*** Oktoberstoppers #11 ***

Tierrr mijn duimen draaien morgen hoor om 14.20 :-*

En de aanmaak van nieuwe zwemmers duurt 72 dagen (althans, totdat juist die zwemmers richting ei gelanceerd kunnen worden)…

Jorik heeft ook gerookt en is nu ook gestopt om samen zwanger te worden ???

Ik ben in januari gestopt met roken en had er wel moeite mee.

Dus dat moet dan nu toch wel uit mijn lichaam zijn.

Dat lijkt me wel tijgertje…

Wel knap hoor.

Ik heb zelf nooit gerookt, maar zie om mij heen vaak genoeg hoeveel moeite het mensen kost. En hoe lang die behoefte / trek blijft.

Dus petje af :thumbup:

@Sproetje wrote:

En de aanmaak van nieuwe zwemmers duurt 72 dagen (althans, totdat juist die zwemmers richting ei gelanceerd kunnen worden)…

Eh is dat niet 72 uur?? :shock:

Wij rookte beide. En zijn beide gestopt. Maar om eerlijk te zijn, was dat pas de dag dat we een positieve test in handen hadden. De ha zei meteen die week ervoor, gewoon niet meer aanraken en dan ben je meteen zwanger…wedden!!

Nou rookte ik heel weinig hoor. Maar Jorik toch wel een pakje per dag. Nooit binnen, nooit bij de kids, nooit tijdens bv en nooit tijdens zwangerschap…

Ja joh tijger das allang weg. Het heeft voornl effect op het zaad van de man heb ik mij laten vertellen

Ik heb een ideetje maar dan wil ik natuurlijk ook weten of jullie het er mee eens zijn:

Aangezien er best al wat meiden zwanger zijn in dit topic en die ook al het geslacht weten van de beeb, zou het dan niet handig om voor zover het bekend mag worden om het te vermelden in het lijstje op pagina 1 achter je naam wat jullie gaan krijgen ???

Je mag als je het kwijt wil in het lijstje, hier op het forum achterlaten of een pbtje naar Jane sturen. Ik heb hierover overleg gepleegd met Jane en ze vond het goed en het is niet teveel werk om het lijstje aan te passen…

ok, leuk idee!

WIJ KRIJGEN EEN DOCHTER!!

:lol:

:oops: :shifty: :shifty: heb ik te hard geschreeuwd?? :shifty: :shifty: :oops:

Nee je hebt niet te hard geschreeuwd.

Je bent gewoon super blij met je dochter !!!

Ja, zijn we hoor… nu hopen dat ze gezond en wel ter wereld komt.

En op een hoop positieve testen…ik wil zo graag dat jullie ook allemaal zwanger zijn.

Hoe staan jullie tegenover alternatieve dingen om te proberen zwanger te worden?

Sproet heb jij nog gewerkt met die steen b.v.?

Ik ben ook wel erg benieuwd wat wij krijgen.

Heb nog totaal geen voorgevoel… :eh: :smiley:

Nee, ik heb die maansteen uiteindelijk niet gebruikt…

Meiden, ik ga de was ophangen en mijn bedje in.

Fijn weekend alvast.

Morgen ga ik vanuit mijn werk naar een vriendin.

:-*

Veel plezier morgen Sproet en slaap lekker!!

Lees dat je de steen niet hebt gebruikt, hihi misschien was het `in bezit hebben´ al genoeg :wink:

Ik ga ook richting bedje, in mijn prinsessenbed nog even zesde zintuig kijken. Truste meiden

Weltrusten Sproetje en Miekje !

Sproetje, veel plezier morgen …

@Miekje wrote:

Ja joh tijger das allang weg. Het heeft voornl effect op het zaad van de man heb ik mij laten vertellen

Maar ze zeggen altijd dat als een vrouw rookt, dat het veel langer kan duren voordat ze dan zwanger raakt.

@Miekje wrote:
Wij rookte beide. En zijn beide gestopt. Maar om eerlijk te zijn, was dat pas de dag dat we een positieve test in handen hadden. De ha zei meteen die week ervoor, gewoon niet meer aanraken en dan ben je meteen zwanger…wedden!!

Hoe bedoel je die laatste zin over de huisarts, want dat snap ik even niet ..

Whahaaaaa goedemorgen! Ik zou weer lekker terug in bed duiken, maar ik ben even helemaal hyper

Zou het dan toch een kerstkindje worden??

Het is niet zo goed zichtbaar op de foto, maar ik heb een lichte streep :smiley:

Met nog 3 dagen te gaan, maandag is mijn NOD

Er gaat nu even zoveel door me heen, hoop, vreugde, angst, ongeloof en een beetje verdriet om de andere meiden… :shifty:

Nadat we de lichte roze streep hadden gezien was mijn 2e gedachten bij jullie meiden. Jane, Mascha, Heske, Tierrr, Tijgertje, Muppet…voor jullie is het zo moeilijk om te horen denk ik :hug:. Wat zal het oneerlijk voelen voor jullie als het ons nu (weer) gelukt is :hug:. Zo lang bezig zonder resultaat en dan zou ik voor de 2e keer zwanger zijn. Kan me zo voorstellen dat dat wat zuur voelt. Ohh nu moet ik nog huilen ook :oops:

Mocht het gelukt zijn dan hopen we heel hard dat het dit keer wel goed gaat :pray:

Maar omdat ik nog behoorlijk veel twijfels heb en het eigenlijk niet durf te geloven ga ik misschien vandaag nog even een digitale CB kopen.

Al heb ik nog 15 andere testen in huis :think:.

Vandaag eerst autorijden en naar de tandarts om een gaatje te laten vullen, moet ik meteen zeggen dat ik misschien zwanger ben :shifty: Wat een gek idee.

JJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

POEZEPOESSSSSSSS DAT IS EEN STREEP!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: ZO WAS MIJN EERSTE OOK!!!

Jahoe!!! wat ben ik blij voor je!!!

We hebben weer een zwangere, we hebben weer een zwangere :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Je schijnt trouwens na een mk of ma verhoogde kansen te hebben om weer zwanger te worden, aangezien je dat extra vruchtbaar bent.

Van harte meis. En geniet van het moment. De anderen volgen ook snel. :-*

Tijger, ik ging na de ha omdat ik zo een rare cyclus had met tussenbloedingen. Toen vroeg hij of ik nog rookte, ik zei weinig, maar nog wel en toen zei hij, meteen kappen, ben je volgende maand zwanger. (scheen bij zijn vrouw ook zo te zijn) Had ie natuurlijk nooit mogen zeggen, want je weet nooit…