*** Oktoberstoppers #11 ***

Ik gebruik zelf dat programma niet, doe het handmatig, maar je zou hem eruit kunnen halen ja… of anders in ieder geval voor jezelf gewoon duidelijk hebben dat die niet echt meetelt. Wel flauw van je thermometer om het niet op te slaan zeg… :frowning:

Haai,

Kom jullie alleen een :-* brengen, ben er morgen weer. Lees dan ook bij.

Was de naam Julian vergeten, die vind ik ook zooooooooooo lief :inlove: :inlove:

Tot morgen!

@Tierrr wrote:

Ik gebruik zelf dat programma niet, doe het handmatig, maar je zou hem eruit kunnen halen ja… of anders in ieder geval voor jezelf gewoon duidelijk hebben dat die niet echt meetelt. Wel flauw van je thermometer om het niet op te slaan zeg… :frowning:

oke top! dan komt ie er zo uit te zien.

Lief miekje tot morgen! dikke :-* terug!

Moge, wat hebben jullie lekker zitten beppen gister.

Ik was kapot naar therapie hoor…

Jane, Wouter heeft kinkhoest. Het heerst hier enorm op de basisscholen en kdv’s. Gelukkig heeft hij zijn inenting gehad dus het is niet zo heel heftig, maar wel naar vooral s nachts.

Hij heeft een kuurtje, zit nu op zijn 2e dag (3xp.d.) en het gaat nu gelukkig een stuk beter. Tussen die nare hoestaanvallen is hij niet ziek, dus hij gaat lekker zijn gangetje hier en in de tuin :thumbup:

Ik snap niets van dat tempen, dus kan je niet helpen. Maar ik dacht altijd dat een ei zo’n 2 weken voor je NOD is, dus die is vast nog niet geweest dan… :think:

KC hoe is het met jou vandaag meis? Heeft de vk nog een reactie gegeven op je mail? :-

Tierrr, hoe is het wijfie?? :-

Meiden, ik kom later terug! Kan nu nog redelijk bewegen haha dus omamiek gaat even snel de plantjes water geven voordat de zon er is :-*

Goedemorgen,

zo even snel want moet zo naar school, maar :zzz: ik slaap nog :roll:

Miekje :hug:

wat zielig voor wout dat ie weer ziek is :hug: :-

gelukkig niet al te erg! :slight_smile:

ik snap ook niet zoveel van dat tempen alleen dat mijn temp omhoog gaat zodra ik een ei heb gehad.

mijn ei zal morgen komen denk ik (hoop ik :smiley: want dan is het 28 dagen alweer)

nou ik gaat me klaar maken, tot vanavond! :-

Miskraam :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ik werd vanmorgen wakker met echt geen enkel vertrouwen meer. En dat bleek later terecht.

Onderweg op de fiets naar mijn werk dacht ik hmm voelt dit wel goed, ongesteldheidsgevoel.

Dus ik kom op mijn werk, zet mijn tas neer en plop, voel een hoop nattigheid. Bloed dus helaas bleek in het toilet, helder rood en behoorlijk wat. Toen heel snel mijn tas gehaald met inlegkruisjes en tampons en onderweg terug naar het toilet voel ik nog meer nattigheid. Nog veel meer bloed :cry:. Spetters op de grond, dus die heb ik ook nog kunnen boenen zelfs :roll:. Heb maar een tampon ingedaan, want een inlegkruisje zou echt niet genoeg zijn.

In tranen heb ik mijn vriend gebeld om het hem te vertellen. Heb daarna mijn spullen gepakt en ben naar huis gegaan. Ik zat onder het bloed. Mijn collega’s zijn met veel vragen achtergebleven, heb alleen een briefje achtergelaten voor mijn leidinggevende en tegen de rest gezegd dat ik het er niet over wilde hebben.

Maar goed, ik weet genoeg :cry:

Op naar poging 3?

Ik heb me inmiddels al afgevraagd waarom we nu in godsnaam weer een kind willen. Misschien kunnen we er maar beter een kat bij kopen :silenced:.

Ik ga zo de verloskundige maar even mailen met de stand van zaken.

:-* voor jullie, ik heb even niet bijgelezen.

Oh nee… :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: wat vreselijk… :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Oh nee KC… meissie toch

Wat 'n verdrietig nieuws… :cry:

Heel veel sterkte toegewenst :hug:

:-*

KC wat erg!! :silenced: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ik huil met je mee meissie :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

verder past alleen even stilte

:: :kaars: ::

breek in

KC, ik vind het zo erg voor je meis… :frowning:

Heel heel veel sterkte!

:hug: :hug: :hug:

sluipt weer weg

KC :cry: :cry: :cry: :cry: Meis toch, wat ontzettend oneerlijk en verdrietig :cry: :cry: :cry: :cry: Lieve schat, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, ik had zo gehoopt dat het nu wel goed zou gaan :cry: Sterkte meis :hug: :hug: :hug:

:: :kaars: ::

(mascha, bedankt voor het smsje :-* Ik heb vanmorgen gewerkt, ben nu net thuis, dus na jouw berichtje heb ik meteen de laptop erbij gepakt…)

Tierrr, ook niet echt leuk nieuws voor jou dus :frowning: He verdorie zeg, hoe kan dat nou… Ik hoop idd voor je dat het toch iets eenmaligs was en dat je cyclus wel weer op gang komt, maar het is iig wel fijn dat het nu in de gaten gehouden wordt, en dat er actie ondernomen kan worden als je idd geen eisprong blijkt te hebben.

He gats meiden… wat een rotnieuws allemaal :frowning: Ik ben er gewoon even stil van :frowning:

xHeske

KC…heel veel sterkte voor jullie meid :hug: :hug: :hug: :hug:

Dankjewel allemaal :-*

Moet zeggen dat ik er aardig in berust momenteel. Nuchterheid en tranen wisselen zich vandaag af. Ik had na maandag al verwacht dat het mis zou gaan.

Kreeg net wel nog reactie van de vk, ze maakt me weer helemaal in de war en geeft me een sprankje hoop, terwijl ik er toch echt stellig van overtuigd ben :snooty: en die twijfel en hoop niet wil. Als ik nu nog bloed verlies is het sowieso een mk. Maar dat doe ik niet meer, heb alleen vanmorgen veel bloed verloren. Ik mag er niet vanuit gaan dat het mis is en ze heeft het over curettage en een afgebroken tweelingzwangerschap in 1 bericht, hoezo verwarrend :shifty:. Ze stelt voor een echo te laten maken. Maar ik weet nog niet of ik dat wil. Ik wil die hoop niet en leef liever met de ‘wetenschap’ dat het over is. Mocht het over een paar weken anders uitpakken dan is dat mooi meegenomen. Ik denk dat ik nu op mijn gevoel moet vertrouwen :think:.

Even met mijn mannetje bespreken zometeen.

KC :cry: :cry: :cry:

jeetje meis :hug: :-* ik heb geen woorden hiervoor :-*

veel sterkte! :hug:

KC hopelijk is je mannetje snel thuis en hebben jullie steun aan elkaar!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

KC, wat moeilijk he meis :hug: Maar even goed over praten met je mannetje straks :hug:

(niet om me ergens mee te bemoeien hoor meis, het is iets wat jullie zelf moeten beslissen, maar een echo is misschien sowieso wel goed, ik kreeg die ook na mijn mk, is volgens mij standaard na een spontane mk, dan willen ze namelijk even kijken of alles ‘schoon’ is, maw of er niets is achtergebleven. Die echo is dan niet zozeer bedoeld als een hoopvol iets, maar puur voor een stukje zekerheid. Dan weet je ook of je nog meer bloedverlies / stolsels kan verwachten. En dan weet je ook gewoon écht 100% zeker of het een mk is geweest… anders blijf je onbewust misschien júist hoop houden :? Is nogmaals niet om mijn mening op te dringen hoor, maar wou het ff zeggen :oops: )

Nogmaals heel veel sterkte lieverd! :hug:

KC

Heel veel sterkte meis ook voor je mannetje.

Ben er gewoon even stil van …

Een hele dikke knuffel :hug: :hug: kan je wel een beetje gebruiken :-*

Miekje :

Wat zielig voor Wout dat ie kinkhoest heeft. Gelukkig knap ie wat al op en heeft ie verder niet zo heel last van ( op het hoesten na dan)

Geef hem maar een dikke knuffel

Voor jou natuurlijk ook hoor :hug:

Uit respect voor KC zet ik mijn verhaaltje even in een spoiler,

Kan je zelf kijken of je het wil lezen of niet …

Ik heb net mijn ovulatie test gedaan, (wel 1,5 uur eerder dan normaal)

En mijn streep wordt steeds donkerder !!! Ik heb mijn ei dus wat later dan verwacht.

Ik heb vanmiddag een nieuw lingerie setje gekocht. Net even snel gedoucht en alles bijgewerkt. Setje aan getrokken, ga zo de kaarsjes aan steken en dan mijn mannetje even opwachten tot ie zo thuis komt uit zijn werk… :wink:

Dus ik kom vanavond wat later terug om weer te lezen en te reageren…

:cry: :cry: :cry:

KC, jeetje, nee he?? Wat ontzettend oneerlijk… :cry: :cry: :cry:

Verdorie… :cry: :hug: :cry:

Sorry, ik weet echt niet wat ik moet zeggen, zit hier haast te janken…

Meis, wat vind ik dit ontzettend naar… heel erg veel sterkte ermee, en stort je hart hier maar uit ok? we zijn er voor je!! :cry:

Sorry, ik weet niet zo goed wat ik verder nog kan zeggen…

Heb zelf een erg vermoeiende dag gehad, ben ingewerkt op mijn nieuwe werk vandaag, dus dat was erg inspannend en uitputtend en ik ben nooit op mijn best als ik moe ben, dus ik moet eerst maar eventjes een lekker lang bad nemen, en dan kom ik hier later wel weer…

Het ziet er trouwens wel goed uit hoor, mijn nieuwe baan, lijkt me erg leuk, maar het is gewoon altijd zo’n inspanning he? Alles opnieuw leren enzo… en dan ook nog dat gyn-gedoe erbij enzo… nouja… ik ga in bad!! Tot later!

Enne, tijger, super dat je er zoveel werk van maakt, dat vind ik heel goed van je, ik wens jullie heel veel plezier en we hopen dat jullie er een wondertje aan overhouden!! Toch wel fijn dat je wat eerder bent begonnen met testen, denk ik trouwens… toch? Was misschien nu niet nodig, maar dan weet je in ieder geval zeker dat je je ei niet gemist hebt… super!!