*** Oktoberstoppers #11 ***

Hoi meiden!

Ik hoop echt dat r weer gauw een zwangere bijmkomt hoor!!! Ik zie steeds iedereen weer onderop de lijst verdwijnen wachtend op de volgende nod! :-*

Heske en miekje wij hebben de quinny buzz gekocht. Deze tijdt heel soepel en is heel makkelijk in en uit te klappen. Uit gaat zelfs vanzelf!! (hydrolisch volgens mij)

Liefs newbe

oooh Heske ik heb echt super genoten van de foto’s van jullie vakantie!!

Ben echt stikjaloers dat jullie zo’n mooie dochter hebben!!! :inlove: :-*

Miekje, als het nog kan ga ik denk ik vrijdag de 10e testen…

uhm hoe voel ik me… mja neutraal, (denk ter zelfbescherming maar…:slight_smile: denk niet dat het raak is…

hoe is het nu met jou??

hoe is het met de andere meiden? heb er al een aantal tijdje niet meer gezien, jullie moeten wel af en toe iets van jullie laten horen hoor!! :mrgreen: :angel:

@Jane_S wrote:

Miekje, als het nog kan ga ik denk ik vrijdag de 10e testen…

Jij vrijdag testen en ik naar de gyn... spannend!!

Verder geen nieuws hier, de 'ongi' is echt over, was dus echt maar krap aan 3 daagjes heel erg licht... :think:

Miek, kom je eens melden!!

Ik ben er ook weer even, kom net binnen vallen thuis.

Met mij gaat het op zich wel, alleen vanmorgen toch weer misselijk maar niet overgeven. Dus ik denk dat ik morgenochtend maar voor de zekerheid een testje ga doen, of zou dat te vroeg zijn ?? ( mijn nod is vrijdag)

Ik ben verder superblij, want mijn Wii is eindelijk binnen, heb hem van het weekend al uitgetest, want ik heb er ene sportpakket bijgekregen. Nou ik heb lopen zweten en hijgen, dus mijn conditie is ver onder peil. Is maar goed dat het mooie weer er weer aan komt, dan kunnen we weer gaan fietsen en hardlopen…

Ik ga nu even het eten klaar maken, want mijn mannetje is de planten water geven en de dooie bloempjes verwijderen. Ik wil namelijk wel om 20.00 uur gtst kijken…

Tot straks :-*

Meiden, heb om 8 uur een afspraak. Ga nu eerst eten en jullie horen snel van mij! :-*

Ooh Miek vandaag echo, wat spannend.

En wat vroeg, ik wist niet dat ze het geslacht met 15 weken al konden zien. Ben erg benieuwd, laat je weten hoe het was.

Jane, mijn NOD moet naar 13 april, had op 29 maart een donkere test, maar ik moet je misschien een pm sturen. Had vandaag enorm pijnlijke steken in mijn onderbuik :shifty: Innesteling misschien, of misschien was mijn ei toch niet de 29e, of zijn het alvast voorweeen voor de :evil: Ik weet het niet. Ben vooralsnog behoorlijk pessimistisch dat het snel raak zal zijn, helpt natuurlijk ook niet.

:lol: KC Miek is 16 weken zwanger :wink: en dan kunnen ze het goed zien.

Dikke :hug: meis… weet niet zo goed wat ik moet zeggen :frowning: ik hoop dat het heeeeeeeeeel snel raak is bij je…

Tijger ja je kan 3 dagen voor je NOD die test doen. Ik weet niet hoor, ik had met die test van sensi de dag voor mijn NOD, of de dag zelf een heeeeeeeeeeeeeel licht streepje. (hoewel de test van clearblue ook meteen “zwanger” zei die dag) maar het zou ook nog iets eerder voor mijn NOD geweest kunnen zijn, ik begreep nl niet zoveel van mijn cyclus :?

Tierrr…vaag, ben echt nieuwsgierig wat de gyn vrijdag zegt!

@Kittycat wrote:

Jane, mijn NOD moet naar 13 april,

Done! :mrgreen: :-

spannend KC!! :pray: :pray:

OOOOhhhh Miek wat spannend!! :mrgreen:

en leuke foto’s gezen van Milan :inlove: :inlove:

EDIT: ik zie zelfs mooie buikfoto’s van je!! :inlove:

Tijger pff lastig, maar ik zou pas op mijn nod of erna testen…

leuk he is dat die wii :mrgreen:

MIEKJE!!!

HOE GAAT HET MET JOU??? :lol: :mrgreen: sorry maar je vergeet telkens te antwoorden :oops: :-

@Jane_S wrote:

Tijger pff lastig, maar ik zou pas op mijn nod of erna testen…

leuk he is dat die wii :mrgreen:

Ja de wii is inderdaad leuk, wist ook niet dat het zo verslavend kon zijn. Wil nog wel kijken of ik er meer spelletjes op kan kopen want het sportpakket allen word op een gegeven moment ook saai. Maar ja heb hem pas 2 dagen....

Ik vind het dus ook lastig : de 1 zegt je kan 3 dagen van tevoren testen, de ander zegt dat je moet wachten tot je nod. Maar waarom ben ik dan zo misselijk ?? Ik wil het zo graag weten !!! Ben nu wel nieuwsgierig geworden en mijn nod duurt nog 4 dagen :(

Tijger zekers verslavend :mrgreen:

heb ik daar overeengelezen :shifty: dat je nog misselijk bent…?

ik zou ook erg nieuwsgierig worden. je moet het zelf weten meis!! :smiley: wij vinden het natuurlijk super als je eerder test want wij willen positieve testen zien :smiley: :pray: :pray:

Ja de een maakt sneller meer hcg aan dan de ander. Sommige hebben 5 dagen voor hun NOD een positieve test, anderen 2 dagen erna pas.

Maar ja HCG zorgt voor de misselijkheid. Jij bent al misselijk, zou je toch denken dat je kan testen :think:

Kom later terug hoor :-* manlief komt net binnen stappen :inlove:

Ik heb de gebruiksaanwijzing van mijn testen er even bij gepakt en dit staat er in :

" Deze zwangerschapstest heeft een gevoeligheid van 25 mlU/ml en kan vanaf 4 dagen voor de verwachte menstruatie worden uitgevoerd. Hoewel ochtendurine de hoogste concentratie hCG bevat, is de zwangerschapstest gevoelig genoeg om op ieder moment van de dag te worden uitgevoerd."

Ik heb de zwangerschapstesten van Matcare en dan de midstream.

Laboratoriumtesten hebben aangetoond dat de Matcare Zwangerschapstest meer dan 99% betrouwbaar is.

Ik ga het morgenochtend gewoon proberen als ik opsta. Dan heb ik voor mezelf een iets beter gevoel (wat ik ook mag testen) nu zit ik ook een beetje in onzekerheid en zeker omdat je het zo graag wilt…

Ik weet alleen niet of ik tijd heb om het gelijk hier te komen posten omdat ik om 7.00 uur op mijn werk moet zijn …

Ik weet alleen niet of ik tijd heb om het gelijk hier te komen posten omdat ik om 7.00 uur op mijn werk moet zijn ....

:shock: tijger!!! Dat kun je ons niet aandoen :snooty: :wink:

Ik snap je hoor, doe jij die test maar lekker enne......

MAKE ME PROUD!!!
:mrgreen:

Ik zal als ik mijn bed uitkom gelijk de computer aan zetten, dan kan die vast opstarten…

Ik zal proberen om even snel een korte uitslag te geven.

Vind het ook zo lullig als jullie tot 's avonds moeten wachten…

Jullie leven zo met iedereen mee en zijn zo lief …

Ik ga nu lekker de hond uitlaten en mijn bedje opzoeken.

Voor iedereen die dit nog leest :

Fijne nachtrust toegewenst …

:-*

Lief van je :-* Maar als t niet lukt, lukt t niet hoor meis. Slaap lekker en op een positieve test!

:shifty: waar blijft miek nou?

Hee lieve meiden,

ik kom jullie allemaal even een knuffel brengen!!

X A-S

JOEHOE DAAR BEN IK!!!

EN WE KRIJGEN EEN:

JONGEN

:mrgreen: knuffel terug !

Volgens verwachting! :wink:

Leuk hoor twee broertjes :inlove:

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

EEN VENTJE!!! :dance: :dance: (ik had t goed :mrgreen: ) :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

SUPER MIEK!!! gefeliciteerd, nu lekker op een blauwe wolk!!! :inlove: :inlove: