Ik ben juist alleen maar aangekomen sinds ik gestopt ben :think:
Grrrrrrrr van 11:00 kan je kaartjes voor Youp bestellen maar de hele site van het theater ligt eruit :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
@Kittycat wrote:
Tierrr, bloed, wat vreems :think: Kan het geen ovulatiebloeding zijn?
Nee, lijkt me niet… de gyn zei maandag in elk geval dat er nog helemaal geen activiteit te zien was in mijn eierstokken… en een eitje doet er wel 4 dagen over vanaf dat ie te zien is totdat ie springt, zei ze… dus dan kan ie nu nnog niet springen… en kan het dus geen ovulatiebloeding zijn… nouja, ik hoor straks wel wat de gyn zegt…
Jeetje, ik voel me echt bar en bar slecht… heb zo’n pijn in mijn gezicht en dan ook nog dat gedonder met dat bloed… bah!!
Mascha, balen zeg…
Zou je trouwens niet eens een testje doen?? :roll:
He jakkes Tierrr pred is echt kl*te spul :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Heske, wat hebbie toch een lekker wijfie!!!
Over 3 weken kunnen ze even die vleesboompjes goed onder de loep nemen, misschien zijn ze zo klein dat je helemaal niet weg hoeven! Verwijderen ze ze via een kijkoperatie?
Tierrr, he bah ik vind het zo sneu voor je meis. :hug:
Ben erg nieuwsgierig naar vanmiddag, je komt vast met goed nieuws terug :inlove: :inlove: :inlove:
Ja prednison is troep, maar als het helpt dan :thumbup:
Mascha, half 3 he? Pfff hoop dat ze nou eens met duidelijkheid komen!
Enneeuuhh…vervelend dat de :twisted: er nog niet zijn. Heb je heeeeeel netjes iedere x die dingen gebruikt??
KC hoe gaat het? nog steeds zo duizelig?
Meiden ik ben weg… Ik laat Miekje wel weten hoe het was.
Meestal is zo’n ziekenhuisbezoekje een uitputtingsslag voor me namelijk
Heske, ik weet niet of je het al kent, of al hebt maar er is een heel lief boekje geschreven door een kinderarts-neonatoloog.
Het heet “Mijn zusje is een sterretje” en is voor kindjes vanaf 1.5 jaar.
(10 euro)
Misschien is het wel een mooi boekje voor Sterre… :-*
Mascha krijgt dinsdag een EEG. Als daar niets uit komt gaat deze arts haar doorsturen naar een revalidatiearts.
Hoop dat de ellende nou gaat ophouden voor je Masch!! :-*
Pfff… wat een gedoe, zeg… Mascha, ik hoop echt dat het snel beter met je gaat, want hier is geen zak aan…
Ik baal al dat ik steeds terug moet naar de gyn… mag komende dinsdag weer voor een echo… Zit nu op dag 15 en ze heeft wel een follikeltje van 7 a 8 mm gezien, waarvan ze dacht dat die misschien door zou kunnen groeien… maar deze zou dan pas op zijn vroegst over 7 dagen springen, zei ze… dus das dan pas dag 22… erg laat dus, maargoed, áls ie maar springt…
Bloedverlies kon af e toe eens gebeuren in een cyclus, zei ze. Maar toch blijf ik het wat vreemd vinden dat ik dat zowel de vorige als deze cyclus heb… :silenced:
Even snel… nu doe ik lekker helemaal niets meer. Lekker nog ff bij Jer hangen en daarna slapen
Morgen misschien lekker BBQ :drool:
kom je eten dinnetje???
Ik kreeg eerst een uitgebreid onderzoek door een co-assistent en ik kreeg ruim de tijd om mijn verhaal te doen. Hij ging met al zijn bevindingen naar de neuroloog die ook zelf kwam kijken
Dinsdag (zie je nou het kan wel snel :silenced: ) meteen om 09:00 een EEG en als hij ook geen chocola van mn klachten kan maken gaat hij me doorsturen naar een revalidatiearts.
