*** Oktoberstoppers #11 ***

@ Tierrr :

Je zeurt niet hoor, gewoon je hart luchten.

@ Miekje:

Dan was het je middag wel zeg. Gelukkig was de uitslag van het prikken gelijk binnen en ook goed.

Ik heb net toch maar een ovulatietest gedaan ( kon het niet laten, wil toch eigenlijk mijn ei niet missen :oops: ) en er was een super licht roze streepje op te zien. Morgen weer een test, net zo lang tot ik donker test.

Wat is er weer veel gebeurd!

Tierrr, fijn meid dat je baarmoeder en eierstokken er goed uit zagen. Ik duim voor een mooi ei vrijdag!

Heske, succes alvast morgen. Wat zal het moeilijk zijn weer die afdeling op te komen. Heel veel sterkte :-

Miekje, :-
jee weer een hele middag in het ziekenhuis, bah. Gelukkig waren de bloedwaardes goed. :pray: voor maandag

Hope, leuk dat je ook even langs kwam! Ook een … wat leuk! Voetbalteam…van KOK babies?

Tijgertje, rot van je knie :-* Hoop maar dat het snel over is.

Mascha, ik heb je nooit als afvallige beschouwd hoor, je hoort er nog altijd even goed bij :hug: voor jou.

En verder weet ik het even niet meer :oops:

Ik ga even kokerellen met mijn mannetje…

Hoi meiden,

Ik kom weer even zwaaien… tot zaterdag denk ik.

Morgenochtend moet ik vroeg weg voor een tweedaagse cursus.

Misschien hebben we daar internet, maar de eerste dag gaan we door tot acht uur 's avonds en dan moeten we daarna nog eten :o

Ik ga dus even sultana’s enzo hamsteren overdag denk ik!

Het schijnt wel een heel luxe hotel te zijn waar we zitten.

Maarja, wat heb ik daar nou aan als ik er in mijn uppie zit zou je dan denken :smiley:

Heske, snel beter worden hoor!!

En Tijgertje, ik weet niet hoe heftig en diep het zit met je vriend.

Maar als het geen gevolgen heeft voor de lange termijn hoop ik dat je weer lekker in je vel zit wat dat betreft als je streep op z’n donkerst is!

En je mag natuurlijk altijd pb-en :-*

Oh, en wat vaag van je knie. Hopelijk trekt het net zo snel weg als het gekomen is!!

Het tennis ging eigenlijk nog best lekker, maar ik denk dat ik het wel zwaar ga krijgen als het straks ook nog warmer wordt.

En Tierrr, ik heb helaas ook last van zonne-allergie (of iets wat er verdacht veel op lijkt :wall: )

Miekje, je hebt wel wat te verduren zo, steeds maar bezig met je gesteldheid. Even een dikke knuf voor jou :hug:

En voor de andere meiden (incl. Mascha :smiley: ) die dat kunnen gebruiken!!

Hope, lekker om te lezen dat alles goed was.

Het wordt hier al aardig blauw :wink:

@Sproetje wrote:

Hoi meiden,

En Tijgertje, ik weet niet hoe heftig en diep het zit met je vriend.

Maar als het geen gevolgen heeft voor de lange termijn hoop ik dat je weer lekker in je vel zit wat dat betreft als je streep op z’n donkerst is!

En je mag natuurlijk altijd pb-en :-*

Oh, en wat vaag van je knie. Hopelijk trekt het net zo snel weg als het gekomen is!!

War voor cursus ga je doen als ik vragen mag ??
Ik hoop voor je dat er dan wel internet is, zodat je daar toch niet helemaal alleen bent, maar toch even snel op het forum bij ons kan kijken.

Ik hoop ook dat mijn knie weer snel over is...
Ik hoop ook dat het snel beter gaat tussen mijn vriend en mij, want ik vind het zo dus echt niet leuk. Ik zal even kijken of ik zo een pb kan sturen, maar wil er eigenlijk niet te veel mensen mee last vallen. Het lucht bij mij natuurlijk wel een beetje op als ik het even van me af kan schrijven :oops:

Daarom, gewoon doen hoor.

En het gaat mij nu allemaal zeer voor de wind, maar ik heb ook absoluut anders meegemaakt.

Ik heb een cursus huwelijksvermogensrecht voor mijn werk.

Word dat een zware cursus ??

Wat voor werk doe je als ik vragen mag ??

( het lijkt iets met advocaten of zit ik er dan ver naast ?? )

@Sproetje wrote:

En Tierrr, ik heb helaas ook last van zonne-allergie (of iets wat er verdacht veel op lijkt :wall: )

Jij ook al? He verdorie, wat vervelend... erg? En al lang? Wat gebruik jij er tegen? Want ik heb nog niks kunnen vinden wat helpt helaas...

Succes met de cursus trouwens, wel zwaar denk ik... 2 lange dagen...

@Sproetje wrote:

Ik heb een cursus huwelijksvermogensrecht voor mijn werk.

Je gaat wel goed voorbereid je huwelijk in dan :wink: :lol:

@tijgertje1982 wrote:

@ Mascha :

Super leuk dat je besloten hebt om te blijven. Het is juist zo’n gezellig cluppie en we willen je ook niet kwijt.

Nog geen NOD ??? Heb je al een test gedaan ?? Spannend !!!

Als de cd's hun werk gedaan hebben moet het toch echt een WOD zijn :wink:
Ach ik heb nooit een echt regelmatige cyclus gehad dus echt heel erg "ongerust" ben ik niet

Tja, ik ga ervan uit dat ik het zelf nooit nodig ga hebben :lol: :lol:

Tijgertje, ik werk bij een rechtbank…

@ Sproetje :

Ok zat ik toch aardig in de richting al zeg ik het zelf.

Dat word een vrij pittige 2-daagse cursus.

Ik wens je in ieder geval heel veel succes met de cursus en ik hoop voor je dat ie niet al te zwaar zal zijn en dat je toch nog een beetje plezier hebt in die 2 dagen.

Lieve meiden,

Ik ga zo mijn bedje opzoeken, ben helemaal op. :zzz:

Eerst nog even de hond uitlaten ( word een kort rondje, want mijn knie begeeft het al weer)

Ik wil iedereen even bedanken voor het meeleven met mij en de lieve woorden en knuffels die ik heb gehad. Ik hoop dat het snel beter zal gaan. Ik hou jullie op de hoogte.

Voor nu , iedereen een fijne nacht.

Dikke :hug: :-*

@ Heske :

Wil je nog even heel sterkte wensen voor morgen bij de gynecoloog ( weet niet precies hoe ik het moet schrijven).

:hug:

Wat toepasselijk Sproet die cursus :lol:

M&J, wat zou je onder andere omstandigheden blij zijn geweest met die ene dag over tijd :hug:

Ik heb vandaag de VK gebeld, ze was enigszins verbaasd dat ik alweer zwanger ben na de curettage. Maar de test was echt positief. Ook vanmorgen weer :shifty: (Ik weet het, ik ben echt erg)

Ik heb nu een afspraak op 28 mei staan, na onze vakantie. Help, bloedprikken moet opnieuw. En ik ga proberen een afspraak te maken in een ziekenhuis voor een vroege echo met ongeveer 7 weken. En daarna met 10 weken alsnog een ‘normale’ termijnecho. We moeten er dan misschien wel een zelf betalen, maar dat kan me wat :wink: Ik hoop dat deze frummel het uithoudt tot die datum :pray: (en daarna natuurlijk ook nog tot hij eind december gezond geboren moet worden). Volgens de VK moet ik er wel vertrouwen in hebben. Dat is ook zo, maar soms is het zo moeilijk.

Ik ben trouwens steeds duizelig, heel vervelend.

Maar…voor het goede doel (hopelijk)

Moge!!!

Heske, heel veel succes vandaag! :-

Mascha ook heel veel succes!! :-

Sproetje, ook veel succes en plezier!

Tierrr, nog 1 nachtje! Wat vervelend die allergie…ik weet er niet zoveel over, heb je al op google gekeken voor spulletjes? Zal ik ook es doen.

KC, die duizeligheid is vast en zeker voor een goed doel meis! Probeer floradix drankje. :thumbup: Misschien heb je een laag ijzergehalte in je bloed. Kunnen jullie het beide een beetje bevatten?

Fijne dag allemaal!

:shifty: wat is het hier stil zeg!

Hoi meiden!

Nou, vanmorgen dus bij de gyn geweest… Er is een kweekje en een uitstrijkje afgenomen, daar krijg ik over 3 weken de uitslag nog van, maar ze verwacht dat daar niks uit gaat komen. Maar ik heb ook een echo gehad. Bmm en eierstokken zagen er prima uit, maar de bm zelf liet wel iets geks zien. Waarschijnlijk één of twee kleine vleesboompjes. Alleen was het bm-slijmvlies nu heel dik omdat ik net rond de eisprong zit, en kon ze het daardoor niet goed zien. Over 3 weken moet ik dus terugkomen en dan krijg ik weer een echo (tranen liepen over m’n wangen tijdens die echo, pfffff wat bracht dat weer een hoop herinneringen naarboven zeg :cry: ). Het zou een reden kunnen zijn waardoor een zwangerschap nu nog uitblijft, maar het hóeft niet. Dus we mogen gewoon verder blijven proberen :eh:

Verder kon ze zien dat m’n eisprong net geweest was. En aangezien we zondag voor het laatst geklust hebben, zit het er deze maand niet in, vrees ik :cry: We hebben net wel nog een poging gewaagd hoor :oops: , maar ik denk dat dat al te laat was.

Maar goed, het is even afwachten dus, of er echt een vleesboompje zit, of twee… Ik weet niet zo goed wat ik er nou van moet denken eigenlijk. Het is op zich iets onschuldigs, en als dat een zwangerschap tegenhoudt, dan is het volgens mij ook wel weer makkelijk te verhelpen. Maar ik weet niet precies wat er nou gaat gebeuren als het een vleesboompje is, hoe ze dat weghalen, of ik daarna direct weer zwanger mag worden enzo, dus word er vooral erg onzeker van. Misschien dat ik over een paar dagen even bel met al die vragen (die komen uiteraard steeds pas ná het consult he :wall: ).

Tja, en verder voor deze cyclus dus even rust. Ik ga er vanuit dat ik dus niet zwanger ben. Dus ga proberen er ook maar even niet over na te denken. Eerst over 3 weken maar weer eens kijken… :?

xHeske

Middag meiden!

Hoe is het met je Miekje?

KC het moet gewoon goed zitten met dit frummeltje hoor! :-

Tijger hoe is het met je knie??

Mascha hoe ging het bij de bedrijfsarts?

Heske, jammer dat je je ei waarschijnlijk gemist hebt…

Jeetje meis kreeg tranen in mijn ogen toen ik las dat je het er moeilijk mee had, kan me dat goed voorstellen :hug: :-

gelukkig zag het er verder allemaal goed uit en nu maar afwachten op de uitslag en volgende echo :-*

pff wat een gedoe… :hug:

@ Heske :

Wel goed dat de bmm en de eierstokken er goed uitzien. Alleen jammer dat je net je ei gemist hebt… Vleesboompjes kunnen ze toch gewoon verwijderen onder een kleine ingreep ??

Nu maar even de nieuwe echo afwachten…

:hug:

@Miekje wrote:

Tierrr, nog 1 nachtje! Wat vervelend die allergie…ik weet er niet zoveel over, heb je al op google gekeken voor spulletjes? Zal ik ook es doen.

Hee Miekje, wat lief dat je zo meedenkt! Er zijn wel meer mensen met zonne-allergie, maar in deze mate is het vrij zeldzaam... heb het al mijn hele leven en heb ook al heel wat verschillende middeltjes geprobeerd, maar niks helpt echt... wel uit het zich elke keer weer anders... dit is bijvoorbeeld de eerste keer dat ik het zo erg in mijn gezicht heb... en vroeger had ik het altijd alleen op delen van mijn lichaam die in de zon geweest waren, nu breidt het zich ook uit...
Heb inmiddels een heel rood en opgezwollen gezicht; mijn ogen kunnen nog maar half open, mond open doen gaat moeilijk en ik kan ook mijn hoofd niet meer omdraaien.. het jeukt en is erg pijnlijk, ik ben er helemaal naar van... ik hoop maar dat het morgenochtend wat beter is en anders ga ik maar weer naar de huisarts... mijn eigen risico ben ik toch al kwijt... ;)

Heske, hmm, vleesboompjes... sja, dat zóu een reden kunnen zijn waarom je nog niet zwanger bent inderdaad... en een reden die redelijk makkelijk te verhelpen is inderdaad, dus das da positief... al weet ik inderdaad ook niet of je direct nadat ze verwijderd zijn zwanger mag worden... :think: inderdaad maar even opbellen met die vraag...
Verder wil ik je ee hele dikke :hug: geven, meid, wat moet dat zwaar geweest zijn, die echo... ik vind het super knap dat je het toch maar even gedaan hebt!! :thumbup:
Nu de komende 3 weken maar even afwachten... jammer dat het deze ronde hoogswaarschijnlijk niet raak is, maar misschien heeft dat ook wel wat meer rust... :-*

Tijger, hoe gaat het nu met je knie? En met je vriend? ;)

En mascha, hoe ging het?

Sproet, hoe is de curcus?

En KC, wat vervelend van die duizeligheid, maar uiteindelijk is het het waard... :hug: