Jeetje balen Miek! :hug:
Erg vervelend maar je kan jezelf niet fit denken, ik zou zeggen het komt van de hormonsters?? maar ik zou het niet weten (nog nooit gehad…) dus dikke :hug: en :-*
Ik vind het voornamelijk heel vervelend voor Mitch want ik doe af en toe echt heel naar tegen hem en hij draait nu op voor de dingen die ik hoor te doen. Voor Milan is het ook vervelend als je moeder de hele dag op de bank ligt en niets leuks met je wilt doen. En daar word ik dan weer heel erg verdrietig van Ik vraag me dus echt af of hier alleen de hormoontjes aan het werk zijn…
Maargoed, hoe is het met jou Jane? Iets beter dan gisteren?
Wat is het stil vanavond :silenced:
Dan ga ik maar naar bed, weltrusten :-*
Sorry, ik was even aant badderen… en ik durf dat niet met de laptop…
Wat ontzettend vervelend van die futloosheid Miek… tuurlijk mag je dat hier neerzetten!! :hug: Weet alleen niet zo heel goed wat ik erop moet zeggen… weet wel dat hormonen echt heel veel met een mens kunnen doen… dus wat dat betreft… en sja, een zwangerschap is natuurlijk ook niet niks… dus ik denk dat je niet te streng voor jezelf moet zijn… ik snap wel dat je ermee zit, maar probeer alsjeblieft een beetje lief voor jezelf te zijn! :-* :hug:
Ik ga naar bedje, morgen op tijd op en heel veel reizen… en dan ook nog eens met een beebje geconfronteerd worden… :think:
Lieve Miek, ik denk dat het écht van de hormonsters komt. Ik herken het namelijk zó van mijn eerste zwangerschap. Het ging bij mij helaas pas over toen Sterre er eenmaal was (en toen heeft het nog wel ff geduurd voordat ik mezelf weer was), en het heeft me er toen van weerhouden om snel weer zwanger te worden. Gelukkig had ik er bij Lente* véél minder last van, het kan dus echt per zwangerschap verschillen. Meis, ik hoop dat het bij jou geen 9 maanden aanhoudt. En als je het gevoel hebt dat het te erg gaat worden, gewoon eens langs de ha. Er zijn wel vaker mensen die depressief raken tijdens de zwangerschap, is echt een hormonenkwestie. Weet ook niet of er dan echt wat aan te doen is, maar kan nooit kwaad om het eens aan te kaarten.
Je gevoelens herken ik overigens ook van nu (en volgens de psych is het geen depressie overigens! :thumbup: ), en het enige wat bij mij werkt is me er tóch toe zetten om dingen te gaan doen. Naar buiten toen, tóch die berg strijkgoed wegwerken, lekker de stad in, een eind fietsen, met je spokie naar de kinderboerderij… Het kost soms heel veel moeite om me ertoe te zetten, maar ik knap er iig wel van op. En lekker hier van je afschrijven meis, daar zijn we voor! :-* Echt doen hoor, dat kan soms al de helft schelen! :hug:
En tja meiden, hier weer een enorme baalbui :evil: . Sinds gisterenavond licht roze en bruinig bloedverlies en gigantische buikpijn Ik vind het niet eens het ergste dat de duivels eraan komen, want daar rekende ik al op omdat Tjip ziek was, maar ik baal zo dat mijn lichaam weer zo stom doet. Ik dacht vorige maand echt dat het gedaan was met dat vage bloedverlies en die hevige buikpijn, ik had toen nergens last van (behalve van stomme testen en zenuwen
) en nu is het weer helemaal terug. Ben zo boos op mijn lijf, en teleurgesteld eigenlijk…
Ik geef mijn lichaam nog een dag de tijd om dan maar gewoon te vroeg ongi te worden, en anders ben ik definitief boos :evil: Zo! 8)
Miekje, hoe is het met jou vandaag??? Geen harde buiken meer
Knuffel voor de andere meiden :hug: :hug: :hug:
xHeske
Moge meiden
Miek, het komt echt door de hormonen. Het is HEEEEL herkenbaar. Ontzettend naar en vervelend en je kan je heel schuldig voelen, maar lichtpuntje: het gaat echt over, je moet de eerste (ongeveer) 15 weken even door en dan wordt je weer jezelf. Het komt echt goed, en schrijf het hier van je af! Bespreek het ook met je mannetje. Ook al is dat stom. Je kan er niets aan doen meis. Maar het is wel heel naar en vervelend…
:hug: :hug: :hug: :-
Heske, oh meid wat balen zeg… :hug: :-
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen…
Heb je het al aangegeven bij de ha dat je steeds zo een vreselijke buikpijn hebt?