Hij gaat me in ieder geval van die medicatietroep afhelpen zei hij :dance:
Joehoeeee, dat is in elk geval goed nieuws, want die troep word je ook niet blijer van… en als je daar straks vanaf bent, dan… :mrgreen:
Ha Masch, hoe laat moet ik er zijn :mrgreen: :drool:
Tierrr, dus als ik het goed begrijp heeft ze wel een eitje gezien, maar die was nog erg klein… Hoe zat het met je vorige eitjes, waren die ook wat “laat”?? (even kijken zo naar je onderschrift, ik onthou NIETS meer de laatste tijd, sorry)
Dus dinsdag mag je weer terug. Wel ondertussen klussen he, iig om de dag…
Wat zei zij erover? over de duur van je cyclus enzo?
Heey meiden,
Ben ik weer, kom even snel reageren iedereen.
Met mij gaat het redelijk, ovulatietest gaf helemaal geen streepje aan. Ik heb vannacht eindelijk weer een beetje kunnen slapen na de afgelopen dagen…
@ Jane :
Ik zou niet weten of je gewichtsverlies kan hebben van het ontpillen, ik zelf ben gewoon op mijn gewicht gebleven toen ik stopte…
@ Lieke1:
Rustig aan doen hoor, gewoon lekker mee blijven lezen en pas schrijven als je tijd en zin hebt…
@ Heske :
Wat een heerlijke meid heb je toch en ook zo slim met haar opmerking over de auto…
@ Tierrr :
Balen van je zonne-allergie, dat je er zo last van blijft houden en dat het ook op je ogen slaat. Prednison is rotspul ,maar als het je kan helpen …
Is de Prednison niet schadelijk om zwanger te willen worden, dat het tegen werkt ??
Vind het ook een beetje raar dat je heel licht bloedverlies had, zou ook niet weten wat het kan zijn.
Nu dus maar weer wachten op een nieuwe echo, je word in geval wel serieus genomen,anders laten ze je niet iedere keer terug komen voor een echo. Maar gelukkig was er niks ernstig te zien.
@ Mascha :
Heb je inmiddels al kaarten kunnen bemachtigingen voor Youp ??
Nog steeds geen :evil: :evil: ??
Hoop dat ze dinsdag meer kunnen laten weten aan je als je geweest ben voor EEG, zou echt super zijn als de arts je van de medicatie af kan krijgen, zodat je ook weer snel kan gaan klussen voor het eggie ( want als ik dat goed begrepen had,mocht dat nu nog niet?)
Nou meiden, ik ga er weer vandoor, ga lekker op de bank hangen met mijn mannetje en dan GTST , Popstars en de Pfaffs kijken. Ben echt super blij dat we weer normaal met elkaar om gaan
Fijn weekend iedereen !!! :-*
@Miekje wrote:
Tierrr, dus als ik het goed begrijp heeft ze wel een eitje gezien, maar die was nog erg klein… Hoe zat het met je vorige eitjes, waren die ook wat “laat”?? (even kijken zo naar je onderschrift, ik onthou NIETS meer de laatste tijd, sorry)
Dus dinsdag mag je weer terug. Wel ondertussen klussen he, iig om de dag…
Wat zei zij erover? over de duur van je cyclus enzo?
Nou, mijn gyn is niet zo spraakzaam, dus ze zei niet zoveel… alles wat ze zei moest ik als het ware uit haar trekken. Maar ze heeft dus inderdaad een erg kleine follikel gezien van 7 a 8 mm. Pas bij 10 mm is de kans reëel dat ie doorgroeit tot de 18-20 mm die nodig is voor een eisprong. De gyn zei dat ie op zijn vroegst pas over een week zou kunnen springen… áls ie al springt… dus nu al om de dag klussen is wat dat betreft nog niet nuttig… Maw: op zijn vroegst springt pas op dag 22 een eitje… als er al een springt. In mijn vorige cycli heb ik geen ei kunnen spotten; de laatste cyclus heb ik volgens tempen sowieso geen een gehad… dus nu is de vraag of ie nu wel komt… dinsdag zou de follikel in elk geval een mm of 16 moeten zijn wil ik kans maken… dus spannend!1
Fijn weekend allemaal!!
Hier gaat het gelukkig inmiddels ietsjes beter met de allergie, na alle medicatie en de hele dag binnen zitten…
Bedankt meiden voor jullie antwoorden.
@tijgertje1982 wrote:
@ Jane :
Ik zou niet weten of je gewichtsverlies kan hebben van het ontpillen, ik zelf ben gewoon op mijn gewicht gebleven toen ik stopte…
Na het stoppen bleef ik ook gewoon op gewicht, maar valt me nu op dat ik al 2 maanden op een lager gewicht blijf hangen, zonder afvallen. (ik blijf/bleef altijd rond een bepaald gewicht en nu is dat 2 kilo minder..)
maar jij bent dus aardig afgevallen door het stoppen KC? :mrgreen:
mascha: zou fijn zijn als je snel van die medicatie af kan (maar ook als je je snel weer beter voelt!...)
Tierr.. hmm fijn dat je wel nog terug mag komen voor een echo, maar balen dat je ei niet echt snel komt... hopelijk zien ze dinsdag wel een beginnende/springend eitje :pray:
gelukkig gaat het met je allergie alweer wat beter :-*
Hier komt de groene zone ook al dichterbij :mrgreen: op zijn vroegst maandag alweer mijn ei dus... :inlove:
:dance: 20 weken zwanger!! :dance:
Tierrr, ok ik snap m. Dus we gaan hopen dat er di een mooi eitje klaar ligt, wat een stuk is gegeroeid
Wel vervelend dat je steeds terug moet, maar je bent nu wel fijn onder controle :thumbup:
Mascha, zijn de duivels er al??!!???!!
Tijger, te vroeg getest dan? Ik had pas een streepje op of rond dag 14.
Fijn weekend allemaal meiden!!
Miekje, gefeliciteerd met de 2o weken!!! :dance: Op de helft meis! Ik hoop zo dat je de tweede helft wat zorgelozer doorkomt :hug: :-
Mascha, fijn dat je al snel terecht kunt! En wat zou het super zijn als je van die medicatie af kan! Maar ja, wel rot dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt, je blijft kwakkelen zo he! (en fijn dat je er weer bent! :- )
Tierrr, ik ga voor je duimen dat er volgende week een joekel van een ei te zien is! Typisch iets voor gyns volgens mij, om niet zo spraakzaam te zijn :eh: Nou valt die van mij wel mee, maar ik heb ook een hoop andere gezien inmiddels… :roll:
Dikke knuffel voor de andere meiden :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Ik ga vanmiddag naar de verjaardag van een vriendin… In Den Bosch… Is de eerste keer dat ik helemaal alleen (nou ja, mét Sterre, maar zónder Tjip) zo’n eind ga rijden. Best een beetje spannend :shifty: Maar goed, het komt vast wel in orde. Heb maandag ook op en neer naar mijn ouders gereden en dat is verder weg (zat Tjip wel naast me, maar dat is eigenlijk alleen maar irritant :silenced: ), en heb ook al een hoop kortere stukken in m’n eentje gereden. Dus moet lukken. Maar toch spannend dus :lol:
Zo eerst nog ff een cadeautje kopen voor mijn zwangere vriendinnetje (niet die nu jarig is, maar een andere… en die komt vanmiddag ook). Die is nu ook ongeveer 20 weken zwanger geloof ik. Ben benieuwd naar haar buikie! :mrgreen: Vind het best een beetje moeilijk hoor, maar ben ook zo super blij voor haar… dubbel gevoel, maar ja, 't is niet anders.
xHeske
Miekje, gefeliciteeeeerd met je 20 weken! :dance: :-
Heske :-
Voor alle meiden even een dikke :hug:
Fijn weekend!
Miekje: wat een heerlijk gevoel alweer 20 weken!!! :dance: :dance:
Ik voor een mooie echo maandag!!!
Hier nog steeds geen :evil: :evil: :evil: :evil: