*** Oktoberstoppers #11 ***

@Miekje wrote:

Maar ja HCG zorgt voor de misselijkheid. Jij bent al misselijk, zou je toch denken dat je kan testen :think:

Precies... testen dus!! 8)
Is ie positief dan ben je van de zenuwen af en is ie negatief dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent (nouja, misschien nog niet 100% zeker, maar dan kun je je daar wel vast beter op in stellen...)
Maargoed, je had al besloten om te testen, dus... make us proud!! :mrgreen:

MIIIIEEEEEEEK, gaaaaaaaf! Gefeliciteerd!! Geniet ervan!! :mrgreen:
Is het ook onwerkelijk dat je nu weet wat er in je buikje zit?? :)
(Jee, ik weet nog zo goed dat jij positief testte... toen was ik hier net op kok...)

Miek wat leuk!! Gefeliciteerd. Een broertje voor Milan, dat is ook erg leuk voor hem :inlove:

Ik wist helemaal niet dat je met 16 weken al geslachtsbepaling kon doen, ik dacht pas met 18. Geloof dat ik bedacht heb wanneer ik allemaal een echo ga laten maken als het ooit zover is :drool:.

Tijgertje…wat moet ik nog zeggen? Behalve dat ik je geduld prijzenswaardig vind :mrgreen: Ik had er al 3 testen doorheen gejaagd in jouw situatie :angel:.

Een heel kort berichtje misschien morgenochtend en tot die tijd :pray: :pray:

Vorige deeltje is er geen zwangere bijgekomen helaas. Dit deeltje wil ik er 8? zien hoor!

Vind ik een heel goed plan KC!! :smiley:

Ik heb trouwens voor het eerst sinds een tijdje weer een beetje rust in mijn kont wat betreft het zwanger worden… houd me er even een paar dagen niet mee bezig, dat heeft toch geen zin… ik hoor het vrijdag wel! Tot die tijd ga ik alleen verder tempen, meer niet!!

OOOHHHH MIEK wat gaaf een jongetje!! :inlove: :inlove:

en broertje voor Milan :inlove: :inlove: super zeg! :inlove:

Heeeej A-S! :mrgreen:

knuffel terug! :-*

hoe is het met je???

KC inderdaad dit deeltje 7 positieve zwangerschapstesten (van alle 7 meiden natuurlijk :mrgreen: :lol: )

pff spannend Tierr, ben echt benieuwd wat die Gyn. zegt…

Tijger ik ben zoooo nieuwsgierig!! ooh ik hoop voor je dat het zo is!! :pray: wordt namelijk weer eens tijd voor een positieve test!!!

Volgens mij zijn we, op Tierr en Mascha na (sorry meiden :frowning: ), allemaal kandidaat voor een kerstkindje :stuck_out_tongue:

@Kittycat wrote:

Volgens mij zijn we, op Tierr en Mascha na (sorry meiden :frowning: ), allemaal kandidaat voor een kerstkindje :stuck_out_tongue:

Hmm, dat klinkt dan wel weer een beetje naar… dat je gewoon eigenlijk echt even geen kans hebt… maarja, je hebt wel gelijk, ben ik bang… ik zal geen 2009 kindje meer krijgen… :? Nouja, dan maar in 2009 zwanger en in 2010 een kindje!! :slight_smile:

En jullie inderdaad allemaal een kerstkindje… voor een aantal heb ik toch wel goede hoop… :slight_smile:

@Tierrr wrote:

@Kittycat wrote:

Hmm, dat klinkt dan wel weer een beetje naar… dat je gewoon eigenlijk echt even geen kans hebt… maarja, je hebt wel gelijk, ben ik bang… ik zal geen 2009 kindje meer krijgen… :? Nouja, dan maar in 2009 zwanger en in 2010 een kindje!! :slight_smile:

En jullie inderdaad allemaal een kerstkindje… voor een aantal heb ik toch wel goede hoop… :slight_smile:

Sorry, was echt niet kwetsend bedoeld hoor :frowning: :hug: Gun jullie minstens zo hard een kindje. Het is ook niet gezegd dat iedereen die kandidaat is nu zwanger is natuurlijk. En er kunnen nog kindjes eerder geboren worden, maar het zou zo prachtig zijn als iedereen een perfect gezond kindje zou krijgen. En 2010 klinkt toch wel erg mooi als je het mij vraagt.

Mascha en ik zouden samen voor een kerstkindje gaan…Mascha, ik denk aan je meid :hug: :hug: Ik hoop dat je snel weer voor het echie mag :-*

@Kittycat wrote:

Sorry, was echt niet kwetsend bedoeld hoor :frowning: :hug: :-*

Geeft niet, joh! Natuurlijk snap ik dat het niet kwetsend bedoeld is! En het is ook gewoon realiteit… en dat weet ik ook wel. Maarja, als het er dan zo staat is het ineens zo echt, ofzo…

Ik ben ook benieuwd hoe het met Mascha is…

Miek gefeliciteerd !!! Super leuk een jongen !!!

:cry:

En nu snel opschieten, want moet over een kwartier al weg.

Kom vanavond nog wel even terug … :-*

Oh Tijger…wat jammer… :frowning:

blijf heel stiekum hopen dat je te vroeg bent geweest met testen :-*

He meiden…

Ik duim hier heel erg voor nog hele mooie positieve testen deze maand… :pray: :pray: :pray: Zou zo vreselijk welkom zijn…

Maare, dec kindjes zijn leuk, maar Januari en Februari kindjes zijn ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk :inlove: :inlove: :inlove:

Het komt echt goed lieverds… echt…

Masha moet naar de neuroloog, ze denken nu dat ze een soort van epileptische aanvallen heeft. Arme meid. Ze zit er echt doorheen nu. Ze wil ook zo graag bezig zijn met zwanger worden. ip daarvan is ze zich alleen maar poepziek aan het voelen. Echt sneu :frowning:

:hug: :hug: :hug:

He jakkie, niet zulk leuk nieuws hier op de vroege morgen… :frowning:

@Miekje wrote:

Oh Tijger…wat jammer… :frowning:

blijf heel stiekum hopen dat je te vroeg bent geweest met testen :-*

Inderdaad balen tijger… :frowning:

De foto is niet heel duidelijk, maar er is niks geen streepje te zien? Ook geen heeeeeele lichte? Sja, ik hoop dat je te vroeg getest hebt, maarja, als die misselijkheid van de hormonen komt dan zouden die testen toch ook moeten werken?? :?

@Miekje wrote:

Masha moet naar de neuroloog, ze denken nu dat ze een soort van epileptische aanvallen heeft. Arme meid. Ze zit er echt doorheen nu. Ze wil ook zo graag bezig zijn met zwanger worden. ip daarvan is ze zich alleen maar poepziek aan het voelen. Echt sneu :frowning:

:hug: :hug: :hug:

Jeetje wat sneu toch…weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Mascha, heel veel sterkte en je komt hier wel weer terug he, meid? :hug: :hug: :hug:

He Tijger, wat balen meis :frowning: Maarre… ik blijf ook duimen dat je misschien gewoon nog te vroeg getest hebt meis :pray: :hug:

Ach jee, Mascha toch… jeetje meis, wat blijven ze toch met je sollen zo he. Ik hoop dat ze onderhand eens iets voor je kunnen doen, en dat jullie ook snel weer aan de slag kunnen om die prachtige babykamer te vullen :-*

JOOOOEEEEEEHOOOEEEEE!!! MIEK, EEN KNUL ERBIJ!!! GEFELICITEERD!!! Ooooh, jij wordt echt zo’n stoere jongensmama :mrgreen: :inlove: Leuk hoor!!! :smiley:

Gisteren een enorm vervelende informatiebijeenkomst gehad. Bah, nare sfeer, veel andere ondernemers gingen de vrouw die de bijeenkomst leidde aanvallen over een heel ander computersysteem (waar wij nog niet mee werken), waar zij helemaal niets mee van doen had. Arme mens kreeg het er helemaal warm van, en de bijeenkomst duurde ineens anderhalf uur korter dan afgesproken, ze was volgens mij echt blij toen ze het met goed fatsoen af kon ronden. En ik ook. Stomme mensen zeg :evil: Maar goed, wel de info gehad waar we voor kwamen, ik ga een veel groter deel van de administratie zelf doen, met een super handig programma. Heb er eigenlijk best wel zin in, we kunnen straks veel beter zien hoe het ervoor staat met de zaak. Leuk leuk leuk.

xHeske

Solly :oops: ik schreef Masha ipv Mascha…raak steeds in de war

Oh das wel handig Heske, en leuk ook dat je het zelf gaat doen. Hihi arm vrouwtje.

Wat een geweldige foto’s weer zeg :inlove:

Miek gefeliciteerd!!!

Tijger ik hoop dat je te vroeg hebt getest!!!

Goedemorgen dames!

He Tijger balen van die negatest, hopelijk heb je te vroeg getest :pray: :-

Jeetje wat rot voor je Mascha, heel veel sterkte gewenst :hug: :-

Ah Heske inderdaad sneu voor dat vrouwtje.

gelukkig zul je veel hulp hebben aan zo’n programma :smiley:

hey Newbe leuk je ook even te zien :mrgreen: , hoe is het met je? en hoe verloopt de zwangerschap?? :inlove:

Vergeet helemaal hier neer te zetten

YEAH ons bed komt vandaag :dance: :dance: Vannacht in Emma haar bed geslapen en Em bij papa op het opblaasbed, was niet te doen met mijn bekken.

Gisteravond kwam iemand onze boxspring halen. Dat ding was al ruim 5 jaar oud (en een goedkoop ding) dus we hadden hem op mp als gratis af te halen neergezet. Die jongen had een kindje van 18 maanden, was alleen en was alles kwijt (baan, vrouw, huis, deurwaarder had hele huis leeggehaald) ik heb hem dus meteen alles meegegeven, inclusief een boel beddengoed, kussens, sierkussens, bedsprei enz. Hij sliep al een paar weken op de grond…wat zielig zeg.

Als we nog meer dingen kwijt wilde moesten we hem bellen. Jee we hebben net heel veel zooi naar het grofvuil gebracht…voel me helemaal schuldig nu… :frowning:

Oh en om 10 uur komt iemand onze Urbun Jungle en toebehoren halen. Ding is nog prachtig, ik was er heel zuinig op dus we krijgen er nog 450 euro voor. (dan is het nog een koopje, voetzakken, nieuw reiswiegje, alle regenhoezen enz zitten er nog bij, allemaal van hetzelfde merk) dus top. Het geld kunnen we goed gebruiken voor een nieuwe wagen.

Zijn er alleen nog niet uit welke…ik heb er weinig verstand van. Ja urbun jungle is echt super, maar zo ongelooflijk duur. Voor deze wagen waren we toen (2006) wel 1200 euro kwijt. (met reiswiegje, bijpassende luiertas, voetenzakken enz) gelukkig hadden we 2 flinke donaties gehad. En ik heb er echt voor gespaard. (schoonouders en ouders ) mennn we hadden nog nooit zoveel geld uitgegeven. En er nooit spijt van gehad. Ze zaten/lagen heerlijk naast elkaar, ik kon elke winkel in en elke bocht maken, echt een geweldige wagen. (en dan te bedenken dat de wagen waar Emma in lag als baby, ze was net 10 dagen 1 jaar toen Wout werd geboren, ons 100 euro had gekost, via mp)

edit: wagen is opgehaald!! :dance:

Miekje wat fijn dat jullie bed vandaag komt.

en vervelend dat je zo’n last hebt van je bekken zeg! :hug: :-

So daar heb je iemand dus giga goed mee geholpen wat lief zeg dat je nog meer kon verzamelen! :-

en :thumbup: dat je de kinderwagen verkocht hebt kun je daar inderdaad een nieuwe mee kopen :inlove:

oh en al opgehaald zie ik nu :mrgreen: (je edit op moment dat ik mijn bericht typ :lol: )

Even heel snel, moet zo weer snel verder.

Kom vanavond weer terug.

@Mascha : Ik hoop dat je snel meer weet en opknapt, heel veel sterkte in ieder geval.

@ Tierrr :

Nee er stond ook geen heel licht streepje, alleen een dikke controlestreep, dus ik heb de test wel goed uitgevoerd met mijn slaaphoofd. De foto is niet zo duidelijk omdat het nog donker in huis was, wilde mijn mannetje nog niet wakker maken…

Nu maar afwachten tot vrijdag of de :evil: :evil: komen en anders weet ik ook niet waaromik zo misselijk ben en een raar gevoel in mijn buik heb…

Meiden, fijne dag nog ik ga weer snel aan de slag, moet oppassen op de kids. Tot vanavond. :-*

:dance: ze staan voor de deur met het bed :dance: