*** Oktoberstoppers #11 ***

Die onzekerheid ís ook niet leuk KC :hug: Op zich dan wel weer een goed teken dat je geen bloed meer verloren bent en dat de test nog donkerder was geworden. Meis, we gaan hier gewoon met z’n allen héél hard duimen, het móet goed gaan lieverd!!! :hug:

Tierrr, helemaal vergeten dat je vandaag alweer naar de gyn was. Meis, ik duim voor een joekel van een ei! :pray:

Ik heb een baaldag. Voel me alsof ik al ongi ga worden, errug hormonsterig :? Ook buikpijn trouwens… Als het echt zo is, dan is m’n cyclus wel erg van slag :frowning: (banner klopt overigens niet helemaal hoor, aangezien m’n eisprong vorige week woensdag of donderdag is geweest, is m’n nod al over 8 of 9 dagen… Maar iig níet nu al :? ). Nou ja, misschien moet ik gewoon vanavond ff een keer vroeg naar bed ofzo…

xHeske

Heb nog ff wat foto’s inhet sf geplaatst van apie en van mijn aankopen van gisteren… we waren helemaal weggezakt naar blz 2 :o

@KC: ik :thumbup: :thumbdown: en :pray: voor jullie ukkie!!

Ik ben net terug van de EEG. Van die flitslamp ben ik best wel duizelig geworden. Mijn haar plakt als de rambam door die soort van lijm waarmee ze de dopjes vastmaken :frowning:

Eerst eens even lekker douchen dus :slight_smile:

Oeps, ook al vergeten dat Mascha vandaag de EEG had :oops: Vervelend dat je er duizelig van werd, en dat je haar plakt, alsof het zonder die rottigheid allemaal nog niet naar genoeg is he :hug: Wanneer krijg je nu de uitslag?

Volgende week woensdag word ik gebeld met de uitslag. Dan gaat er ook besproken worden wat hij kan/gaat doen of hoe we dat gaan aanpakken met de revalidatiearts

Oeh Mascha, ik heb dat maar niet gezegd, is naar he, dat krabben op je hoofd ook. Je moet zeker een week wachten op de uitslag? Duim hier voor een goede uitslag hoor! Ook ik was vergeten dat het vandaag was. :oops: sorry… :frowning:

Heske, ik ga eens even lekker kijken naar dat apie van je! :inlove:

KC, meis…ik wilde dat ik wat voor je kon doen… :hug:

Wel een goed teken dat de test zo positief was. Goed om contact op te nemen als je weer gaat bloeden, maar dat gaat niet gebeuren :snooty: bah je hebt al zoveel achter je kiezen gehad, en nou deze stress…

Dikke kus…en als ik wat kan doen…

Wel erg spannend dus Mascha… :? En wat duurt een week dan ook lang he :hug:

In ieder geval weg met die medicatie!! :dance: en hopelijk dan ook met de :evil: :evil:

Ik heb vandaag nog best wel wat kramp maar gelukkig stukken minder. Ik lag echt helemaal dubbelgevouwen :silenced:

Wel vreemd hoor Mascha, zo’n kramp en die stolsels. Denk je zelf dat het een vroege mk geweest kan zijn? Of kan dat écht niet?

He, maar wel héérlijk dat je van de medicatie af kan! En dan hopelijk snel zwanger meis, het heeft wel lang genoeg geduurd, en jullie verdienen nu onderhand ook wel een oppepper. Bovendien moet dat mooie kamertje binnenkort wel gevuld worden natuurlijk! :inlove:

:dance: :dance: :dance: gen medicatie = weer klussen zonder cd’s??!!

Wel raar die stolsels idd en dat slijm. Het zou best een vroege mk geweest kunnen zijn, aan de andere kant, 4 dagen voor je NOD was dat toch dat je die cd was eh…vergeten hihi in het heetst van de strijd. Dan kan het weer bijna niet… :think: denk ik… :think:

De :evil: :evil: waren 6 dagen te laat :think:

Die medicatie zal natuurlijk wel eerst afgebouwd moeten worden. Cold turkey lijkt me ook niet goed

Oooooooohhwww…

Ja daar heb je wel gelijk in. Ik dacht dat de kuur was afgelopen.

Nou afbouwen die handel! :-*

@miek1982 wrote:

Liefst wel, maar het hoeft niet. Ben al lang blij als ik 1 naam heb. Vind het zoooo moeilijk en heb dan ook nog eens een man die 1: geen namen kan bedenken maar die 2: ookk alles afkeurt waar ik mee kom :roll: :evil:

Ik loop al de hele dag te denken ik moet Miek even de naam Damian melden… waarom?? geen idee :think: :smiley:

Ik vind Sam heel leuk bij Milan

Aaron vind ik ook mooi. Lucas, Casper, Mees, euuuhhhhh…ik vind een heleboel namen heel mooi hihi.

Oh Elijah, Noah, Tim, Abel, Valentijn, Aiden, Nathan, Dinand, Sasha, Jim, Luke :mrgreen:

@Ke wrote:

Tierrr, helemaal vergeten dat je vandaag alweer naar de gyn was. Meis, ik duim voor een joekel van een ei! :pray:

Helaas... geen joekel van een ei... sterker nog: weer helemaal niks noppes nada... met andere woorden: ik zit vanaf nu in de mmm... :cry:
Direct bloed laten prikken en nu over 3 weken samen met mijn man naar de gyn... krijgen we de uitslag van het bloedonderzoek, worden de zwemmers van mijn man getest, en als die goed zijn dan krijg ik waarschijnlijk medicatie om de boel op gang te brengen...
Maar nu eerst 3 weken wachten dus... :cry:
Nouja, het enige voordeel is dat mijn gyn me nu wél serieus neemt... :silenced:

KC, heeeeeel goed nieuws dat het bloeden gestopt is... heb een aantal keer aan je gedacht vandaag!! We blijven voor je duimen!!

Mascha, ben benieuwd naar de uitslag... hoop dat er iets goeds uit komt!!

Heske, voel jij je al wat beter?

Voor de rest even gewoon een knuffel!! :-*

Oh nee Tierrr :cry:

Ik had zo gehoopt op goed nieuws :frowning:

Jeetje…

Ik kan alleen maar zeggen, wat goed dat je zo naar je lijf hebt geluisterd, wat goed dat je bent gegaan… en jullie kindje komt er. Dan met medicatie, maar het komt er. (Misschien is het fijn om met Newbe te praten. Zij is met clomid zwanger geworden…)

Niet opgeven meis! Je kindje komt er echt!

Ik weet gewoon even niet wat ik anders moet zeggen…

Gaat het een beetje met je? En met je man?

:-* :hug:

Thanks voor je lieve reactie en priveberichtje, miekje, je bent een schat!! :-

Het gaat wel, hoor! Eigenlijk ben ik altijd wel vrij nuchter, maar dit was toch wel een teleurstelling… je blijft toch hopen dat het allemaal gewoon goed zit he?

Maar aan de andere kant: met medicatie kunnen ze een heleboel tot stand brengen en ik krijg nu wel de hulp die mijn lichaam nodig heeft, en het wordt allemaal goed gecontroleerd… dus als de medicatie aanslaat heb ik tenminste weer evenveel kans (of zelfs meer?) als ieder ander… dus daar houd ik me maar aan vast!! :pray:

Dus sja, nu de komende 3 weken maar even goed volplannen, haha, want 3 weken wachten is wel lang, zeker als je weet dat er helemaal niks gebeurt… maargoed, komt wel goed! Die kleine komt er!!

Nogmaals thanks! :-

Geen ei Tierrr :? Jammer hoor. Ben in ieder geval blij voor je dat ze je nu wel serieus nemen en dat er meteen bloed geprikt is voor vervolgonderzoek.

Wat betekent mmm eigenlijk?

Mascha, wat een roteffecten van de EEG zeg. Nog een spannende week nu voor de uitslag.

Hier is alles nog rustig. Geen bloed meer verloren gelukkig :pray:. Wel de hele dag door als ik liep steken gehad op de plek waar ik 2 weken geleden waarschijnlijk de innesteling voelde :?. En dat voelt niet goed eerlijk gezegd. Heb vanmiddag de VK maar even een mail gestuurd met de feiten en dat ik niet wist of ik dat nou wel of niet moest melden. En ondertussen wachten we maar weer af :roll:.

Heb al stiekem gehoopt dat het er misschien 2 waren en nu nog maar 1.

@ KC :

Gelukkig heb je verder geen bloed meer verloren. Als het weer gebeurd gewoon de gyn of huisarts bellen en vragen om vervroegde echo om te kijken of ze eventueel iets kunnen zien.

@ Mascha :

Wat naar dat de eeg zo is verlopen met die plakkers enzo. Maar hopen dat je snel een goede uitslag krijgt.

@ Tierrr:

Balen meid dat er helemaal niks te zien was. En 3 weken duren inderdaad lang. Maar gelukkig word er nu wel naar je geluisterd. Ik weet verder eigenlijk ook niet zo goed wat ik hier op moet zeggen. :oops:

KC, meis wat ontzettend balen dat je nu zo’n onzekere periode door moet maken. Hopelijk verder geen bloedverlies meer en zijn die steken die je voelt een vorm van bandenpijn. Maar ik begrijp dat je wel rekening houdt met een ‘worst case scenario’ uit zelfbescherming.

Ik :thumbup: :thumbup: heel hard dat het niet nodig is en dat alles goed blijft gaan!!!

Tierrr… voor jou balen dat er geen ei was zeg.

Maar wel heel goed dat er nu naar jullie situatie wordt gekeken en dat je niet opnieuw met een kluitje het riet in wordt gestuurd.

En inderdaad, misschien heb je straks juist wel meer kans.

Ik hoop het voor je!

Heske, de duivels zou inderdaad wel erg vroeg zijn als je banner goed staat :think:

Miekje, ik vind Tim wel een leuke naam. Maar dan scheelt het maar een letter met vriendlief… ik heb pas 1 eventuele naam voor op het lijstje. Schiet bij ons dus echt niet op.

Zo, nu ga ik de enveloppen voor de uitnodigingen schrijven. Althans, een beginnetje maken. En dan kunnen ze dit weekend op de bus. Ben wel benieuwd wat de mensen ervan zullen vinden, maar wij zijn er in ieder geval blij mee :inlove: