*** Oktoberstoppers #11 ***

Kan het me voorstellen tijger, een negatest is nooit leuk… onbewust hoop je toch stiekem heel erg op die tweede streep… :hug:

@ Miekje :

Heerlijk zo’n groot nieuw bed met nieuwe kussens en dekbed.

Wat zal je heerlijk slapen !!!

Wel zonde dat ie beschadigingen heeft,maar gelukkig lossen ze het al op.

Tierr: ow oke, bedankt!

eetsmakelijk!

:mrgreen: wordt ineens druk, 2/3 berichten nadat ik een nieuw berichtje wil maken :mrgreen:

Tijger begrijpelijk dat je daarvan baalde :-*

heey sproetje :mrgreen:

hoe is het met je??

Ja erg spannend hier!

Hier alles goed. Nog wel vaak moe, maar daar probeer ik gewoon zoveel mogelijk rekening mee te houden. Vind het wel lang duren voordat ik weer naar de vk mag om het hartje te horen. Af en toe die bevestiging is toch wel fijn :?

Hm, autoplannen zijn een beetje gewijzigd :?

Tjip gaat waarschijnlijk een Agila kopen :eh: Ik vind het niet zo’n mooie auto, maar hij vindt 'm leuk, praktischer dan een busje, en dan mag ik de Zafira. En als ik dan een keer naar mijn zusje in Amsterdam wil kan ik de Agila meenemen, dus misschien is het niet eens zo’n gek idee. Reiswieg van de kinderwagen kan er niet in, maar als ik toch in de Zafira blijf rijden dan is dat niet erg, en bovendien… hoe lang zit zo’n pukkie nou in de reiswieg… Het enige echte nadeel is dat ik het echt geen mooie auto vind, maar als het maar rijdt… toch? :?

Ha ha…

dat is nummer 1 ja… (officieel :lol: )

Wij zijn ook op zoek naar een andere auto. Hebben nu een Vectra.

En ik hoop dat ik de volgende behalve praktisch toch ook wel mooi vind :mrgreen:

Heske:

Virenden van mij hebben ook pas een Agila gekocht ( de oudere vierkante) en ik moet eerlijk zeggen dat het ook niet mijn auto is. Ik vind de Zafira mooier om te zien.

Hier ben ik ook weer even…

Tijger wat balen van die test joh :hug: hopelijk iets te vroeg.

Mascha :hug: beterschap meid :hug:

Heske, leuk een andere auto :dance:

Miek gaafffffffff 2 jongens :inlove: :inlove: Gefeliciteerd meid :-*

Met mij gaat het goed, ben alleen heel erg moe de hele dag door, vrijdag weer op controle dan toch maar even over hebben.

Ik hoef deze week maar 2 daagjes te werken, dat is dan wel weer fijn.

Nou, ik ga even bij Pat kijken, die is Jesse’s kamertje aanhet schilderen :inlove:

Jesse slaapt nu bij ons :inlove:

Wij hebben pas een BMW Touring aangeschaft met het oog op gezinsuitbreiding en het vervoeren van de hond. Zelf rijd ik in Volkswagen Golf 5. Vind het ook een super auto, mooi, comfortabel en past ook eigenlijk best veel in. Maar mijn grootste passie ( en die hoop ik ooit ook een keer in het echt te rijden) is toch de Volkswagen Kever. :inlove:

Ik vind de agila niet lelijk hoor, en inderdaad joh, als ie maar rijdt… das het belangrijkste! Ik wou dat ik al mocht rijden… :roll:

Ach… Tierrrr… :hug:

Ja, en als is het in een koekblik he…

Joh, de volgende keer haal je het gewoon!

Heb je al een nieuwe datum?

Memmie, jij gaat inderdaad super snel, wanneer krijgen we weer buik-foto's?

Ik heb net weer 3 buikfoto's (26wkn) in het SF gezet :wink:

Memmie… je gaat inderdaad hard.

Mijn buik lijkt nu wel weer iets platter, dus voorlopig nog maar even geen nieuwe foto’s :wink:

Zag ook mooie foto’s van Miek voorbij komen :smiley:

Ik ben weer helemaal in me nopjes.

De dinsdagavond is weer begonnen en dat betekent dat de tv voor mij is. Eerst GTST , dan Single en daarna Samantha Who…

Kom in de pauzes wel even om het hoekje bij jullie kijken…

:-*

Ha ha… op dinsdagavond kan ik juist kok-en :slight_smile:

Maar ik denk dat ik zo even in bad ga. Moet ik mezelf echt toe zetten hoor.

Ik vind het eigenlijk maar niks. Maar ik heb uitslag in mijn nek en dan kan ik dat spul van de apotheek mooi even in laten trekken.

Verder net met een kapper gebeld die op onze bruiloft mijn kapsel thuis wil komen doen. Ze vraagt 75 euro (incl. proefkapsel), geen idee of dat een normale prijs is eigenlijk :think:

@Sproetje wrote:

Ach… Tierrrr… :hug:

Ja, en als is het in een koekblik he…

Joh, de volgende keer haal je het gewoon!

Heb je al een nieuwe datum?

26 mei pas… kon niet eerder… bah bah bah!! :cry:

Pff… dat is inderdaad nog wel een eind weg… :frowning:

Nou, ik heb toch mijn bad maar aangezet. Dus ga nu even badderen :slight_smile:

Heyy meiden!

Tijgertje :(, ik had zo graag een dikke vette roze streep gezien :-*

Ik duim gewoon verder voor je hoor, het kan nog.

Miekje, wat leuk een nieuw bed. Ik hoop dat je er als een prinsesje op slaapt hoor.

Het verhaal van die mensen die het andere bed kwamen halen, zo triest.

Heske, leuk joh nog een vakantie :smiley:

sorry dubbel

Sorry, ietwat slordig afgemaakt mijn bericht. Mijn vriend kwam binnen met mijn schoonmoeder aan de telefoon, dus snel op oke gedrukt.

Autopraat zag ik ook nog. Heb daar maar weinig verstand van. Ik mag straks in ons Peugeotje 307 rijden, heerlijk ding.

Gek trouwens, 2 weken geleden zei mijn rijinstructeur dat hij mijn examen wilde gaan aanvragen voor hopelijk nog voor onze vakantie die begint op 13 mei en nu heb ik niets meer gehoord. En durf er even niet naar te vragen, want de laatste paar lessen gingen niet zo lekker :oops: Muts ben ik ook.

En oja, wat die steken betreft, vandaag had ik het ook. Dus tja, innesteling die 2 dagen duurt lijkt me niet logisch.

Dacht vanmorgen nog even van oooh uuhmm heb ik nu warme schaamlippen (sorry hoor :oops: ), had ik met de vorige zwangerschap vantevoren ook, maar denk dat ik het me verbeeld heb en dingen wil zien die er niet zijn :shifty: .

Mascha, voor jou een dikke :hug: :hug: :-* :-*