:eh: :shifty: Mascha… :shifty: Moet je niet stiekem ff een testje doen? Of kan het écht niet? :shifty:
(En als je dan toch gaat testen… kan je het mooi samen met Kim doen Die is zogenaamd haar test kwijt, maar dat geloven we natuurlijk niet :snooty:
)
Ben er weer!!
Miekje, gefeliciteerd met de 20 weken grens :dance: :dance:
Heske, madammeke vond dus dat je ook een bus-auto had moeten kopen?? :lol: :lol:
Ik ga straks even teruglezen hoor, zag iets over vleesboompjes. Maar ook dat het niets hoeft te betekenen. Hopelijk dat laatste.
Kan me voorstellen dat je zeer dubbele gevoelens hebt bij al het ‘gedoe’ met je lichaam :hug:
Hier lijkt het of ik wat minder vermoeid ben, dus dat is lekker.
En mijn buikje is nu toch echt een zwangerig buikje aan het worden :inlove:
@Sproetje wrote:
En mijn buikje is nu toch echt een zwangerig buikje aan het worden :inlove:
Foootoooooooo!! :mrgreen:
Miekje, gefeliciteerd!! Op de heft!! Jeetje, wat gaat dat hard, meid! Nu inderdaad maar hopen dat de tweede helft zorgelozer wordt en je daar volop van kunt genieten!! :-
Heske, succes met rijden (maar dat komt helemaal goed!) en veel plezier (en ook een beetje sterkte…) vanmiddag!! :-
Mascha, wat voor gevoel heb je erbij? Op wat voor cyclus was je banner gebaseerd? De langste, gemiddeld? Hoe voel je je verder trouwens??
@Tierrr wrote:
Bloedverlies kon af e toe eens gebeuren in een cyclus, zei ze. Maar toch blijf ik het wat vreemd vinden dat ik dat zowel de vorige als deze cyclus heb… :silenced:
Nou, mijn gyn kan nog wel meer zeggen… inmiddels heb ik alle keren bij het afvegen een papiertje vol bloed… ongeveer net zoveel als mijn afgelopen ‘ongi’ van 16 dagen terug… nou, das volgens mij echt niet normaal he?

Goedemorgen meiden!
:think: Mascha…?? :mrgreen: :think:
Miekje gefeliciteerd met de 20 weken grens, hopelijk, en waarschijnlijk, krijg je maandag een super goede mooie echo van jullie meissie :-
Tierr ik vind maar vreemd dat je alweer bloed gaat verliezen :roll: :hug: wat een gedoe zeg! :-
Ohh sproet, die ga je toch wel showen he?? :inlove: :inlove:
Heej kim! fijn weekend :-
Heske, die gekke meid van je :lol: :lol:
En veel sterkte vanmiddag, ik weet dat ik zelfs al steeds meer dubbele gevoelens heb als ik zwangeren zie enzo, dus kan me voorstellen dat het voor jou nog moeilijker en dubbel is :hug: :-
ik wil ook wel iedereen fijn weekend wensen! maar ben er gewoon hoor :mrgreen:
Miekje, hoeraaaaaa 20 weken :dance: Gefeliciteerd!
Wat een heerlijk sterk meisje hebben jullie toch! Dat ze nog maar mooi door mag groeien en in september als een gezonde meid ter wereld mag komen. Ik hoop dat het voor jou zelf ook allemaal wat minder zwaar wordt de komende maanden. Je hebt je portie nu wel gehad. Dat sterke heeft jullie uk vast van mama :-* :-*
En morgen de 20-weken echo, spannend.
Mascha, :shock: :think: misschien toch testje doen? Ik wil je er met alle plezier wel eentje sturen hoor. Echt waar.
Maar wat een toestand weer in het ziekenhuis. Dat hij je van de medicatie af gaat helpen is zeker een :dance: waard. Klinkt erg hoopvol in ieder geval. Wat houdt het verder in als je naar de revalidatiearts moet? Nou ja, eerst de EEG maar afwachten
Tierrr, weer naar de gyn dus :?. Tegelijk is het misschien wel goed dat je daar nu weer naar terug moet. Ze gaan je nu goed in de gaten houden. Als er geen eisprong komt kunnen ze wel meteen kijken hoe dat komt voordat je misschien anderhalf jaar bezig was geweest zonder resultaat en er dan pas achter komt. Maar mijn duimen draaien voor een prachtig rijp eitje
Jane en meneer-Jane, doe je best 8) Breng die troepen maar in stelling, geeeef acht!
Heske, succes met je eerste ‘lange’ tripje met de auto! Komt vast helemaal goed joh. Je hebt niet voor niets je rijbewijs gehaald.
Met mij gaat het wel goed eigenlijk. Al komt mijn pessimisme nog iets te vaak boven zetten :oops:, altijd weer dat ‘als het goed gaat’.
Qua duizeligheid gaat het beter in ieder geval. Ben nu aan de dagravit Mama en Baby pillen en daar zit veel ijzer in. Ben nog wel duizelig met opstaan van de bank of uit de auto, maar ach… ik mag niet klagen hoor. Ik weet waar ik het voor doe en onderga het met liefde.
Gisteren wel een moeilijke dag gehad. Bruiloft van vrienden. Oud en nieuw hebben we samen met hen gevierd en met weer vrienden van hen. Toen was ik dus zwanger en mocht niet drinken. Nog samen met mijn vriendin gespeculeerd of de andere dame misschien zwanger was, want ze dronk niet viel ons op. Bleek achteraf van wel dus. En nu liep ze parmantig rond met haar mooie ronde buikje En nog iemand die ik ook ken. Was toen net een paar weken verder dan ik. Ook zo’n mooi buikje en vol trots foto’s van de 3d echo laten zien
. En nummer 3 die ik van de zomer nog gezien had, nu dikke toeter, per ongeluk zwanger, maar er wel blij mee. In totaal 4 overduidelijk zwangere dames gespot. Verder was het reuze gezellig. Mannetje en ik waren allebei de hele dag vrij, dus lekker uitgeslapen, na de ceremonie samen lekker uit eten geweest en toen naar het feest. Vandaag lekker geshopt, althans, dat gingen we doen, maar is jammerlijk mislukt, niet gevonden wat we zochten en wel gevonden wat we niet zochten :inlove: …2 rompertjes, eentje met een kat en eentje met een nijlpaard
Oww jaaaa, 6 mei de eerste echo :shifty: 7 weken, 2 dagen, als het dan nog…
@ Miekje , je zit op de helft. Hopen dat de andere helft wat soepeler gaat verlopen.
@ Tierrr :
Wat raar dat je nu elke bloed hebt bij het afvegen. Ik zou alleen niet kunnen vertellen wat het kan zijn… De gyn kan je daar ook niet meer over vertellen ??
Ik snap ook niks meer van de ovulatietesten. 7 april was mijn 1ste menstruatiedag, cyclus was 26 dagen, dus beginnen op dag 9 met testen.
mijn test schema :
15 april super licht streepje
16 april super licht streepje
17 april geen streepje
18 april vergeten te testen
19 april super licht streepje
Moet mijn ei nu nog komen dan ??
Dus ik met gewoon door blijven testen ??
Via de calculator op internet is mijn eisprong op 19 april…
Hihi KC we doen wederom alweer ons best :mrgreen: :inlove: hopelijk dits keer met succes
Tijger ik vind maar vaag… maar ik zou doortesten want je hebt nog geen donkere of donkerste streepje gehad… miss komt je ei wat later… :think: vind maar raar en ik weet er ook niet het fijne van :-*
Hoi meiden!
Kom even goede morgen zeggen. Ben vreselijk zenuwachtig, dus even een lekker ego berichtje :mrgreen: :shifty:
Half 2 medische echo, half 3 echo gyn en afspraak gyn en daarna ook met Wout nog naar de ha, dus weet niet precies hoe laat ik kom posten.
Heb echt nachtmerries gehad over de echo.
Ik hoop zo dat al die rot infecties geen invloed hebben gehad op ons meisje, en dat ze helemaal gezond is! duimen jullie mee?
Hoop ook dat dat stomme hematoom weg is en dat de ligging van de placenta gunstig is. Pffffffff…spannend!
Oh Tijger, raar zeg, welke testen gebruikte je altijd? Zou je ze een x allemaal voor ons op de foto kunnen zetten??
Hoe is het met alle meiden? Hebben jullie een fijn weekend gehad? Geniet iig van de dag, Het wordt lekker weer.
Tierrr, hoe is het met je huidje?? Gaat het al iets beter? Uit de zon blijven hoor, vandaag, dikke :hug:
Hey meiden!
Hier ook een druk weekend gehad. Zaterdag dus naar die verjaardag in Den Bosch…en KC, ik weet hoe het voelt… naast die vriendin die jarig was kende ik nog 2 andere meiden… allebei zwanger En allebei rond ‘mijn tijd’ (en mijn tijd = augustus dus
) uitgerekend)(de ene eind juli, de andere begin of half september). Wel even slikken, vooral omdat we vorig jaar ook met z’n drieën op die verjaardag zaten, en toen had ik net zo’n buik als zij nu
)
En gisteren naar de verjaardag van m’n schoonmoeder. Was op zich nog best gezellig, lekker weer enzo…
Vandaag wil ik heel het huis schoon hebben, dus ook weer veel te doen. Zie wel hoe ver ik kom
Miekje, ik ga heel heel héél hard voor je duimen dat alles goed is met jullie kleine poppetje!!!
Sterkte vandaag meid, ik zal aan je denken! :-*
Knuf voor de rest :hug:
xHeske
@Miekje wrote:
Tierrr, hoe is het met je huidje?? Gaat het al iets beter? Uit de zon blijven hoor, vandaag, dikke :hug:
Lief dat je het vraagt! :-
Met mijn huis gaat het gelukkig een stuk beter… prednison kan een hoop doen… haha. Alle zwellingen zijn weg, het doet niet zeer meer en ben niet meer beroerd… het jeukt nu alleen nog. Ook vervelend, maar wat ben ik blij dat de rest weg is!! :mrgreen:
Ik ga heel hard duimen dat alle uiutslagen voor jou vanmiddag positief zijn… wel je best doen om het even snel te posten he? :-
Ik ben vandaag gelukkig vrij van mijn werk, want heb het giga druk met allemaal klusjes… kon er vannacht zelfs niet van slapen… was steeds bezig met alles wat ik nog allemaal moest doen… :wall:
Fijne dag allemaal!!
Sorry beetje ranzig vandaar spoiler
Ik heb ongeveer een kwartiertje terug letterlijk krom gelegen van de buikpijn, een kramp niet normaal, echt heel heftig. Nu net op de wc enorme soort van klonten/klodders en veel slijm :silenced:
Hmm, dat klinkt inderdaad niet helemaal lekker Mascha… :?
Wat voor gevoel heb je er zelf bij?? :roll:
Heb je nu geen pijn meer?? :-*
@Tierrr: pred is echt kl*tespul maar het kan super werken! Blij dat je er zo goed als vanaf bent!!! 8)
@Heske: he jakkes dat zal enorm confronterend geweest zijn :hug:
Viel het autoritje naar Den Bosch wel mee?
@Miekje: Nog iets langer dan een uurtje… ik wou dat ik stiekem om een hoekje met je mee kon kijken. Ik :thumbup: :thumbdown: en voor je dat alles ok is met jullie meisje en dat alle ellende nu eindelijk eens over is!!!
@Tierrr wrote:
Hmm, dat klinkt inderdaad niet helemaal lekker Mascha… :?
Wat voor gevoel heb je er zelf bij?? :roll:
Heb je nu geen pijn meer?? :-*
Ik heb nog steeds die soort van kramp maar gelukkig een heel stuk minder

He jakkes Mascha, wat naar joh. Heb je ook bloedverlies dan (gezien je banner :think: )… Zou het dan een vroege mk geweest kunnen zijn, of niet? Hou het in de gaten he meis, je buikie moet nog langer mee
Tierrr, gelukkig dat de allergie minder is (nou ja, de allergie zelf niet, maar de uitslag bedoel ik). Wat rot dat je er zo’n last van hebt, lijkt me echt balen als je de zon niet in kan. (al zit ik nu zelf ook hele dagen binnen, omdat ik anders verga van de hooikoorts :roll: )
Miekje, nog een uurtje meis… Ik duim me rot, het moet allemaal goed zijn hoor, je meisje is een vechtertje, die komt er wel :hug:
Mijn huishouden schiet lekker op vandaag, dus ik mag zo van mezelf even de stad in. Ben nu bijna 7 kilo afgevallen, dus al m’n kleren zitten te wijd. :dance: Zometeen dus ff heerlijk een maatje kleiner shoppen :thumbup:
xHeske
@Ke wrote:
He jakkes Mascha, wat naar joh. Heb je ook bloedverlies dan (gezien je banner :think: )… Zou het dan een vroege mk geweest kunnen zijn, of niet? Hou het in de gaten he meis, je buikie moet nog langer mee
Die soort van klonten/klodders is inderdaad bloed (of wat het dan ook mag zijn :think: ) :silenced:
Ik was 6 dagen te laat (gezien vanaf de langste periode van mijn vorige cyclussen)
Lekker hoor vanmiddag even shoppen, het is er in ieder geval lekker weer voor!!!
8)
Heeee ik heb nu ook 2 kleuren bloempjes :dance:
@Ke wrote:
Zou het dan een vroege mk geweest kunnen zijn, of niet? Hou het in de gaten he meis, je buikie moet nog langer mee
Zo komt het mij eigenlijk ook voor... :silenced: :? :hug:
Gefeli met je bloempjes trouwens!! :mrgreen:
Heske, shop ze!! :thumbup:
Jij schiet meer op in het huishouden dan ik vandaag, zo te horen... :silenced:
JOEPPPIIIEEEEEE MIEKJE HEEFT HEEL GOED NIEUWS!!!
Details mag ze lekker zelf komen melden maar alles is gelukkig ok met ukkie :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Miekje en Jor ik ben onwijs blij voor jullie!! :inlove: :-*
Het is jullie enorm gegund, nu lekker shoppen!!! :dance: