*** Oktoberstoppers #11 ***

@Sproetje wrote:

Zo, nu ga ik de enveloppen voor de uitnodigingen schrijven. Althans, een beginnetje maken. En dan kunnen ze dit weekend op de bus. Ben wel benieuwd wat de mensen ervan zullen vinden, maar wij zijn er in ieder geval blij mee :inlove:

Staan wij ook op je lijstje??? :angel: :wink:

@Tierrr: he jakkes meid wat zal dat een domper voor jullie geweest zijn!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Sorry meiden verwaarloos jullie de laatste tijd :oops:

lees alles en wil overal op reageren maar doe het dan weer niet :frowning: dus sorry als ik iemand vergeten ben.

Miek wij hebben al een jaar een naam maar dat is een meisjesnaam dus mar heb je nies aan :stuck_out_tongue: (hopelijk wij wel :oops: :mrgreen: )

Mascha :hug: vervelend dat het onderzoek zo rot was met die plakkertjes, hoe voel je je nu? :-

Miekje hoe gaat het nu met je en met wouter bij de HA?

Tierr :shock: jou nieuws komt zelfs bij mij aan als een schok, jeetje :hug:

aan de ene kant is het niet wat je wilde horen maar aan de andere kant ben ik zo blij voor je dat je er nu achterkomt en niet nog een half jaar was doorgegaan zonder ei :-
je gaat nu al een half jaar eerder het traject in dus ook hopelijk sneller een beebje in jullie armen :pray: :mrgreen:

KC bloedverlies gehad :frowning: , gelukkig alweer gestopt, maar wat een onzekerheid, beebje moet nu gewoon blijven zitten!! :pray: :pray: :-*

Sproet hoe verloopt jou zwangerschap tot nu toe?? :mrgreen:

heb je foto van de uitnodigingen?? :inlove:

Tijger hoe gaat nu met jou? rond je ei alweer :mrgreen:

Heske super leuke foto’s en kleertjes zeg!! :inlove:

hihi vond wel grappig je verhaal hoe je je portemonnee was vergeten :lol: en inderdaad lang leve de 3 uur gratis parkeren! :dance:

hoe gaat het verder met je? voorgevoel van ongi nu al… :eh: wel erg vroeg… :roll:

Ja, baalde inderdaad wel heel erg toen de gyn zei dat er echt helemaal niks te zien was… maargoed, we blijven optimistisch!! Ik heb nog steeds een klein beetje stille hoop dat dit rare gedoe tijdelijk was en dat het toch nog goedkomt met mijn cyclus… en zo niet, nouja, dan kan er met medicijnen een heleboel bereikt worden, dus daar klampen we ons maar aan vast! En inderdaad, gelukkig heb ik niet nog een half jaar extra gewacht tot ik naar de gyn ging… daar ben ik errug blij om!!

't Is wel erg lastig trouwens om steeds maar weer naar het ziekenhuis te moeten, omdat je het ook eigenlijk niemand wilt vertellen he?

KC, gelukkig heb je geen bloed meer verloren, maar kan me voorstellen dat je er lang niet gerust op bent… laat je even weten wat de vk zegt??

Sproet, uitnodigingen, wat leuk zeg!! Mogen wij er ook één zien?? Aaaah, toe nou?? :slight_smile: Hoe voel je je verder??

Jane, jij reageert op iedereen, maar vergeet te vertellen hoe het met jou gaat… :naughty:

@Jane_S wrote:

Sorry meiden verwaarloos jullie de laatste tijd :oops:

lees alles en wil overal op reageren maar doe het dan weer niet :frowning: dus sorry als ik iemand vergeten ben.

Tijger hoe gaat nu met jou? rond je ei alweer :mrgreen:

Je verwaarloost ons niet hoor, je heb genoeg gereageerd toch. En soms zijn er gewoon periodes dat je alleen maar even wil lezen en niet reageren, dat geeft helemaal niks....

Als ik mijn banner moet geloven is vandaag mijn eisprong. Alleen de ovulatie testen laten iedere keer af weten ( geen streepje of een super licht streepje) Heb net weer getest en hij is iets donkerder. Dus heel misschien morgen een echt donkere streep ????
We zijn in ieder geval al wel bezig met om de dag klussen...

@Tierrr wrote:

Jane, jij reageert op iedereen, maar vergeet te vertellen hoe het met jou gaat… :naughty:

:lol: lief dat je aan me denkt :-

ja gaat wel, het temperaturen vergt veel energie van me, ik ben doodop.

daarom ook geen energie gehad om te reageren :-

gezeur over tempen van mij onder de spoiler :stuck_out_tongue:

het verstoort mijn slaap heel erg en naast al een vermoeidheidsprobleem maakt dit het alleen maar erger.

Ik ga 't deze ronde afmaken met tempen maar this de laatste ronde, hierna ga ik de HA raadplegen.

ook zo stom, had ik getempt op het tijdstip dat ik het altijd doe, word ik wakker en ga kijken heeft ie niets opgeslagen, heel raar dus moest ik op dat tijdstip maar tempen. daarnaast word ik snachts vaak wakker om te plassen en vraag me af hoe betrouwbaar het is…

Balen dat het tempen je zo zwaar valt Jane… ik hoop dat je er alsnog een beetje aan went of anders in elk geval dat het deze ronde waardevolle informatie oplevert!! :-*

Hoe is je lijstje tot nu toe??

ik vind het lijstje tot nu toe nog niet erg nuttig…

Verschilt het veel per dag?? Zet es neer??

Ow, ik zie nu je pb… alleen heel stom, maar ik kan het lijstje niet zien… enig idee hoe dat kan?? :think:

oh dan zal je mijn w8woord wel nodig hebben :wink: ik maak plaatje :stuck_out_tongue:

Inderdaad Jane… tell us! :mrgreen:

Hier gaat het goed. Zal wel blij zijn als we volgende week weer een kloppend hartje horen. Maar ik heb er een goed gevoel bij. Wilde even zo’n angelsound hebben, maar uiteindelijk toch niet gedaan.

En een foto van de uitnodiging in ieder geval niet voordat ze verstuurd zijn :wink:

oh, ik had telefoon. Even een stukje gemist :mrgreen:

@Sproetje wrote:

I

En een foto van de uitnodiging in ieder geval niet voordat ze verstuurd zijn :wink:

Echt niet??? zet haar meest lieve, schattige puppyogen op

pbtje?? :angel: :angel:

oke dat witte puntje is die dag dat ik ipv 6.30 om 10.30 heb getempt (nadat ik dus 2e keer wakker was geworden… en eerste temp niet opgeslagen was)

Pff… weinig van te maken zo… maar ik heb er ook geen ervaring mee.

Gebruikte je nou ook ovutesten Jane??

Weet het ff niet meer, sorry.

Mascha, puppy-ogen helpen niet. Heeeeel misschien via pb…

Hmm, is inderdaad niet heel erg constant, maargoed, wie weet zie je er over de gehele cyclus straks toch nog een patroon in, dat zou best kunnen… die met dat witte puntje kun je niet meetellen, verder zijn er 3 uitschieters geweest… het meeste is 36,3 en 36,4… misschien wordt straks het meeste wel 36,5 en 36,6 met enkele uitschieters ofzo… ff volhouden dus nog!!

uhm nee er valt ook nog niets van te maken, zo te zien heb ik nog geen ovulatie gehad, maar ook moeilijk te pijlen want precies rond mijn ei deed die thermometer 't niet opslaan. dus dan loopt 't ook al anders…

eind van de week hoop ik er wel wijzer van te worden.

ik heb geen ovulatietesten meer en koop ze ook niet meer.

Er was iemand zo lief om ze me op te sturen maar helaas is de post nalatig en zijn ze nog steeds niet binnen :shock: dus deze ronde zal ik het zonder doen.

is niet erg want we klussen toch wel :inlove: dus de kans gaat ons niet voorbij :inlove:

@Tierrr wrote:

Hmm, is inderdaad niet heel erg constant, maargoed, wie weet zie je er over de gehele cyclus straks toch nog een patroon in, dat zou best kunnen… die met dat witte puntje kun je niet meetellen, verder zijn er 3 uitschieters geweest… het meeste is 36,3 en 36,4… misschien wordt straks het meeste wel 36,5 en 36,6 met enkele uitschieters ofzo… ff volhouden dus nog!!

bedankt tierr.

moet ik die met dat witte puntje eruit halen dan? (discarded??)

ja ik ga gewoon door deze cyclus. :slight_smile: