Vanmorgen eerst een paasontbijtje gehad en daarna zijn we naar de dierentuin ( Ouwehands Rhenen) geweest. De hond vond het prachtig, maar het was wel heel druk.
Vandaag toch weer een klein beetje bloed verloren…
Mieke, je bent echt niet aan het zuren hoor. Het mag dan misschien niet dodelijk zijn, het klinkt behoorlijk vervelend en pijnlijk. En het idee alleen al dat je niet meer met je kindjes kan gaan zwemmen, bibbers krijg ik daarvan. Dat is héél erg. Die kleine dingen die je leven zo aangenaam kunnen maken en voor de meeste van ons zo vanzelfsprekend zijn zijn dat nu voor jou niet meer. Daar mag je best verdrietig over zijn :hug: :-*
En dan ook weer een infectie erbij, het zit niet mee. Jullie kleine meid heeft wel bewezen een sterke dame te zijn. Als het aan ons allemaal ligt blijft ze lekker zitten en groeit ze nog mooi door.
Memmie, wat dapper van je dat je hebt besloten om te stoppen met werken. Dat lijkt me niet niks, om die beslissing te nemen. Maar wat zul je je opgelucht voelen als je merkt dat het je lichamelijk zo veel goed doet.
En dan las ik verder dat iedereen heerlijk van het zonnetje en van pasen aan het genieten is :dance:. Wij ook, vandaar dat ik er niet was gisteren.
Heb vanmorgen nog een test gedaan, om te kunnen vergelijken met die van vrijdag en nog steeds positief , een iets donkerder streep dan vrijdag dus dat is erg positief. Moet wel zeggen dat we beiden wel een beetje bang zijn dat het elk moment weer afgelopen kan zijn. Aan de andere kant hebben we zoiets van we moeten genieten van hoe het er nu voor staat en maar hopen dat het goed gaat
Wat echo’s betreft Memmie, we willen inderdaad waarschijnlijk een echo met 7/8 weken (als we dat halen) om te zien of het op schema ligt, zo niet dan weten we genoeg. Vorige keer zat er 5 dagen tussen, wat volgens ons niet kon en het bleek dus inderdaad niet goed te zijn. En dan nog een echo als we terugkomen van vakantie met 10/11 weken.
Miekje, wat vervelend om dat te horen. Jeetje, had er nog nooit van gehoord. Maar is het niet zo dat je na je zwangerschap medicijnen kunt gaan slikken en dat, dat de ergste pijnen wegneemt? Of werkt het niet zo?
Die mied van jullie is wel een bikkel hoor! 8) (en jij ook) :-
KC, het moet wel heel raar lopen wil het weer mis gaan, de duimen draaien hier in elk geval! En idd vroeg een echo aanvragen, heb je volgens mij wel recht op!
Muppet? hoe is het afgelopen?
En zijn Jane, heske en tijger weer toe aan de volgende ronde? Misschien dan deze maand?
Tierrr… Gelukkig wel een echo vind ik al heel wat,want hoor dat het behoorlijke zeikers kunnen zijn! Dinsdag is gelukkig al snel en hopelijk weet je dan iets meer
Verder weet ik niet meer wat ik heb gelezen…
Wij hebben gisteren de tuin aangepakt, wel prettig, maar heb het geweten vandaag. Moest gisteren naar boven getild worden en vandaag de hele dag plat moeten liggen KT rug maar nu gaat het wel weer, dus morgen maar weer verder in de tuin 8) :mrgreen:
Even heel snel spieken…
En…
KC, gefeliciteerd!!! :inlove: :dance: :inlove: :dance:
Balen van die rug Miek… niks aan… :hug:
Dierentuin is ook leuk, tijger, maar zal inderdaad wel druk zijn geweest ja… is wel een mooi park trouwens he?
Wij hebben vandaag een heerlijke dag gehad, beetje uitgeslapen, heerlijk gebrunched, lekker aangerommeld, midden op de dag nog eens in bad, toen een ritje gemaakt, nog ff in de tuin gezeten en 's avonds lekker gegeten en tv gekeken… lekker hoor, zo’n lang weekend!!
@Tierrr wrote:
Dierentuin is ook leuk, tijger, maar zal inderdaad wel druk zijn geweest ja… is wel een mooi park trouwens he?
Op zich is het wel een mooi park, niet zo heel groot, de beesten liggen heel veel te slapen en ze zijn nu ook aan het verbouwen. Heel veel dieren krijgen een nieuw onderkomen...
Jee Miek, doe je wel een beetje voorzichtig! Naar boven getilt moeten worden :shock:
Laat manlief maar lekker in de tuin rommelen en jij de drankjes brengen
Inderdaad lekker he zo’n lang weekend. Al moet ik bekennen dat wij weinig bijzonders gedaan hebben. Zaterdag 3 tuincentra afgelopen en met 2 planten thuisgekomen, ahum, dat moet beter, nu hebben we dus al 8 planten in de tuin en de rest is leeg. Gisteren bij schoonouders gegeten, hadden chinees laten komen, erg lekker. En vandaag is mijn vriend weg en ben ik alleen. Ik ga zo even lekker de katten in de tuin laten lopen en ga er lekker bij zitten in het zonnetje.
Fijne 2e paasdag nog!
KC, meid wat staat die banner leuk onder je naam
Kan je het (alweer) een beetje bevatten?
Ik heb vandaag tenniscompetitie gespeeld in het zonnetje.
Was gelukkig nog goed vol te houden.
Ik moest alleen wel na iedere set plassen.
Morgen is vriendlief jarig, dus dan zijn we nog lekker een dagje vrij.
Heb net alleen wel begrepen dat ik een ontbijt op bed mag verzorgen :eh:
Dag meiden!
Wilde alleen even melden dat de :evil: hier helaas weer zijn gearriveerd… Op voor zo’n lief januari kindje dus! :inlove:
@Sproetje wrote:
KC, meid wat staat die banner leuk onder je naam
Kan je het (alweer) een beetje bevatten?
Jaaaaaa :lol:, gelukkig wel iets meer al.
Het heeft ook geen zin om me constant zorgen te maken. Blijft 'ie zitten dan blijft 'ie zitten en als ie dat om de een of andere reden niet doet, dan kan ik daar helaas

Maar gek joh, hoe je opeens weer teruggaat naar het hele idee van zwanger zijn :think:, letten op kwaaltjes, plannen maken (heeeeel voorzichtig en met heel veel alsen en indienen) en weer in slaap vallen met je hand op je platte buik (hoewel niet meer zo plat, maar een gevulde paaseibuik) en alles toch even wat zonniger inziet.
Maar tenniscompetitie, jeetje Sproet, dat is hardstikke zwaar. Mijn vriend moest vandaag ook. Knap hoor dat je dat nog aan kunt.
@ Muppet: :hug: dat is geen leuk nieuws.
@Muppet wrote:
Dag meiden!
Wilde alleen even melden dat de :evil: hier helaas weer zijn gearriveerd… Op voor zo’n lief januari kindje dus! :inlove:
He bah meis wat balen! :hug: :-*
En of die lief zijn!!

Tierrr, heel veel succes morgen!!!
Tierrr, vandaag die echo (toch?)… spannnend meis, ik hoop dat alle oké is! Wel rot dat het gesprek bij de gyn zo tegenviel. Ik kan ook gewoon niet begrijpen dat zo iemand niet wat meer medeleven toont, snappen ze nou echt niet dat het best een stap is om naar de gyn te stappen en dat je dat dus niet doet als je je geen zorgen maakt. :?
Miekje, jeetje, wat een vervelende aandoening lijkt me dat meis. Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar herken de symptomen wel van een vriendin van ‘vroeger’ (middelbare school). Als we met fris weer buiten moesten gymmen kreeg zij altijd enorm blauwe handen en dat deed haar zo’n zeer dat ze weer naar binnen moest. Geen idee of zij dus ook die aandoening had, maar ik moest er ineens aan denken toen ik jouw verhaal las. Lijkt me iig best ff moeilijk om mee om te gaan en je erbij neer te leggen dat het niet meer overgaat. :hug: :hug: :hug: En meis, je zeurt niet he, écht niet. Schijf hier lekker alles van je af, over jezelf, je pukkie, en alles wat je kwijt wil… we zijn er voor je! :-*
KC, wat een mooooooooie banner! :inlove: :inlove: :inlove:
Verder weet ik ff niet meer wat er allemaal geschreven is… :shifty:
Wij hebben een gezellig paasweekend achter de rug. Eerste paasdag naar Blijdorp geweest, met Tjip z’n broer en schoonzus (en ik heb nu een abonnement! :dance: Kan dus lekker vaak met Sterre naar de dierentuin! :dance: ) en gisteren zijn we bij mijn ouders geweest. Ik heb lekker veel kunnen autorijden, begin de smaak nu echt te pakken te krijgen. En wat de auto betreft… we zijn eruit hoor! Het is toch een bestelwagen voor Tjip geworden, en ik ga in de Zafira rijden. Donderdag gaat Tjip z’n ‘busje’ ophalen :dance: En dan kan ik zaterdag meteen al naar Den Bosch, naar de verjaardag van een vriendin. In mÃjn auto :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
xHeske
Moge meiden!!
Even vlug hoor,
Tierrr, hoe laat heb je de echo meis?
Hier duimen we voor een heeeeeeeeeeeel mooi eitje
Gefeli Heske met je auto :dance: ga er maar lekker van genieten meis!
En heerlijk he de dierentuin! Leuk ook dat je een jaarkaart hebt (abo bedoel ik) Nog 2 daagjes en dan naar de gyn!
Miek, wat ga je snel man, bijna 18 weken :dance:
Niet te veel tillen hoor :naughty:
Hoe voel je je nu?
KC nee hoor dit kindje blijft lekker bij mama! :-
En idd een vroege echo is een heel erg goed idee :thumbup: Hoe voel je je?
Sproet, wat ben je sportief joh lijkt me zo leuk he tennis. Hoe gaat het met jou en je lieve buikje?
Tijger leuk de zoooooo! Lekker zo ook in het zonnetje
Memmie, heel verstandig om te stoppen, echt goed van je. Het wordt alleen maar zwaarder en voor je bekken is de rust die je tussendoor kan pakken (ja je hebt toch een kleintje) heel belangrijk :-
Muppet, wat jammer meis… :hug: Maar januari kindjes zijn wel echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk :inlove: :inlove: :inlove: Ik duim voor je voor een mooi januari kindje.
Jane, hoe is het met jou? weekend beetje doorgekomen? Leuke pasen gehad?
MAAAAAAAAASSCCCCCCCCHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hoe is het met alle andere meiden?
Dikke :-*
@Ke wrote:
Tierrr, vandaag die echo (toch?)… spannnend meis, ik hoop dat alle oké is!Wel rot dat het gesprek bij de gyn zo tegenviel. Ik kan ook gewoon niet begrijpen dat zo iemand niet wat meer medeleven toont, snappen ze nou echt niet dat het best een stap is om naar de gyn te stappen en dat je dat dus niet doet als je je geen zorgen maakt. :?
Lief dat jullie het allemaal vragen!! :)
Ik ben dus vanmiddag bij de gyn geweest voor een echo en mijn baarmoeder en eierstokken zagen er goed uit gelukkig! Alleen nog helemaal geen activiteit te zien (dag 12)... vrijdag dus weer heen...
Ben wel blij dat alles er verder goed uitzag, al was ik daar verder niet heel bang voor... als er een probleem is denk ik eerder dat het hormonaal is, omdat ik ook erg veel last heb van pukkels en grotere borsten de laatste tijd en natuurlijk omdat de cyclus zo onregelmatig is...
Nouja, PCO zal ik in elk geval waarschijnlijk niet hebben, want er waren geen cystes te zien ofzo...
Nouja, ik hoop in elk geval heel erg dat er vrijdag een (beginnend) eitje te zien is, zou dan toch zeker wel moeten... :roll:
Heske, gefeliciteerd met je autootje, stoer joh!! :)
Hoe is het verder met iedereen?
Miekje, ik geloof dat iemand anders het ook al vroeg, maar die aandoening he? Kan dat niet beter worden dmv medicatie? Als je beebje er straks is? Hoe gaat het er nu mee??
Zou je vandaag trouwens niet horen van het hoe en wat wat betreft die infectie??
Balen Muppet dat de :evil: :evil: er zijn. Dan maar heel veel hoop op de volgende ronde.
Tierrr:
Mooi dat je echo goed is verlopen en dat ze niks raars hebben kunnen vinden, vind het ook goed dat je vrijdag al terug mag komen om te kijken of er dan wel activiteit is…
Verder weet ik het even niet meer, kom straks nog terug om verder te lezen en te reageren maar ga eerst even eten, kom net bij mijn schoonmoeder vandaan.
Goedenavond meiden :-
Miek :shock: wel rustig aan doen hoor, niet de bedoeling dat je de trap opgetild moet worden :snooty:
hoe is het verder met je? :-
KC inderdaad apart opeens weer over al die dingen na kunnen denken, maar this je super gegund en probeer dr zoveel mogelijk van te genieten! :-
Heske, aahhh bijna zelf over een auto beschikken, super zeg :mrgreen: , overmorgen alweer :dance:
Dag lieve miekje, hoe gaat het bij jou?
zou jij inderdaad niet deze week de uitslag krijgen van je infectie etcetc? :-
Hier gaat het goed hoor alweer van de ongi af :dance:
En een leuk paasweekend gehad
Sow sproet sportief hoor
Tierr gelukkig geen pco en zag alles er ook goed uit.
jammer dat er nog geen activiteit was te zien, hopelijk vrijdag wel al een beginnend/springend eitje te zien
eetsmakelijk tijger!
hoe is het nu met je?? :-*
hoe is het met de andere meiden??
Super Heske dat je bijna je eigen auto hebt en dan lekker overal naar toe kan rijden waar en wanneer je maar wilt.
KC : Ben echt super blij voor je dat je test nog steeds positief. Geniet ervan meid. Enne niet gelijk van het ergste uit gaan he… Deze keer gaat het gewoon helemaal goed komen, het is je gegund.
Sproetje :
Vind het echt sportief van je dat je nog wedstrijden doet. Word dat dan al niet een beetje te zwaar en vermoeiend voor je ??
Dank je Jane, het heeft heerlijk gesmaakt. Is eigenlijk ook best makkelijk en snel te maken. Het is een soort bonenschotel…
Met mij gaat het wel redelijk. Was vanmorgen even wennen om weer om 5,15 uur op te staan na zo’n heerlijk lang weekend vrij te hebben gehad. Mijn ongi is helemaal over en ga morgen weer beginnen met de ovulatie testen. Ik heb alleen al een paar dagen dat ik bijna geen trek en smaak in me eten heb. En in mijn onderbuik en onderrug heb ik een raar gespannen gevoel.
Ga nu weer even snel single kijken op net 5.