*** Oktoberstoppers #11 ***

Ook niet gezellig, ben ik gewoon helemaal alleen :frowning:

Miekje slaapt natuurlijk, daar heb ik alle begrip voor, in haar prinsessenbed :inlove:

ahh KC :hug: ik ben er hoor.

't zou wel super zijn als je nu weer zwanger bent!! :pray: :pray:

hoe gaat het verders met je?? :-*

KC, dat kan best hoor, een innesteling is niet zo 123 gebeurd, vruchtje nestelt zich steeds verder in. Dacht ik… Bloedverlies als gevolg van innesteling kan iig een paar weken aanhouden, dus neem aan dat die steken ook niet in 1 dag voorbij hoeven te zijn. Ik duim voor je!!! :pray:

Jane, hoe is het met jou vandaag? Van hoeveel dagen ben je eigenlijk uitgegaan met je banner??? :shifty:

Wat die Agila betreft… ik vind de nieuwe wel echt veeeeeel mooier dan het oude model, veel sportiever. Maar de achterkant is zo recht. Voorkant heeft best wat weg van de Zafira, maar als je dan de achterkant bekijkt dan lijkt het net of halverwege de Zafira het geld op was en ze hem maar meteen recht naar beneden afgezaagd hebben ofzo :shifty:

We zijn er iig nog niet uit. Peugeot 207 is ook een kanshebber (die vind ik wél leuk), en als Tjip zijn krenterigheid nu ff laat varen dan wordt het misschien een Astra Station. Die wil ik zooooooo graag! En bij Motorhuis moesten ze er vanaf, een splinternieuwe voor 15.000 ex btw en bpm. Btw kunnen we via de zaak terugkrijgen, en weet niet hoeveel de bpm precies is, maar de zakelijke rekening kan op het moment wel wat hebben, dus het zou prima kunnen. Punt is alleen dat er over een tijdje een nieuw model schijnt te komen en dan zakt de waarde van deze auto natuurlijk weg… Ik heb dan zoiets van ‘dat zien we dan wel weer’, maar Tjip vindt het wel een flink nadeel, helemaal in combinatie met de hogere prijs (Agila kost ons nog geen 10.000 euro :eh: en is een super zuinig en waardevast autootje :think: ). Dus dat gaat me nog flink wat overredingskracht kosten. Als het aan mij lag hadden we de Astra gisteren al gekocht :oops:

Miekjuuuuuh, lekker geslapen meis? Of moest je erg wennen?

Ik moet zo naar de zaak, maar eerst even thuis de bankadministratie doen. Kan nu al niet wachten tot we dat nieuwe systeem hebben :eh:

xHeske

Goedemorgen meiden,

Miekje heb je lekker geslapen in jullie nieuwe bedje?? :mrgreen:

Heske ik ben van 14 dagen na mijn ei uitgegaan bij mijn banner dat kwam nu uit op 28 dagen. helaas vandaag bij het afvegen oud/bruine troep… :cry: dus het zal wel weer niet zo zijn :cry:

hoe gaat het met jou??

Ah nee he Jane :cry: Verdorie, stuur ze weg hoor, die duivels, geef ze maar aan mij, kan ik er nog wel bij hebben :wink: :lol: Nee, serieus, ik vind het zo kl*te als het weer niet zo is. Wanneer zien we hier toch onderhand weer eens zo’n mooie positieve test? Meis, stiekem blijf ik voor je duimen hoor! :pray:

Oh, en met mij gaat het verder wel. Beetje werk-ontwijkend-gedrag :oops: :angel: Teleurstelling viel deze maand toch wel mee, maar dat komt eigenlijk vooral dat ik elke maand iets minder vertrouwen erin heb dat ik zwanger ben, geloof het gewoon niet meer, dus dan komen de duivels ook niet écht als een verrassing. Klinkt misschien gek, maar ik kijk nu gewoon uit naar de afspraak bij de gyn :shifty:

Bedankt Heske, lief van je! :-*

Maar inderdaad wanneer komen er weer eens positieve testen hier :roll:

this alweer veeeels te lang geleden… pff

Oh Jane… :frowning: Ik hoop echt dat het bruin niets zegt. Ik hoopte het zo voor je… :frowning:

Bah… :hug:

Heske, kan niet meepraten, geen verstand van de auto. Euh ik heb er trouwens al helemaal geen verstand van.

Het is gewoon heerlijk als je je eigen autotje hebt en overal naar toe kan. Mij kan het niet zoveel schelen hoe dat ding eruit ziet, als hij maar niet zwaar gaar is en lekker over de weg gaat is het prima :thumbup:

Wij krijgen een volvo s80 volgende maand. Zegt me ook niets. Maar we gaan hem inruilen voor een echte gezinsauto.

WHAAAAAAAAA bed sliep echt VERUKKELIJJK!! men wat een verschil en wat een heerlijk kussen (mag ook wel, belachelijk duur dat ding)

Super. Merk meteen verschil ook voor mijn bekken :thumbup:

:frowning: ik hoop 't ook niet maar zo begint mijn ongi wel altijd…

hihi ik heb ook totaal geen verstand van auto’s :mrgreen:

Miekje gelukkig lag jullie bedje heerlijk en hebben jullie lekker kunnen slapen :inlove:

Super Miekje dat je heerlijk in je nieuwe bedje hebt gelsapen.

Jane, de duivels moeten gewoon weg blijven hoor…

Ik heb van de week de test gedaan en niet te vroeg getest. Gisteravond lag ik op de bank tv te kijken en kreeg echt hele erge buikpijn. Ging ik in de pauze plassen , waren de :evil: dus gekomen. Verder van tevoren geen aanwijzingingen gehad.

Ik loop ook echt super snel leeg, normaal doe ik toch wel 4 uur met een tampon normal, nu nog geen 2 uur… Heb al twee aleve menstruatiepijn ingenomen, maar de buikpijn blijft gewoon heel erg, af en toe kan ik bijna niet lopen zo zeer doet het

Dit wilde ik jullie toch niet onthouden, ik ga er weer snel vandoor, mijn werk af maken en daarna met mams boodschappen doen.

Vanavond ga ik verder op iedereen reageren…

:-*

he bah tijger balen dat de ongi doorgebroken is! :hug:

en vooral zo hevig en pijnlijk :hug: :-*

@Ke wrote:

Wat die Agila betreft… ik vind de nieuwe wel echt veeeeeel mooier dan het oude model, veel sportiever. Maar de achterkant is zo recht. Voorkant heeft best wat weg van de Zafira, maar als je dan de achterkant bekijkt dan lijkt het net of halverwege de Zafira het geld op was en ze hem maar meteen recht naar beneden afgezaagd hebben ofzo :shifty:

:mrgreen: :mrgreen:

Haha, sja, het is ook geen makkelijke keus natuurlijk... is toch een behoorlijke uitgave... ik weet niet wat ik zou doen: aan de ene kant zou ik zoiets hebben van: die agila rijdt ook en daar gaat het om... en in combinatie met de voordelen daarvan...
Maarja, aan de andere kant: allebei de auto's zijn toch op een gegeven moment niet zoveel meer waard en als je er het geld voor hebt, waarom dan niet een auto kopen waar je blij mee bent... :think:

Nog iets meer dan een weekje tot de gyn voor jou Heske... ben benieuwd... ik moet overmorgen al... :shock:

Jane, hmm, balen zeg... ik had zo gehoopt dat ie raak was voor jou... :hug:

En voor tijger ook... wat vaag dat je zo ineens zo erg ongi bent... zou haast gaan denken aan een hele vroege mk ofzo... al wil ik je daarmee natuurlijk niet down praten ofzo... :roll: :hug:

Miekje, fijn dat het bed lekker slaapt! :)
Hoe is het verder??

Ik heb vandaag een vrije dag, maar heb het wel druk... heel veel in het huihouden doen, bezig met het selecteren van foto's voor in een foto-album voor het 40 jarig trouwen van mijn schoonouders en vanavond met collega's uit eten.. erg leuk, alleen 1,5 uur bussen...

Tierrr:

Al klaar in het huishouden ??

Heb je mooie foto’s gevonden voor in het album ??

Heel veel plezier vanavond met je collega’s, 1,5 uur is wel lang in de bus …

Ik snap wel dat je me niet down wil praten hoor.

Maar kan dat zo snel dan en merk je dat dan ook ???

Als ik uitga van mijn gemiddelde cyclusdagen, zou het vrijdag pas beginnen, nu was mijn cyclus maar 26 dagen. Daarom heb ik dan mijn ei ook niet gespot ( nou ja, te laat dan). Ik vind het alleen zo raar, gisteravond is het begonnen, maar vanmorgen heb ik wel weer overgegeven.

Als ik nu weer wil beginnen met ovulatie testen, wat is dan een beetje de beste tijd, want afgelopen keer zat ik er ook naast en ik wil natuurlijk niet weer mijn ei missen.

@lieke1 wrote:

Met mij gaat het goed, ben alleen heel erg moe de hele dag door, vrijdag weer op controle dan toch maar even over hebben.

Ik hoef deze week maar 2 daagjes te werken, dat is dan wel weer fijn.

Nou, ik ga even bij Pat kijken, die is Jesse’s kamertje aan het schilderen :inlove:

Jesse slaapt nu bij ons :inlove:

Gaat het lukken met het kamertje ? Krijgt ie nu een stoere kamer ??

@Sproetje wrote:

Verder net met een kapper gebeld die op onze bruiloft mijn kapsel thuis wil komen doen. Ze vraagt 75 euro (incl. proefkapsel), geen idee of dat een normale prijs is eigenlijk :think:

Ik vind het persoonlijk niet duur.

Ik heb nog een lijstje met prijzen ( van de bruiloft van mijn vriendin)

Ik zal hem in een PB naar je toe sturen.

Kan je de prijzen van andere eens bekijken.

@tijgertje1982 wrote:

Al klaar in het huishouden ??

Heb je mooie foto’s gevonden voor in het album ??

Heel veel plezier vanavond met je collega’s, 1,5 uur is wel lang in de bus …

Ik heb wel wat gedaan in het huishouden, maar niet alles wat ik wilde doen... moet nu nog maar snel even stofzuigen en boodschappen doen. Ik ga vanavond maar niet naar dat etentje, toch niet zoveel zin in en gelukkig rekenen ze ook niet op mijn komst, dus het is ook niet zo erg. Sja, zo lang in de bus zitten heb ik nu niet zo'n zin in... en dan daar nog stukkie lopen in het vieze weer en boel centjes uitgeven... nee, ik doe het lekker niet!! Ga vanavond mijn schoonzusje wel uitzwaaien, die gaat voor 2 maanden naar Australie morgen!

Ik heb trouwens veeeeel te veel leuke foto's voor in het album, kan zo moeilijk kiezen... :roll:

Wat betreft je cyclus: moeilijk hoor, ik durf er niet echt wat zinnigs over te zeggen, maar vind het zo raar allemaal... zo misselijk, zo'n pijn, zo'n korte cyclus... weet je zeker dat het :twisted: zijn??

Zeker weten dat het :evil: zijn weet ik niet, maar dat denk ik, wat zou het anders moeten zijn ?

Ik wacht gewoon even af hoe lang dit gaat duren…

Ik zou ook veel liever mijn schoonzusje uit zwaaien dan eten met mijn collega’s.

Dan plak je toch alle foto’s in, koop je extra groot album ???

Ik heb mijn nieuwe banner al weer gemaakt en ben uitgegaan van een gemiddeld van 28 dagen cyclus dagen. Ik kom namelijk op :

33 + 29 + 28 + 28 + 29 + 26 = 173 : 6 = 28,83

Als ik 12 dagen na mijn 1ste menstruatiedag moet gaan testen, betekent dat dat ik uitkom op ( 7 + 12 =) 19 april.

Dan ga ik denk ik rond 15 april beginnen met ovulatietesten, dan kan bijna zeker mijn ei niet missen …

Ik ga nu even het eten maken, kom misschien vanavond nog wel even terug ( als mijn mannetje de pc niet inpikt)