Ja, dat heb ik laatst al besproken met de ha, en het schijnt wel enigszins normaal te zijn na een ks. Litteken is gevoelig en bij ongi trekt de boel samen en dat doet pijn. Moet het nog een paar maanden aankijken, en als het na ca een jaar niet minder is, dan nog maar eens kijken. Of als het ineens veel erger wordt (maar dat kan niet :snooty: het voelt soms echt als weeën :? )
Jeetje…en hebben ze geen pijnstillers die je kan slikken, voor de buikpijn?
Jawel, maar die mogen niet als je zwanger bent Dus dan moet ik wel echt 100% zeker weten dat ik ongi ben, en meestal is de buikpijn juist het ergst op de dagen voordat de ongi doorzet. Ik ben er nu vrij zeker van dat ik ongi ga worden en dus niet zwanger ben, maar ik durf het risico toch niet te nemen. Dus dan blijft het bij een paracetamolletje, maar dat doet natuurlijk niks. :doh:
Maar hoe is het nu met jou? Zijn de harde buiken weggebleven?
Oh verhips dat is natuurlijk zo.
He wat balen is dat zeg…
:hug:
Nu even veel last van harde buiken, maar eigen schuld moest rennen en vliegen om de kids klaar te maken.
En een branderig gevoel van onder, dus toch die blaasontsteking, maaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr heb vanmorgen nog geen bloed gezien :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Nu hopen dat het zo blijft, vandaag MOET de kuur aanslaan anders wil de ha weer wat anders proberen en dat is het laatste wat zou kunnen. Dus dat deze kuur zijn werk doet!
Heej ik zie weer prachtige foto’s van onze sterre!!
Miekje, ik duim voor je dat het bloed wegblijft en de harde buiken zo weer afzakken. En dat de blaasontsteking weggaat!
Thanx meis, en ik duim dat dit de laatste maand is geweest voor je met buikpijn en de komende 9 maanden niet meer
Hoewel duim stiekum ook natuurlijk nog dat t niet doorzet
TIERRR SUCCES VRIJDAG!!! MAKE US PROUD HE!!!
Edit: ja vandaag is het woensdag :roll: dus alvast extra succes voor vrijdag
my middle name is helder licht
@Miekje wrote:
TIERRR SUCCES VANDAAG!!! MAKE US PROUD HE!!!
Wow, help, eeeuh… wat met ik doen?? :shock: :roll: :mrgreen:
Haha, ik ga strakjes in de trein zitten naar een net bevallen goede vriendin… maar dat zou toch wel moeten lukken, dacht ik hoor…
Ik had net even wat heftige steken in mijn buik, wat volgens mij een eisprong zou kunnen betekenen… maar ik had gister en eergister geen overduidelijk positieve ovutest, dus das raar… nog maar even doortesten dus, misschien was deze pijn wel niks…
Heske, jeetje, wat balen zeg, wat moet je daar nou mee? gelukkig maar dat het niet ernstig schijnt te zijn, maar het is wel verdomd vervelend… dan baal je al dat je ongi wordt/bent en dan heb je ook nog eens zoveel pijn…
Miekje, fijn dat er geen bloed meer is, ik hoop dat je heeeeeel snel helemaal opknapt!!
Miek, voor jou nog even een knuffel!
En verder ben ik benieuwd hoe het met Mascha en jane gaat… en natuurlijk met de andere meiden??
Hmm, moet nu echt opschieten, anders mis ik de trein!! Tot vanavond!!
:roll: ik ben toch helemaal in de veronderstelling dat het vrijdag is…
Maar het is woensdag…
Jemig lekker helder…
:mrgreen: :mrgreen:
Maar wel heel lief dat je zo meeleeft, hoor!! :-*
Zeg je het vrijdag nog een keer?
Doeiii!!
Ja ga ik zeker doen :mrgreen: :mrgreen:
Heel veel plezier bij het kijken naar dat wondertje :inlove:
@Kittycat wrote:
@M&J wrote:Vanmiddag weer naar de KNO, ik zie er enorm tegenopweer met zo’n slang mn neus in om mn keel te bekijken
Vrijdag krijg ik trouwens een hartecho. Ik kan geloof ik ondertussen een 10-rittenkaart nemen daar :eh:
Mascha :hug:
Weet je waar het me aan doet denken :think:? Hoe lang heb je je hondje?
Op een ander forum waar ik kom was iemand met heel veel ‘vage’ klachten, hartkloppingen, vaak ziek en weet ik veel wat, kreeg zelfs op een gegeven moment hartmedicijnen, onderzoeken en nog meer onderzoeken…tot er een allergietest gedaan werd…allergisch voor katten, en daar heeft ze er 2 van. Maar de katten zijn er nog en ze heeft vanalles in huis aangepast en krijgt geloof ik daar nu medicijnen voor.
Heel veel sterkte in ieder geval :-*
Super fijn dat het met je moeder naar omstandigheden goed gaat. Dat is dan alvast weer een zorg minder voor je.
Dieren heb ik al bijkans mijn hele leven… Uit de allergietest kwam ei, konijn en huisstof (maarja wie is daar tegenwoordig niet allergisch voor :? ) Ei en konijn alletwee heel licht
Toen we gisteren thuis waren werd ik heel naar, draaierig, misselijk en eigenlijk niet goed meer bij. Jer heeft me op bed gelegd en eigenlijk vanaf iets na mijn laatste post hier tot een kwartiertje geleden geslapen :shock:
@Tierrr wrote:
Haha, ik ga strakjes in de trein zitten naar een net bevallen goede vriendin… maar dat zou toch wel moeten lukken, dacht ik hoor…
Ik had net even wat heftige steken in mijn buik, wat volgens mij een eisprong zou kunnen betekenen… maar ik had gister en eergister geen overduidelijk positieve ovutest, dus das raar… nog maar even doortesten dus, misschien was deze pijn wel niks…
Heske, jeetje, wat balen zeg, wat moet je daar nou mee? gelukkig maar dat het niet ernstig schijnt te zijn, maar het is wel verdomd vervelend… dan baal je al dat je ongi wordt/bent en dan heb je ook nog eens zoveel pijn…
Miekje, fijn dat er geen bloed meer is, ik hoop dat je heeeeeel snel helemaal opknapt!!
Miek, voor jou nog even een knuffel!
En verder ben ik benieuwd hoe het met Mascha en jane gaat… en natuurlijk met de andere meiden??
Hmm, moet nu echt opschieten, anders mis ik de trein!! Tot vanavond!!![]()
Ah wat lief van je Tierrr, Gaat hier nog steeds niet zo goed.
gisteren op school in de gang opgevangen door docent en daarna bhv’er omdat ik blijkbaar aan het hyperventileren was en ik bijna niets meer zag en gevoel had flauw te vallen :?
Vandaag voel ik mij nog steeds erg brak en dus niet echt veel beter…
Ondertussen ben je denk ik al bij je net bevallen goede vriendin, succes! want kan me voorstellen dat het behoorlijk confronterend is als je dat natuurlijk zelf ook graag wil! :-
Mascha wat apart ei en konijn? ik had huisstof, kat en gras bij katten heel erg en gras iets minder dan bij katten :eh: (heb hooikoorts… dus dat was geen verrassende uitslag :mrgreen: ) maar minder dan voor katten vond ik wel apart…
Jeetje Mascha dat gaat echt niet goed :? :hug: wat eng zeg! :-
ik zag dat die lieve Miekje lekker verward is in dagen door al dat liggen

En Heske, net als Tierr zegt, baal je dat je ongi wordt krijg je er ook nog pijn aan vooraf :? dikke :hug: en :-* voor jou!