Jane en tijgertje :hug: Wat vervelend toch weer :(. Ik had 2 positieve testen zo leuk gevonden voor jullie. Na al die tijd zijn jullie toch echt aan de beurt.
Tijgertje, ik zou 26 dagen aanhouden en op basis daarvan bepalen wanneer ik ovutesten zou gebruiken. Die paar extra dagen testen voor zoveel meer zekerheid heb ik er graag voor over. Volgens sensitest zou je met een cyclus van 26 dagen op dag 9 moeten beginnen met testen.
Liekje, plaats je straks foto’s van het kamertje ?
Miekje, wat fijn dat het nieuwe bed ook zo goed is voor je bekken. Pas maar op straks wil je er niet meer uit komen.
Vandaag heb ik maar heel weinig steekjes gehad. Maar eerlijk gezegd geloof ik er niet in. Heb echt nooit, maar dan ook nooit steekjes gehad in het verleden, pas sinds die curettage dus. Ik weet niet, zou me niets verbazen als er iets niet goed zit. Toch nog. (spreekt de pessimist) Maar in ieder geval denk ik dat in gewoon ongesteld wordt. Kennen jullie dat, die innerlijke stemmetjes die elkaar tegenspreken, hoop versus realiteitszin. Ben mezelf wel gek aan het maken hoor :roll: want vanmorgen meende ik me niet zo goed te voelen, maar tegelijk had ik zoiets van :naughty: je hebt gewoon honger, niet zo aanstellen en niet overal wat achter zoeken :snooty:
Het zou ook wel heel bijzonder zijn als ik nu binnen 2 keer alweer zwanger zou zijn, dus tja moet toch echt realistisch blijven. Maar oooh wat is dat lastig soms.
Memmie…26 weken zag ik. Je kindje is nu echt levensvatbaar mocht het nu geboren worden (wat ik natuurlijk niet hoop)
Sarah, hoe gaat het met jou? Voel je je goed? Ik hoop het. En zit je er nog over in dat het kindje te vroeg komt?
Lastig KC, ik leef met je mee… :hug:
En tijger, wat kan het anders zijn… sja, menstruatie is inderdaad het meest voor de hand liggende… maar sommige vrouwen hebben in het begin van de zwangerschap ook bloedvrelies… hoeveel is het? veel?
Wat betreft het testen met ovutestjes zou ik inderdaad de kortste cyclus die je gehad hebt aanhouden, dus 26 dagen. En dan moet je dus op dag 9 beginnen. En de eerste dag van de menstruatie telt daarbij als dag 1, dus als dat 7 april was, zou je 15 april (7 + 8!) moeten beginnen. Dan kan het in elk geval niet missen!!
Wat betreft je NOD zou ik 29 dagen aanhouden. Succes ermee meid!!
Dank je Tierrr,
JA het is aardig veel vergeleken bij de voorgaande keren.
Ok ik hou jullie theorie aan met de ovulatie testen en dan ga ik 15 april beginnen met testen. Ik zelf snap namelijk nog niet zoveel van die testen. Ik weet alleen dat je een donkere streep moet hebben en dan 24 tot 48 uur heb je je eisprong…
Hoi meiden,
Tijger, bedankt voor je PB… ga er straks even naar kijken.
Maar ik zag in het onderschrift een banner die ik liever niet zie :naughty:
Balen meis… :hug:
En Jane, bij jou ook slechte voortekenen las ik…
Echt niet leuk zo!
KC, dan is onze hoop toch op jou gevestigd…
En ik had ook na de mk, dat ik mijn eisprong anders voelde. Dus het kan best zijn dat het anders aanvoelt dan eerst, maar er is vast niks aan de hand. Houd moed! :-*
Hier vandaag uiteindelijk heel de dag vrij gehad. Onze nieuwe meubels zouden 's ochtends komen, maar dat werd uiteindelijk half twee. Toen hebben we de middag er maar bij gepakt en hebben we o.a. nieuw deurbeslag besteld… het begint net echt te lijken
Heb mijn buik(jes) even in het sf geplaatst…
@tijgertje1982 wrote:
Dank je Tierrr,
JA het is aardig veel vergeleken bij de voorgaande keren.
Ok ik hou jullie theorie aan met de ovulatie testen en dan ga ik 15 april beginnen met testen. Ik zelf snap namelijk nog niet zoveel van die testen. Ik weet alleen dat je een donkere streep moet hebben en dan 24 tot 48 uur heb je je eisprong…
Vergeet ook niet wat meer dagen voor de vermoedelijke eisprong te klussen. Doordat je elke dag test kun je net je piek missen en een donkere test hebben als het net aan het afnemen is. Dus gewoon de hele periode rondom de vermoedelijke eisprong proberen de troepen klaar te hebben staan :lol: Net zolang tot je mannetje niet meer wil :mrgreen:
@Sproetje wrote:
KC, dan is onze hoop toch op jou gevestigd…
En ik had ook na de mk, dat ik mijn eisprong anders voelde. Dus het kan best zijn dat het anders aanvoelt dan eerst, maar er is vast niks aan de hand. Houd moed! :-*
Uhh :shifty: heb maar niet teveel hoop hoor.
Die laatste week voor NOD zijn gewoon echt nÃet leuk eigenlijk :roll:
Leuk trouwens nieuwe meubeltjes, heb je fotooo's?
Ik vlieg dan nu snel naar het ST om buikjes te kijken :dance:
WHIEIEIEIEIEIEIEW JOEOOEOEOEHOEOEOEOEOEOE! IK BEN VERLIEFD!!! :inlove: :inlove: :inlove:
:shifty: :shifty: :shifty: op een auto :oops: :shifty: :shifty: :shifty: (help, straks word ik ineens een man :shifty: :? )
Net na het werk ff met Tjip naar de autodealer geweest, hij wilde me die Agila laten zien. Ik heb mijn best gedaan, maar ik vond het echt niks :? Naast de Agila stond de Astra Station waar hij het ook even over gehad had. Mooooooie bak, maar ja, wel een stuk duurder (Tjip zei 15.000 maar het was bijna 20.000 :eh: ). Máár… ze hadden ook nog 2 Astra Station occasions, met net de kop eraf qua kilometers, dus die gingen we ook maar eens even bekijken. Had al bijna een mooie grijze uitgezocht, toen we onze vorige auto ineens zagen staan (hetzelfde model dan). De ‘gewone’ Astra… Hele mooie kleur (fjoew, ben nog steeds een vrouw :dance: ), donkergrijsblauw, uit 2008… Ooooh, we hebben zoveel plezier van die auto gehad toen, zijn ermee op vakantie naar Italië geweest, kinderwagen past prima achterin… IK WIL 'M!!! Waarschijnlijk gaat Tjip morgen bellen dat we het doen :dance: En dan zouden we 'm woensdag al op kunnen halen :dance:
Hahahaha, ben helemaal hyperdepieper, nooit gedacht dat ik zo enthousiast zou kunnen worden om een auto, maar pffff, ik wil 'm nu gewoon persé hebbenhebbenhebben! :eh:
Tjip wil éigenlijk nog even verder kijken, vond een Ford Focus ook wel wat voor mij… ook een leuke auto op zich, maar ik vind de Astra leuker. Maar we gaan er een nachtje over slapen, dealer is nu toch niet meer open
Hhaaaa Heske, wat heerlijk dat enthousiasme.
Ik heb even gegoogled, want ik heb natuurlijk geen verstand van auto’s, maar lekker ‘jong’ en sportief wagentje.
Slaap en droom lekker vannacht :-*
Voor wie geen zin heeft om te googlen… hier een foto van mijn nieuwe liefde :mrgreen:
:inlove: oooh alleen om de kleur al zou ik hem nemen
Donkergrijsblauw :think: gewoon paars toch :inlove:
Mooi ding!!
Wouw die is mooooooooooooi zeg :inlove:
Tijger :hug: :hug: :hug: :hug:
Weet even niet hoe ik het anders moet zeggen…
Jane hoe is het nu bij jou? Is het doorgebroken?
:inlove: donkergrijsblauwpaars dan
Tjip is verdorie vanmorgen naar de zaak vertrokken zonder iets over de auto te zeggen :? , en ik was nog te slaperig om eraan te denken. Zal hem zo eens bellen… Ik hoop zo dat hij zich niet bedacht heeft
Bah meiden, wanneer komt er weer goed nieuws??
Heej leuk dat het nu roze is trouwens ons lijstje