsarts…

Fijne dag allemaal… en voor iedereen een dikke knuf

Oh Heske, bijna tegelijk :lol:

Ja is zo van je ei, maar je kan beter het zekere voor het onzekere nemen denk ik dan maar :think:

WHAHAHAHA wat een heerlijke griet hebben jullie toch. Je moet die dingen opschrijven voor later, echt geweldig gewoon. Wat een apie :inlove:

Succes bij de ha :-*