*** Oktoberstoppers #11 ***

Met mijn knie gaat het een beetje, kan nog niet lang lopen of stil staan, maar hij is niet meer dik blauw paars etc. Ga vanavond even omhoog zitten met een warme kruik erop om te kijken of dat helpt.

Vanavond ook even een goed gesprek met mijn mannetje aan gaan, want ik wil eerlijk gezegd deze periode mijn ei niet missen en die zit er toch aan te komen :oops:

@Heske: fijn dat er niet iets heel ergs aan de hand is :hug:

@Tijger: Heel veel succes enne je weet het he; wees heel erg eerlijk tegen jezelf :hug: :pray:

@Tierrr: ik kan zelf niet zo best tegen warmte; bultjes, misselijk, gewoon een beetje naar. Maar hier word je helemaal niet vrolijk van :frowning: Hopelijk is er iets tegen te vinden!! :hug:

@Kittycat: en en en? dringt het al een beetje meer door?? :wink: :pray:

Ik moest vrij lang wachten vandaag bij die bedrijfsarts en stond uiteindelijk zo weer buiten :think: Volgende week weer een belafspraak :doh:

Morgen naar de neuroloog en hij is er blijkbaar van overtuigd dat ik dan meteen meer weet :hand:

Dag lieve meiden!

Heske, wat een zware dag moet jij gehad hebben. :hug: Fijn dat alles (op misschien die twee vleesboompjes na) er goed uit zag…

Wel balen dat je nu eigenlijk nog niet veel weet, jullie geduld word aardig op de proef gesteld! :hug:

Je hebt deze maand wel een korte cuclus zeg als je ei nu al gesprongen is!

Tijger, je zit dus even in een vervelende situatie, balen zeg! Heel veel succes met je gesprek vanavond.En van je afschrijven mag natuurlijk altijd! Een ander kijkt er misschien net even iets anders tegen aan! :-

Tierrr, hier geen tips voor zonneallergie.Heb je het alleen bij de eerste zonnestralen? of de hele zomer door? Geen pretje zo te lezen! :hug:

Mascha, wat een gedoe allemaal. Ze houden je wel bezig zeg! :hug:

Miekje, een dikke knuffel voor al je zieknhuis bezoeken :hug: Die meid van jullie moet wel heel bijzonder zijn :-

Voor alle meiden die ik heb gemist (doe ik echt niet express hoor) een dikke kus en knuffel

Even snel… druk, druk, druk! Gaan een weekendje weg met Merijn (mijn man) zijn fam. Heerlijk naar Zandvoort. Helaas wordt het weer iets minder, maar ach…als het maar droog is!

Dus alvast een prettig weekend toegewenst allemaal! :-*

AANGEBODEN:

Ik heb 2 plastic zakken vol met tijdschriften over zwangrschap (Wij jonge ouders, ouders van nu, kinderen), 'n paar Flairs en een paar Viva’s.

Gratis af te halen voor de liefhebber! Allemaal niet heel recent meer, maar de info erin is altijd leuk om te lezen natuurlijk :wink:

xxx

Wat heerlijk Memmie er even tussenuit; geniet ervan!!! :thumbup: :dance:

Memmie :

Geniet van je weekendje weg en het zal ook wel goed komen toch.

Heel veel plezier !!!

:-*

Heske :hug: wat vind ik het dapper van je dan je het maar mooi doorstaan hebt vandaag. Wat moeilijk zeg, zoveel herinneringen :cry:

Mooi in ieder geval dat je bmm en eierstokken er goed uitzagen. Mocht je vleesboompjes hebben dan hoop ik dat ze die op een eenvoudige manier weg kunnen halen. Wel goed dat je geweest bent, mogelijk heb je nu wel een oorzaak gevonden voor het niet zwanger raken.

Tierrr, jeetje wat heb jij een heftige zonneallergie zeg. Wat enorm vervelend zeg. Rot ook dat die middeltjes zo slecht helpen.

Tijgertje, tis goed om het uit te praten met je vriend :-*

Memmie, heel veel plezier!! Leuk zo’n tas tijdschriften, maar je woont nogal ver weg, dus helaas.

Mascha, succes morgen bij de neuroloog.

Jannnniieeeee, is het al tijd voor jouw eitje?

En of het doordringt? Half. Ik vermoed pas als ik meerdere keren live beelden van een gezonde baby heb gezien. Als we het frummel hebben is het meestal met en ‘als ie dan nog leeft’, ‘als ie er dan nog zit’ of ‘als we dat redden’ erachteraan :oops:.

Maar morgen ben ik alweer een week ‘zwanger’ :dance:.

KC hihi ja op zijn vroegst komt ie maandag weer :slight_smile:

duurt dat altijd weer lang zeg, pff

ben nu ook aan het tempen maar vind het zo maf mijn temp lijkt beetje bij beetje te dalen :roll: 't zal wel, zien het wel :stuck_out_tongue: het zal wel goed zijn :lol:

gelukkig dringt het wel al beetje door, probeer er lkkr van te genieten!

en natuurlijk geniet je meer als je straks de beelden van jullie bewegende/gezonde frummel hebben gezien :inlove:

Hier nog steeds geen :evil: :evil: :evil: :think: :think:

je weet zeker dat de cd’s nog goed waren?? :think:

zou bijna denken… :roll:

Wie van jullie heeft ze gesaboteerd?? :lol: :lol:

Heb vanavond toch nog een ovulatie test gedaan en weer een super lichtroze streepje. Morgen maar weer testen. Miscshien kan ik dan over een paar dagen mijn ei spotten.

De calculator via internet geeft 19 april aan als ovulatiedag.

Meiden, bedankt voor het mee leven. Ik ga even de laatste ronde met de hond wandelen en dan mijn bedje opzoeken en even heel dicht tegen mijn mannetje aan kruipen :oops: dat heb ik wel gemist de laatste paar dagen. Morgen is het weer vroeg dag ( 5.15 uur gaat de wekker) dan even werken tot 12.30 uur en dan is het WEEKEND !!! Heerlijk, ik heb al gehoord dat het zondag weer zonnig word met 19 graden, dus dat gaat goed komen.

Voor iedereen die het nog leest,

een hele fijne nachtrust toegewenst !

:-* :hug:

Slaap lekker straks tijger!

Lekker gevoel he weer kunnen gaan slapen na dat geruzie :inlove:

Tijger fijn dat het wel weer goed gaat tussen jullie, slaap lekker! :-*

vraagje…

kan het zijn dat je na tijdje ontpillen je gewicht omlaag gaat, of uhm heel langzaam omlaag gaat…??

ik ben de afgelopen maanden, beetje bij beetje in totaal 2 kilo kwijt, zonder enige moeite. juist verkeerd-om en heb zitten vreten… :roll:

kan dat nog van het ontpillen zijn…??

Hey meiden,

Ik lees wel trouw mee, maar de de laatste tijd te moe om te reageren.

Bij mijn vorige zwangerschap was dat een stuk minder.

Jesse slaapt gelukkig nog, kan ik ff rustig ontbijten. (te vroeg gezegd ik hoor de babyfoon…)

Nou ik kom vanmiddag ff reageren…

Dikke kus

Lieke rustig aan! :hug:

Mascha, hoop dat je volgende week idd meer weet! Veel succes vandaag meis!

Jane, euh geen idee, misschien gaat je stofwisseling wat sneller ofzo :think:

Heske, wat knap van je dat je het hebt gedaan. En wat moet het moeilijk geweest zijn voor je. Over 3 weken dus terug. Fijn dat het er goed uit zag en over die vleesboompjes, even bellen, vragen even op papier zetten, dan kun je rustig je vragen stellen, omdat je er nu anders mee rond blijft lopen :-

Tierrr, heel erg veel succes vandaag!!! laat je het weten! :-

Tijger, fijn dat het weer goed is meis. Hoop dat je lekker hebt geslapen naast je mannetje!

Memmie, heerlijk een weekendje zandvoort! Lekker van genieten! :dance:

Miek, jij een dikke knuf en ook 1 op/voor je buik.

Fijne dag meiden

Goeiemorgen!

Heb al ff op google gezocht naar het hoe en wat over die vleesboompjes, en het valt allemaal wel mee geloof ik. Even afwachten waar ze precies zitten, dat kon de gyn nu ook niet echt zien. Dus moet echt ff 3 weken afwachten voor ik weet wat er verder gedaan kan worden. Schrok alleen wel dat ik zag dat vaak de anticonceptiepil wordt gebruikt om die vleesboompjes tegen te gaan… Lijkt me nou niet echt een leuke oplossing voor ons, maar we zien het wel. Soms hoeven ze ook helemaal niet weggehaald te worden.

Waar ik vooral van baal, is dat er dus weer ‘gedoe’ is. Ik heb er geen zin in. Bloedprikken, weer een echo… Ik had gehoopt dat allemaal pas weer mee te maken als ik zwanger was. Alles brengt herinneringen mee en dat is rot, maar het is ook een beetje een beletsel om weer verder vooruit te kijken. Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar het is nu weer ‘afwachten tot dit en dat’… Dat gevoel is ook niet helemaal terecht, want onze kinderwens hoeft in de tussentijd helemaal de ijskast niet in, maar zo voelt het wel een beetje. Had gewoon liever gehoord dat alles helemaal in orde was en dat het gewoon een kwestie van pech is dat we nog niet zwanger zijn (dat kan het nog steeds zijn overigens, het is helemaal niet zeker dat die vleesboompjes, of wat het ook zijn, ook de oorzaak dat het nu langer duurt… het kan ook gewoon allemaal toeval zijn). Maar ja…

Ga zo werken, lekker met de auto!!! We hebben gisteren Tjip z’n bus opgehaald. Hij heeft daarna de Zafira ‘geplunderd’, al zijn rommel eruit gehaald, en nu is ie van mij! :mrgreen: :dance: Ook meteen een tweede autostoeltje voor Sterre gehaald . In het busje mag ze dus voorin zitten, en dat vond ze wel wat. :inlove: Moest wel om haar lachen, zegt ze ‘papa grote auto he. Mama’s auto veel te klein!’ :wall: Verwend mormel :lol: En vanmorgen vroeg ze waar de ‘bus-auto’ was, en toen ik zei dat die met papa mee was, moest ze huilen en zei ze dat ze nog een auto wilde kopen :wall: Ze heeft het nog niet helemaal begrepen, geloof ik :lol:

Maar goed, even mijn spullen bij elkaar rapen, nog snel wat bankadministratie doen (anders sta ik straks toch maar in de file, kan beter eerst thuis wat doen), Sterre wegbrengen en dan lekker karren met m’n bakkie :mrgreen: Jammer dat we zo dichtbij de zaak wonen :frowning: :wink:

En even een hele dikke knuffel voor jullie allemaal :hug: :hug: :hug:

Mascha, succes bij de neuroloog! :-

En Tierrr, succes bij de gyn! Ik hoop dat er een mooi ei te zien is! :-

xHeske

Memmie, ik ben bang dat ik te laat ben, maar wil je toch nog een heel fijn weekend wensen… geniet ervan!! :-

Ik heb trouwens eventueel wel belang bij die tijdschriften! Ben dan nog wel niet zwanger, maar hoop het wel heel snel te worden, dusse… en je woont ook redelijk dichtbij! Dus heb je ze nnog? :roll:

Heske, ik moet elke keer weer zo lachen om die drol van jou… prachtig, wat een meid!! :mrgreen:

En je gevoelens wat betreft die vleesboompjes enzo snap ik wel hoor! Maar probeer jezelf inderdaad maar voor te houden dat er niks aan de hand hoeft te zijn!! :-

Mascha, zijn er al :twisted: ??

Tijger, fijne nacht gehad?? :mrgreen:

Lieke, leuk dat je je even meld, jammer dat je zo moe bent… verder wel alles ok??

Jane, geen idee of dat daardoor kan komen… :think:

Ik voel me rot… die zonne-allergie is echt vreselijk… net weer met de huisarts aan de telefoon gehangen en heb nu een prednisonkuur gekregen… echt rot-spul, maarja, alles beter dan dit! Kan nu mijn ogen haast niet open doen en heb zo’n pijn… durf haast niet naar de gyn vanmiddag… gelukkig brengt mijn vent me, zodat ik niet met de bus hoef… :roll:

Dit is trouwens ook weer lekker… bloed bij het afvegen zojuist… :shock: :?

Wat moet ik daar nou weer mee?

@Jane_S wrote:

vraagje…

kan het zijn dat je na tijdje ontpillen je gewicht omlaag gaat, of uhm heel langzaam omlaag gaat…??

ik ben de afgelopen maanden, beetje bij beetje in totaal 2 kilo kwijt, zonder enige moeite. juist verkeerd-om en heb zitten vreten… :roll:

kan dat nog van het ontpillen zijn…??

Jaaa!! Dat kan. Had ik ook. Ik ben zo’n 10 kilo afgevallen nadat ik met de pil stopte en ging weer naar het gewicht van toen ik 18 was en stopte met de pil. Zonder er ook maar iets voor te laten.

Inmiddels ben ik weer wat aangekomen, want ik heb me wel heel erg ziekgevreten de laatste maanden, oa aan paaseitjes en M&M’s, tot op een gegeven moment 6 zakken snoep per week :angel:

Maar het kan dus goed hoor.

Heske, wat een mop is Sterre toch :-*

Tierrr, bloed, wat vreems :think: Kan het geen ovulatiebloeding zijn?