*** Oktoberstoppers #11 ***

Ga net de hond uit laten en kan bijna niet lopen van de pijn in mijn knie ( ben daar 3 jaar geleden al aan geopereerd). Nu ben ik net in de douche, is ie helemaal raar verkleurd (blauw-paars gevlekt). Vaancht maar rust geven met slapen en kijken hoe het morgen gaat.

Morgen schijnt het een heerlijke warme dag te worden, even proberen om daar van te genieten en mijn zorgen en problemen even op een rijtje zetten of vergeten ( heb wat gezeur met mijn vriend, maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen, vind het alleen wel *** dat het nu moet terwijl mijn eisprong er aan zit te komen) :cry:

Nou meiden, ik wens jullie een fijne nacht en ik duik lekker mijn bedje in.

:-*

Hoi meisjes

Tierrr, lief dat je er naar vraagt. Nee het gaat nooit meer over, tenminste dat is mij meteen verteld. Ik mag vandaag bellen voor een afspraak bij een internist in het AMC. Er zijn wel medicaties voor, maar met veel bijwerkingen (lees: vette troep) dus hoe het gaat lopen na de zwangerschap weet ik nog niet… Ik ben erg nieuwsgierig wat de internist mij er allemaal over kan vertellen.

Hier draaien de duimen voor jou voor a.s. vrijdag. Op een heeeeeeeeeel mooi eitje. Ik vind het echt heel knap van je dat de de stap hebt gezet, topper hoor ben je, en helemaal fijn dat alles er goed uit zag!

Heske, veel succes vandaag, laat je niet gek maken. Denk maar aan ons als je door die gangen loopt, in gedachten ben ik bij je meis.

Laat je weten hoe het was?? :-

Tijger, hoe is het nu met je knie meis?

Jane :oops: ik heb nog helemaal geen tijd gehad. Komt goed vandaag! :wink:

Fijn dat je een ok weekend hebt gehad. Wanneer verwacht je ongeveer je ei?

Miek, alles ok meis?

En Sarah, Memmie, Lieke, Lu en alle andere meiden?

Fijne dag!! :-

Oh ja, de gyn en ha hebben wel overleg gehad, maar ik hoor het maandag pas. Ik moet deze kuur afmaken. Er is idd weer een blaasontsteking, maar geen sprake van een enge infectie, dus strepto. of zoiets. (duh wat was de vorige keren ook niet zo) Dat was eigenlijk wat ik te horen kreeg. Even maandag afwachten, dan heb ik eerst de 20 weken echo en een half uur daarna een afspraak bij de gyn.

Edit: Nou moe, was toch echt in de veronderstelling dat het donderdag was :doh: :? Heske, dat berichtje is voor morgen hoor, want het is woensdag vandaag, maarjadatwistjijnatuurlijkallangbenweereenslekkerheldersoooooooooorrryyy

Goedemorgen meiden!

gadver tijgertje, hoe gaat het nu met je knie?? :hug:

Miekje, is goed hoor!! :-

ik verwacht mijn ei tussen 20 en 25/26 april :mrgreen:

Spannend hoor maandag!! :-

Heeee meiden, ik heb besloten dat jullie me niet zomaar weg krijgen :wink:

Morgen moet ik naar de bedrijfsarts en vrijdagmiddag zit ik bij de neuroloog :think: Ander ziekenhuis; nieuwe ronde, nieuwe kansen

Gisteren was trouwens mn NOD maar de :evil: :evil: zijn er nog niet. Als je niet beter weet… :eh:

Tijger hoe is het met je knie?? Heb je jezelf verstapt gisteren? :hug:

Miekje; heb je inmiddels geen harde buiken en raar bloedverlies meer?

En Miek een jongetje!! :inlove: Dat lijkt mij eerlijk gezegd ook wel heeeel erg leuk!!

Heske alvast een hele dikke knuf voor morgen :hug: :hug: Het zal vast niet makkelijk zijn maar ik vind het heel goed van je dat je gaat; STOER!! :hug:

Hoe zou het eigenlijk inmiddels met Hope zijn? Jammer dat ze er niet meer bij is :frowning:

Hier ook alles prima hoor! Met mijn bekkenklachten gaat het redelijk ALS ik me maar rustig houd! Valt niet altijd mee, vooral met zo’n klein monstertje, maar mag niet klagen zoals het nu gaat!

:-* 'k

Ben veel buiten met onze kleine vent, dus heb niet veel tijd om achter/voor de pc te zitten. Zodra hij van bed is staat 'ie al voor de deur. Wordt straks nog wat als het weer weer minder word/is :?

Vanmiddag weer eens kijkers voor ons huis. Ben benieuwd! Maar goed, het is wel lastig… gaat nu wel iets langer duren mochten ze het huis willen. Eerst maar bevallen en genieten en dan zien we wel weer :wink:

Zoooo schattig! We hebben voor ons huis een speelveld en groenstrook en daar zijn ook veel eenden. Nu dus met kuikentjes, prachtig! :inlove:

Wat een schatjes!

Mascha, ik hoop zo dat deze neuroloog wel iets voor je kan betekenen. En dat je snel voor je kinderwens kunt gaan! Heeft nu lang genoeg geduurd! :-

Miekje, het zit je ook niet mee he, meis! :hug:

Jij ook alweer bijna op de helft :thumbup: gaat snel he?!

Tijgertje, hoe gaat het nu met je knie???

Voor de rest ben ik het even kwijt :oops:

Ga nu weer snel de boel op orde maken voor de kijkers!

Meiden, geniet van het heerlijke weer! dikke :-
allemaal!

en een dikke :hug: voor wie die nodig heeft!

@tijgertje1982 wrote:

Ga net de hond uit laten en kan bijna niet lopen van de pijn in mijn knie ( ben daar 3 jaar geleden al aan geopereerd). Nu ben ik net in de douche, is ie helemaal raar verkleurd (blauw-paars gevlekt). Vaancht maar rust geven met slapen en kijken hoe het morgen gaat.

He jakkie, dat klinkt eng… hoe is het er nu mee??

@tijgertje1982 wrote:

( heb wat gezeur met mijn vriend, maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen, vind het alleen wel *** dat het nu moet terwijl mijn eisprong er aan zit te komen) :cry:

Wat vervelend joh van dat gezeur met je vriend... als je het kwijt moet mag dat hoor, je valt mij in elk geval niet lastig!! :hug:

@Miekje wrote:

Tierrr, lief dat je er naar vraagt. Nee het gaat nooit meer over, tenminste dat is mij meteen verteld. Ik mag vandaag bellen voor een afspraak bij een internist in het AMC. Er zijn wel medicaties voor, maar met veel bijwerkingen (lees: vette troep) dus hoe het gaat lopen na de zwangerschap weet ik nog niet... Ik ben erg nieuwsgierig wat de internist mij er allemaal over kan vertellen.

Jeetje, wat een vervelend idee dat het niet meer over gaat en er ook alleen maar nare medicatie voor is... heb je al een afspraak gemaakt??

@M&J wrote:
Heeee meiden, ik heb besloten dat jullie me niet zomaar weg krijgen :wink:

Morgen moet ik naar de bedrijfsarts en vrijdagmiddag zit ik bij de neuroloog :think: Ander ziekenhuis; nieuwe ronde, nieuwe kansen

Gisteren was trouwens mn NOD maar de :evil: :evil: zijn er nog niet. Als je niet beter weet....... :eh:

Grrr, mascha, wij WILLEN je ook helemaal niet wegkrijgen, hoe kom je erbij?? :snooty:
Heel veel succes trouwens morgen, hoop dat dit ziekenhuis wat meer voor je kan doen... :hug:
Ben je trouwens normaal regelmatig ongesteld dan?
Nouja, fijn dat je er weer bent meid!!

Memmie, ook fijn om weer wat van jou te horen en dat het redelijk ok met je gaat! :) Wat klinken die kuikentjes ongelooflijk schattig trouwens... :inlove:

Ik kan trouwens wel janken... ik houd van het mooie weer en word er altijd hartstikke vrolijk van als het zonnetje schijnt, maar... ik zit weer eens helemaal onder de zonne-allergie, over mijn hele gezicht, armen, decollete, hals... overal rode bultjes... en zeer doen... en jeuken, zo erg, de hele tijd door... ik word er stapel gek van!! Vanmiddag maar weer naar de huisarts... :cry:

Hoi meiden!

Miekje, moest zo lachen om je berichtje, maar alvast bedankt natuurlijk. Ben best een beetje (lees: héél erg) zenuwachtig, maar we zien het wel.

Vandaag ff wat anders aan m’n kop… Gisteren was Tjip enorm ziek… vandaag ben ik de klos. Hou niks binnen, echt niet grappig :frowning:

Enne… met Hope gaat het goed :wink: Ze weet het geslacht van haar purkie inmiddels ook, maar weet niet of ik dat hier mag vertellen. Zal haar wel ff vragen of ze zin heeft om zelf even een update te plaatsen…

Ik hou het hier ff bij, heb koppijn :frowning:

xHeske

Sterkte met je hoofd Heske!! :-*

He meiden, hier een berichtje van het verloren schaap :oops:

Allereerst mijn excuses dat ik niks meer heb laten horen. Het is niet dat ik het druk heb ofzo en ik lees heel af en toe nog wel een mee, maar ik heb er gewoon geen zin in om te reageren :oops: :oops: .

Deze zwangerschap is ook zo anders dan de eerste. Ik kan het niet goed omschrijven, niet dat het minder leuk is ofzo, maar anders. Ik voel me heel anders enzo. Ik heb nu veel last van mijn bekken :? dat had ik bij de eerste helemaal niet. Lang zitten doet echt pijn en mijn doos brand als een gek. Maar goed, ik geniet er niet minder om.

Vorige week hebben we de 20 weken echo gehad, alles is goed met de beeb. Alles zit er op en eraan en doet het. We weten ook wat het wordt…

We krijgen een zoon! :mrgreen:

Jammer dat het hier niet zo wil vlotten met de zwangeren, ik zal nog eens wat hormonen in dit topic gooien! Weet dat ik nog steeds met jullie meeleef ook al reageer is nog maar zelden. Heske zal me af en toe wel tot de orde roepen hoop ik :-*

Ik hoop echt dat jullie wensen snel vervuld mogen worden en voor alle zwangeren, succes!!!

:-*

Leuk dat je even wat hebt laten horen Hope!!!

:-* :-*

Hope!! wat leuk iets van je te horen!

en wat leuk dat jullie een zoon krijgen :inlove:

Mascha :hug: hopelijk kan deze neuroloog wel iets voor je betekenen.

nog geen :evil: ? :think:

Fijn dat je toch komt schrijven!

Heske balen dat je nu ziekies bent :hug: :-

jeetje Tierrr :shock: een zonne-allergie :shock: he bah meissie toch :hug: :-

Memmie gezellig dat je er ook even was :slight_smile:

Gelukkig is het te doen met de klachten ALS je je rustig houdt :mrgreen:

rustig aan doen dus! :mrgreen: :-*

Oh baalbaalbaal… net een ovulatietest gedaan, en ben bang dat m’n eisprong eraan zit te komen. :wall: Eerder dan normaal dus, en nét nu ik ziek ben :frowning: Nou ja, teststreep was nog niet helemaal knalpaars, dus hoop dat het nog even duurt… en dat ik morgen beter ben… :wall: :wall: :wall:

Nou dames ben ik weer even. Heb heerlijk in de zon gezeten vanmiddag nadat ik de boodschappen had gedaan.

@ Hope :

Gefeliciteerd en leuk dat jullie een zoontje krijgen !!!

Geeft niks hoor dat je bijna niks laat horen, je leest wel mee en je leeft ook met de meiden mee. Geniet van je zwangerschap.

@ Tierrr :

Balen dat je zo last heb van je zonne-allergie. Het is nu juist heerlijk buiten en inderdaad, heel veel mensen worden er vrolijker van…

@ Miekje :

Wat kl*te dat je weer een blaasontsteking hebt/ nog niet weg is. Ik had er toen ook zo’n last van en hoop het ook niet meer te krijgen. In ieder geval beterschap daarmee en hopen dat het snel over is…

@ Mascha :

Super leuk dat je besloten hebt om te blijven. Het is juist zo’n gezellig cluppie en we willen je ook niet kwijt.

Nog geen NOD ??? Heb je al een test gedaan ?? Spannend !!!

@ Memmie :

Wel rustig aan doen he, je moet wel genieten van je zwangerschap. Wat heerlijk dat je veel buiten te vinden bent met je kleine vent, hij vind die jonge eendjes zeker ook wel helemaal geweldig ??

@ Heske:

Beterschap meis en hopen dat je snel weer de oude bent en dat de hoofdpijn snel over is. Wel balen dat je nu bijna je ei spot. Of snel beter worden of hopen dat je ei nog een paar daagjes op zich laat wachten tot je opgeknapt bent…

Ik zal vast nog iemand vergeten zijn, maar ik denk wel aan julie

Hoe gaat het met mij :

Mij gaat het redelijk, kan er nog niet over uit ( de situatie met mijn vriend) Degene die het willen weten wil ik wel een pb-tje sturen.

Mijn knie gaat ook weer iets beter, maar heb vannacht bijna niet geslapen omdat ik niet wist hoe ik moest gaan liggen van de pijn. Nu heb ik vandaag weer vrij veel gelopen, dus voel hem al weer aardig. Vanmiddag wel in de zon gezeten maar de warmte hielp niet echt.

Ik ben er al een keer aan geopereerd en toen hebben hebben ze los geraakt kraakbeen verwijderd en nog iets achter me knieschijf ( ik was toen van 2 trappen gevallen) De vlekken zijn wel verdwenen. Als het zo blijft, dan ga ik vrijdag wel even kijken of ik een afspraak kan maken bij de huisarts.

Nog steeds een raar gevoel in me buik en in mijn onderrug. Net of ze aan band steeds strakker aan trekken. Vanavond ga ik beginnen met de ovulatietesten, maar eigenlijk wil ik een maand overslaan met klussen vanwege mijn vriend. Dus moet daar zo maar even heel goed over na ga denken als ik zo even een boswandeling met de hond ga maken…

SORRY voor het lange verhaal, maar moest het even kwijt.

Ik ga nu even proberen te wandelen in het bos en dan kom ik vanavond nog wel lezen en schrijven…

:-* :hug: voor alle meiden !!!

Hoi hoi!

Heske, knuf voor je hoofdje, hoop dat je je morgen een stuk beter voelt :-

Hope, wat fijn dat je wat hebt laten horen. Dikke knuf voor jou, en wat heerlijk zeg een VENTJE!!! :inlove:

Tijger, dikke knuffel, ik word een beetje verdrietig van je berichtje… Hoe is het nu met je?? :-
Jee wat naar van je knie zeg. Hou het maar goed in de gaten en anders echt even de ha bellen.

Ik heb de hele middag in het ziekenhuis gezeten. Gyn belde om 12 uur, moest even langs komen. Ze hebben mijn baarmoedermond bekeken, die was prima gelukkig. Placenta ligt wel helemaal voor de bm mond, dus hopen dat die omhoog gaat. Daar gaan ze maandag even goed naar kijken, (ook naar het hematoom, wat er nog was, maar ze heeft hem verder niet opgemeten) maar mocht ik bloed gaan verliezen dan is dat de oorzaak vertelde ze.

Ze heeft opnieuw een uitstrijkje gemaakt, ze gaan nu testen op een bepaalde bacterie die in de bmmond kan voorkomen, hier hebben ze een speciale antibiotica voor. En ik moest mijn bloed laten prikken op glucose en infectie waardes. Uitslag was er meteen, die waren gelukkig helemaal goed. De andere uitslagen krijgen we maandag bij de gyn en anders di.

Dus dat was een leuke middag, gelukkig is Jorik uit zijn werk naar het ziekenhuis gekomen. Dus die was er bij.

Het AMC heeft een speciale poli ook voor Raynaud. Die hebben we gebeld, zij sturen wat formulieren op, die moet ik invullen en terug sturen samen met de doorverwijzing en dan bellen ze op voor een afspraak. :thumbup:

Nou wij gaan zo eten, zijn wat later door al dat gedoe kom later terug!

Hee lieve dames!!

Hope, leuk even wat van je te horen, super dat je nu weet wat het wordt, dan kun je helemaal lekker wegdromen he? :slight_smile:

Tijger, wat een naar verhaal, gaat het echt even zo slecht tussen jou en je vriend? Jee, niks aan… dikke :hug:

En inderdaad naar de huisarts gaan als je knie zeer blijft doen, hoor! Goed om jezelf denken!!

Miekje, jeetje, een heel gedoe weer dus, maar op zich vind ik het allemaal redelijk positief klinken??

Heske, hoe gaat ie nu met jou?

Ik ben vanmiddag even naar de huisarts geweest, maar toen ik weer buiten stond dacht ik eigenlijk van dat ik er niet zoveel mee opgeschoten was… ik heb anti-allergietabletten gekregen die zouden moeten helpen, maar verder geen smeerseltje ofzo… ze zei wel dat ze geen hormoonzalfje wilde geven voor in het gezicht, maar heeft het verder niet over andersoortige zalfjes (bijv voor verkoeling) ofzo gehad… en ik heb er niet naar gevraagd… stom stom stom… :wall:

Heb bij de apotheek maar wat koelcompressen gekocht en ga dus beginnen met die tabletten… hoop maar dat dat helpt, ben er helemaal ellendig van… jeuk, pijn, krijg er zelfs hoofdpijn van… en het ziet er ook nog eens niet uit…

Nouja, sorry voor mijn gezeur, maar moest het even kwijt… :silenced: