Ik was overigens wel al vanaf eind maart van de pil af dus ontpillen kon het niet echt zijn.
:lol: :lol: :lol: KC zag je het toch goed aan je schaamlippen :lol: :lol: :lol:
Jaaaaaaaaaaaaaa!!!
Even juichen voor KC!!! Ik kreeg meteen kippenvel! :shifty:
Gefeliciteerd meis!!!
Ik was na mijn mk-en ook gelijk de volgende maand zwanger, dus ik geloof ook wel in die extra vruchtbaarheid!
Voor de overige meiden: :hug: Ik hoop dat voor jullie de test ook snel positief is!
Miekje: :-*
Jaaaa, KC geweldog, wat gaaffff!!
Gefelici meid! En wat lief dat je meteen zo aan de andere meiden denkt :-*
Ik kom staks weer even moet nu op controle in het ziekenhuis.
@Kittycat wrote:
Nadat we de lichte roze streep hadden gezien was mijn 2e gedachten bij jullie meiden. Jane, Mascha, Heske, Tierrr, Tijgertje, Muppet…voor jullie is het zo moeilijk om te horen denk ik :hug:. Wat zal het oneerlijk voelen voor jullie als het ons nu (weer) gelukt is :hug:. Zo lang bezig zonder resultaat en dan zou ik voor de 2e keer zwanger zijn. Kan me zo voorstellen dat dat wat zuur voelt. Ohh nu moet ik nog huilen ook :oops:
Moet ik toch nog even snel zeggen, je bent echt een lieverdje, en je hebt ook je kindje met veel verdriet verloren. Ik denk niet dat er iemand is hier, die het oneerlijk vindt dat jij “weer” zwanger bent. :snooty: Nee hoor, het is je net zo gegund als iedereen hier :-
Nog 6 te gaan meiden!! :-
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH KC, GEFELICITEERD!!! He, wat een goed nieuws op de vroege ( :think: ) morgen!
En wat ben je toch een onwijs lief mens dat je zo aan ons denkt. Lieve schat, het is je zo ontzettend gegund! :-* Ik ga heel hard voor je duimen dat dit pukkie een blijvertje is hoor! (enne… ik was na mijn mk ook snel weer zwanger… dus denk dat 't idd klopt)
KC Gefeliciteerd !!!
Hopen dat het nu goed blijft gaan …
Maar leuk nieuws op de vroege ochtend is het zeker wel.
Het is je gegund meid !!
Ik ga even ontbijten, want mijn mannetje en ik zijn vandaag allebei vrij…
Heej Heske, is er al zekerheid wat betreft de auto??
@Miekje wrote:
Tijger, ik ging na de ha omdat ik zo een rare cyclus had met tussenbloedingen. Toen vroeg hij of ik nog rookte, ik zei weinig, maar nog wel en toen zei hij, meteen kappen, ben je volgende maand zwanger. (scheen bij zijn vrouw ook zo te zijn) Had ie natuurlijk nooit mogen zeggen, want je weet nooit…
OOO ok nu snap ik het…
Ik ben al van januari gestopt en mijn vriend heeft nooit gerookt, maar wij zijn dus ook niet gelijk zwanger, dus het klopt niet helemaal wat de ha gezegd heeft.
Ik snap trouwens ook niks van mijn lijf.
Dinsdagavond heel veel bloed verloren , woensdag heel veel bloed verloren , donderdag bijna geen bloed verloren en vannacht ook bijna niet… Vandaag maar even aan kijken wat het gaat doen …
Nu ga ik echt ontbijten …
Tijger, ik denk dat hij dat ook zei omdat Jorik en ik samen op de een of andere manier heel vruchtbaar zijn. Emma is gekomen door de pil heen (jorik en ik waren toen pas 7 maanden samen, een niet gepland, maar voor mij heel welkom cadeautje dus) en van Wouter werd ik zwanger de eerste x dat we sex hadden na de geboorte van Emma. Zij was toen 3 mnd. Ik gaf nog borstvoeding en was nog niet ongesteld geweest. (en ben het dus ook niet geworden)
Maar idd het zegt helemaal niets. Ik ken zat mensen die van de eerste meteen zwanger waren en op de tweede zwangerschap heel erg lang hebben moeten wachten. (of andersom)
Ik heb het hier nog nooit neergezet, omdat het zo rot kan overkomen. Zeker voor de mensen die al zo lang bezig zijn om zwanger te worden van hun wondertje…en het bij ons “zomaar” gebeurde…
Overigens zijn Jorik en ik misschien wel heel vruchtbaar samen, we matchen niet. (jorik en ik hebben beide een andere bloedgroep, de kids hebben die van jorik, waardoor ik antistoffen aanmaak tegen de bloedgroep van de hen in mijn buik)
Goh wat een fijn nieuws. Misschien hadden we dit even nodig en volgen jullie nu achter elkaar. Zou zo fijn zijn… ik blijf heel heel hard duimen meisjes. Hoop dat Tierrr vandaag en Heske volgende week goede dingen krijgen te horen bij de gyn en dat iedereen nu achter elkaar zwanger wordt. Dikke :-* voor jullie meiden…
Oja, Tierrr succes vanmiddag! Ik zal aan je denken meis, hoop dat de gyn wat voor jullie kan doen! :-*
En ja, ik hoop ook dat we nu met z’n allen het goede voorbeeld van KC gaan volgen.
Enne… tja, Tjip en ik zijn dus een voorbeeld van wat Miekje hierboven schreef… tot 3 keer toe héél snel zwanger geworden, en nu laat het ineens op zich wachten. Ben altijd wel dankbaar geweest dat ik zo makkelijk zwanger werd, maar nu vóel ik pas echt hoe ontzettend veel geluk we daarmee hadden (al hield het geluk daarmee ook wel op bij de 2e en 3e zwangerschap ).
Nog geen doorbraak op autogebied Gisteren heftige discussie gehad met Tjip, die me ineens in een Ford Fiësta wilde proppen. :snooty: Komt misschien héél verwend over, en zo bedoel ik het niet, want die nieuwe Fiësta vind ik echt een héél leuk autootje. Maar er passen met geen mogelijkheid (nou ja, alleen met veel proppen en dan kan er verder ook echt niets of niemand meer bij) twéé kinderen, een kinderwagen en een Heske in. Het voelt net alsof Tjip zich er ineens bij neerlegt dat er nooit een tweede kindje in die auto zal zitten en dat maakt me zo boos en verdrietig. Maar goed, gisterenavond even over gehad, en als ik persé een Astra wil, dan kopen we een Astra, maar die ene die we gezien hebben vond Tjip wel te duur. Dus als er niets meer aan de prijs gedaan kan worden, gaan we naar een andere kijken met misschien iets meer kilometers. En Tjip wil me toch ook graag nog een keer meenemen naar de Forddealer. Hij had een Ford Focus C-Max gezien… die vind ik ook wel mooi en daar passen zelfs 2 kinderwagens achterin :mrgreen: Donderdag is hij vrij, dan gaan we dus eerst naar de gyn, en daarna op autojacht. Ben benieuwd… Ben zoooooo aan een auto toe! :eh:
Kc JAAAAA Gefeliciteerd!!!
Tierr succes straks
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH KC!!!
GEFELICITEERD!! ik zie toch echt een STREEP!! :inlove: :dance: :dance:
en nee hoor, het is jou hartstikke gegund, en vind het alweer niet zo moeilijk en ben super blij voor jou!! :-
Maar wat lief van je dat je aan ons denkt :-
en oneerlijk is het niet, je was al zwanger en je had nog steeds zwanger moeten zijn van een gezond kindje!
oh wat geweldig nog maar 6 meiden
Muppet?? :mrgreen: heb jij niet nog goed nieuws te vertellen?? :inlove:
want we hebben van iedere maand minstens 2 zwangeren (behalve nov…) :roll:
tierr succes vanmiddag :-*
Even snel:
WAAAAAAHHHH, WAT EEN GEWELDIG NIEUWS KC!!! VAN HARTE GEFELICITEERD! :dance:
dat dit kindje goed mag blijven zitten
(maar daar gaan we natuurlijk vanuit!)
Tierrr, succes vanmiddag! Hopelijk kom je met goed nieuws terug! :-*
KC!! Wat een prachtige streep :inlove:
Geweldig meid! Gefeliciteerd!
Ik ga hard :thumbup: :thumbdown: :thumbup: en dat het deze keer hélemaal goed gaat.
Een kerstkindje zou wel leuk zijn he?! :inlove:
Jeeeeeeeetje, ik kan de hele ochtend niet kokken omdat het internet eruit ligt, ik kom online, en wat zie ik?? Een tweede streepje11 Yeah!! KC!! Van harte gefeliciteerd!! :mrgreen: Super joh!!
En wat ben jij een lieve gekkerd zeg, om je schuldig te voelen naar ons toe… meid, geniet ervan! Je verdient het!! Zeker na het verdriet van je miskraam…
Ik zit ook nog op een ander forum en daar word ik soms wel een beetje verdrietig als er weer een zwanger is… :oops: maar hier kan ik echt alleen maar blij van worden, ik gun het je van harte!!
Ik ga e klaarmaken voor het bezoekje aan de gyn… tot vanmiddag meiden!!
Dankjewel allemaal, jullie zijn schatten :-*
Maar echt, ik zit hier in dikke tranen om de lieve berichtjes (ook PB) en met de gedachte dat het jullie nog altijd niet gelukt is en ons in die tijd al 2 keer. Zwanger rà ken kunnen we in ieder geval, nu nog zwanger blijven .
Ik heb vandaag nog 2 testen gedaan . Vanmorgen nog een dipstick, die streep was zooo licht dat dat wel heel erg veel twijfel opleverde en ik ook meteen aan de eerste test twijfelde. Dus ben na mijn rijlessen een CB digitaal gaan halen en heb die gedaan en die zei ook ‘Zwanger 1-2 weken’, dus klopt precies. Mijn vriend is dolblij! Ik natuurlijk ook :D. Al ben ik reuze bang dat het weer mis gaat, vroeg of laat.
Tierrr, hoe gaat het met je? Weet je al meer. Ik had na de tandarts nog even hier willen komen om je heel veel succes te wensen, maar ik ben veel te laat het liep vreselijk uit. Je zult nu onderhand wel terug zijn. Ik hoop dat alles goed is en ze je een heleboel antwoorden hebben gegeven. En positieve antwoorden!
Heske, jammer dat Tjip niet zo makkelijk te overtuigen is. Ga gewoon eens kijken bij de Ford dealer, misschien word je verrast. En zo niet, dan heb je hele sterke argumenten om toch de Astra te willen :mrgreen:
CB liegt niet KC, het is echt waar… je bent zwanger!! :mrgreen:
Ik duim van harte met je mee dat het dit keer wel mag blijven zitten, dat moet gewoon!! :-*
@Kittycat wrote:
Tierrr, hoe gaat het met je? Weet je al meer. Ik had na de tandarts nog even hier willen komen om je heel veel succes te wensen, maar ik ben veel te laathet liep vreselijk uit. Je zult nu onderhand wel terug zijn. Ik hoop dat alles goed is en ze je een heleboel antwoorden hebben gegeven. En positieve antwoorden!
Thanks, lief van je! :-*
Was best wel een beetje zenuwachtig van tevoren en ben ook met een wat teleurgesteld gevoel teruggekomen... weet eigenlijk nog niks meer...
Vond die vrouw niet heel erg aardig, ze deed een beetje waar ik al bang voor was... zeggen dat 7 maanden bezig nog niet zo lang was en dat ik wel vroeg ben begonnen met temperaturen enzo...
Ja maar hallo, ik ben niet voor niks begonnen met tempen! Dat deed ik omdat mijn cyclus onregelmatig was...
Maar 27 en 33 dagen vond ze vrij netjes... en die 11 dagen kon geen menstruatie zijn, want een cyclus kan geen 11 dagen zijn. Dus dan was dat vast een ovulatiebloeding...
Maar dat was toen een fikse bloeding... en stel nou dat het een ovulatiebloeding was, dan was die cyclus dus ook veel te lang (27 + 11 = 38 dagen!)
Ovulatietesten was ze helemaal geen fan van, dus dat ik daar geen ei mee kon spotten ging ze helemaal niet op in...
Ook ging ze niet in op het feit dat ik nu maar 3 daagjes heel erg super super licht ongesteld was geweest...
En ze wilde me zo snel de deur uitwerken dat ik niet eens heb kunnen vertellen dat ik de laatste tijd zoveel pukkels heb...
Het enige nuttige wat ze me vertelde was dat deze 48 dagen cyclus NIET meer kan liggen aan ontpillen ofzo... en ik mag dinsdag terugkomen voor een echo.
Dat van die echo is wel fijn, die wacht ik dus maar af en dan zien we dan wel verder....
Nou zeg :?, dat is ook niet leuk.
Ze had zich wel een beetje meer in kunnen leven.
Bah wat zul je er een naar gevoel aan over houden.
Wel fijn dat je mag terugkomen voor een echo. Misschien geeft die je meer duidelijkheid, want van de gyn ben je niet wijzer geworden zo te lezen.