*** Oktoberstoppers #11 ***

jammer tijger! :hug: :-*

super Miekje! :dance: :dance: :mrgreen: (foto?? :D)

:eh: Ga ze eens snel binnen laten dan! :o :lol:

Heerlijk zeg, een nieuw bed, wat zul je lekker slapen vannacht! En wat een goed gevoel dat je iemand zo gelukkig hebt kunnen maken met jullie oude bed. :thumbup:

Oh, en ik vergeet gewoon bijna te vertellen dat we alweer een vakantie geboekt hebben! :dance: Half juni gaan we voor 2 weken naar Kreta! :dance: Hotel met halfpension, huurauto met kinderzitje, alles erop en eraan… nu maar hopen dat we dan wél mooi weer hebben, maar dat kan eigenlijk bijna niet missen. In september willen we ook nog een weekje weg, maar Tjip moet ff kijken wanneer precies, anders hadden we dat gisteren ook gelijk al geboekt :eh: Maar dus iig weer één vakantie om naartoe te leven :dance:

Lekker hoor Heske!!

super zeg dat alles erop en eraan zit en het weer zal dan ook wel super zijn! :dance: :dance: :inlove:

@Ke wrote:

Oh, en ik vergeet gewoon bijna te vertellen dat we alweer een vakantie geboekt hebben! :dance: Half juni gaan we voor 2 weken naar Kreta! :dance: Hotel met halfpension, huurauto met kinderzitje, alles erop en eraan…
Nu ga ik mee hoor! :mrgreen:

Ze zijn hem in elkaar aan het zetten, mega groot ding is het. Ik heb een lekker oplettend mannetje. Achterkant heeft flink wat beschadigingen. Jor zag het gelukkig (anders hadden ze m zo tegen de muur gezet denk ik) dus nu zetten ze deze in elkaar en bestellen ze meteen een nieuwe die komt dan over een paar weken :roll: hebben wij weer hoor

Joepie en nieuwe kussens en dekbed. :thumbup:

Zo gelukkig dat Jor het dan zag!!

En nieuwe kussens en dekbed :dance: :mrgreen:

He, da’s dan wel weer balen, maar ja, je kan iig alvast vooruit!

En je mag mee hoor! Ik heb Tjip beloofd dat ik de volgende keer niet zo belachelijk veel kleertjes voor Sterre meeneem, dus dan houden we plek over in de koffer :mrgreen:

@Ke wrote:

He, da’s dan wel weer balen, maar ja, je kan iig alvast vooruit!

En je mag mee hoor! Ik heb Tjip beloofd dat ik de volgende keer niet zo belachelijk veel kleertjes voor Sterre meeneem, dus dan houden we plek over in de koffer :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

Tijgertje, jammer… :hug: Ook ik hoop natuurlijk dat je gewoon nog te vroeg was met testen!

Ik voelde me ook echt zwanger, maar toen ik de 1e test deed was 'ie ook echt negatief. Kon echt niet in mijn ogen. 2-3 dagen later was 'ie positief!

Ze blijven draaien! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Mascha meissie…het zit je ook niet mee zeg! 'n Dikke :hug: en :-*

Ik hoop ook dat je snel opknapt en voor 't echie kan met jullie kinderens!

Miek… :inlove: EEN JONGEN :inlove: Gefeliciteerd!!!

Leuk he?! Heeft Milan straks een speel kameraadje :thumbup:

Nu maar hopen dat ze het kunnen vinden samen, hahaa!

:think: Denk ik ook wel eens aan… Zit niet zoveel tijd tussen, dus hebben ze mooi wat aan elkaar…kunnen/willen ze straks niet met elkaar! Ach, heb jezelf als ouders ook wel invloed op denk ik!

Lekker genieten meis!

Heerlijk zeg, een nieuw bed, wat zul je lekker slapen vannacht! En wat een goed gevoel dat je iemand zo gelukkig hebt kunnen maken met jullie oude bed.

Of niet....Ligt het zo lekker dat je niet kunt slapen! Had ik eerst ook last van. Gelukkig heeft dat niet lang geduurd!
Fijn Miekje, dat je je wagen hebt verkocht! Is die gene idd vast blij mee! Leuk, op zoek naar een andere wagen...best moeilijk he?!

Newbe en A-S, leuk dat jullie ook weer ff voorbij kwamen! Fijn dat alles goed gaat! :thumbup:

Jane, het begint nu ook weer spannend voor jou te worden :pray:
Een negatief gevoel erover kan idd zelfbescherming zijn. Mijn duimen draaien! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Heske, arm vrouwtje! Leuk dat je veel zelf gaat/kan doen en dat je de goede info hebt gekregen waar je vor kwam!

Voor alle andere meiden die ik ff niet heb genoemd... :-*
Alles goed met jullie?

Heske, heerlijk!!! Idd weer een lekker vooruitzicht! :thumbup:

heeeeeeeeeeej Memmie :mrgreen:

hoe gaat het met jou???

hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe??

Ja erg spannend! bedankt! :-*

zou het dan eindelijk… :pray:

Ja Jane, hoe voel je je? :pray: :pray: :pray: :pray:

:shock: Dat bed neemt zowat de hele kamer in beslag hahaha. We hebben lekker een 180 genomen. :thumbup:

HEEEEEEJ memmie!! Hoe is het met je? Wanneer krijgen we weer zo een mooie buikfoto? En wat ga je snel zeg wouwie!! Voor je het weet mag je ons een geboortekaartje sturen :angel: :wink:

Heske, das een deal dan! Lijkt me suuuppeerrrr.

Kreta heerlijk hoor :thumbup:

Hihi, ja erg moe! en uhm verder voel ik me gewoon erg moe :lol:

nee ik heb iedere dag last nog van steekjes, nog geen krampjes gevoeld :pray: :pray: (nu daag ik natuurlijk de goden uit :roll: )

maarja zegt allemaal niets kan gewoon ongi worden vrijdag :wall:

hopelijk blijft het weg :pray: , mijn mannetje maakt me iedere dag maar zenuwachtig :lol: jaaaa bijna vrijdag, en voel je al wat? :lol: echt lief! :inlove:

(al had ik vorige week het gevoel dat ik al bij de zwangeren hoorde :shifty: , alsof ik niet op de wachtbank zat/zit :roll: )

Ooooooooooh wat zou het gaaf zijn :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: zeker weten!!!

Oeh, Tjip belt net dat hij nú ff gaat kijken bij een autodealer voor een bus of een auto… heel stom, maar ik word er gewoon zenuwachtig van, als hij iets ziet, dan heb ik over een paar dagen gewoon écht een ‘eigen’ auto :shifty: :dance:

Hihi spannend Heske :mrgreen:

Ja, vind ik ook wel :shifty:

Gaaaaf!!! zietheskealoverdewegracen woeiiiiiiiiiiiii

Hopen dat hij iets leuks ziet dan!